Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Diablo 3 - Genel Topic


Xo

Öne çıkan mesajlar

Grafiklerde mantık aramak bana doğru gelmiyor açıkçası..
Daha doğrusu şöyle diyeyim, fizik kurallarını yada biyolojik olarak gelişen yaralanma, yorgunluk gibi olayları fantastik herhangi bir evren sunan bir oyunda 1:1 yaşadığımız dünyadaki kurallarla örtüşmesini bekleyemeyiz.

Omuzluğun üzerindeki çıkıntı, adam kolunu 90' kaldırınca kafasına batar da mantık aramaya başlarsak, daha o omuzluğun üzerindeki çıkıntıya gelmeden mantık aramamız gereken binlerce nokta gösterebilirim size.

WoW da mesela, bandaj basarken, oha lan sardığı gibi canım doluyor, şey olsa dahamı iyi olurdu ? Yaralanınca innkeeper a gidip yatsak, saatte % 10 canımız dolsa mesela ? Mantıklı olur dimi ? bayarsın ama.. bune lan dersin daha 1 saat bekleyemeden.

Ya da uo da, Llama nın üzerine biniliyor, oturup kimse sorgulamıyor, ulan gerçekte lamaya binilemez.. adamlara bak lamaya bındırıyorlar bizi..

Kısaca hiç bir mmo da çok aşırıya kaçmadıktan sonra, veya kendiyle çelişmedikten sonra grafiklerle ya da sana oyunda yaptırdığı şeylerde mantık arayamazsın..

Diabloda mesela çantanda plastik sarı ördeğin olsun sıkınca vicyk! desin canın dolsun.. Otur sabaha kadar eleştir.

Ne konsepte uygundur çünkü, ne de oyundaki ambiansa aittir o ördekçik..

Ama demon hunter ın yayı tutan sol koluna adamlar asimetrik 2 tane çıkıntı koydu diye çok acımasız eleştirmişsin gibi geldi bana Sam :)


Bide archer tarzı classlarda, bunu ilk blizzard yapmadı, çoğu oyunda yay ı tutan kolun üzerine ektra armor koyma hedesi hep vardı yani..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Undisclosed said:

Ama demon hunter ın yayı tutan sol koluna adamlar asimetrik 2 tane çıkıntı koydu diye çok acımasız eleştirmişsin gibi geldi bana Sam :)

dalga geçtim çünkü komik, çirkin, iğreti, uyumsuz ve oyun içinde karakterin kol animasyonu sadece öne arkaya hareket etmekten ibaret değilse kafanın içine girip öbür taraftan çıkacak büyük ihtimalle o omuzluk. tutup da bunu "gerçeklik yok, karakterimiz uyumuyor, içmiyor, helaya gitmiyor" gibi konuyla zerre alakası olmayan şeylerle kıyaslamak anlamsız. cosplaycilerin giyerken kendini biçmeyeceği zırh tasarlayabilen milyon tane şirket var. (bekliyorum birisi çıkıp "cosplaye değil gameplaye önem veriyor adamlar" diyecek, şaşırmıyorum artık işe geldiğince yanlış anlama potansiyelinin sınırsızlığına forumda)

bu zırhın kuvvetlendiğini omuzluk şişirerek göstermeye çalışmak da wow'da yaptıkları en ucuzcu bir yöntemdi, miğfer harici zırhın geri kalanı aynı sınıf için sabit bir-iki modeldir, bunları her tier'de bir ileri bir geri devr-i daim yaparlar ama kör göze parmak omuzluk değiştiği için sanki yeni zırhmış gibi olur doku kaplamanın değişmesi üzerine. 6 yıl önceki mmo'daki kadar baside kaçmasınlar şunda artık bir zahmet.

abartmasalar, 60'ların sonu araba spoyleri gibi şişirdikçe şişirmeseler sırıtmayacak bu kadar. çok feci çok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ne diyorsun sen ben anlamadım.

resimlerin paticikte "küçülmesi"nin sebebi imageshack'a atılması değil.
foruma büyük gelen resimler otomatik olarak küçülüyor.

küçülen resimleri açıp bakmak için resimin altındaki linke tıklıyorsun.
o link de şu:
img517.imageshack.us/img517/3659/twupdates.jpg
(ya da resme tıkladığın zaman forum içinde büyüterek açıyor)

valla ben gayet büyük bakıyorum resme, her şey net gözüküyor, bir problem yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

same destek veriyorum bu konuda ne demek istediğini az çok anlıyabiliyorum ve bende katılıyorum. üstüne oyunlardaki kılıcı sırtımıza aldıgımızda kılıcın hava durması beni deli ediyor mesela. bu olayı yakın zamanda en çok dragon age de yaşadım. oyundan bile soğutabiliyor bazen bu tarz olaylar...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

yok asimetrik zırhlarda sol taraf(genelde rikibe karşı olan taraf olduğu icin) daha zırhlı olur


aslında eskirim yapilirken ki guard durusu sag kol onde (solaksa sol kon onde), vucudun en az yuzeyini dusmana acik birakacak sekilde bir yan durustur. Dolayisiyla genelde expose olan taraf sag omuzdur. Fakat sag omuzdaki zirh kabarik olursa gorus azalir, zaten donem zirhlari en fazla kollari acikta birakan sadece govdeyi koruyan breast platelerdir. Full plate de boyle bir durus soz konusu degildir cunku kilic zirhi delemez . Bu sebepten orta cag donem kiliclari keskinlik ve esneklik uzerine degil agirlik uzerine calisan clubbing silahlaridir. Dolayisiyla armorun abuk bir sekilde asimetrik olmasinin expose olan kismi koruma durumuyla alakasi yok, yani kabariklik gorsel. Fakat boyna uzanan cikinti silahsiz olan sol taraftan gelecek boyun darbelerini engellemek icindir, full plate at uzerinde kullanilir sol el ati yonlendirir.filmlerde full platele kosan adamlar var ama aslinda o zirhla kosmak mumkun degildir, uzun mesafeleri yurumekte mumkun degildir( full plate zirhlarin en zayif yerleri boyundur cunku migfer ayri bir parcadir, arada boyun bos kalir). Fakat bu hanim kizimiz plate helm giymiyor, yani o cikinti boymu korusada kafasi yarilmaya acik, sadece decapitate olmaz
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Glatheros said:

Cuce said:

yok asimetrik zırhlarda sol taraf(genelde rikibe karşı olan taraf olduğu icin) daha zırhlı olur


aslında eskirim yapilirken ki guard durusu sag kol onde (solaksa sol kon onde), vucudun en az yuzeyini dusmana acik birakacak sekilde bir yan durustur. Dolayisiyla genelde expose olan taraf sag omuzdur. Fakat sag omuzdaki zirh kabarik olursa gorus azalir, zaten donem zirhlari en fazla kollari acikta birakan sadece govdeyi koruyan breast platelerdir. Full plate de boyle bir durus soz konusu degildir cunku kilic zirhi delemez . Bu sebepten orta cag donem kiliclari keskinlik ve esneklik uzerine degil agirlik uzerine calisan clubbing silahlaridir. Dolayisiyla armorun abuk bir sekilde asimetrik olmasinin expose olan kismi koruma durumuyla alakasi yok, yani kabariklik gorsel. Fakat boyna uzanan cikinti silahsiz olan sol taraftan gelecek boyun darbelerini korumak icindir(full plate zirhlarin en zayif yerleri boyundur cunku migfer ayri bir parcadir, arada boyun bos kalir). Fakat bu hanim kizimiz plate helm giymiyor, yani o cikinti boymu korusada kafasi yarilmaya acik, sadece decapitate olmaz


ama fencingde silah kolu rakibe dönülür.

noralde kılcı kalkan kullnırkan silah kolu arkada durur, kalkan kolu önde olur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...