Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:

https://www.pcgamer.com/avowed-rpg-obsidian-preview-magic-interview/


 

Alıntı

 

CEO Feargus Urquhart told me that in scope Avowed is more akin to Obsidian's past RPGs like The Outer Worlds in size than it is a sprawling open world a la Skyrim, though that was actually Obsidian's initial pitch.

The world is lightly systemic: think water and lightning interactions, but not the ol' bucket-on-the-head trick

"In most of our games companions have been optional, which I think offers a wonderful degree of choice to players, but it means there's a limit to how deeply you can tie them into the core story. With Avowed we decided companions are going to be core. They're going to be part of the experience. And that means we can invest so much more in them and tie them much more closely, and personally, to the events and the parts of the world the player is encountering."

 

 

Outer Worlds with bows demiştim oyuna ama with flintlock pistols de var tabi setting nedeniyle. Scope ve level design olarak benzer bişey bekliyorum haliyle, ama Skyrim in gerçek open world dünyasını böyle bi settingde outer worlds ün kutu kutu tasarımına tercih ederdim. Bi divinity seviyesinde environmental interaction beklemiyorum ama mousela rün çizip büyüleri kombinleyebilmek falan varsa baya güzel olabilir.

Yalnız bu son paragrafı anlamadım, obsidian ın genelde iyi yaptığı şeylerden biri hep companionlardı. Sanki öyle değilmiş gibi konuşmuş Carrie Patel. Ha Outer worldsde biraz sönüktü companionlar belki ona dem vuruyordur. Bide optional değillerse saçma bi tasarım olur story hooklarla companion zorlamak.

 

Mesaj tarihi:

bence pazarlama cumleleri patel'in ve buyuk patronunkiler. copium. ayni sitedeki obur yazida microsoft'u bulmusken skyrimvari bir sandbox yapacaktik ama bizi layik gormediler gibi bir durum tarif ediliyor ama bunu guclu oldugumuz yonlere odaklandik, obsidian oyunu boyle olur dedik diye betimlemisler. kardes bu microsoft flagship oyununu sandbox'dan lineere downgrade etti, prime'inda remedy'e kiydi, size mi kiymayacak... lutfen. opsiyonel olmamalari companion sistemini ne kadar yuceltiyorsa outer worlds'den o kadar iyidir anca. degisik bir yontem tasarladiklarini veya eski arketipleri genislettiklerini sanmiyorum. 
 

Alıntı

You can play as a human or an elf, but not other races

durum bu. insan modeli ve kulagi uzun insan modeli 👎

aksiyon/combat vurgusu, hafif mekansal simulasyon, varyasyon da pek yok. dark messiah ile outer worlds kirmasi mi desek.

 

Mesaj tarihi:
Alıntı

 

Avowed info •

Some returning characters from Pillars games •

Set in Pillars Universe but welcoming to new players •

You have companion characters •

World is a series of interconnected zones •

Size similar in scope to The Outer Worlds •

Wide range of combat options / builds

 

 

Mesaj tarihi:

donen karakterler icin deadfire'dan diyor. en azindan bir companion kastediyordur herhalde? bu durumda deadfire ile ayni donemde veya yakin bir donemde geciyor oyun? hem mesguliyet nedeniyle gezen biri olmasindan hem de aedyrian olmasindan aloth confirmed diye yorumlarim. prequel oldugu cikarimi yanlismis herhalde, ilginc.

trailerda gozuken karakterlerden ortadaki yarattiklari PC, sagdaki bu videoda tanitilan companion. demekki soldaki kadin da companion. living lands yerlisi ranger falan herhalde.

  • 6 ay sonra ...
Mesaj tarihi:

Kadın bi questteki iki farklı yolu söyledi... taşakmı geçiyosunuz amq bu mu oyunu tanıtırken söyleyeceğin şey.

Görüntüler dated, gameplay hantal, yeni dünya yaratımı fantasy realmlerinden cannibalism, ordan goblinkind burdan wizarding world wand fight yanına conquistador havasından pistoller, release de cok saglam bi oyun olarak cıkmazsa ağır çöker. 

Mesaj tarihi:

Benim beğenmediğimse mekanlar ve tiplemeler oldu. Bunaltıcı çöl desenleri ve pixarımsı karakterler, outer worlds’den sonra geriye gitmişler gibi geldi. Karakter sistemi daha iyidir umarım. Gamepass day 1 ama gene oynarım.

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

Yıllar önce çıkan dark messiah ın fragmanını seyretsek daha çok heycanlanirdik...

Abi cartie patel poe2 de konuyu anlatmayı beceremedigi için sonradan patch le sahneler eklememisler miydi? 

Obsidian çok garip bi yolda ya... Memuriyete mi bağladılar MS alinca acaba?.. 

fenris tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi:

dark messiahin combati bundan iyi sanirim 😛 cikana kadar duzelir belki.

ama bence traileri baya oyunu hic acmamis marketting'e yaptirmislar, robot gibi teleprompter'dan okuyor gibi adamlar ruhsuz.

Birde combat esnasinda silah degistirmek en iyi feature mu abi baska bisi yok mu nedir sdg, adam gibi bilgi versene madem, trailer yapmak sen koskoca sirket boyle.

  • 2 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
Alıntı

I ask gameplay director Gabe Paramo and he gives me a slightly mystifying answer; he says spells are "on their own button". "There's a single button to use an ability, in terms of the ones that you have on your talent tree." This immediately makes me think of the one-button approach Fable 2 used, but I don't know if that's what's going on here. We didn't see a UI, he tells me, because one hasn't been definitively decided on.

2HFq.gif

 

Alıntı

Avowed will also have companions to adventure with, and we got a glimpse of them in the presentation. There was the blue-skinned Kai, who I think looks a bit like Yondu from Guardians of the Galaxy, and there was human-looking Giatta. They'll fight with you in combat, with Kai serving as a tanky character and Giatta as a healer, and you'll be able to command them in some way. "Yeah," says Paramo, "they have some active combat abilities; you can kind of see what they're doing in the video. Then there's more player-driven abilities that the player can access as well. And [they're] somewhat like an extension of the player in terms of how we wanted to present that - it's still tied to that singular ability button."

giphy.gif

 

https://www.eurogamer.net/whats-going-on-in-avowed-we-quiz-obsidian-after-the-xbox-developer-direct

 

Her interviewda daha kötü bişey öğrenebiliyoruz. Rollarcoaster yerine dünyanın merkezine asansörle inmek falan gibi bişey oldu iyice

Mesaj tarihi:

Sp oyunda vermintide’dan esinlenip onun güçlü yanı olan atmosferi ve setting’i yapmamış olmak, nesini almak istemişler anlamadım gerçekten. 40 yıl düşünsem aklıma gelmez “vermintide andırıyor” dedirtmezdi.

Mesaj tarihi:

Valla son xbox tanıtımında gösterdikleri çöllü yeri birşeye benzetemedim doğrusu. Benzer yerler var ama bayağı generic geldi geneli.

×
×
  • Yeni Oluştur...