Oce4n Mesaj tarihi: Haziran 5, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 5, 2026 Evet beklenen oldu ve duyuruldu. 2027'de oynamaya açılacakmış 1
razzRaziel Mesaj tarihi: Haziran 5, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 5, 2026 mmo genre batman'in çukuru gibi oldu. bi cengaver çıkmaya çalışıyor, hype oluyor ve herkes izliyor ama düşmeyle sonlanıyor. gerçi bunların tabanı sağlamdır. ben hiç gw oynamadım ama güzelse gelince deneriz.
Raze Mesaj tarihi: Haziran 6, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2026 hiç beklemiyordum, çok güzel sürpriz oldu
marksman Mesaj tarihi: Haziran 6, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2026 (düzenlendi) Vaaayst. bekleniyordu. iyi oyun olur umarım. The Kingdom of Orr zamanı he. gw 1 den 1000 yıl öncesi. gw2 deki Ruins of Orr haritasının prime dönemi. charr ve sylvari görünmüyor. kodan reyiz gelmiş. Melandru Dwayna Balthazar bol bol görünür artık. 3 krallığın savaşa girip yenişemediği. sonra kuzeyden Charrların geldiği hikayeyi anlatacaklar galiba. trailer dandik. görüntüler çok sıradan. globale hitap etmek içindir herhalde. umarım gw2 deki gibi her yeri gökkuşağı morlu neon renk paletine bulamazlar. dur gideyim de Eternity Greatswordumu sıvazlıyım acık. Haziran 6, 2026 marksman tarafından düzenlendi
knox Mesaj tarihi: Haziran 6, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2026 gene soft trinity bir sistem mi olacak.
gleoddyn Mesaj tarihi: Haziran 6, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2026 Hala gw2 oynayan biri için güzel haber. Ama accountta o kadar ilave şeyler var acaba hepsi elimde mi patlayacak haha
MrLevie Mesaj tarihi: Haziran 6, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2026 Oyunun ilk trailerini görünce horizon zero dawn zannettim ya
Oce4n Mesaj tarihi: Haziran 6, 2026 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 6, 2026 gw3 diğer iki oyundan komple farklı olacak dediler. sistem olarak yani. asırlardır mmo işini düzgün yürütebilen nadir şirketlerden olduğu için umudum büyük oldu gene.... her ne kadar umut bağladığımız herşeyi yüzümüze tokat olarak geri atmış olsalar da insan hypelanıyor... bugün de gw1 ve gw2 hakkında ne olacağını anlattılar. özetle: gw1 ve gw2 development devam edecek. oynamak isteyen gitsin oynasın diyorlar. diğer önemli kısım ise gw2'deki karakterinizin achievementları gw3'e aktarılacakmış. ne demek olduğunu tam bilmesem de ilerleyen aylarda detaylıca anlatırlar sanıyorum.
marksman Mesaj tarihi: Haziran 6, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2026 gleoddyn, 06.06.2026 14:06 tarihinde dedi ki: Hala gw2 oynayan biri için güzel haber. Ama accountta o kadar ilave şeyler var acaba hepsi elimde mi patlayacak haha + 15 yıl hadi iyisin
Raze Mesaj tarihi: Haziran 6, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2026 1den 2ye geçerken tamamladığın achievement sayısına göre bişeyler veriyordu yeni oyunda. bunda da benzer bişeyler yaparlar herhalde.poe1den 2ye geçiş gibi olsa negzel olurdu 1
Gizli Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 Full loot full pvp oyun yapın hadi 1
Öne çıkan mesajlar