toggie Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 sam sence diablo 2 iyi bir oyun muydu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 2012 diyelim net olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xetraynex Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 Kanuni said: 2012 diyelim net olsun. seneye gorusmek uzere Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Undisclosed Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 Grafiklerde mantık aramak bana doğru gelmiyor açıkçası.. Daha doğrusu şöyle diyeyim, fizik kurallarını yada biyolojik olarak gelişen yaralanma, yorgunluk gibi olayları fantastik herhangi bir evren sunan bir oyunda 1:1 yaşadığımız dünyadaki kurallarla örtüşmesini bekleyemeyiz. Omuzluğun üzerindeki çıkıntı, adam kolunu 90' kaldırınca kafasına batar da mantık aramaya başlarsak, daha o omuzluğun üzerindeki çıkıntıya gelmeden mantık aramamız gereken binlerce nokta gösterebilirim size. WoW da mesela, bandaj basarken, oha lan sardığı gibi canım doluyor, şey olsa dahamı iyi olurdu ? Yaralanınca innkeeper a gidip yatsak, saatte % 10 canımız dolsa mesela ? Mantıklı olur dimi ? bayarsın ama.. bune lan dersin daha 1 saat bekleyemeden. Ya da uo da, Llama nın üzerine biniliyor, oturup kimse sorgulamıyor, ulan gerçekte lamaya binilemez.. adamlara bak lamaya bındırıyorlar bizi.. Kısaca hiç bir mmo da çok aşırıya kaçmadıktan sonra, veya kendiyle çelişmedikten sonra grafiklerle ya da sana oyunda yaptırdığı şeylerde mantık arayamazsın.. Diabloda mesela çantanda plastik sarı ördeğin olsun sıkınca vicyk! desin canın dolsun.. Otur sabaha kadar eleştir. Ne konsepte uygundur çünkü, ne de oyundaki ambiansa aittir o ördekçik.. Ama demon hunter ın yayı tutan sol koluna adamlar asimetrik 2 tane çıkıntı koydu diye çok acımasız eleştirmişsin gibi geldi bana Sam :) Bide archer tarzı classlarda, bunu ilk blizzard yapmadı, çoğu oyunda yay ı tutan kolun üzerine ektra armor koyma hedesi hep vardı yani.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quel-Thul Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 gölgelik o adama nişan alırken gözüne güneş girmesin diye, cok aydınlık heryer d1 gibi degil ondan öyle yapmışlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lyvanna_Dolores Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 çıkmasın artık bu oyun. zahmet etmesinler boşuna. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lyvanna_Dolores Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 büyük beklentilere soktular . kesin beğenmicem. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 yok asimetrik zırhlarda sol taraf(genelde rikibe karşı olan taraf olduğu icin) daha zırhlı olur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 Undisclosed said: Ama demon hunter ın yayı tutan sol koluna adamlar asimetrik 2 tane çıkıntı koydu diye çok acımasız eleştirmişsin gibi geldi bana Sam :) dalga geçtim çünkü komik, çirkin, iğreti, uyumsuz ve oyun içinde karakterin kol animasyonu sadece öne arkaya hareket etmekten ibaret değilse kafanın içine girip öbür taraftan çıkacak büyük ihtimalle o omuzluk. tutup da bunu "gerçeklik yok, karakterimiz uyumuyor, içmiyor, helaya gitmiyor" gibi konuyla zerre alakası olmayan şeylerle kıyaslamak anlamsız. cosplaycilerin giyerken kendini biçmeyeceği zırh tasarlayabilen milyon tane şirket var. (bekliyorum birisi çıkıp "cosplaye değil gameplaye önem veriyor adamlar" diyecek, şaşırmıyorum artık işe geldiğince yanlış anlama potansiyelinin sınırsızlığına forumda) bu zırhın kuvvetlendiğini omuzluk şişirerek göstermeye çalışmak da wow'da yaptıkları en ucuzcu bir yöntemdi, miğfer harici zırhın geri kalanı aynı sınıf için sabit bir-iki modeldir, bunları her tier'de bir ileri bir geri devr-i daim yaparlar ama kör göze parmak omuzluk değiştiği için sanki yeni zırhmış gibi olur doku kaplamanın değişmesi üzerine. 6 yıl önceki mmo'daki kadar baside kaçmasınlar şunda artık bir zahmet. abartmasalar, 60'ların sonu araba spoyleri gibi şişirdikçe şişirmeseler sırıtmayacak bu kadar. çok feci çok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 sonucta bir concept art, oyuna girer girmez bilinmez, en kotu bu item dustugunde trash eder veya vendora satarsiniz :P http://rpad.tv/wp-content/gallery/blizzcon-2010-diablo-iii-concept-art-and-screens/demonhunter_concept.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 Kanuni said: "moderatroll" gibi bir kavram ortaya cikardin sam :) tebrikler. LOL Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
df Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 ben hala diablo 2 yi zevkle oynayabiliyorum. hatta daha bugün necro karakterle act 5 e geldim. yenisini çıkarmasalar da olur:D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
vaako51 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2011 Quel-Thul said: gölgelik o adama nişan alırken gözüne güneş girmesin diye, cok aydınlık heryer d1 gibi degil ondan öyle yapmışlar bu iyiydi :D (tu) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Snake Mesaj tarihi: Şubat 22, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 22, 2011 gereksiz istatistik kastırtmaca Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Abi imageshack e atmayın su resimleri zoom yapılmıo 100% bakılmıo ne dandik birsitedir aklım almıyo halen oraya dosya koyuyosunuz at tinyurl bitsin okunmuo bile istatistikler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 ne diyorsun sen ben anlamadım. resimlerin paticikte "küçülmesi"nin sebebi imageshack'a atılması değil. foruma büyük gelen resimler otomatik olarak küçülüyor. küçülen resimleri açıp bakmak için resimin altındaki linke tıklıyorsun. o link de şu: img517.imageshack.us/img517/3659/twupdates.jpg (ya da resme tıkladığın zaman forum içinde büyüterek açıyor) valla ben gayet büyük bakıyorum resme, her şey net gözüküyor, bir problem yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dwinz Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 same destek veriyorum bu konuda ne demek istediğini az çok anlıyabiliyorum ve bende katılıyorum. üstüne oyunlardaki kılıcı sırtımıza aldıgımızda kılıcın hava durması beni deli ediyor mesela. bu olayı yakın zamanda en çok dragon age de yaşadım. oyundan bile soğutabiliyor bazen bu tarz olaylar... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Buddha Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Tıklayıp büyütmek isteyince git kayıt ol diyor. Eskiden yoktu böyle bişey var mıydı yoksa? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Buddha Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Xo said: http://eu.blizzard.com/diablo3/ Geliyor lan. 7 yıl aradan sonra dönüyor. Ahaha ilk mesajın üstünden 3 yıl geçmiş :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Glatheros Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Cuce said: yok asimetrik zırhlarda sol taraf(genelde rikibe karşı olan taraf olduğu icin) daha zırhlı olur aslında eskirim yapilirken ki guard durusu sag kol onde (solaksa sol kon onde), vucudun en az yuzeyini dusmana acik birakacak sekilde bir yan durustur. Dolayisiyla genelde expose olan taraf sag omuzdur. Fakat sag omuzdaki zirh kabarik olursa gorus azalir, zaten donem zirhlari en fazla kollari acikta birakan sadece govdeyi koruyan breast platelerdir. Full plate de boyle bir durus soz konusu degildir cunku kilic zirhi delemez . Bu sebepten orta cag donem kiliclari keskinlik ve esneklik uzerine degil agirlik uzerine calisan clubbing silahlaridir. Dolayisiyla armorun abuk bir sekilde asimetrik olmasinin expose olan kismi koruma durumuyla alakasi yok, yani kabariklik gorsel. Fakat boyna uzanan cikinti silahsiz olan sol taraftan gelecek boyun darbelerini engellemek icindir, full plate at uzerinde kullanilir sol el ati yonlendirir.filmlerde full platele kosan adamlar var ama aslinda o zirhla kosmak mumkun degildir, uzun mesafeleri yurumekte mumkun degildir( full plate zirhlarin en zayif yerleri boyundur cunku migfer ayri bir parcadir, arada boyun bos kalir). Fakat bu hanim kizimiz plate helm giymiyor, yani o cikinti boymu korusada kafasi yarilmaya acik, sadece decapitate olmaz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SoulCube Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Kanuni said: http://rpad.tv/wp-content/gallery/blizzcon-2010-diablo-iii-concept-art-and-screens/demonhunter_concept.jpg apış arası çok geniş. öyle olmaz o Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Glatheros said: Cuce said: yok asimetrik zırhlarda sol taraf(genelde rikibe karşı olan taraf olduğu icin) daha zırhlı olur aslında eskirim yapilirken ki guard durusu sag kol onde (solaksa sol kon onde), vucudun en az yuzeyini dusmana acik birakacak sekilde bir yan durustur. Dolayisiyla genelde expose olan taraf sag omuzdur. Fakat sag omuzdaki zirh kabarik olursa gorus azalir, zaten donem zirhlari en fazla kollari acikta birakan sadece govdeyi koruyan breast platelerdir. Full plate de boyle bir durus soz konusu degildir cunku kilic zirhi delemez . Bu sebepten orta cag donem kiliclari keskinlik ve esneklik uzerine degil agirlik uzerine calisan clubbing silahlaridir. Dolayisiyla armorun abuk bir sekilde asimetrik olmasinin expose olan kismi koruma durumuyla alakasi yok, yani kabariklik gorsel. Fakat boyna uzanan cikinti silahsiz olan sol taraftan gelecek boyun darbelerini korumak icindir(full plate zirhlarin en zayif yerleri boyundur cunku migfer ayri bir parcadir, arada boyun bos kalir). Fakat bu hanim kizimiz plate helm giymiyor, yani o cikinti boymu korusada kafasi yarilmaya acik, sadece decapitate olmaz ama fencingde silah kolu rakibe dönülür. noralde kılcı kalkan kullnırkan silah kolu arkada durur, kalkan kolu önde olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mascio Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 konuştuğunuz tartıştığınız şeylere bak ya diablo ilk piyasaya sürüldüğünde bu kadar detaylara takılmışmıydınız merak ediyorum. yok zırhın şekli neymiş yok bilmemneymiş. pes ya harbiden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SoulCube Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 önce hiçbişeyi beğenmemeyi öğrenmen lazım karizmalık yolundaki ilk kural bu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2011 hatun hertürlü solak resimden bunu anlıyoruz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar