Laurelin Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 kotor icin CE de biwhore item dagitiyo, drgaon 2 de aldi onlar tadida gorursunuz KOTOR TEMALI KULAKLIGIMIZI ALAN HERKESE +3 ISIN KILICI VERIYORUZ a girerler kesin
aquila Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 sw temali satislarda zaten lucas iligi emdi.
HellHound Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 da:o'dan bu yana 3-5 gaymeye item satmadigi oyun yok bioware'in, swtor'a bunun bir sekilde getirilmeyecegine inananlar var ne kadar seker eheh
Laurelin Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 ki adamlar bunu item in zerre onemi olmadigi single player icin yapiyor new republic bence emerik
scorch Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 ses said: Bu arada bu karardan ziyade devamlı online olma zorunluluğu da ayrı ayıp bence.Hadi evde var, yazlığa oraya burayada mı net çekelim anasını satiim. lan git denize git kızlarla takıl börekçiye dondurmacıya götür manyakmısın olm yazlık diosun ne diablosu safdsad
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Viktor said: new republic bence emerik http://www.magazinmedya.com/wp-content/magazin-paparazzi/2009/02/cem-yilmaz.jpg
Laurelin Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 scorch said: ses said: Bu arada bu karardan ziyade devamlı online olma zorunluluğu da ayrı ayıp bence.Hadi evde var, yazlığa oraya burayada mı net çekelim anasını satiim. lan git denize git kızlarla takıl börekçiye dondurmacıya götür manyakmısın olm yazlık diosun ne diablosu safdsad borekci...
Masquerade Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 scorch'un bi borekci fantazisi var zaten, hayirlisi.
Snake Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 birisi "yakında char da satılır" demişti galiba.
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 http://pixelsmashers.com/wordpress/wp-content/uploads/2011/08/diablo-3-money.jpg
Sotto Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Sistem üzerine düşününce olabilecek çözümleri düşündüm. Şimdi ben kesinlikle Sam, Axedice, Viktor'un dediklerine katılıyorum. Peki neler yapılabilir diye düşündüğümüzde aslında çok da seçeneğin olmadığı görülüyor yalnız. Mesela Diablo'da Soulbound olamayacak olmasının temel sebebi sanırım oyunun droplarının yere düşmesi. Şöyle ki, oyunda item'ı yere atabilmek olay zaten veya yerden toplamak, düşünsenize inventory'de mesela yer yok, atamıyorsunuz bir yere veya muling zaten yapamıyorsunuz. Veya item düştü boss'tan herkes kapışırken bir de "Bindup olacak bu tamam mı" sorulara evet evet demek için yarışacak mı. Ters geldi bu sistem bana biraz, bilmiyorum ne dersiniz. Çünkü oyunun olayı tamamen lootların yerle alakası olması. Yani bu tabii ki optimize edilebilir belki rare vs itemlar düştüğünde ilk alan alır ama bir daha atamaz gibi ama yere item atamama bilmiyorum Diablo'ya ters oldu sanki.
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 ben, axe ve viktor'u oyuna geri getirebilecek tek çözüm: http://s.sk-gaming.com/image/image/c5e8945bebda1d2dl.jpg ironik bir şekilde my little pony 10 kat iyileşirken, diablo 10 kat kötüleşti heh..
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Genel Yönetici Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Sırf bu oyun geliyor diye Torchlight aldım, oynuyorum ama Torchlight D3'den daha iyi çıkacak gibi bir süphem var.
Nomak Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 ALIŞIN BEYLER o kdar blizin üstüne konuştuk adamlar seviyor marketting para pul işini kim sevmiyor ki. MOVE ON. Buy THE GAME not Diablo.
Bone Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=ybBe5gEvZXY
Popeye Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Sam said: ben, axe ve viktor'u oyuna geri getirebilecek tek çözüm: o ikisi ilk gun kosa kosa alacaklar oyunu bakma onlarin laflarina
Laurelin Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 http://th05.deviantart.net/fs70/PRE/i/2011/155/d/0/4_dark_ponys_khorne_coloured_by_thelimeofdoom-d3i1fym.jpg bunu bekliyorum asil BLOOD FOR THE BLOOD PONY
Artariel Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Bone said: http://www.youtube.com/watch?v=ybBe5gEvZXY oof of. böyle bir heyecanı yaşatır mı d3. katedrale inince bari nostalji açısından içinde butcher olmasa bile kanlı odasını eklesinler bi leveline
ses Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 scorch said: ses said: Bu arada bu karardan ziyade devamlı online olma zorunluluğu da ayrı ayıp bence.Hadi evde var, yazlığa oraya burayada mı net çekelim anasını satiim. lan git denize git kızlarla takıl börekçiye dondurmacıya götür manyakmısın olm yazlık diosun ne diablosu safdsad sen yazlık deyince ergen ortamlı bi yer sandın herhal.15 sene evvel yaptık yeteri kadar, biz işten güçten nefes almaya gidiyoruz oralara artık
rexr0th Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 ses said: bi dinlemenizi tafsiye ederim.İlk kısımdaki wowdan tanıdığımız AH "undercut" olayının gerçekleşmesi halinde(ki kaçınılmaz bir olay) olacakları anlatıyor :D adam haklı
hacibekirlokumu Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Tüm classların aktif ve pasif skilleri Barbarian List of Actives: Bash Ground stomp Hammer of the ancients Battle rage Ignore pain Cleave Leap attack Weapon throw Rend Threatening shout Frenzy Revenge War cry Furious charge Seismic slam Overpower Ancient spear Whirlwind Sprint Earthquake Call of the anciens Wrath of the berserker List and description of Passives: Animosity: increases Fury generation by 10% and adds 20 points to the maximum amount of Fury. Berserker rage: increases damage dealt by 20% when the Barbarian's fury is at 100%. Bloodthirst: 10% of damage (TL's note: dealt or taken??) is gained as HP. Pound of flesh: increases the chance to find Health Globes by 5% and healing done by these is increased by 10%. Relentless: when the Barbarian is under 20% HP, skills do not cost any fury and damage (TL's Note: dealt or taken?) is reduced by 50%. Ruthless: increases critical strike chance by 5% and increases critical strike damage by 50%. Unforgiving: Fury does not degenerate any longer. Furthermore, the Barbarian gains 1 Fury every 5 seconds. Iron skin (level 10): Increases armor by 100%. Pound of flesh (level 10): increases the chance to find Health Globes by 3% and healing done by these is increased by 33%. Intimidation (level 13): increases damage dealt by 15% and reduces repair costs by 5%. Cruelty (level 15): 10% of damage dealt is gained as HP. Aggression (level 17): Increases attack by 20%. Superior skill (level 19): Increases precision by 20%. Expert defense (level 20): Increases defense by 20%. Toughness (level 23): Increases vitality by 20%. Weak spot (level 25): Increases critical strike damage by 100%. Superstition (level 26): Reduces non-physical damage taken by 10%. Slaughter (level 28): increases damage dealt by 20% when the Barbarian's fury is at its maximum. Bad temper (level 31): increases Fury generation by 10%. Frenzied attack (level 31): When wielding two weapons, the Barbarian has 20% increased critical strike chance and 30% increased critical strike damage. Insane courage (level 31): When the Barbarian has under 35% HP, damage taken is reduced by 30%. Second wind (level 31): Regenerate 20% HP per minute. Shield of iron (level 31): Increases the chance to block attacks with a shield by 10%. --------------------------- Demon Hunter List of Actives: Caltrops Hungering arrow Entangling shot Evasive fire Fan of knives Bola shot Vault Grenades Marked for death Chakram Impale Smoke screen Spike trap Companion Elemental arrow Shadow power Multishot Sentry Cluster arrow Rapid fire Preparation Strafe Rain of arrows List and description of Passives: Weak spot (level 3): Increases critical strike damage by 100%. Archery (level 6): Reduces the cost of Hatred-type skills by 50%. Cloak of shadows (level 6): Reduces melee damage taken by 20%. Aggression (level 12): Increases attack by 20%. Superior skill (level 12): Increases precision by 20%. Toughness (level 12): Increases vitality by 20%. Back to basics (level 18): Increases the basic damage (TL's Note: not clear) done by the Demon Hunter's weapon by 100%. Focused discipline (level 18): Reduces the cost of Discipline-type skills by 20%. Opportunity (level 18): Increases damage dealt to slowed targets by 20%. Years of training (level 18): When a Discipline-type skill is used, damage dealt by the Demon Hunter is increased by 10% for 10 seconds. Can stack up to three times. Ballistics (level 24): Increases damage dealt by rockets (TL's Note: ... what??) by 100%. The rocket effect is provided by certain runestones. Hot poursuit (level 24): When Hatred is at its maximum, run speed is increased by 10%. Killing spree (level 24): When an enemy is killed by the Demon Hunter, the next attack dealt within the next 5 seconds has 30% increased critical strike chance. Resourcefulness (level 24): When Discipline is under 20%, the regeneration of Hatred is increased by 30% --------------------------- Witch Doctor List of Actives: Summon zombie dogs Plague of toads Grasp of the dead Haunt Zombie charger Hex Corpse spiders Horrify Firebats Spirit walk Soul harvest Sacrifice Gargantuan Locust swarm Spirit barrage Acid cloud Mass confusion Bibg bad voodoo Wall of zombies Fetish army List and description of Passives: Mana regeneration (level 3): Regenerate 2% of maximum Mana per second. Mind and body (level 3): Regenerate 20% HP per minute. Spiritual attunement (level 3): Increase maximum Mana by 20%. Care of the monster (level 6): Increase the HP of pets by 60%. Quickening (level 6): Increase casting speed by 10%. Spirit vessel (level 6): Health Globes provide 10% of maximum Mana when picked up. Aggression (level 12): Increases attack by 20%. Superior skill (level 12): Increases precision by 20%. Expert defense (level 12): Increases defense by 20%. Toughness (level 12): Increases vitality by 20%. Death pact (level 18): When the Witch Doctor has under 35% HP, damage taken is reduced by 20%. Leader of the pack (level 18): Increases damage dealt by Zombie Dogs (TL's Note: Mongrels?) by 6%. Ritual of blood (level 18): 30% of Mana costs for skills is taken from HP instead. Ferocity (level 24): Increases pet damage dealt by 40%. Plagued (level 24): Increases Animal and Plague skill damage by 20%. Rituals (level 24): Increases damage by 15% of HP. (TL's Note: not clear if max or current HP, and if fixed amount of damage added or relative) Zombie masters (level 24): Increases Zombie skill damage by 20%. --------------------------- Monk List of Actives: Blinding flash Fists of thunder Breath of heaven Lashing tail kick Mantra of healing Deadly reach Dashing strike Lethal decay Crippling wave Manta of retribution Inner sanctuary Exploding palm Mantra of evasion Tempest rush Sweeping wind Serenity Way of the hundred fists Mantra of conviction Seven sided strike Mystic ally Wave of light List and description of Passives: Exalted soul (level 10): Increases maximum Spirit by 20%. Frenzied attack (level 13): When wielding two weapons, the Monk has 20% increased critical strike chance and 30% increased critical strike damage. Aggression (level 15): Increases attack by 20%. Superior skill (level 15): Increases precision by 20%. Expert defense (level 17): Increases defense by 20%. Resonance (level 19): Increases the duration of auras by 120 seconds. Untouchable (level 19): After dealing a critical strike, increases dodge chance by 10% for 10 seconds. Counterattack (level 20): When the Monk dodges an attack, the next skill has its Spirit cost reduced by 40%. Weak spot (level 20): Increases critical strike damage by 100%. Strength in adversity (level 23): Healing effects are improved by 50% if the Monk is under 35% HP. Near death experience (level 25): When the Monk receives a fatal blow, the Monk gains 30% HP and 30% Spirit. (TL's Note: not very clear, no idea if there is a cooldown or other rule) Flawless technique (level 28): Skills that generate Spirit do 20% more damage. Strength of spirit (level 30): Skills that require Spirit do 30% more damage. --------------------------- Wizard List of Actives: Frost nova Magic missile Ice armor Shock pulse Wave of force Spectral blade Electrocute Magic weapon Arcane orb Diamond skin Energy twister Disintegrate Storm armor Explosive blast Mirror image Slow time Teleport Hydra Ray of frost Energy armor Arcane torrent Meteor Blizzard Familiar Archon List and description of Passives: Blur (level 10): Reduces melee damage taken by 20%. Drain power (level 10): All basic attacks (TL's note: not clear, melee attacks maybe?) provide 10 Arcane Power. Quickening (level 10): Increase casting speed by 10%. Flight before fight (level 13): Increases run speed by 5% when the Wizard is blocked in melee (TL's note: slowed? or actually blocking attacks?) Glass common (level 13): Increases damage dealt by 20%, but reduces armor by 20%. Aggression (level 15): Increases attack by 20%. Superior skill (level 15): Increases precision by 20%. Expert defense (level 17): Increases defense by 20%. Astral presence (level 20): Increases maximum Arcane Power by 20%. Black ice (level 20): Damage dealt to frozen targets is increased by 20%. Temporal flux (level 21): When an enemy takes damage from an Arcane skill, its speed is reduced by 24% for 4 seconds. (TL's note: unsure if movement speed, attack speed, or both) Piercing attacks (level 25): Reduces the magical resistances of enemies by 20%. Temporal shift (level 26): Reduces cooldowns of skills by 10%. Unstable energy (level 28): When under 20% HP, the next skill (TL's note: loosely interpretated, may be wrong) knocks back all targets it hits. Can happen once every 90 seconds. Knowledge is power (level 30): Passive skill still being worked on. Used to provide 25% extra Willpower (a stat that is not included in the game anymore) Ayrıca CLASS ACTIVE PASSIVE TOTAL Barb 22 23 45 DH 23 14 37 WD 20 17 37 Monk 21 13 34 Wiz 25 15 40
scorch Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2011 ses said: scorch said: ses said: Bu arada bu karardan ziyade devamlı online olma zorunluluğu da ayrı ayıp bence.Hadi evde var, yazlığa oraya burayada mı net çekelim anasını satiim. lan git denize git kızlarla takıl börekçiye dondurmacıya götür manyakmısın olm yazlık diosun ne diablosu safdsad sen yazlık deyince ergen ortamlı bi yer sandın herhal.15 sene evvel yaptık yeteri kadar, biz işten güçten nefes almaya gidiyoruz oralara artık denize gir? coluun cocugun ile eglen? eşini sevgilini götür sahil kenarı bi restorana ? arkadaşlarınla cık balkon sefası yap geceleri sohbet et yaşın 7 de olsa 77 de olsa yazlık kullanımını bil diyorum yazlıkta pc oyunu ne lan saşfdksjafşaskjfds
Öne çıkan mesajlar