Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Crusader Kings III


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:

RECOMMENDED:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows® 10 Home 64 bit

Processor: Intel® iCore™ i5- 4670K or AMD® Ryzen™ 5 2400G

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 1650 (4 GB)

Storage: 8 GB available space

Mesaj tarihi:

düzgün çıkarsa veya düzgünleşirse yıllarca oynanacak oyun zaten kira vermem de. şu battles videosunu görene kadar almaya niyetliydim. eu combatına çevirmişler resmen.

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

release de oynamam, bir sure  bekliyecegim

kombat icin DLC gelir ilerde, napsin adamlar tas mi yesin? anlayisli olun biraz

DoGMeaT tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi: (düzenlendi)

Şimdiye kadar dlc veya patch ile combatı tamamen değiştirilen bir Paradox oyunu olmadı. Yeni birim çeşidi vs. eklenebilir de daha derin bir şeyler beklemeyin.

Ama bunu çok da dert etmiyorum, çünkü CK2’deki combat da birçok etken içermesine rağmen aslında pek derin değildi; savaşların %95’i sayıca kalabalık ordu ile kazanılıyordu.

Komutan tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi:
14 dakika önce, Komutan dedi ki:

Ama bunu çok da dert etmiyorum, çünkü CK2’deki combat da birçok etken içermesine rağmen aslında pek derin değildi; savaşların %95’i sayıca kalabalık ordu ile kazanılıyordu.

cok dogru tespit. CK2 deki o alengirli işlerin çoğu zaman hiçbir anlamı yoktu. 

O sistemi işe yarar hale getirmek bir tercih olabilirdi ama uygun bulmamışlar demek ki. Zaten hatırlıyorum eski bir röportajda devlerinden biri mealen diyordu biz combat için o kadar uğraştık ettik ama oyunun hiç ilgi çekmeyen yanlarından biri oldu, baştan bilsek böyle olacağını combata bu kadar kasmazdık.

Mesaj tarihi:

neye bakarak yapmışlar o yorumu? combat her zaman önemli, karşıma bir milyon insan da getirseler, geliştirici olsam gene o dönem için combat önemli derim. combatın birinci planda olmadığı tek paradox oyunu sanırım victoria, o da dönem gereği.

bebek öldürmek mi oyunun birinci planıymış? kızdım bak şimdi, gidip resmi forumunda da verip veriştireyim.

Mesaj tarihi:
32 dakika önce, Sam dedi ki:

neye bakarak yapmışlar o yorumu?

oynayanların tepkilere bakarak diyordu. 

ck2nin satış noktası asla combatı olmadı. Haliyle ck3de standart pdx combat sistemini dayamalarında şaşırtıcı bir şey görmüyorum ben.

Mesaj tarihi:

yanlış tepkilere bakmışlar, ayrıca tepkiler asla akıl ve mantığın yerini almamalı. insanlık tarihinin en çok savaşlarının yaşandığı dönemde combatı önemli saymamak ancak bir akıl tutulması olabilir.

adamlar oyunlarındaki düzgün sistemleri diğer oyunlarına taşıyacaklarına hepsinin bir yanını zayıf bırakıyorlar, 20 yıldır şu kafayı değiştireceklerini bekliyorum ama niyetleri yok demek ki.

Mesaj tarihi:
2 saat önce, Komutan dedi ki:

 

Ama bunu çok da dert etmiyorum, çünkü CK2’deki combat da birçok etken içermesine rağmen aslında pek derin değildi; savaşların %95’i sayıca kalabalık ordu ile kazanılıyordu.

baya yanlış bir önerme

Mesaj tarihi:

eu kadar sığ combat yok hiçbir paradox oyununda, hoi kadar da kompleks combat yok. eu numaraları yükseltmekten ibaret. şimdi ck3 de o sığlığa yaklaşacak inmese bile.

gemi de yok, 2004'teki gibi bilet alacağız hedefe teleport.

bunlarla da memnun olmuş paradox forumundaki kitle, hakikaten oyuncular hakettikleri gibi yönetiliyor.

bizans da feodale geri dönmüş, gene dlc ile sağacaklar belli ki. ben en çok bizans oynayan biri olarak hiç yükleyip oynamasam mı o dlc'ye kadar diye düşünüyorum şu aşamada. adamlar ispanya'da tomboy dinini yaymayı daha önemli görmüşler feature olarak.

 

Mesaj tarihi:
7 saat önce, -Bonesoul- dedi ki:

Stellaris?

Stellaris’de yeni birimler eklediler ve neyin neye ne kadar vurduğunu falan değiştirdiler ama combatın yapısını baştan tasarlayan bir değişim olmadı. CK3’de de benzer denge değişiklikleri gelir ama kanatların ve taktiklerin yeniden eklenmesi gibi köklü değişiklikler beklemiyorum.

Mesaj tarihi:
10 saat önce, Lancelion dedi ki:

yoo oyleydi gayet, degil hoi, eu4'deki kadar tech morale discipline detayi yok ck2de.

birbirine benzer kültürler/yönetim biçimleri arasında yapılan savaşlarda öyle sadece. yoksa paganların üstüne saldığın HC/HI oldukça fark yaratıyor triballerin LI spamına karşı.

Mesaj tarihi:
18 saat önce, Komutan dedi ki:

Şimdiye kadar dlc veya patch ile combatı tamamen değiştirilen bir Paradox oyunu olmadı. Yeni birim çeşidi vs. eklenebilir de daha derin bir şeyler beklemeyin.

Ck2de ilkbasta duel, combat rating  ,retinue yoktu

Combat icin yeni mekanik eklemesen de, diğer konulardaki yeni mekaniklerle kombatin metasini degistirebiliyorsun

Eu4 fortlar bunun bı örneği.

 

Mesaj tarihi:

benim CK II en sevdiğim şey taktikler combattaki

yok infantry bu taktiği yaptı yok pikeman shieldwall yaptı

sanki bişi dğeişiyomuş gibi yazıyo mil techte gösteriyo felan

ulan işte mal gibi light infantry ile heavye infantry dalmadıgın sürece her zaman rakamı büyük olan kazanıyotek etkileyen şey commanderlar ve skilleri gerisi goygoy

Mesaj tarihi:

eu4 combati ck2 combatindan sig mi ? wow.

ck2 combati mobil oyun kaliyor eu4 yaninda sori, ck3 de oyle olacak zira her oyunun sevdalilarinin beklentileri farkli, boylesi de guzel zaten. genius heir kovalamaktan, matrilinealle tahtlara cokmekten, pagan religion reformlamaktan ibaret benim icin ck. 

ayni oyunu 4 farkli cag icin yapmaktansa 4 cag icin farkli focuslarda oyun yapmak cok daha mantikli paradox icin de zaten.

Mesaj tarihi:

eu4 combatı 1990 model combat işte mobil bile değil.

bence de ck doğu roma'yı yeniden oluşturmak, steplere hakim olmak, britanya'yı birleştirmek veya hre'yi genişletmek. bebek öldürmek, search motor'da ikon kovalamak filan değil.

aynı oyunu 4 farklı çağ için yapsalar şakır şakır alırım hepsini gene.

Mesaj tarihi:
5 saat önce, Lancelion dedi ki:

eu4 combati ck2 combatindan sig mi ? wow.

ck2 combati mobil oyun kaliyor eu4 yaninda sori, ck3 de oyle olacak zira her oyunun sevdalilarinin beklentileri farkli, boylesi de guzel zaten. genius heir kovalamaktan, matrilinealle tahtlara cokmekten, pagan religion reformlamaktan ibaret benim icin ck. 

ayni oyunu 4 farkli cag icin yapmaktansa 4 cag icin farkli focuslarda oyun yapmak cok daha mantikli paradox icin de zaten.

eu4 combatı dediğin zar atan kazanıyor. 123123 pip komutan çıkarıp 0 atıp ordunun içinden geçilmesini izlemek kadar keyiflisi yok.

×
×
  • Yeni Oluştur...