4Ever Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Aslında doğru yer burasımı bilmiyorum. 10.09.2008 tarihinde Samsung marka cep telefonumu Başarı elektronik'e garantiye verdim ve 30iş günü olan tamir süresini beklemeye başladım. o sıralarda telefonumun durumunu ogrenmek icin ne zaman arasam parca bekleniyor söylendi. ve 30iş günü olan tamir süresi doldugu için yeni ürün talebinde bulundum. Telefondaki bayan bana telefonumu 2 hafta sonra alabilcegimi söyledi. Sabırma 2 haftamı bekledim. O günden sonra ne zaman arasam bana hep 1 hafta 10gün 3 gün 5 gün gibi süreler ile sürekli tarihi ileriye attılar. Artık dayamanadım ve neden böyle oldugunu sordum Bana üretici firmadan yeni telefon icin onay beklediklerini söylediler ve ben Samsung'u aradım kendileride bana onay verdiklerini ve Başarı'ya yolladıklarını söylediler tekrardan başarıyı aradım bugun yarın dediler ve en son Bayramdan sonra telefon elinizde dediler. Bayramdan sonraki pazartesi tekrar aradım 2 gün icinde telefonu gelecegini söylediler ve aradan yine 1 hafta gecti benim telefonum hala gelmedi. Bu konuda ne yapmam lazım hangi yasal yollara başvurabilirim yardım edebilecek birisi varmı
reyou Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 oha eylulden beri bekliyomusun? bence molotof kokteyli hazirlama tutorial i aramaya basla.
vivavale Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 ::o ne sabır varmış sende.valla takdir ettim.
4Ever Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Herkes aynı şeyi söylüyorlar sabırla bekledim. ama iyice boku cıktı işin ne yapcam bilmiyorum yasal yollara başvurucam ama ne gibi yaptırımlar var bilen varmı
vivavale Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 bence dostum çok alttan almışsın.git telefonu aldığın yere biraz bağır,ters konuş 1 hafta içinde telefonunu alırsın.bilmiyorum yani başka yolu yok gibi sürekli oyalamışlar seni,adiler.
Mille Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 garanti belgesinde yazmasi lazim abi onun sartlarinin yazmiyosa yapcak bisey daha var ararsin tuketici haklarini onlar senin yerine irtbata gecer alirsin telefonunu
Rewendor Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 dava açmakla tehdit edersen yeterli tırsıtma olabilir.
dory Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 bence "insanca" konusma sinirini asmislar, bagirip cagirip salyalar sacarak ortaligi birbirine katmayi haketmissin. hakkaten etmissin, beni yarisi kadar bekletemezlerdi (evet cok cirkefim)
scorch Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 ortalığı yıkarsan -lan verin şuna bi telefon da sussun gitsin derler ha şirkette çirkefse durmak yok yola devam karakolda bitirirsiniz işi :D
nuki Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 birde sorununu şikayet var'a da yaz o zaman hemen cevap verebiliyorlar.
kenzap Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 tüketici hakları ile görüş hallolur.
Dregoth Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Git, gözlerinin önünde Tüketici Mahkemesi hattı var. Hatta reklamlarını Erman Toroğlu baba yapıyor. Onları gözlerinin önünde ara, tırstır biraz.
Absolut Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Telefonla halledemeszin git bizzat yüzyüze halletmeye çalış. Telefonda sonra diyip geçiştiriyorlar. Elinde fatura belge gibi olan herşeyi götür yanında.
Mach Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 1 ayı geçince değişim talep edebiliyorsun sanırım. onu söyle.
4Ever Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Mach said: 1 ayı geçince değişim talep edebiliyorsun sanırım. onu söyle. ben değişim talep ettim 2 aydır yeni telefonu bekliyorum zaten
4Ever Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Bugun yine aradım ve hafta sonuna kadar telefonu vericeklerini söylüyorlar eminim ki hafta sonuna kadar yine alamıcam. Tüketici haklarını araştırdım biraz tazminat davası acabiliyorum hafta sonuna kadar olmazsa yasal hakkımı kullanıcam.
Greeny Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 30 ya da 45 iş günü içerisinde yenisini vermeleri lazım. hemen tüketici haklarını arıyorsun. sitelerinde birinin cep telefonu var hemen ona ulaş böyle böyle vermiyorlar de. anında hallediyorlar bi de çok güzel özür dilettiriyorlar garantiye fln. süper oluyor.
SodomVsGomore Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Bence yasal yoldan önce git bi bağır çağır çünkü gerçekten bu hakkı vermişler sana.
Rock Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Telefonda(hatta oyunculuğun iyiyse yüz yüze) hafta sonuna kadar almazsan yasal işlem başlatacağını söyle. Genel olarak etkili oluyor.
reddiye Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 tüketici haklarına git mahkemeye ver para kazan.
Red Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 ahah haklıysan ortalıgı birbirine katıcaksın.sen o kadar ay telefondan beklediysen salaklık etmişin kusura bakma ama.ciddiye almamıslar bile seni gidicektin oraya.bağırıcaktın çagırıcaktın.sana iphone bile hediye ederlerdi extradan :)
4Ever Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Hasta sonuna kadar beklicem sonra mahkemeye vereceğim şikayetvar.comda benim gibi aynı sorunu yaşıyan yüzlerce insan var :S
FromTheHell Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 22, 2008 ben de tam 1 ay önce kvkya verdim telefonumu. 1 hafta ya sürer ya sürmez demişlerdi verirken. bi kaç güne gidip yardırcam sanırım.
Öne çıkan mesajlar