Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Elder Scrolls III: Morrowind


Masticore

Öne çıkan mesajlar

şu mantığı anlamıyorum:

"impa. oldum bir şey değişmedi, çok kırıldım, içerledim. bu yüzden oyun kötü."

ben saat olarak günlerce oynadım ve hiç birinde oyunu bitirmeyi bile düşünmedim hiç bir zaman, bırak bitirmeyi her seferinde haritanın %100 de 70 ni bile dolaşmamışımdır, oyun bize bu zevki verdiği için mutluyum. amaçsızca zevk alarak dolaşmak bir şeyler yapmak bağımsız olarak.

"ama işte lord oluyorsun, kapıcı diyorlarsa"

arkdaşlar, bu oyun böyle bir oyun, gerge güzel anlatmış, bu oyunun geldiği temeleri diğer arkadaş anlatmış.

bu oyuna o pencereden bakmayın, bakarsak şöyle oluyor:

"ya futbol oyunu diye menejerlik oyunu aldım ama bu futbolcuları kontor edemiyorum?"

o başka bir oyun türü, fifa falan...

" olsun ikiside futbol oyunu!!! biz sensible soccer da öyle oynamıyorduk????"

farklı bir tarz bu, istedikleriniz güzel şeyler, hepimiz isteriz, kimse istemem demez, ama tes tarzında bir oyunda o istedikleriniz, makul olasılıklar içinde imkansız...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:
copy&paste dungeon dediğin olaysa hiçbir zaman olmadı

AHAHAHA

Sam yapma gözünü seveyim, Skyrim gelene kadar dağ dediğin şeylerin rakımı 10 katlı apartman değildi. teknolojik olarak normaldi zaten, ona lafım yok. ama olay şu: coğrafi bölge değil level designlıyoruz. bunun gameplay ile arasındaki bağlantıyı çözemiyorsan ne diyeyim sana. manzarası için oynamışsın herhalde sdfsdf.

feamer aynen sam'i tanımlamışsın ahah bu kadar olmaz:

said:
"ama işte lord oluyorsun, kapıcı diyorlarsa"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla morrowind zaten çıktığında 3d motor kullanan rpg yok gibi birşeydi, ancak nwn filan yarışabilecek sandılar ki biliyoruz o iş nasıl sonuçlandı. ha dönemin standartları filan onları da bir yana koyduk, böyle şekil olarak birbirinin aynı iki yer yok. tamam cave'dir böyle dümdüz mekan ama zaten o devirdeki oyunları unutmadın herhalde? 2003-2004'e kadar öyle alengirli mekanlar olan oyunlar pek çıkmadı zaten.

gameplay'inde ne olumsuzluk gördün mekanların tasarımı kaynaklı?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Seru said:

abi morrowind çıktığında pc piyasasının en iyi grafiklerine sahipti, inanmayan o zamanki review'leri incelesin. hayvan gibi sistem istiyodu, tek rakibi THY'ydi... yok yok lan MGS2'ydi.


geforce4 mx im vardi (geforce2 lerden mx haric yavastir), ittire ittire zorla calistiriyordum. millet morrowind i geforce3 ile oynuyordu. 3 ile ancak tam grafik oynuyordun zaten. oyle hayvandi o zamanlar morrowind.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

öyle açık alana sahip oyun yoktu zaten herkes q2 veya q3 motoru kullandığı için, henüz unreal motoru piyasaya hakim olmaktan uzaktı. böyle ufka kadar kadar açık alan görmek o koridorlu oyunlarda hayaldi. hoş gerçi view distance kısıyorduk mecbur makine yetmediğinden heh.

"3d repege olmaz aga" döneminden kurtardı bizi adamlar çok şükür.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

gothic in morrowinde benzemesi, yukarılarda bahsetiğim gibi bir ilizyondu, gerçi ben ilki değil ikincisini oynadım

açık dünya hissini veriyor ama linear ve belli bir silsile ile gitmek zorundaydın, oyunun başında ormana dala biliyordun ama kilit noktalara koydukları 3 tane ork ile zaten dolaşmanı engelliyorlardı, anca oyunun sonunda o da zorlanarak onlarla baş edebiliyordun, mecbur şehre gideceksin ve orada sıra ile görev yapacaktın...

işte oyunu böyle kurunca, talep edilen tarzda örnekler verebiliyorlar, ama özgürlük gidiyor...

şöyle ormanda biraz dolanayım, biraz harabe yağmalayıp, gidip şövalye karargahı yağmalayım falan bunlar tes hariç zaten şu anda hayal olan şeyler....
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...