Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Natural Selection 2


Xenocide

Öne çıkan mesajlar

ya motora laf yok hacı, kendince bişi yapmışlar işte farklı hem.

güzel oluo böle farklı şeyler.

ben hastasıyım adamların da keşke akşam katılabilseydim tüh.

bu arada bugün ben halucination die bişi gördüm alyenlerde? nedir hacı o nası yapılır? commander mı basıo onu?

bide distress call u nasıl atıyoruz
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi motor kötü, optimizasyon yok. Marifet değil yani 4 kişi birleşmişmişte yapmışmış....

Glitch dolu motor, hala 10 sene evvelsinin bug'larını barındırıyor falan.

bunlar oturup "paranın dibine koycaz ooooluuuum" demeseydi ve Source yada Unreal motoru üzerinden yapsalardı çok daha evvel, çok daha az bug'lı satarlardı oyunu.

Onlarca source oyunu satılıyor store'da, onların başı kel mi?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hallucination için shade hive gerekiyor. o halüler de baya fantazi artık. resource sıçıyorum demenin başka yolu alien için.

marine için de observatory lazım call için.
nereye call yapıcaksan o odadaki observatory seçiyosun. ordan distress call

aşırı glitch ve bugla karşılaşmadım açıkçası. tek sıkıntı ilk oyuna göre alien oynanışı değiştiği için balance sıkıntısı var her gün patch geliyor zaten bu ara
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

distress yine observatory'den atılıyo ya, ns1 gibi.
hallucination da mature shift'in upgrade'i yapılmışsa yapılabiliyo.

ns1'den farkları yaziim kısaca da ns1'i oynamış olanlar için geçiş kolay olsun bari :).

alienlarda farklar şöyle:
gorge out, commander in. gorge sadece can veriyo ve binaları hızlı yapıyor. commander bütün işi yapan. herşeyi o inşaa ediyor. binalar zaman geçtikçe maturity kazanıyorlar, güçleniyorlar.

commander cyst atıyor, cystler infestation yapıyor. cystler zincir halinde bir hive'a kadar gitmek zorunda bu arada. yoksa infestation yavaş yavaş biter ve üstündeki binalar ölür. ancak infestation'a bina kurabiliyorsunuz.

chamberlar değişti tamamen:
mouvement chamber -> shift
defense chamber -> crag
sensory chamber -> shade

yine eskisi gibi tek hive tek tür chamber kullanmak zorunda. commander seçiyor işte bir chamber. upgrade'ler de chamber kurulur kurulmaz değil, commander araştırdığında geliyorlar. tabi hangi chamber varsa onun upgrade'i gelebiliyor.

shiftler eskisi gibi hive'a teleport etmiyor kimseyi sadece etraftakilerin energy regen'ini arttıyorlar. commanderlar isterse shiftten egg spawn edebiliyor parayla(eggden doğuyoruz artık hive'dan değil. hive egg spawn ediyor ama.). bir de mature shift etrafındaki binaları commanderın istediği yere teleport edebiliyor(yapmak için upg lazım yine). yalnız yumurtaları shiftin etrafına atabiliyorsunuz. kısacası hive dışındaysa shift oraya da. alienlar commanderın istediği yerde doğabiliyorlar yani(infestationın üstünde tabi).

cragler aynı gibi. heallıyorlar işte etrafındakileri. commander isterse para verip geçici şekilde hızlı heal yaptırabiliyor etraftakilere. 10 saniye falan galiba.

shadeler de aynı gibi. etraftakileri görünmez yapıyorlar işte. commander isterse parayla yine ink atabiliyor etrafına shade'in. ink de etrafı karartıyor duman gibi birşeyle. mature shadelere bir geliştirme yapıp hallucination çıkarmak mümkün. hallucination commanderın yönettiği vurmayan canı az bi tip işte.

yine ns1'deki gibi personal resource'unuz var, bu sefer team resource var bir de. commander team resource'tan harcıyor. siz kendi res'inizden evolve oluyorsunuz. yalnız commander isterse team res'ten size yumurta da atabilir, direk team res'ten evolve olmanızı sağlayabilir yani. yalnız son patch'te değişti, bazı xenoformlar için 2, bazısı için 3 hive lazım. o sayılar da ns1 gibi işte. onos=3 hive, fade=2 hive. lerk 1 mi 2 mi bilmiyorum. bu sayılar comm için gerekli. siz kendi resinizle tek hivela bile onos olabilirsiniz. yumurtayken commdan cloud isterseniz, hızlı evolve da olabilirsiniz.

drifterlar var. comm olmayanı pek ilgilendirmese de. drifter da comm'un yönettiği, durunca görünmez olan tipler. damageları çok az, yalnız etraftaki marineleri gösteriyorlar. bir de etraftaki alienları güçlendiren active bir abilityleri var. hızlı vurmanızı sağlıyor comm eğer ona basarsa.

eski turret tarz alien binalarının yerini whip almış. yakınına gelenin kafasına vuruyolar bi tane. ranged değiller. yalnız mature whipler upg ile uzağa asit topları atan whiplere dönüştürülebiliyolar. asit toplarının sadece armora damage vermesi lazım, yani teoride uzaktaki bir marine'i öldürememeleri lazım ama emin değilim bundan. bir de whipleri commander kaldırıp yürütebiliyor. ama ancak kök salmış haldeyken vurabiliyorlar.

bu kadar sanki alienlar aklıma başka birşey gelmiyor. marine'i de yazarım bi ara isterseniz.

ha unuttum bi de eskiden hive gelince ability otomatik gelirdi. artık commander upg ediyo abilityleri. leap falan parayla artık :p.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

LathspeLL said:

Abi motor kötü, optimizasyon yok. Marifet değil yani 4 kişi birleşmişmişte yapmışmış....

Glitch dolu motor, hala 10 sene evvelsinin bug'larını barındırıyor falan.

bunlar oturup "paranın dibine koycaz ooooluuuum" demeseydi ve Source yada Unreal motoru üzerinden yapsalardı çok daha evvel, çok daha az bug'lı satarlardı oyunu.

Onlarca source oyunu satılıyor store'da, onların başı kel mi?


ne bugı gördün ya allaşkına
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Build 231 gelmiş. Minör alyen nörfleri yine;

Balance

Changed combat time-out to 3 seconds (was 1.5) seconds (makes Regeneration and Cloaking less powerful and easy to use).
Reduced Shade cloaking radius from 20 to 14.
Re-balanced Crags so they now self-heal, but only give 3% health every 2 seconds (min 10, max 40). (was 5%, min 10, max 50).


yerinde balans olmuş. böyle ufak ufak gitsinler zaten. major buff-nerflerde ani değişiklikler bi sonraki patche kadar oyunu zehir edebiliyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Motoru 3-5 kişinin yapmış olması oyuncu açısından artı bir özellik olamaz bence de. Ancak oyunun oynanmasını engelleyecek bir sorun yok gerçekten.

Lathspell'de özel bir sorun olabilir tabi ki, görmeden bir şey diyemem. Genel olarak konuşuyorum, bu fps fetişine kıl oluyorum. Abi oyundan zevk almak için 1000 fps'ye ihtiyaç yok. Bu bana şey gibi geliyor; çim saha yoksa oynamam yoksa iyi vuruş yapamıyorum.

Bazı oyunlar olur teknik sorunlardan oynatmaz, bu oyunda öyle bir şey yok. Daha iyi performanslı yapılabilir miydi? Belki. Daha iyisini istemek hakkımız mı? Tabi ki. Oyun şu haliyle zevkli mi? Kesinlikle. O halde oyun alınıp oynanabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Phenom x4 , 4850 , 1920 çözünürlükte grafik ayarlarını taban yapınca combatta 25-30 FPS alıyorum. Ekran kartı yenilesem yeter sanki.

Adamlara Engine'i toparlamaları için zaman tanımak lazım. Sadece NS2 için yapılmadı bu engine. Bunu piyasa da satacaklar bu yüzden customization olayını düşünerek her türlü tool'u vs. inide hazırladılar. Yani bu engine böyle çıktı böyle gidecek değil. Adamlarda improve etme peşinde. NS2 onlar için bir referans durumunda.

Şu haliyle bile gayet oynanabilir durumda açıkçası.

- Onos'a devour gelsin..!!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...