Jump to content
Loex

İlk oyunumuz publish oldu

Öne çıkan mesajlar

§ 15 Dec 2020, 04:56

hayırlısıyla :)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OkanoGames.ArftheAlien

0.8 versiyonu henüz Shop ve Endless mode tam olarak bitmedi.

Ana oyun da da ufak tefek buglar olabilir. Benim gördüğüm 2 tip yaratığı dash yaparak öldürdüğümüzde bizde ölebiliyoruz. Bir de oyun içinden alınan shield ın fiyatını yükseltmeyi unutmuşuz. Hikaye karikatürleri çıkmıyor bide onuda ayarlıycaz inş reklam verme aşamasına gelmeden. 

Androidi olan arkadaşlar indirirse yapıcı eleştiriler iyi olur. Ilk oyun sonuçta

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Dec 2020, 05:21

Bitirip çıkarsaydınız.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Dec 2020, 05:36

testini biz mi yapalım yani kısaca? içten ol canımı ye. ama androidim yok

hayırlı olsun bir de tabii

Archangel_ tarafından düzenlendi
ekleme

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Dec 2020, 06:08

bitirip çıkmak çok mantıklı değil, hayırlı olsun mvp niz.

bol kazançlar, ferroyu 2 aya çekersin inş 😃

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Dec 2020, 06:19

haha yok eksikler belli de baydık biraz sürekli aynı proje ile uğraşmaktan. Bir tane hypercasual a başladık o bitsin bunu updateliycez 2 günlük işi var zaten

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Dec 2020, 06:25

Hayırlı olsun oynadım şimdi biraz. Basamaklardan önden dusebiliyorsun ama normal geriye doğru alt basamağa donemiyorsun. Görünmez bir duvar var o biraz saçma olmuş. Bir de o yeşil böcekler fosfor yeşili gibi daha aydınlık bir renk olursa daha güzel olur böyle bazen karanlıktan gözükmüyor. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Dec 2020, 06:30

2 günlük işi varsa keşki bitirseydiniz neyse gz umarım yüce rabbim bol kazançlar ihsan eder.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Dec 2020, 06:37
10 dakika önce, ahmedinejad dedi ki:

Hayırlı olsun oynadım şimdi biraz. Basamaklardan önden dusebiliyorsun ama normal geriye doğru alt basamağa donemiyorsun. Görünmez bir duvar var o biraz saçma olmuş. Bir de o yeşil böcekler fosfor yeşili gibi daha aydınlık bir renk olursa daha güzel olur böyle bazen karanlıktan gözükmüyor. 

abi geri dönme yok oyunda hikaye karikatürü çıkmadığı için saçma gelmesi normal. 10. bölümden sonra çıkıyor. ilk bölümde de çıkması gerekiyordu. Gemisi çatıda ona ulaşmaya çalışıyor ölmek var dönmek yok yani.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Dec 2020, 06:40
8 dakika önce, ad3m dedi ki:

2 günlük işi varsa keşki bitirseydiniz neyse gz umarım yüce rabbim bol kazançlar ihsan eder.

çok baydık abi 1.5 aynı proje zaten reklam verene kadar eş dost tanıdık oynar sadece dedim. Reklam vermeden önce düzelticez eksikleri öyle tekrar yayınlıycam.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Dec 2020, 06:45

1.5 ay çok az bir süre yalnız bilesin ben amatör eğlendiren işler yapıyorum hobi maksatlı godot kullanarak inanılmaz zaman gerekli iyi birşeyler ortaya koyabilmek için ha ben ne full time çalışıyorum ne proyum ne de ekibim var ama çok basic işlere bile aktarılan süreleri düşününce kalbur üstü bir oyun için 1.5 ay hiçbirşey değil rahatlıkla söyleyebilirim ama.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Dec 2020, 06:53

abi benim ekip genç 18lik çocuklar okumussundur belki kanları kaynıyo. Platform oyunu yapmak hiç aklımda yoktu bu arada hiç oynamam bile en son mario oynamışımdır bu oyundan önce öyle diyim. İlk oyunun günahı olmaz dedim hem ekip birbirine ısınır dedim öyle yaptık.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Dec 2020, 07:08

Yok ben oyunu eleştirmek için söylemedim sadece bu işte ciddi düşüncelerin varsa daha realistik zaman kavramı olgusu yaratmak için söyledim. Bir projeyi bitirmek çok önemlidir. İçerik kişi bazlı dandik olabilir fakat her bir proje insana çok şey katar ve bu şekilde gelişirsin. Ayrıca eskiden bu ne lan dediğim amatör işlere artık laf etmiyorum çünkü arkasındaki olaylara şahitliğim var büyük emekler var o sikko oyunlarda bile. O yüzden saygım sonsuz. Başarılar dilerim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Dec 2020, 07:10

olm para hyper casualda zaten

bak sana hikaye anlatayım, biz 2 startuptık. yan yana oturuyorduk, onlar hyper casual biz enerji sektöründeyiz.

Tamam çok şükür biz de büyüdük, 2 senede 8 kişilik ekibimiz var karnımız aç değil.

ama adamlar uçtu gitti. Yap geç hyper casualı, MVP mekaniklerini iyi uygula ama.

Senin oyun tuttugu zaman sana publisherlar gelecek zaten o arada clonlamaya baslıcaklar bunlara hazır ol baskanım

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Dec 2020, 07:28

aynen abi hyper casualdan devam edeceğiz ilkinin haftaya göndeririz herhalde google a

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Dec 2020, 07:52

reklam tarafını nası yonetebılecegını bılıomusun peki? para harcaman gerekio biraz.

bak bu aralar eğitimler falan veriyorlar tavsiye ederim.

sonra haftada 500k$ kazanmaya başlarsın dsfa

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Dec 2020, 07:59

kim veriyo abi eğitim hemen alayım. Ben publisherla çalışırım diyodum cukkayı bulana kadar

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Dec 2020, 08:05

Suark ve ıslak hayaller.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Dec 2020, 15:36

acuk araştır sende.

metrikleri nasıl çıkartacağını biliyor musun? retention falan? çünkü sen çıkarmassan başkası senin oyunun için yapıcak ve yükseldiğini görüp klonlayacak 😃

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Dec 2020, 18:48

konseptleri fln ayrı bir hesaptan basic şekilde oyunu yapıp değerlendirin

sonra ana hesapta çıkarın oyunları. ilk başta hızlı hızlı oyun basmaya çalışın istatistiklerde potansiyel gördüğünüze basın tasarımı 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Dec 2020, 05:23
13 saat önce, Suark dedi ki:

acuk araştır sende.

metrikleri nasıl çıkartacağını biliyor musun? retention falan? çünkü sen çıkarmassan başkası senin oyunun için yapıcak ve yükseldiğini görüp klonlayacak 😃

bulamadım nereden eğitim veriliyor biliyorsan link atsana 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Dec 2020, 05:33

şimdi düşününce aklıma geldi. şu oyunu yukarı çıkmalı değil de aşağı düşmeli yapsaydınız keşke. böcüklerin üstüne düşerek öldürülüyor çünkü. daha aktif daha eğlenceli olurdu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Dec 2020, 07:15

Başarılar abi, iyi haberlerini bekliyoruz 🥳

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Dec 2020, 08:40

abi oyun fikirleriniz varsa düşünmeden yazın gelin beraber çalışalım üstüne falan ofis açık denyo olmayan tüm patilere. Şu an hyper casual yapıyoruz bi tane

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Dec 2020, 09:48

tileset, karakter, animasyon zart zurt assetleri satın mı alıyorsun yapan birisi mevcut mu kadro da?

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Dec 2020, 12:20

kendimiz yapıyoruz hepsini

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...