Zopik Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Ayın 21'i itibariyle sipariş ettiğim ürünüm 24'ünde kargoya verilmeliydi. 24'ünde hepsi buradayı kontrol ettiğimde sipariş durumu olarak "Ürünleriniz kutulanıp, kargoya teslim edilmektedir... " yazısı ile karşılaştım. Velhasıl bugün sipariş ettiğim ürün için sipariş durumu hala "Ürünleriniz kutulanıp, kargoya teslim edilmektedir... " olarak gözükmekte. Daha önce bir ay bekleyip sonra iptal ettiğim ürünü iptal ettikten 2 gün sonra siparişinizi gönderdik diyen bir firma olarak bu sefer beklemeden aradım sordum telefonla. Durumu yetkili kısma iletiyorum hemen dedi, operatör lafı çeviremeden nedir ürünümün dün gönderilmeme sebebi dediğimde kalkıp sebep olarak "yoğunluk sanırım" dedi. Eh şimdi ey şerefsiz evlatları, Türkiye'de tek rakibiniz baskuda idi kapandı, yerine yenileri açıldı ama sizin kadar büyüyemedi. O kadar çok sipariş alıyorsunuz ki yetişemiyorsunuz. En iyi ihtimalle 3 gün diyorsunuz bir çok ürün için. Kırk bin takla atıp müşteriden aldığınız parayı bile ödemiyorsunuz, hele hele taksitli ürün almışsanız iptal sonrası ödediğiniz parayı taksit taksit alıyorsunuz. E durum böyleyken ey onun bunun çocukları ne diye gidip büyütmezsiniz bu işle ilgilenecek kadronuzu. Kusura bakmayın ama neredeyse alayı böyle bu bizim milletin. Bu kadar mal, ülkesini ekonomisini bu kadar piç eden toplum, millet pek az dünyada. Hiç ufak tefek demeyin bunlara. Sırf bu #$^%/&@ çocukları yüzünden Türkiye'de yaşayan ve Türk olan tek bir insan evladı ile iş yapmak gelmiyor içimden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kojiroh Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Anlıyorum düşüncelerini ve sırf bu yüzden zorunda kalmadıkça Hepsiburada'dan sipariş vermiyorum. Önce Sendit'e bakıyorum, yoksa zaman yaratıp dışarıya çıkıyorum ve bulabilirsem alıyorum. Hani olur da dışarda da bulamazsam tekrardan düşünüyorum "alsam mı almasam mı" diye. Çok almam gerekiyosa korka korka son çare olarak hepsiburadadan istiyorum. Bi kerecik alışveriş yaptım ordan. Anlattığım şekilde. Ve onda bile gecikme yaşadım. Pazar sipariş verdim cuma geldi. Yahu Sendit bile 2 günde getirdi siparişimi en son (toplam 2 gün); ki adamlar İngiltere'de, sen İstanbul'da dibimden 5 günde anca getiriyosun. Valla atmamız gereken çok adım var. Müşteri memnuniyeti konusunda inanılmaz gerideyiz. Game.co.uk'den LOTRO siparişi veriym dedim, üye olurken listede Türkiye vardı ama gönderme adresi seçerken yoktu. Mail attım, bi yetkili defalarca özür diledi benden, kandırıyomuşuz gibi anlamayın lütfen falan dedi. [ Mesaj 25 Nisan 2007, Çarşamba - 14:23 tarihinde, Kojiroh tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DeMiRMaSKe Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Ben cep telefonu aldım Hepsiburada'dan 3. gün elime geçmişti. Bana böyle zorluk çıkarmadılar hiç. Not: İstanbul dışında oturuyorum. o şekilde 3 gün. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ulfang Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 estore 10 numara Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Ben modem siparişi vermiştim hepsiburada.com'dan. ADSL baglandı, modemin gelip gittigi yok, 15 gün oldu, ben de iptal ettim. gidip dısardan direk aldım. 1 ay gecti, para iade edilmedi tabi, aradık: ben simdi muhasebeye talimat verdim. ögleden sonra para hesabıza yatar beyefendi.. 3 ay oldu, para iade edilmedi tabi, yine aradık: ben simdi muhasebeye talimat verdim. ögleden sonra para hesabınıza yatar beyefendi. 4 ay oldu, ortada bizim para yok tabi. telefondaki ses yine: ben simdi muhasebeye talimat verdim. ögleden sonra para hesabınıza yatar beyefendi. ordaki yetkili kişiyi istedim, yerinde yok falan filan. kadınla kapıştık baya. 2 hafta sonra tekrar aradım gene biriyle kavga ettim. 5. ay doldugunda tekrar aradım. kadın yukardaki nakaratı tekrarlayınca benim sigortalar attı iyice. dedim her aradıgımda bozuk plak gibi aynı şeyi tekrarlıyorsunuz, hiç bişi oldugu da yok. kimse varsa orda yetkili beni ona baglayın. kadın gene başladı -beyefendi önceden aradıgınızda baska bi arkadasla konusmussundur harelde. ben talimatı verdim bu sefer kesinlikle paranız yatacak. - merak etmeyin 6-7 kez aradım. mutlaka size de denk gelmişimdir bi kere. sizin arkadaslarınızın yaptıgı prosedürlerden farklı birşey yaptıgınız mı var? hep aynı hikaye. beni yetkili birine baglar mısın lütfen? eh kadınla bi 10 dakika kapıstık :) kadın cep telefonumu istedi, bizzat ilgilenip sizi haberdar edecegim dedi. bi hafta sonra aynı kadın aradı: para yattı beyefendi ! ondan sonra da zaten hepsiburada.com dan alışveriş yapmayı bıraktım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Enginar Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 weblebiden alişveriş yapıyorum. su ana kadar sayısız oyun, dvd ve bi kac tane memory stick sipariş ettim. yanlızca bi kez ürün stoklarda bittiği icin para iadesi yerine hediye ceki yolladılar. onun dışında hic bir problemle karşılaşmadım. gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bi site. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mirage Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Üç yıldır düzenli olarak amazon.de 'den alışveriş yapıyorum. Cidden pürüzsüz iş yapıyorlar. Belki 50'den fazla ürün ısmarlamışımdır. En ufak sorun çıkmadı. Siparişi verdiğim andan itibaren iki gün içimde elime geçiyor ürün. Akşam vakitlerinde ısmarlamışsam en kötü ihtimalle üç gün sürüyor. Yüzlerce euro'luk ürünü beğenmedim diye geri yolladığım oldu. Postaya verdikten iki gün sonra çat "ürününüzü aldık, parayı da havale ettik" diye mail geldi. İptal edince parayı geri alamama gibi bir durum da olmuyor, çünkü ürünü yolladıktan bir gün sonra çekiyorlar parayı. Zamanında dört beş yıl önce bir iki kere weblebi'den bir şeyler ısmarlamıştım. Yine iki üç gün içinde elime geçmişti ısmarladıklarım. Şimdi bozdular mı bilmiyorum tabii. Ama Türkiye'de amazon kadar büyük ve güvenilir bir site olmaması üzücü. [ Mesaj 25 Nisan 2007, Çarşamba - 15:37 tarihinde, Mirage tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
rahatsiz Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 hepsiburada`dan kesinlikle uzak durun. annem ufak bir ameliyat olup bir hafta kadar yataktan cikamayacakti, ameliyattan once tv bozuldu. yurtdisinda yasiyorum, simdi kadin tamirci ile ugrasmasin diye uc gunde teslim edilecek ve stoklarimizda mevcut lafina kanip tv`yi hepsiburda`dan ismarladim. tam birbucuk ayda geldi tv, annem iyilesip eski tv`yi tamir ettirmisti bile. gereksiz, kaziklama amaci guden bir kurulus, baska bir sey degil. ha bu arada telefonda buradan ulasicam diye kafayi yedirdiler bana. maillere filan da cevap vermezler. [ Mesaj 25 Nisan 2007, Çarşamba - 15:48 tarihinde, rahatsiz tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horten Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 www.teketek.com dan daha önce cep telefonu ve başka arkadaşlarada ekran vs. aldık. İst. içi maksimum 3. günde siparişimizi aldık. ürün çeşidi hepsiburada kadar değil ancak fiyatları ve müşteri hizmetleri gerçekten çok iyi. tavsiye olunur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zopik Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 amazon.de'den almanca bilmeden ürün sipariş edebiliyor muyuz ? en azından ingilizce dil desteği var mı acep ? bakındım da bulamadım. sendit.com da pek fazla çeşit bulamadım, en azından hepsiburada'dan aldığım yazıcı yoktu mesela. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kojiroh Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Sendit öyle malesef. DVD film ve konsol ağırlıklı ve daha çok yazılım ürünleri satıyolar. Bulduğun 2-3 elektronik eşya da stoklarda olmuyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lopeth Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 iptal ettikten sonra taksit taksit ödemeleri bana büyük bir darbe vurdu pffff bilmiyordum ki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 insana saygi yok bu ulkede cikip sokaktan aliyorum urunumu artik yakinda teknosa var eksen var oyun lazim oluncada gidip cevahirde mavishop dan aliyorum vatan dan bir bilgisayar aldim egcen sene 2 ay sonra durup dururken ekran akrti yandi verdik garantiye sevk etmeleri 3 hafta surdu garantiyi sagliyan firmayi aradik filan geri verdiler karti sadece fani degsitirmisler calsitirmak akillarina biel gelmemis vatanda 2 gun test yapiyoruz diye oyalayan arkadaslarin gene yolladik geri karti almistim 240 dolara zamaninda bana dedielr bitmis gitmis bu size baska akrt verelim okke dedim oda ne bana 170 dolarlik karti veriyorlar ustunede 20dolar daha istiyor sakamisiniz kardesim dedik haliyle sagolsun orda bir beyfendi vardi yardimci oldu filan genelmudurlerini buldu annem (kart ikinciye gittigi zaman, ilk arizadan 1.5 ay gecmis 2milyar evridgim makine yerde duruo ole) dedi artik avukatimla konusucam genelmudur dedikelri kadin piskin piskin "bizimde avukatlarimiz var hihahoha" yapti filan telefonla durum soruyoruz 3 hafta oldu parca nasil hala gitmedi diye cikan civciv kiz "beyfendiii siz sarigazi nerde biliomusunuz allahin bayiri gidin bizi mservis arabalariyla gorun alla alla" seklinde terbiyesizce bri tepki verdi filan nese dovuse dovuse yeni karti aldim goturdum eve 2 hafta sonra tiiirt bida yolladim degistirdiler kart geldi acmadan gotrudum sattim kadikoyde eksenden yeni kart aldim 1 hafta sonra telefon geldi sattigim yerden "beyfendi bu karti nerden aldiniz bozuldu bu" die dedim test yaparak aldinzi calisiyordu benim sorunum diil haklisiniz dedi bende dedim faturasini veriyim vatandan aldim 2 yil garantisi devam ediyor sevindirik oldu tesekkur etti filan ama cok guldum bundan tam 1 ay sonra ses karti durup duruken bozuldu artik iyice dellendim verdik vatana 2 hafta sonra geri geldi aynen nese bida hirala gurele ile evrdikte zar zor degisim yaptilar yenisini aldim zaten vatan in teknik servisine dusmus olanlar bilir 30 dakikada bagiran bir msuteri gorme sansiniz %70 filandir teknik servisleri (bostancida) altkata koymnalarinin sebebinin bu oldugu rivayet edilir isin daha komigi hepsiburadanin ayptigi seyin aynisini o donem baskuda yapmsiti bana finansbank i aradik bi numara verdiler dediler konusun olmadi biz odemeyi burdan iptal ederiz banka yonlendirdi diyince pasa pasa verdiler parayi geri Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horten Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Vatan la yaşadıklarımı yazsam roman olur o derece. şöyle düşünün teknik servislerinde numaratör var birdolu kuyruk bekliyosun :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darqainu Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 ben webcam sipariş ettim süper hızlı kargo yazıodu 1gün sora gelir diodu geldi :) 3yıldır arada bi bişiler alıyorum daha öyle bi olay başıma gelmedi. aldığım ürünler de dijital kamera-traş makinesi-cep telefonu-webcam gibi şeler belki senin ürününden kaynaklı bişidir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 said: Vatan la yaşadıklarımı yazsam roman olur o derece. şöyle düşünün teknik servislerinde numaratör var birdolu kuyruk bekliyosun :p ahaha Ankaraya ilk açıldığı hafta %16 indirimi görünce bir external hdd almıştım neyse 1 günde bozdum nası olduysa, götürdüm 2.günü teknik servise altkata:), sonra gidiyorum bomboş teknik servis 1-2 eleman var öyle takılıyolar kendi aralarında, sonra adamın tekine dedim pardon bnm bi sorunum vardı fln filan adam bana rahat 60 saniye çatık kaşla buruşuk alınla baktı öyle noluyo dicektim sonra kardeşim numara alsana demezmi, 30metrekare alanda 2 kişiyiz sadece bağırsam yankılancak adam beni numaratöre yolladı aldım numaramı oturdum, herif olduğu yerden demezmi 32 nurmara gelebilir diye, bi ara cidden şaka yapıyolar zannettim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mirage Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 amazon.de'nin Türkiye'ye ürün yolladığını sanmıyorum. Ben üni nedeniyle Almanya'dayım onu yazmayı unutmuşum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
PrudenT Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 ben de 10 tane falan ürün aldım hiçbirinde de sorun çıkmadı :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrLevie Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 ben de son başıma gelenlerden sonra nefret ettim hepsiburadadan. mp3player istemiştim. tam zamanında geldi. geldi ama içinden bozuk çıktı. dış kutusuda hafif yıpranmıştı zaten. aynen geri gönderdim. kutusundan bozuk çıkan malın yerie yenisini göndermek yerine, tamir edip geri gönderdiler ki bununla ilgili en az 10 tane mail attım adamlara. nitekim tamir edilmiş bir şekilde geri geldi. yakın zamanda düzgün birşey alacağım için üzerinde durmadım ve kullanıyorum. ama o zamana kadar sinirim çok oynadı. o yüzden SAKIN BİRŞEY ALMAYIN HEPSİBURADADAN!!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Natanyal Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 1.5 sene öncesine kadar Weblebi'den her hafta mutlaka 30-40 milyonluk kitap,dvd,oyun,maket vs. alırdım.eee tabii güven oluştu çıkıp bilgisayarcılarda aramaktansa Weblebi'den 400 milyonluk şipariş verdim.(ekran kartı + dvd) Neyse araya kar vs. girdi siteye de yazdılar zaten şiparişlerde gecikme olabilir kusura bakmayın vs. diye.Aradan bir hafta geçti işte kardandır diye fazla soruşturmadım. 2. hafta bitti mail attım ne oldu şiparişlerim diye,4 gün sonra cevap geldi = "ürün stoklarımızda bitmiş " ... yerine ya hediye çeki ya da para iadesi yapalım dediler benim de ekran kartına ihtiyacım olduğu için para iadesi alayım dedim.Bu mailin cevabı da 3 gün sonra şu şekilde geldi "Paranız iki iş günü içinde iade edilecektir" ... eh işte en azından veriyorlar geri dedik beklemeye koyulduk,koyulmasaydık keşke.Şiparişi vereli tam 1 ay oldu ama ortada ne para var,ne de bilgilendiren biri.En sonunda mail atmak yerine aramaya karar verdim ve tartıştım biraz."Özür dileriz,paranız 2 iş günü içinde hesabınıza yatırılacaktır." öyle sinirliydim ki "ulan lavuk 3 haftadır bitmedi iş gününüz" dedim.İşte yok neymiş özür dileriz,elimizde olmayan bir sebepler vs. "başlarım yarın istiyorum o parayı dedim" kapattım suratına. Ertesi gün yatmadı tabii ama ondan sonraki gün para hesaba yattı. Bir daha da oradan bir şey almadım,almayacağım.Sendit,amazon vs. gerçekten dört dörtlük,kendi ülkemin sitelerinden çok onlara güveniyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Apis Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Tüketici olarak Tüketici Hakem Heyetlerinin para sınırı 2.067.89 YTL dir fakat bağlayıcı karar alabilmek için sınır 792 YTL dir. Bu rakamın üstündeki miktarlar Tüketici mahkemesini ilgilendirir. Yani maddi karşılığı 792 YTL ye kadar olan anlaşmazlıklarınızda DERHAL Tüketici Hakem Heyetlerine başvurun. 2.067.89 YTL ye kadar da başvurabilirsiniz ama alacağınız kararın bağlayıcılığı olmadığı için hiçbir değeri yoktur. Tüketici Hakem Heyetleri Türk hukuk sistemimizin mahkemeleri gibi değildir, sorun en fazla 1.5 ay içerisinde çözülür. Avukatlara gerek yoktur. Ayrıca bunu uzun süre üretici bir firmada avukat olarak söylüyorum ki oradaki hakemlerin gönlüde daima tüketiciden yanadır. Ha, Tüketici Mahkemelerinde de dava açmak (Avukatınız olmadan) da sadece yarım saatinizi alır ve para ödemezsiniz (Harçsızdır) ve hakimlerimizin gönülleri yinede Tüketicimizden yanadır fakat onda temyiz fln derken ömrünüz çürür. Şikayetler için izlenecek yol; http://www.tuder.net/index.php?mod=bildiri&bildiriid=31 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 25, 2007 ya bu adamlarin paralari gec vermesinin temel nedeni calistiriyorlar parayi ayni adan 1000 kisinin bu sekidle aprasini tuttuklarini dusunun ve 2 gunden hesaplayin ne akdar kar edebilicekelrini Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
St_Dreamer Mesaj tarihi: Nisan 26, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 26, 2007 2-3 yıldır idefixe ten alışveriş yapıyorum epeyce de bir şey aldım ve daha hiç bi sorunla karşılaşmadım.Para iadem olduğunda ertesi günü falan hallettiler.Birde onu deneyin isterseniz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BlaCk Mesaj tarihi: Nisan 26, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 26, 2007 2005'te patiye yazmış oldugum bir yazıyı copy'liyorum. Aylardan beri ileri gelen bir konu ve pati kapandıgında sonucu belli olup basıma patlayan kabak acıga cıktıgından, patinin de acılmasıyla yazmam gereken ve daha onceden hazırlamıs oldugum bu yazıyı copyliyorum. Ben hepsini okumaya kasamam nedir özeti diyenler için: UZAK DURUN BU SİTEDEN! -------------------------------------- hepsiburada.com: Rezalet ötesi berbat bir kurum. Asla ama asla, kesinlikle bu siteden alışveriş yapmayın. Tam bir dolandırıcı, üçkaatçı ticaret anlayışı güden bu sitenin bana yaptıklarına gelince; 3 milyardan fazla alışveriş yaptığım bu siteden en son siparişimde başıma gelen olaydan öncesine kadar hiç bir sorunum yoktu. Ama en son siparişim olan toplam 6 parçalık bilgisayar parçalarından sora bana cehennem azabı çektirmiş olan türkiyede ki ürün alınacak bu en son site benim sinir krizlerine girmeme neden olmuştur. Olaya gelince: 6 parçalık toplam 950 milyon tutan bilgisayar parçaları hepsiburada.com'dan sipariş edilir, ilk 3 parça 2 gün içerisinde gelir diğer 3 parça siteden bakıldıgında üretici firmadan bekleniyor denmektedir, kafaya fazla takmayarak beklenir 4 gün sonra o parcalarında yola cıktıgı yazmaktadır. Evet parcalar elime geçer montajı yapılır gayet güzeldir hiç bir sorun yoktur. Derken bir kaç ay geçer bir gece makine birden bire sapıtmaya başlar ekran görüntüleri bozulur, pc kendi kendine res atar vs En sonunda ekran kartının bir nedenden dolayı arızalanmış oldugu ortaya çıkar. Bakılır ki hepsiburada.com'dan alınan bu ürünün garantisi bulunmaktadır hemen garanti kapmsamında tamir edilmesi yada bir yenisiyle degistirilmesi icin hepsiburada.com'a kargoyla yollanır. Ürün ellerine geçmiştir mailla bu bana bildirilir, aradan 20-25 gün gibi bi süre geçmiştir ürünümün artık tamir edilip yada yenisiyle değiştirilip geri yollanmasını dört gözle beklemekteyimdir. Derken kargo gelir, açılır bakılır O da nesi ? Kendi Tornado Ge Force Fx 5700 modelli ekran kartımın yerine bana Tornado mx 4000 modelli 50$'lık bi kart yolladıkları görülür. Şunuda belirtmeliyim benim kendi kartımın değeri 200 milyon civarıdır. Kargoda gelen yanlış kartı görünce sinir krizlerine girilir. Telefonlar edilir ama hepsi sonuçsuzdur. Defalarca meşgul çalar en sonunda şans eseri düşürdügünüzde ise Abartısız 1 saate yakın telefon görüşmeleri sürmektedir neden? Telefonda muhattabınız olarak karşınıza çıkan kadın sizi en az 25dk salak bi muzık eşliginde bekletir geri geldiginde siz daha bisey demeden "Bi dakka sizi Üstlerime danışıcam" der En az bi 15-20 dk telefonda beklersiniz öyle mal mal, geri geldiğinde ise "kartı yollayın ilgilenelim" deyip yüzünüze telefonu kapar. Sizin aklınızı bi düşünce kaplar " Ya bu elimde ki kartında üstüne otururlarsa?" Buna rağmen kart gönderilir ve beklemeye geçilir. 2.5 Ay sürmüştür bu bekleyiş lanet edersiniz küfür krizlerine sokar bu site sizi hala bi sonuç yoktur. Mailla durumu anlatıp olayın akıbetini sorarsınız cevap olarak "Bizim elimize böyle bir kart geçmedi" denilir. Duvarlara yumruk atıcak derecede sinirlenirsiniz. Gider kargoyla yolladıgınız şirketi ararsınız sorarsınız Görülür ki kartı hepsiburada.com adına x kişi x tarihinde teslim almıştır bile çoktan. Defalarca mail atarsınız okumaya tenezzül bile etmeden silerler, telefonla asla düşüremezsiniz sürekli meşgul kaldı ki düşürseniz bile olay gördügünüz ve tahmin ettiginizden farklı degildir. Mailla son bir şansınızı deneyip mail yagmuruna tutarsınız olayı anlatıp " Yanlış ürünü size gönderdim, benim kendi gerçek kartımı bana yollamanızı istiyorum" dersiniz cevap olarak " Kartı yollayın igillenelim, kart elimize geçince sizi bilgilendirecegiz" diye bir cevap gelir, Bunun uzerine kufur basmamak için kendinizi zor tutup "Kartı Zaten size çoktan yolladım nasıl boyle birşey dersiniz bana acil kendi kartımı yollayın yada o karta ödediğim parayı iade edin" dersiniz. Hepsiburada.com' tarafından tekrar cevap olarak bi önce ki attıkları mesajın resmen copy/paste yapıldığı bariz sekılde belli olan " Kartı yollayın igillenelim, kart elimize geçince sizi bilgilendirecegiz" yazılı mesaj gelir. Bu noktadan sorası tüketici hakları yada diğer kurumlara şikayet edeceğinizi söyleyip tehdit etseniz dahi "İstediğiniz yere şikayet edin " derler. Çünkü Doğan Medya grubuna sırtlarını dayadıklarından rahattırlar. Hukuki yollarla kendilerine dava açmanız zorunlu bir hale gelmiştir. Yani böylesine üçkaatçı ticaret anlayışı olan Müşteri Hizmetleri adı altında müşterilerini zerre kadar takmayan bir kurumdan kesinlikle alışveriş yapmayınız diyorum. Zararlı kesinlikle siz çıkacasınız. Sırf ucuz diye satın almayın, inanın o malı ordan 30 mılyon ucuza alacagınıza 50 mılyon fazlaya baska bi yerden alsanız çok çok daha iyi yapmıs olacaksınız. Buna inanın. -------------------------------- Bu yazının aynısı şikayetvar.com'ada yazıldı. Sonuc olarak birsey cıkmadı hepsiburada.com yetkilisi kartı size gonderdik diye belirtide bulundu sadece. Elbette tüketici haklarına basvuruldu ve dava acılacak buyuk ıhtımalle. http://forum.paticik.com/konu.php?id=119773 [ Mesaj 26 Nisan 2007, Perşembe - 16:43 tarihinde, BlaCk tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Natanyal Mesaj tarihi: Nisan 26, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 26, 2007 ideefixe şuan türkiye'de en çok güvendiğim sitedir zaten,aralarında en temiz çalışanı ve ucuzu bunlar. Ama yine de Black'in dediği gibi,Weblebi olayından sonra giderim önce mağazalara vs. ürünümü ararım,bulamazsam gider internetten alırım.Sokakta da bulursam isterse internetten 2-3 kat daha pahalı olsun fark etmiyor benim için. Güven bırakmıyorlar insanda, Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar