Enginar Mesaj tarihi: Mart 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 11, 2008 hem morrowind hemde fallout benim gözümde hakkaten devrim niteliğinde oyunlar. oblivion ı cok sevmiyorum özellikle fast travel olayinin morrowind dekine benzer bi özgürlük hissine engel olusuna cok sinirlenmiştim. gene de baya oynadim, hala oynuyorum ara ara oblivion ı. ilk fallout tada cip bulmak icin bir timer olmasi beni biraz üzmüştü allahtan f2 te yoktu o olay. eski tadı yakalayamayacağına eminim ama cokta karamsar bakmıyorum f3 e. efsane olmasada değişik ve güzel bir deneyim olacağına eminim ben acikcasi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Mart 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 11, 2008 ama keşke ozaman fallout 3 demeselerdi yani bu sevdigin bi arkadasının eski sevgilinle çıkmaya başlaması gibi bişey Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
PrudenT Mesaj tarihi: Mart 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 11, 2008 bethesda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Venator Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Sintisyzer said: ama keşke ozaman fallout 3 demeselerdi yani bu sevdigin bi arkadasının eski sevgilinle çıkmaya başlaması gibi bişey Bu sanırım camia'nın hislerini özetliyor. Adamlar ilk başta çıkıp da "bizler de fallout'u cok seviyoruz hastayız, tek amacımız fallout fanlarına ve bize yarasır kaliteli bi fallout oyunu yapmak" diyolardı. Şimdi olay "oblivion'a şöyle şöyle benziyor, ama aslında oblivion ile alakası yok valla" ya döndü. Ya adamlar cidden fallout gibi bi oyun yapmaya çalıştılar ama beceremediler, ve sıkıştıklarından dolayı yapabildikleri oyunun klonunu yaptılar onu piyasaya sürmeye çalışıyolarlar. Ya da başından beri yalan söylediler bize. İlginç olabilir falan da, o zaman en başından deselerdi "arkadaşım biz fallout 3 yapmayacaz onu yapamayız, biz size bakın başka ilginç bi fallout oyunu yapacaz da adı Fallout:Adventures(simdi yazdim ismi hehe) olacak" deselerdi. Biz de ona göre, haa ne güzel fallout oyunu geliyomuş diye sevinseydik, ama fallout 3 diye gözlerimiz pörtlemeseydi. Şimdiki gibi aldatılmış hissiyatına kapılmazdık en azından. Bari en azından beklentilerini amaçlarını başta söyleselerdi değil mi... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 ya bu dedikleriniz "fallout fanıymış gibi davranmak"tan öteye gitmiyor. insanlar fallout 3 hakkında ciddi ciddi saçmalamaya başladı artık. aklı başında bir yorum yapan yok artık. sırf izometrik oyun yapmadılar diye 10 sayfa yazı yazarak suçlayan insanlar mevcut. oblivionla alakası olmamasına rağmen izometrik olmamasını bile bir ispat niteliğinde kullanan vr. fallout ve baldur's gate gibi oyunlardan gelen bioware bile artık izometrik rpg yapmıyor, yine de güzel oyun yapıyor,a ama millet o kadar takıntılı ki, sanki izometrik olmadan rpg olmazmış gibi davranıyor. ya bir durun hele. daha oyunun videosu bile çıkmadı, ama sırf screenshotlardan sanki oyunu oynamışsınız gibi ahkam kesip atıp tutuyorsunuz. Sam benim Doom 3'ün leaked alpha'sını oynayarak yorum yapmamı eleştirmişti. Ama sizinki cidden onun bile ötesini geçmiş durumda. Screenshotlardan oyunu oynamış gibi yorum yaparak "kim daha hardcore fanatik" yarışması yapıyor resmen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 86 sayfa okudun, şikayetlerimizin odağının izometrik olmaması olduğu kanısına vardın. tebrik ediyorum :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lopeth Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 ahahhhhha Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 izometrik olmasının ayrı bi guzelligi; izometrikligin saglayabilecegi limitli bi grafiksel serbestlik var, bu yuzden de sıçmak 3d yaparak sıçmaya oranla daha zor. basit kucuk bi goruntu koyunca buyuk kasılmıs ugrasılmıs ama bisuru kisinin zevkine uymicak ayrıntılı bi 3d renderden daha sevimli ve kendini kabul ettirici gelicektir. ama tabiki 2008 yılında da hala fo2 nin grafikleriyle oyun yaparsan gercekten de 18 yaşından genç olan average kesim bu oyunu almaz, ( fo1 ve 2 oynamış ve bilen vs. tipleri saymiyorum ) bu yuzden de 3d yapmak cagin gerekliligi. 3d yapinca fo1&2 gelenekselligi ve agizlarda kalan tadinin kacacagi da asikar. iste burda fallout demeyip, post-apoc rpg deyip baska bi oyun yapsalar kimse laf etmicekti. tamam hikayeyi de kullan, silahlari, npcleri tipleri bile kullan, ama fallout deme be arkadasim. hatıralarımızın ırzına niye geçiyosun ki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 heh işte çoklu alıntının fazlaca gerektiği başlıklardan biri daha. (:P) sevgili kaede, dialog =/= atmosfer olduğuna işaret eden zilyon tane oyun varken neden ona atıfta bulunduğunu anlayamadım doğrusu. örnekleme yapmama gerek yoktur herhalde? fps'ler sıfır dialogla sadece atmosfer sayesinde bütün platformlarda aşağı yukarı bir numaralı popülariteye (sims fenomeni bir yana konursa) oyun türü olmayı başardı. klasik batı tarzı rpg'leri de görüyoruz ne kadar popülerler eheh (maalesef 97 model rpg isteyen fanboylar nedeniyle bugünkü 'yılda 0.75 rpg' oranına ulaştık) değerli axe, orada "fo'larda kendinize özgü karakterle sağa sola serbestçe gidip kafanıza eseni yapabiliyordunuz, oblivion'la ve dolayısıyla fo3'le bu açıdan benzeşiyorlar" demek istenmiş ki yanlış denemez. benzeşmeyen tonla yanları olmakla beraber bu açıdan benzemediklerini söylemek manasız olur. ben grafik hariç geri kalan kısımlarını da fo'lara benzetebileceklerini umuyorum ama ne kadar olur göreceğiz. hala da "3d kötü olacak, fo olmayacak" diyen insanların olabilmesine hayret ediyorum. fo serisi 80'lerin wasteland'inin expansion pack'i gibi yapılsaydı acaba buradaki 'hayranlarından' kaçı oynamış olacaktı ki fo3'ün fo expansion şeklinde hazırlanmasından medet umuluyor? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Aşağıdaki oyun gruplarından hangisi bir oyun serisi oluşturmaktadır? a) Wasteland - Fallout 1 - Fallout 2 b) Fallout 1 - Fallout 2 - Fallout 3 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masticore Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 0.75 = bırakın lan oyun oynamayı kocaman adamlar oldunuz :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nileppezdel Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Şahsen oldschool rpgleri sevsem de bence "rol yapma oyunu" mantığına en uygun olay first person oyunlardır. Sonuçta karaktere girersiniz o zaman gerçekten. O ne görürse onu görürsünüz. Arkanızda düşmanı gelirken tepeden görmezsiniz öyle, bir anda arkadan mermiyi yediğinizde bakarsınız. Ayrıca yaratılan dünyanın güzelliğini karakterin gözünden görmek ayrı bir zevktir. Her türlü zaten rol yapma oyunu ise ve siz bir karakter yaratıp rol yapıyorsanız bu karaktaer olarak, onun gözünden görmek daha mantıklı. Oblivion'da rp yoktu doğru düzgün tamam, diyalog sistemi harikaydı ona da tamam, yeterince büyü yoktu deniyor o da bir yerde tercih meselesi olsa da tamam ama ben Oblivion'da hissettiğim dünyanın yaşadığı duygusunu, benim de o dünyada yaşadığım duygusunu hiçbir oyunda almadım. İşte bu yüzden first person olması gayet iyi diye düşünüyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Ya rpg yi rpg yapan npc interactiondır sevgili Sam. Uzun uzun aynı şeyleri anlatmaktan baydım, nasıl biliyorsanız öyle yapmaya devam edin. kthxbye Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 arcane said: Aşağıdaki oyun gruplarından hangisi çıkmamış bir oyun içerdiğinden failed attempt at trollingserisi oluşturmaktadır? a) Wasteland - Fallout 1 - Fallout 2 b) Fallout 1 - Fallout 2 - Fallout 3 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Kaede said: Ya rpg yi rpg yapan npc interactiondır sevgili Sam. Uzun uzun aynı şeyleri anlatmaktan baydım, nasıl biliyorsanız öyle yapmaya devam edin. kthxbye bunda anlaşabiliriz de atmosfer demişsin, o başka bir olay yani. dialogla atmosfer arasında paralellik kurmak pek mümkün değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nileppezdel Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 O değil ayrıca izometrik rpgleri nazik bir dm, first personları hardcoree dm oynatıyor gibi olur. Yani kaç tan dm arkandan bir ses duydun ne yapıyorsun der? Daha çok sayıda dm arkandan bir goblin koşuyor falan der benim bildiğim. İlkini seven rpcilerin izometrik kamerayı birinci kişiye tercih etmesi rol yapma ruhuna ve sevdikleri dmin tarzına karşı samimiyetsizliktir :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Sam said: arcane said: Aşağıdaki oyun gruplarından hangisi çıkmamış bir oyun içerdiğinden failed attempt at trollingserisi oluşturmaktadır? a) Wasteland - Fallout 1 - Fallout 2 b) Fallout 1 - Fallout 2 - Fallout 3 Cevap veremeyince "trolling" denmiş. İronik bir şekilde seninki tam bir "failed attempt at trolling", zira cevap vermek yerine İngilizce taşak geçme yolunu seçmişsin. Fallout Wasteland'in devam oyunu mu Sam? Evet ya da hayır olarak cevapla, lol. Bir de bilgi vereyim: Fallout 3, Fallout serisinin devam oyunu. Sevilen, başarısı kanıtlanmış bir seri. Aynı zamanda türünün katledicisi ellere geçmiş bir seri. Bethesda'nın oyun jargonuna franchise rape diye bir kavram eklemesine ramak kaldı. Şu tartışmada sanılanın aksine iki değil üç kesim var: 1- Geleneksel RPG muhafazakarları 2- Koltuk RPGcileri 3- Asıl, hakiki, özhakiki Fallout'u (1-2) sevmediğini her fırsatta üstü kapalı bir şekilde dile getirip Fallout hakkında ahkam kesmeye cüret edenler. Cüret, çünkü resmen dağdan gelip bağdakini kovuyorlar. İnsanın ya sev ya terk et diyesi geliyor. Neymiş bu Fallout, ne kadar kötüymüş, vay anasını... Meğer ne kadar yanlış yapmışlar 11 SENE önce. Oyunu bilmesek, oyun tarihindeki yerini bilmesek yiyeceğiz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 en başta da dedim gene diyorum. izometrik değilse fallout değildir. belki güzel oyun olur ama fallout olmaz. devam oyunu falan da değil 3. nasıl devam bu böyle? görüntü aynı değil, sistem aynı değil bildiğin yeni bir oyun bu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 nileppezdel said: Şahsen oldschool rpgleri sevsem de bence "rol yapma oyunu" mantığına en uygun olay first person oyunlardır. Sonuçta karaktere girersiniz o zaman gerçekten. O ne görürse onu görürsünüz. Arkanızda düşmanı gelirken tepeden görmezsiniz öyle, bir anda arkadan mermiyi yediğinizde bakarsınız. Ayrıca yaratılan dünyanın güzelliğini karakterin gözünden görmek ayrı bir zevktir. Her türlü zaten rol yapma oyunu ise ve siz bir karakter yaratıp rol yapıyorsanız bu karaktaer olarak, onun gözünden görmek daha mantıklı. Nilep torment oynamışsındır heralde. Benim bir rpgden beklediğim arkandan saklanarak gelen hırsızın gerçekçi olarak oyuna yansıtılması değil, npclerle etkileşime girererek oynadığım karakterin hakkını verebilmem. Torment biraz uç bir örnek oldu ama Bloodlines (ki fps rpg olabileceğinin en güzel kanıtı) yada kotor2de de rahatlıkla görebileceğiniz bişey bu. İkincisi de yaptığınız tercihler ve bunların sonuçları. Necropolisi kurtarsam mı, prince'e ihanet etsem mi, g0t0'nun suyuna gitsem mi, dakkon'a güvensem mi gibi sorulara karakterinizi düşünerek cevap bulmanızı sağlayan oyunlar başarılı rpg oyunlarıdır. Rpgde atmosfer kısmına gelince, işin içine role playing girince oyun tabi ki ortalama bir fps yada adventuredan ayrılacak ve atmosferin en önemli etkeni dialog olacaktır çünkü rol yapmanın bir numaralı kuralı konuşmak :P Bloodlines'ın atmosferinin bu kadar iyi olmasının nedeni Ocean Hotel'de yusuf yusuf atmanız değil Prince'in 10 numara bi tragedya oyuncusu olmasıdır. Oblivion da fena oyun değil ama rpg değil işte, içinde rpg öğeleri bulunan bir aksyon. Fallout'un bu kadar kötü olacağını beklemiyoruz, yine de fallout evrenine ters olan shooter zombileri, mini nukeları ve hill giant mutantlarıyla çok iç açıcı görünmüyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 axedice said: Çok da iç açıcı ssler yoktu aslında, dialoglar Oblivion kadar kötü olmasa da kısa ve basit (1. Benimle gel - 2.Başının çaresine bak), çok fazla radyasyon yiyen ghouller diye bi kavram var bunlar bildiğiniz shooter zombiesi olmuş ve sürekli oyundaki vahşetin tarantinovari komikliğinden bahsediyor. Dark humordan anladıkları kopan mutant bacaklarına bakıp gülmek falan adamların. Neyse sonuçta fazla bi beklentimiz yoktu, bethesda fallout3le bizi şaşırtmayacak. http://img144.imageshack.us/img144/1513/albumpiclz0.jpg "iyyyy ne kadar basit dialog (1. Benimle gel - 2. Basinin caresine bak) bildigin diablo clone yapmis Black Isle... Hic yakistiramadim! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
PrudenT Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 12, 2008 black isle? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Enginar Mesaj tarihi: Mart 13, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 13, 2008 valla might&magic efsanesinin dibi boylamasi icin 3 tane aşırı kıytırık oyun yapmak gerekti (hala geri dönüş bekleyenler var :p). fallout seriside heralde bi tane kıytırık devam oyunuyla toprağa gömülmez :P. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leopar Mesaj tarihi: Mart 13, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 13, 2008 Fallout fanlarini tatmin edebilecek potansiyel diyaloglar Partiye adam alirken diyalog secenekleri: -Evet gel benle -Hayir gelme -Gel ama uzaktan izle -Gel ama yakin dur -Kopegim olacaksin nihahaha -CVnizi verin biz sizi arayacagiz -Ben NPCnin zeki, cevik ve ahlaklisini severim. Dukkana girip biseyler satin alacakken: -Mallara bakmak istiyorum -Yok ben oylesine geziyodumda seyettim. -Baba bi arkadasa bakip cikacagdim -Ya sizde Avenger minigun kilifi varmi? yani anlamiyorum oyundan daha ne diyalogu bekliyorsunuz? diyaloglarin cok secenekli olmasi oyunu iyi yapan bir kriter midir? o zaman eskinin cok sevdigimiz rpglerinin HEPSI (evet falloutda dahil) sinifta kaliyor. hellhoundun koydugu ssler gibi istesem bende bgden falloutdan bisuru ss cikarip koyabilirim buraya 2 secenekli. oyun daha cikmadan, demosu bile oynanmadan izlenmeden yapilan boyle yorumlarin hicbir manasi yok. "diyaloglar az olmus", e oyunun tamaminda ki diyaloglari gordun mu de biliyosun, vahiy mi indi nedir? 1-2 ssden nasil cikarttiniz hemen bu sonucu? yani cesitli forumlardaki bu "fallout 3 epic fail olacak uhu" furyasi nedir anlayamiyorum. ozellikle NMA forumlari gozlerimi yasartiyor hergun. "Bu ghoula benzememis zombi bu FAIL". E KARDESIM NEYE BENZEYECEKTI, GHOUL (HEMDE FERAL, ACLIKTAN RADYASYONDAN KAFAYI YEMIS) BI CESIT YASAYAN OLU DEGIL MI ZATEN? 175 sene yasamis, artik etleri dokulmus kemikleri gozuken YASAYAN CESET modunda degilmi bu ghoullar? onuda gectim falloutlardaki o izometrik acilardan, mini minnacik 2 spritecik karakter modellerinden hemen nasil anladin yakindan ghoulun neye benzedigini? ki bethin gonderdigi ssde zaten normal ghoul degilki, feral ghoul. biraz sakinlesin yahu, bir pc oyunundan bahsediyoruz surda. iyi cikarsa oynarsiniz, kotu cikarsada oynamazsiniz budur. "fallout efsanesini bitirdileeer, getti dag gibin yigit bohu" felan nedir ki simdi bu? zamaninda (zamaninda=10-11 SENE ONCE)cikti oyunlar oynadik zaman gecirdik "vay be adamlar ne oyunlar yapmis" dedik mutlu olduk bitirdik (ya da bastan oynadik, ya da mod kurduk felan filan ama bitirdik sonucta anlayin iste). ne efsanesi? daha cikmamis oyundan bu kadar nem kapip bu ise emek harcayan adamlara camur yagdirmanin bi manasi var mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Mart 13, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 13, 2008 Evet multiquote seçeneği lazım böyle tek tek zor oluyor. @hellhound : Annah'nın partiye katılma dialoglarını bulup çıkarmama gerek yok heralde? Yada vhailor'ın, yada dakkon'un? Yada ne biliyim Sulik'in, Cassidy'nin Marcus'un? Halihazırda partideki adamı geri alırkenki sabit dialog ve yeni recruit dialogları farklı oluyor ama tek bi sse bakarak f3e haksızlık etmeyin diyorsanız leoparın cevaplarına geçelim. @leopar : Nmadan brother none ve suaside ın gizlice girdiği leipzig gösterimi yazılarını bitek ben mi okudum? Oblivion'ın 38 karakter limitinin biraz üstüne çıkan monoton dialoglar ve her röportajda, her tanıtımda ön plana çıkartılan "tarantinovari vahşetin komikliği" oyunda ağırlığın nereye verildiğini gösteriyor. Bir rpgyi iyi yapan dialogların çok seçenekli olması değil iyi yazılmış olmasıdır. Vic ve kızı arasındaki geyiklerden Lynettele muhabbetlere, Kreia'dan ravel'e hatta Virgil'e kadar size oyun atmosferini yaşatan karakterlerle oblivionın odunlarını kıyaslayın. Vahiy inmedi yani, geldim gördüm okudum. Kaldı ki bethesda Oblivion'ın tanıtım sürecini hatırlayanlar için bu konularda sabıkalı bir firma. Gavurların deyişiyle sanki second comingmiş gibi tanıtılan koca bi balon çıktı sonuçta. Feral ghoulleri beğenmiyoruz çünkü onların fallout evreninde yeri yok, bethesdayı beğenmiyoruz çünkü pr adamı tam bi yalancı ve fallout3 ü beğenmedik çünkü bizim istediğimiz gibi değil xbox kitlesine hitab eden bir oyun yaptıklarının sinyalini verdiler. Geçmiş tecrübelerimi kullanıp bethesdanın karnesine göre veriyorum notlarımı, az çok oyunların çıkış sürecini takip eden insanlar için çok zor bişey değil. Çamur da atmıyorum, iddalıyım söylediklerimde çünkü tarih tekerrürden ibaret bu konularda. Hatta buraya yazıyorum, Fallout 3 iyi bir rpg olursa (bak iyi oyun değil iyi rpg) bikini giyicem. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leopar Mesaj tarihi: Mart 13, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 13, 2008 yok abi "illa sen atiyosun topla camurlari" demiyorum, anlatmak istedigim uzun zamandan beri nereye baksam boyle bi hava var bi sure sonra bunlari okumak insani depresyona surukluyor :) yani evet farkindayim obliviondan fallouta gecmesi muhtemel eksikliklerin, pagliarulo'nun verdigi "bizde super kara mizah var; az once konustugunuz yasli kadinin kafasini koparip tezgaha koyup oyle konusmaya devam etmek gibi zuhzuh" gibi akillara zarar demeclerinde farkindayim. ama ne biliyim icim elvermiyo bethesdayi daha hicbirsey gormeden silmek. daha dogrusu icim falloutu gormeden silmeye elvermiyor. oblivion bakis acisiyla soyle falloutu bi gorebilmek o kadar cekici geliyor ki (iyi yapildigi surece tabii, oblivion with guns oynamaya niyetim yok). pozitif dusunmeye calisiyorum, "beth herhalde feral ghoul gibi bulunmasi zor bir encounteri diger oyunlardaki citir cerez yaratiklar (zombi olarak okuyunuz)yerine koymaz, gosterme amaciyla koymuslardir" diye dusunuyorum. Ayrica feral ghoul vardi abi falloutlarda, necropoliste random encounterlarda felan goruyoduk durup dururken saldiran ghoullari (ki olmasa bile eklenmesi mantikli sonucta, o kadar zaman yasamissin etlerin felan dokulmus hergun cehennem azabi ceke ceke yasiyosun senin gibi olanlar haric herkes senden kaciyor gorunusun yuzunden, aklinin saglam kalmasi mucize bence) bir de beni yanlis anlamayin abi amacim "hahah ben cok superim sizde gecmise saplanmis zavallilarsiniz asdasf go play space invaders N00b" seklinde cikis yapmak degil, biraz daha umutlu olalim diyorum sadece, oyun soylendigi kadarda kotu olamaz yani bi sans verelim oyuna. haa soylendigi kadar kotu cikarsada "eh falloutda gg oldu" der oynamayiz yani. oyun sonucta, kotuyse oynamayiz nedir hayatin sonu degil ya ;) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar