Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Age of Decadence - İzometrik RPG


axedice

Öne çıkan mesajlar

Oyunda lvl atlama olmadığı gibi stat arttırma da yok, karakteri yaratırken dikkat etmek gerekiyor. Ha temp. buff veren potionlar var çeşitli statlara (berzerker mushroom yiyip +str -perception vs. gibi) , bide işte relic/artifact sınıfında itemlar var mesela giyince STR arttıran. Ama bunların sayısı kısıtlı baya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

güzel ya oyun, dövüşte güzel, düşünmek ve alet edevat kullanmaktan kaçmadan düzgünce işine bakman lazım

misal: w2 ve taa ft ve f2, bomba vb. kullanma konusunda çimri davrana bir adamım, zaten kullanmada çok gerek olan durumlarda olmuyor bir şekilde geçiyordun ama burada, ağ atma konusunda çimri davrandığım için iki kere yattı dövüş

birde kullandığın adam ve silahlar cidden fark yaratıyor
3 kere filan oyun başı ve eğitim için, ağır ve orta zırh ve kalkan denedim, ok denedim ama zırhsız, dodgeçu, şimşirli ve ağ kullanan bir adamda karar kıldım,
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

shield karakter daha iyi oluyor dodgera göre.dodge biraz fazla şansa bırakıyor işi.en azından ilk şehirde shield ile çok kolay aldığım adamlarda epey sorun yaşadım dodge oynarken.

9-10 str 8 dex 7 con 6 per 4 int 4 cha idi yanlış hatırlamıyorsam karakterim.5 ap kullanan baltadan kullandım.eğer inti biraz daha yüksek tutarsan kılıç-crit birlikte götürmek daha iyi bir seçenek olabilir gerçi,crafting almadıysan pek fazla balta seçeneği yok çünkü kılıçların aksine.

ha birde heal değil ama regen özelliği kazanabiliyorsun sonradan.shield varken daha kullanışlı oluyor,bash atıp geri kaçıyorsun canın azalınca falan.

@ xlegolas rahat kesiyorsun çünkü o senin için sakladıkları dagger, blue steel ve baya bir upgrade var üstünde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla ben dodge, şimşir ve ağ kullanıyor, çok memnunum, ordu silk ile arenada triarii lara kadar geldim, oradan topladığım çelikler ile kılıç ve zırh yaptım tekkol galdyatör zırhı, onlarla da arena şampiyonu oldum...

ağ gerçekten ölümcül bir şey ama sınırlı galiba sayısı

oyun bu haliyle bile güzel bir oyun, dövüş kısmını baya başarılı buldum, silahların çeşitliği, kullanım tarzları, zırhlar, yardımcı aletler, çok güzel olmuş bunun dışında, sivil yetneklerin çeşitliği ve iş yapmaları da güzel olmuş, eğer görevlerin, dövüşlerin falan sayısı artırıp dünyayı biraz daha büyütür, craft işini biraz daha güzel yapabilirlerse oyun baya baya güzel olur
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 10 ay sonra ...
1 yıldan az kalmış evet.

14 Ekim 2015 Çarşamba

said:
First and foremost, as of this moment the game is feature- and story-complete and is fully playable from start to finish, i.e. from 8 vignettes to 13 endings. What started more than 10 years ago as a dream has finally became a distinctive role-playing game, which will be released on Steam, GoG, and Gamers Gate on October 14, 2015.

During the next 5 weeks we’ll work on the balance, visuals, flavor text, and bug-fixing. As always, your feedback is important and will be taken into consideration, so try the update and let us know what you think.

If you’re just curious about the game but unsure if it’s for you, try the demo. It’s been recently updated and gives you access to the first ‘chapter’ and over 30 quests split between different factions.


http://www.irontowerstudio.com/forum/index.php/topic,6807.0.html


Ben konuyu açtığımdan beri 8 yıl geçmiş tabi lel, oyun nedir derseniz fallouttan esinlenen post apoc izometrik rpg. Farklı olarak nükleer savaş değil tanrılar (büyücüler?) savaşı sonrası dünya çöl haline geliyor, az miktarda büyü/teknoloji kalıntısı var kılıç kalkan dünyası. Oyunda wizard vs. yok direk low magic, en fazla eski artifactleri kullanabilen loremaster oluyorsunuz. Misal oyun sonundaki tapınaktan bir görüntü

http://media3000.dropshots.com/photos/1181160/20150826/140313.png

Sistem skill + stat based special benzeri, özellikle rogueish oynayanlar için skill tabanlı text adventurelar da var. Sıfır combat diplomasiyle bitirmek mümkün ve oyunda iyi kötü diye bi ayrım yok keza herkes bencil ve ekmeğinin peşinde.

Oyun faction tabanlı, combat baya hardcore ve hata affetmiyor. Çok fazla ve çok farklı quest çözümü var zaten asıl güzelliği burda, ama biraz amatör bi ekip olduğu için obsidian oyunları genişliğinde bi yazarlık beklemeyin. Gittiğiniz mekanlar ortak olsa da farklı factionlar için tamamen farklı questler yaparak ilerliyorsunuz.


Development çook uzadı evet, bu oyun iyi yorumlar alırsa diğerlerini yapıp satacak ekmemiğimiz çıkar diye düşündüler. Bundan sonra party-based dungeon crawler yapacaklarmış AoD dünyasında (an inexpensive combat-heavy game aimed to scratch a very particular itch) diye tanımlıyorlar. Sonra da colony ship RPG projeleri var ki asıl ilgi çeken de o. Umarım başarılı olurlar, biz de 2023de oynarız (tu)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
31 temmuz 2007

axedice said:

Duke Nukem Forever bittiğinde gibi geyikler dönüyor forumlarda ama combat demosu falan da hazır olduğuna göre bi kaç ayı kalmıştır. Zaten questler, haritalar vs. bitti ama grafik ve tasarım olarak çok eksikleri var onları gidermeye çalışıyorlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bliksem said:

31 temmuz 2007

axedice said:

Duke Nukem Forever bittiğinde gibi geyikler dönüyor forumlarda ama combat demosu falan da hazır olduğuna göre bi kaç ayı kalmıştır. Zaten questler, haritalar vs. bitti ama grafik ve tasarım olarak çok eksikleri var onları gidermeye çalışıyorlar.


Ama hoş görmeliyiz, o zaman daha liseliydi herhalde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Komutan sana sibiryalıların liseli türküsünü armağan ediyorum. Hearts of Stone'la aynı zamanda çıktığı için çok üzgünüm, sanırım dönüşümlü oynayacağım ='(

Feamer ne diyorsun yine? Craft skillini mi diyorsun? Eğer öyleyse 6 skill civarı steel silah upgradeleri gelince gerçekten fark yaratmaya başlıyor
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...