Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Apple iPhone


MrLevie

Öne çıkan mesajlar

Eger 3g den kasit telefonun kendisi degilse onceki mesajlarda 3g sadece att verilerine gore programlandigindan calismiyodur

Ps:onceki mesajlarimin hepsini yalan etti telefon sadece att ile olan sornum devam ediyor ek olarak klavye yardimcisini kapatmyi bulamadim(ki onceki mesajlarda var demisler) bide flash yuklenmiyor telefona o uzucu son olrakda ilkokul cetvelinden kisa sarj kablosu sinirlendirici bi olay baska kablo deneyincede work with iphone diyo.

Ek olarak Steve jobs in ticari zekasina hyran oldum telefinu application store be telefon arasindaki baglantidan dolayi saolasin Steve!!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben de sözleşmeli hattı kullanmıyorum, yani zaten sadece faturalı hatlara veriyorlar ama ben kontörlü hat kullanıyorum gayet. bir de bir sorum olcak, ya wireless görmüyor bu alet, görsem de çoğu wireless'a bağlanamıyorum anlamadım, acaba bu network ayarlarından birşeyler mi yapmam lazım ne yapmam lazım bilen var mı?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

adamınbiri said:
su gibi kontorun gitmesin diyedir=)
çünkü wifi harici bağlandığında ciddi şekilde güzel kontor götürüyorlar


Daha neler. Normalde iPhone'da olan "kafana göre EDGE bağlantısı yapma" seçeneği Turkcell versiyonunda kaldırılmış, sizin kontörünüzü düşünen kurumun yapacağı bir iş mi bu?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu ayki Turkcell faturam 420 YTL!!! Şoka girdim görünce. Geçen ayki internet kullanımım 120 MB (Celullar Network Data'daki veri o kadar zaten ekstrede de o kadar gelmişti.) 100 mb'ı geçtiğim kadarını ödedim. Bu ay hala 120'de sayaç zira hiç kullanmadım, hep Wi-Fi'dan bağlandım. 420 geldi şoka girdim aradım Turkcell'i nasıl olur vs. Telefonun markasını sordu müşteri temsilcisi iPhone olduğunu söyledim. Hattınızla ilgili araştırma yapılması için not alıp bildiriyorum vs. dedi. 24 ya da en geç 48 saat içinde size dönülecek dedi. Dün akşam 22:00'da 48 saat doldu. Şimdi açıp çok ters konuşmak istiyorum ama o müşteri temsilcilerinin de bir günahı yok. Beklemedeyim, hata olduğuna eminim ama bir şekilde geri adım atmayacaklarını düşünüyorum. Telefonda sayaçta herşey duruyor, altta "last reset" kısmı "never" durumda zira hiç resetlemedim aldığımdan beri ayrıca 100mb sınırsız edge bağlantım var zaten aylık sabit ücretini ödüyorum.

Sorum şudur böyle hatalı bir fatura alıp sonra Turkcell'in geri adım atmasına şahit olan varmı? Yoksa bu adamlar hata yok ödeyeceksin modundamı? Mahkemeye bile vermeyi düşünüyorum eğer geri adım atmazlarsa, zira çok sinir oldum. 10 yıllık hattım var, şu ana kadar bir kere geç yatmamıştır döenm borcu..

Bu arada iPhone'da ne location services açık, ne bluetooth açık. Herşey kapalı, kontrolum dışında birşey yapma şansı zaten yok aletin. Ayrıca Türkiye'ye ilk geldiği aydan beri kullanıyorum. (Sanırım 3 ya da 4 ay oldu) önceki aylarda yaptığım şeyin aynısını yapmama rağmen önceden normal gelen fatura ne oldu da bu kadar şişik geldi?

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Saygılar..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Afterdeep said:
Bu ayki Turkcell faturam 420 YTL!!! Şoka girdim görünce. Geçen ayki internet kullanımım 120 MB (Celullar Network Data'daki veri o kadar zaten ekstrede de o kadar gelmişti.) 100 mb'ı geçtiğim kadarını ödedim. Bu ay hala 120'de sayaç zira hiç kullanmadım, hep Wi-Fi'dan bağlandım. 420 geldi şoka girdim aradım Turkcell'i nasıl olur vs. Telefonun markasını sordu müşteri temsilcisi iPhone olduğunu söyledim. Hattınızla ilgili araştırma yapılması için not alıp bildiriyorum vs. dedi. 24 ya da en geç 48 saat içinde size dönülecek dedi. Dün akşam 22:00'da 48 saat doldu. Şimdi açıp çok ters konuşmak istiyorum ama o müşteri temsilcilerinin de bir günahı yok. Beklemedeyim, hata olduğuna eminim ama bir şekilde geri adım atmayacaklarını düşünüyorum. Telefonda sayaçta herşey duruyor, altta "last reset" kısmı "never" durumda zira hiç resetlemedim aldığımdan beri ayrıca 100mb sınırsız edge bağlantım var zaten aylık sabit ücretini ödüyorum.

Sorum şudur böyle hatalı bir fatura alıp sonra Turkcell'in geri adım atmasına şahit olan varmı? Yoksa bu adamlar hata yok ödeyeceksin modundamı? Mahkemeye bile vermeyi düşünüyorum eğer geri adım atmazlarsa, zira çok sinir oldum. 10 yıllık hattım var, şu ana kadar bir kere geç yatmamıştır döenm borcu..

Bu arada iPhone'da ne location services açık, ne bluetooth açık. Herşey kapalı, kontrolum dışında birşey yapma şansı zaten yok aletin. Ayrıca Türkiye'ye ilk geldiği aydan beri kullanıyorum. (Sanırım 3 ya da 4 ay oldu) önceki aylarda yaptığım şeyin aynısını yapmama rağmen önceden normal gelen fatura ne oldu da bu kadar şişik geldi?

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Saygılar..

Eşimede ilk fatura cok abartı geldi ki telefon uzerinden net kullanan biri degil hem de ilk ay zaten 100mb bedava kullanım hakkı vardı. Bu ayı heyecanla bekliyoruz bakalım gene saçma bir fatura gelecekmi? Her nete girdiginde neyle baglanayım diye bir soru secenegi yokmu bu iphoneun veya daha doğrusu bana sormadan baglattırmama yolu var mı?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Çok uzun konuştum kavga - dövğş. 100mb lık internet pakedi bana hediye edilen iPhone'la bitmiş 1 ay sonra. Ben yeni 100mb lık edge paketini alana kadar arada 20 günlük boşluk varmış dediklerine göre, zira ben bedava pakedim biter bitmez 100mb edge için talimat verdim Turkcell shop'a. O 20 günde 32 MBcık kullanmışım ve 420 YTLcik fatura gelmiş... Daha uğraşasım var hırsımı alamadım ama bir sonuca varacak gibide gözükmüyor. Zira komut verdim ama 20 gün boşluk nasıl oluşmuş kanıtlayamam. Allah belalarını versin başka da birşey demiyorum...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...