Laurelin Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 su carrefour marka dilimli kasarlardan aldim dun simdi kahvalti edicem actim ilk dilimde simsiyah bir kil dedim benim kafamdan dusmustur aldim attim altindaki dilimde aynisindan gene var ama icine gomulmus bi altindaki dilimde gene 2 tane kasarin icinde kil var simdi amerikanayda olsak cok super dava acilir donlarina kadar alinirdida turkiyede ne yapiyoz marka carrefour oldugundan direk carrefour umu arayip sarlamak lazim?
nileppezdel Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 fransa'daki merkezlerine mail at para yollasinlat
Esh Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 $imdi carrefour markasi kendi uretmiyor urunleri, hepimizin bildigi gibi. carrefour icin ureten marka ambalajinin altinda bi yerlerde yazar. oraya telefon acarsin, gelin degi$tirelim derler. maximum kazancin bu olur. ha oraya gidip gelene kadar 5 kutu ka$ar alirsin orasi ayri.
xaty Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 onu yapan yer ile görüşmek yerine carrefour ile görüşmek daha anlamlı bence. carrefour'da gelin değiştirelim / paranızı iade edelim gibi şeyler diyebilir ama sonuçta yapan yeri bi güzel haşlayabilir, hatta bu tip şeyler duydukça anlaşmasını başka bi firmaya yöneltebilir
sg-1 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 http://www.carrefour.com.tr/iletisim.asp
sir Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 bence de carrefour'un müşteri hizmetlerini aramak daha mantıklı, satılan üründen onlar sorumlu sonuçta. "basına giderim, uğur dündara giderim" filan da dersen baya bi müşteri hizmeti alırsın bence =)
kertenkel Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 biraz yanlış.. aradaki üretici son tüketiciyi bağlamaz, üzerinde carrefour etiketi olduktan sonra.. direk carrefour'a ulaşman lazım.. Esh said: $imdi carrefour markasi kendi uretmiyor urunleri, hepimizin bildigi gibi. carrefour icin ureten marka ambalajinin altinda bi yerlerde yazar. oraya telefon acarsin, gelin degi$tirelim derler. maximum kazancin bu olur. ha oraya gidip gelene kadar 5 kutu ka$ar alirsin orasi ayri.
kertenkel Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 yani sen tommy hilfiger'a mı gidersin defolu ürün için, yoksa merter'e mi?
Zheld Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Viktor said: simdi amerikanayda olsak cok super dava acilir donlarina kadar alinirdida turkiyede ne yapiyoz marka carrefour oldugundan direk carrefour umu arayip sarlamak lazim? bende kek yerken agzımda igne buldum.evet kekten igne çıktı ama bişey olmuyor arasan tüketici hakları dernegini nolucakki amerika olması lazım bişeyler yapılması için evet
AthleT Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Onlar tazminat ve müşteri memnuniyeti konusunda Avrupa ülkeleri gibi davranamıyorlarsa sende memnun olmayan Türk profili çiz, müşteri hizmetlerini ara "en üstünüzü bağlar mısınız?" küfürsüz tek cümlen olsun. Saygılarla Viktor :)
Jedi Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 tr de ugrasmana degmez. carrefour a tekrar gideceginde alırsın yanına yenisiyle degistirirler.gerisini ugrasmaya degmez.maddi kayıp olur senin icin.hatta carrefour a bi daha gideceginde al yanına demem de benzin parası dötünde patlayacagından.
Laurelin Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 carrefour 200mt otemde belki o kadar bile mesafe yok arada olay guvenielrek alinan bir kasarin killi kasar cikmasi
Ferrero Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 böyle durumlarda asabi ve ciddi olmak gerek. telefon açıp çılgınlar gibi savlar üret. korkut, sıçsınlar.
MrLevie Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 haha viktora öyle bir gaz vermişsiniz ki yarın öbürgün viktor ortaya çıkıp "Carrefour'un %51 hissesini bana verdiler hehe" diyebilir yani:) şaka bi yana hakkaten acıma. hatta "getirin değiştirelim" de derlerse aynen "ne ben getiricem yenisini siz getirin"e kadar yüzsüzleş.
Ferrero Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Viktor said: olay guvenielrek alinan bir kasarin killi kasar cikmasi kıllı kaşar olmaz aslında ama... gerçekten çok kötü bir durum.
Emaleth Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 carrefour müşteri hizmetlerini ara, hiç bağırıp çağırmana gerek yok, koşulsuz iade politikaları var.
Aket-Atum Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Abi kaşar yerine tulum peyniri almış olmayasın? Tulumdan kıl çıkar, normaldir. Bide yukardaki "bana en üstünü bağla" lafı bir anımı hatırlattı; Bundan yıllar önce yapı kredi'nin "dıh dıh dıh eyi günler" tarzı bir reklamı vardı. Bunu izleyen bizim bir tanıdık aramış Yapı Kredi'yi, "bana müdürü bağla" diye diye ulaşabildiği en üste ulaşmış. "Sen kimsin de Doğulu insanlarla dalga geçiyosun lan?" diye girip " Hesaplardaki tüm paralarımı ve hisses senetlerimi çekiyorum" diye bitirmiş. Müdürün "Beyfendi nooolur yapmayın nolur nolur" deyişinin taklidini yaparken gülmekten tıkanıyodu nerdeyse.
bLackcha0s Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 ucuz olmasının sebebi bu işte genelde son kullanım tarihi yaklaşmış ürünleri topluyorlar piyasadan satıyorlar. Migros gibi değil işte bu yüzden çok ucuz.
fedaykin Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Bu arada Viktor efendi carrefour'dan alışveriş yapmanı çok pis kınadım. Fransız malı almayın...
Llama Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 kitana said: uğur dündarı arıcaksın tabiki carfur satın alır bu adamı senin evine gelir sonra bi bakarsın kıl seninmiş
Soulless Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Viktor - Bi kasarli tost pliz Carrefour gorevlisi - Killi mi kilsiz mi ?
Overseer Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 türkçe karakter off killi kasar mi dilli kasar mi? türkçe karakter açık dıllı kaşar pls
forgiver Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 benimde dürümden kömür çıkmıştı, çiğnemeden önce farkına varamadığımdan herşey için çok geçti, artık içini açıp bakmadan yiyemiyorum
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Admin Mesaj tarihi: Haziran 2, 2008 Emaleth said: carrefour müşteri hizmetlerini ara, hiç bağırıp çağırmana gerek yok, koşulsuz iade politikaları var. ne kasıcan iade ile allasen kaşar bu be harcadıgın zaman daha pahalı :) özür dileyip 1 yıl kaşar sponsoru olcaklarsa ne ala ya da pardon efendim buyrun özür çekimiz 10k ytl diceklerse de pek güzel onun dısında kaşarı değiştiricekler diye uraştıgına değmiyor
Öne çıkan mesajlar