Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout 3 ü Bethesda yapacak


WinterWolf

Öne çıkan mesajlar

fallout gibi bir oyunda savaşlar çatçut,ilk tuşa basanın kazandığı gibi olmamalı,fps omasından yana değilim,niye?izometirk çok rahat ynanıodu,etraftaki olaylar çok rahat görülüyor,ayrıntılar yakalanıodu,ama teknoloji tabiki gelişti,eminim iyi ellerden çıkınca fallout her halükarda iyi olur.ama dediğim gibi savaşlar oyunun öneli bir parçası ve mouseı ii kulklananın değil iyi düşünen,in kazandığı savaşlar olmalı,realtimeda bunu nasıl yaparlar bilemem.[signature][hline]HitPoints-50
Skill-Unarmed
Location-Junktown
Weapons-n/a
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

infernal npc;lere karşıaynı seviyedeki avaşı mouse'ı ii kullanan adam kazanıo,başarılı taktikler yapan ama mosu refleksleri zxayıf olan adam kaybediosa anlamında demiştimsende anlamıştın ama olsun daha açık anlatayım dedim yinede.[signature][hline]HitPoints-50
Skill-Unarmed
Location-Junktown
Weapons-n/a
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi ben şimdi single player dedim ama şu ss de PLAY WITH A FRIEND YAZIO!!!

http://www.gamershell.com/imagefolio/pic.php/gallery/Strategy/Fallout_3/fo3mm.jpg?x=21&y=8

ps. ben de level ın forumunda gördüm, fake olabilir ama tüylerim diken diken oldu.[signature][hline]Could you ever kill the pain in my heart?
Even though they say angels don't kill...


[Bu mesaj Infernal_Reborn tarafından 13 Temmuz 2004 20:07 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

İzometrik açı eskide kalmışta artık taht firs person'ın mış gibi konuşmayın lütfen. Uzun süredir çıkan fps lerden artık insanlara baygeldi. Hala İzometrik açı ile oynamak çok zevklidir ve rahattır.
Neyse. Hadi bakalım hayırlısı ne ise o olsun.....[signature][hline]
Reality Isn't What You See
Reality Is What You Feel
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Infernal_Reborn, 13 Temmuz 2004 20:07 tarihinde demiş ki:
abi ben şimdi single player dedim ama şu ss de PLAY WITH A FRIEND YAZIO!!!

http://www.gamershell.com/imagefolio/pic.php/gallery/Strategy/Fallout_3/fo3mm.jpg?x=21&y=8

ps. ben de level ın forumunda gördüm, fake olabilir ama tüylerim diken diken oldu.

bismillah bismillah!!!
Harbi gerçek olabilir mi acaba bu? :O
Hani aklımdaki grafikler olmadığı için fake de olabilir ama bu benim kurumtum da olabilir. Başka varmı burada böyle resim bir bakmak lazım...[signature][hline]
Reality Isn't What You See
Reality Is What You Feel
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hepiniz demişsem "güzel olmayacak ah vah" diyenleri kastettim, istemeyen üzerine alınmasın.. :)

dogmeat fallout savaşlarında düşünmek? yukarıda anlattım işte, resmen abuse ediyorsun sistemi ve dalga geçermişcesine yeniyorsun bilgisayarı. zorlanılabilecek tek bir yer dahi yok. ancak don gömlek gezerken sakat bir encounter falan çıkarsa zorlanabilir insan. master mı zorlamış, frank horrigan mı zorlamış? oyunun neresinde taktik, neresinde düşünce gerekmiş? fallout tactics derseniz anlarım hadi onda biraz olsun gerekiyordu bazen ama fo1 ve fo2'de izometrik ve turn based diye oyunun taktik gerektirmesi gibi bişi sözkonusu değil..

ha ayrıca morrowind'de de fareyi hızlı kullananın kazanması diye bir durum yok, oynayan görmüştür. cs gibi bir oynanışı yok oyunun..

fps'lerden insana baygeldi? hangi dünyaymış bu, ben de ziyaret edeyim bir ara.. :) izometrik açının kullanım alanı eskisi kadar geniş olmayacak görüşündeyim ben, hepten bitti demedim. eğer eskide keramet olsaydı side scroller oynamaya devam ediyor olurduk bugün..

bu verdiğiniz ss olsa olsa van buren'dan olur ki (%0.1 ihtimal, fanart olma ihtimali %99.9) adamlar ona devam etmeyecekler. birşey ifade etmiyor o yüzden. morrowind'de de mp olmadığından bunda da olmayabilir..[signature][hline]Cleaning Man at Flophouse: Hey, buddy. You got a dead cat in there, or what?

The Terminator: Fuck you, asshole.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Van Buren e ait olduğu idda edilen resimlerden birisi bu. Hatta burda da tartışması olmuştu galiba. Biraz kalitesiz ve fake görünüyor, izometrik 3d nin kamera açısı döndürülerek ss alınmış hali gibi.

Ben oyunun izometrik 3d olmasından yanayım, iyi ayarlanmş kamera açılarıyla etkileşim first persona göre daha üst düzeyde olur. Gerçi fallout sadece combattan ibaret bi oyun değil, o yüzden special ın realtime a (ki bu kolay yapılabilir) yada fp a (ki beni düşündüren asıl nokta bu, sadece tabancayla değil melee ile de hekşat yapılıyor - Lionheart ta gayet başarısız bulmuştum aim sistemini) uyarlanması en önemli sorunlar değiller. E gerisini de ne de olsa Bethseda diyerek sineye çekiyoruz.[signature][hline]There is a void in my chest where I once had a heart, and from this emptiness springs all the sufferings in the Multiverse . . .
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
DoGMeaT, 13 Temmuz 2004 19:57 tarihinde demiş ki:
fallout gibi bir oyunda savaşlar çatçut,ilk tuşa basanın kazandığı gibi olmamalı... ...mouseı ii kulklananın değil iyi düşünen,in kazandığı savaşlar olmalı,realtimeda bunu nasıl yaparlar bilemem.

karaktere delay, attack speed gibi şeyler eklersin.
sen mouse'a defalarca bassan da,
attack speedin düşük olduğu için, her bastığında ateş etmiycek, çok yavaş saldırabileceksin.

hedefin koluna ateş ettin diyelim,
senin silah kullanma yeteneğin fazlaysa,
direk kafasına ateş etmiş sayılabilirsin, böylece daha çok hasar verebilirsin.
ya da tam tersi, cs oyuncuları hs yapmaya çalışsa da, kafasından değil bacağından isabet etmiş sayabilir makine..

sonuçta cs gibi fps olmuycak, first person sistemi kullanan başka bir oyun olcak. Daha önce Might And Magic, EOB, LoL gibi oyunlar çıktı ve çok sevildi, neden Fallout gibi bir dünyada da bu tarz bir oyun yapılmasın? Morrowind'de sırf mouse kullanarak ilk seviyede en güçlü yaratığı öldürmen imkansız.
skill geliştirmen lazım.
ayrıca birçok strateji de kurmana olanak veriyor..

ad&d'deki turn based sistemi, sadece dm'in daha güzel kararlar vermesini, kuralları daha rahat uygulatabilmesini sağlar..

oysa ortada karmaşık işlemlerden sıyrılabilen pc'ler var, aynı anda birçok şeyi hesaplıyabilirler, real time sistemin altından kalkabilirler...

ekleme: fallout bir rpg oyunudur, rp yaparsın, taktik istiyorsan fallout tactics adındaki strateji oyununu oynarsın..
rpg'de bence önemli olan oyunu hissetmek, daha iyi rp yapmak.
first person alemlerin şahı demiyoruz, çünkü rts, tbs felan hala izometrik third person kullanıyor, stratejilerde first person olmaz, birim ve bina kontrolu çok sıkar.
ama oyunda tek karakter kullanıyorsan, first person sana daha çok serbestlik tanır. mesela thief ve elder scrolls (daggerfall+morrowind) serisini örnek verebilirim.[signature][hline]pc and comic geek

[Bu mesaj Bonecrusher tarafından 13 Temmuz 2004 22:21 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam bu kadar fo1 ve fo2 ye taktik içermeyen hiç zorlamayan ve gayet abuse edilebilen bi ai ile oynadığını söylemişsin. Peki öyleyse fo1 ve 2yi bu kadar hit yapan ve ardından 3. için bile bu kadar tartıştığınız bi oyun haline getiren acaba o kötü olarak nitelendirdiğin savaş sahneleri miydi yoksa atmosferi, oynanabilirliği ve insanı içine hapseden hikayesi miydi?
Ben hiç bi zaman oyunu savaşmak için oynamadım. Ve birçok görevi de savaşmadan geçtim. Her oyunu shogun ve benzerleri gibi sadece savaş unsuruyla karşılaştırma. Ben de fallout için 3d ve realtime denince iğreniyorum ki bu sadece fallout o havasının bozulacağından korktuğum için. Nasıl ki bikaç mesaj önceki ss deki iğrenç ötesi grafiklerin gösterdiği gibi...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

divin o ss'in %99.9 ihtimalle fanart olduğunu yazmışız, elbette öyle grafikler yapılmaz. onları örnek gösterip "3d berbat olur" demen acayip olmuş doğrusu..

fallout'ta elbette ki savaş çok önemli bir yer teşkil ediyor. istenildiği kadar "savaşmadan oyun bitirilebilir" (fo 2'de mümkün değil gerçi) dense de oyunun önemli bir bölümü savaşla ilgili. atmosferi, oynanabilirliği ve insanı içine hapseden hikayesi dediğin unsurların en iyi şekilde real-time 3d (3d olmaması imkansız zaten izometrik olsa bile, tümüyle 3d düşmanı olanlara gidip bir mağaraya kendilerini hapsetmelerini tavsiye ediyorum, bombalar düşene kadar "3d is the mind killer 3d is the little death diye sayıklasınlar) fp olarak da yapılacabileceğini düşünüyorum. "yok yapılamaz" diyenlerin de dişe dokunur bir argümanını görebilmiş değilim ki bunun aksinden endişe duyayım..[signature][hline]Cleaning Man at Flophouse: Hey, buddy. You got a dead cat in there, or what?

The Terminator: Fuck you, asshole.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şimdi arkadaşlar ...

*** skill/stat olayının morrowınd dekı gıbı olması hos bısey ama ustlımıtler olmalı ornegın 3 tane fare ıle shıeld/heavy armor/medıum armor/lıght armor 100 ledım keza 1 damage veren n charge lı yuzukle + 1 damage healleyen toplam 2 tuzuklede destructıon/restoratıon 100 ledım sonra her tur buyu gurubu ıcın 1 ıtem yap olayı bıtır ...
10 skıll poınt sonra level gelecegı ıcın bunuda 5/5 yap kallavı statlar gelır gerı kalan skıll(3.) ı de luck a ver (80+ luck a ulasmıstım butun statlar 100 du) ...
skıll/stat sıstemı guzel ama coookkk dıkkatlı dusunulmesı gerekır /* ha sımdı arklar dıyecek lvl olayı/yaratık zorlugu oyundakı ılerlemeye olan etkılerı bızım lvl ımıze gore gelen yaratıkların levelı , bunların hepsı tamamen hıkaye */ ...

*** oyun real tıme olurken tıme-dependent olmalı , bakınız morro bır x ıtem ına n damage veren c tane charge koyuyorsunuz ve bunların hepsını neredeyse ınstant bosaltıyorsunuz , bekcok delay/waıt vs olması lazım ...

*** eger oyun turn-based olursa uzulerek soyluyorum kı oyun ezber olmaya baslayıp actıon ı havası kalmaz ...
kacınız f1 f2 de tb yı sonuna kadar kullandı bıryerden sonra otomatıktı hersey ve t-b angarya olmaya baslıyordu ...
ama uygun pause ve pause dayken emır verebılme ıle alakalı bısıler olursa ıyı olur , keza cok kalabalık savaslarda zıvanadan cıkarmasın adamı (1 vs 5 real-tıme da kabus olabılır ,ıstedıklerınızı oyun ıcındekı char ınıza yaptırabılmek acısından ) ...

*** turn-based ı su forumda savunan herkesten daha turn-based ımdır belkı ama grup ıcermeyen 3 rd person olmayan kabaca frp (kılıclı/buyulu) olmayan oyunlarda cokda şık durmuyo ...

*** morrowınd de fallout dakı ozgurlugu gayet rahat saglayabılırler , yapabıleceklerını ıspatladılar ve artık cok daha tecrubelıler ...

*** sam bethsoft (bethesta) rpg oyunu ıcın adam arıyor ...

*** morror dan farklı seyler olabılır bır motosıklet ? bır araba ?

*** baska arkalar (sanırım sam) defalarca anlatmıs ya anlasılmamıs yada okunmamıs ,** oyun FPS degıl FP FPS = First person shooter FP first person ,FPS de hedefı nokataya tıklarsın ve mermı noktaya gıder bu suzun mouse/el/goz/ayar kabılıyetınıze bakar , ama FPRPG de ates ettıgınız zaman sızın accuarıcy nızden tutunda rakıbın ar ına dex ıne dodge sıne kadar n tane check yapılır , haksızlık etmeyın sıglastırmaya calısmayın ...

*** evet atak speed delay gıbı seyler eklansın (bakınız daggerfall da agılıty nız le alakalı ıdı swıng speed ınız) ...

fazla uzadı ...[signature][hline]Vampire Hunter Delucian ...
Türküm Doğruyum Calışkanım ...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Pause layıp emir verme olayı bence güzel olabilir. Yaw kardeşim 3d motor olsun yeter. adamlar iki ayar koyar kamerayı uzağa laır izometrik gibi görürsünüz. İsteyen de first person ya da third person oynar.

Yeter ki oyunda npc leri ilk 2 oyundaki gibi hatta daha iyisin yapsınlar. Etkileşim iiyice arttırılısın. Combatı hallederiz...[signature][hline]NO PAIN NO GAIN ® ©
icq:108382340
oxxx[==============>

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

konuyu henüz okumadım da başlık doğruysa hoşgeldi süper grafikli atmosferli NON-RPG fallout 3...

böyle birşeye en çok Sam gibi ambalaj meraklısı taktik stratejiden rpg ye dadanmış yanar dönerli roleplayer wannabe munchkinler sevinir herhalde :D

nasıl ?
böle kımıl kımıl, jan janlı 3d.[signature][hline]Şuutoooo !!!...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

OMG!.Sevinsem mi üzülsem mi karar veremiyorum.
En can alıcı nokta ise MMORPG konusunun devamlı vurgulanması.Herve "Big Boss(?)" Caen baya bi vurgulamış, çok krokunç! Acaba nasıl yüzlerine gözlerine bulaştıracaklar, kovayla mı boca edecekler yoksa elleri daldıra daldıra mı.of ki ne of.

benim beklediğim isim Troika'ydı.Obsidian'da akla geliyor ama KoToR un yanına fallout u eklemek triple kaşarlı tost olurdu yani olmazdı.

neden bethesda dicem, cevabını biliorum böle yeşil yeşil $.parası olan olayı bitirir.

bu saatten sonra söylenecek fazla bişey yok.zaten adamların arcane gralsın overseersin sana verioruz hakkını eti sütü radiation levelı senin diyecek hali yok..

şimdi asıl konu görüş başta görüş açısı ve dizayn gibi grafiksel detaylar.acaba Sam Set gibi janjanlı VERSACE power armor (tactics deki) tarzı bi dizayn mı olacak yoksa hepimizin sevip saydığı geçmişin kültürüne atıfta bulunan dizaynlar mı..

izometrik den vazgeçilir mi ? geçilir tabii.ama bethesda yine fps yaparsa, tomb raider in Toril tarzı third person falloutbozan şeylere ilişirse, yılların eskitemediği sadık komünite olarak biletini kesmez miyiz ? çift yönlü gidiş-dönüş keseriz.iyi ölçüp biçip tartmaları lazım.

ayrıca bi başka büyük dombililik ve ronaldenyoluk un bayrak taşıyan as seen on tv modeli olan serinin daha önceki oyunlarını baz almama gibi Bööyük as the grampie bone bi hata yapılırsa buna New Reno nun mordino ailesinin 3. kuşaktan jet powered pimp wannabe veledi alfonzo bile kızar, kızmakla kalmaz cebinde kalan son 100 small energy cell ini vaultdweller ın NCR bit pazarında sattığı arabasına koyduğu gibi IRVINE a gelir, önce interplayi sonra her neredeyse bethesda daki şovenist tıkla ve öldür rpcilerini bilete bağlar.

böyle pek bi doluyum, daha sayfalarca yazarım ama bi yere varamam.bu yüzden bethesda bizi üzmesin.biz de onları zengin edelim.iki taraf da mutlu mutlu gecko da tragic the garnering oynasın.

end of transmission.[signature][hline]Şuutoooo !!!...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...