neutrino Mesaj tarihi: Haziran 27, 2023 Mesaj tarihi: Haziran 27, 2023 Koskoca arac park yerine kucucuk scooter parketmis tek basina. Bir turk olarak tetiklendim sgdgs
Bone Mesaj tarihi: Haziran 28, 2023 Mesaj tarihi: Haziran 28, 2023 benim kafamı esas karıştıran şey, sürekli New York benzeri şehirler göstermesi. bir Hollanda, bir İsveç, bir İtalya yapamayacak mıyız, illa hep adacıklar üstüne kurulu Manhattan görünümlü şehir mi çıkarmamız gerekiyor... razzRaziel, 27.06.2023 01:58 tarihinde dedi ki: sonunda geldi 1:31'deki trafiğe bakılırsa çok umutlanmamak gerekiyor. 1:31'deki trafik absürt gözüküyor. kocaman otobanın sadece bir yerinde trafik tıkanığı var gerisi bomboş. çıkartırken düzeltirler herhalde.
kizillelma Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2023 Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2023 Population milestones determined when you unlocked services in the original game, but the sequel will be different. https://www.pcgamer.com/cities-skylines-2-is-making-an-important-change-to-how-public-transportation-works/ Güzel..
arcane Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2023 Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2023 level kasip perk almaca gibi bir sey tarif ediyor sanki. sehrimde development point birikmedi diye bastan otobus calistiramamamin kimseye faydasi yok. verdigi ornek pek parlak degil. mesela ben once otobusu sonra feribotu aciyorum. siz once metroyu sonra havaalanini aciyorsunuz. bir sure oynuyoruz, sonuc ikimizin de sehrinde muhtemelen otobus, feribot, metro, ucak vesaire hepsi var. e yine benzer sehirler yapmis oluyoruz? yavas gelisiyor ve otobus gibi basit gereklilikleri uzatiyorsa harita ayarindan veya modla es gecilesi bir vakit kaybi olmasi muhtemel.
neutrino Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2023 Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2023 Ben de her seyin en bastan acik olmasini tercih ederim. En azindan secenek olarak iki mod olabilir: biri her sey acik digeri achievement’a bagli seklinde. Simcity’de yanlis hatirlamiyorsam belli gereklilikler + fiyat engeli vardi havaalani vs icin. Bakalim ne kadar dengeli yapabilecekler. Bi de su dlc is modeli can sikici, paradox oldugu icin cikista gorece yalin olacaktir yine oyun.
arcane Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2023 Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2023 istasyonlar moduler mi diye merak ediyordum. yanlis anlamadiysam plot size degismeyen binalar moduler degiller. yani istasyonlar moduler degil. sabit alanda yerleri ayrilmis upgradelerden olusuyorlar. hatta tren istasyonu icin sadece cargo upgrade gozukuyor. takside daha fazla upgrade var. umarim alt yapisini modcularin komple moduler yapabilecegi sekilde yapmislardir. yuksek istasyon icin de modculari goreve cagiracagiz. kargoda sadece tonaj yaziyor. kargoya dair tasinmasi gereken X ton var, tasabiliyor musun, tasiyamiyor musun disinda bir sey yok gibi gozukuyor. district specialty'e eslik edecek bir kargo sistemi yok gibi. arac menulerini gostermediklerine gore arac cesitliligi su kadar yolcu/kargo tasir otesine gitmiyor.
razzRaziel Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2023 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2023 valla bu adamlar cities in motion ile başladılar ve oyun türü direkt transport'tu o zamanlar. o seri de iyi değildi, cs'de de iyi değildi. cs2 de bu işin oyunu değil gördüğüm kadarıyla. yani bal gibi olur da bunlar pek detaylandıramıyolar. onca diğer sistem bir yana, şehir sandbox olunca işler çok zorlaşıyor sanırım. onun için transport fever 3 artık çıkarsa. ilk oyunda bisiklet + yaya yolu god tier falandı (modsuz gg tabii). onları iyi bağlayıp bi de destekleyen subway yaptın mı public transport akıyordu. ama işte ne bileyim bayır mayır oldu mu etki etmesi gerekiyor bu tercihlere. veya hattın kalabalık olması falan da hiç hesaba katılmıyor. otobüs durağında 500 kişi bekler mi lan lol. yağmur yağdı mı hava bozdu mu millet taksiye toplu taşımaya abanırsa çok tatlı olur. airport'un da anlamlı olması için evrensel logistiğin işin içine girmesi lazım. yoksa tren ve gemi her türlü eziyor. hem hava kirliliği çekiyosun hem de dana gibi yer kaplıyor ve masraflı. turistler de aynı şekilde. yoksa tramvay gibi gereksiz ve süs.
dasaaa Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2023 Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2023 trafik ile alakasiz ama keske substation, pump station falan da olsa sehirlerde.
arcane Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2023 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2023 burada duraklari birbirine yakin insa etmis (kalabalik durakta bekleyenler degil yaya trafigi) development ekrani. eger ilk tier sifir puanlik degilse polisi bile unlock ediyoruz? 10 puanlik tier'da batman'i acacagiz... bu kadar zoomlayacagimi sanmiyorum ama parallax'i cakmislar, guzel olmus tramvay bakim istasyonunda bina ici yonler gozukuyor. istasyon modcularina simdiden tesekkurler ilk oyunda begenmedigim seylerden biri yagmurdu
razzRaziel Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2023 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2023 biz hazırız Spoiler modderlar hazır Spoiler paradox hazır Spoiler 2
arcane Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2023 Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2023 videoda deginmiyor fakat ithalat/ihracat ekraninda urun listesi var ve sehir ihtiyaclarindan bahsediyor. onceki videolardan birinde endustri binasinin alisilmadik sinirlari vardi. simdi burada landfill'de nasil oyle oldugu gozukuyor. custom dump zone belirliyoruz.
razzRaziel Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2023 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2023 güzel detaylar var. ama sığ olacak ya bazı şeyler heralde. şu kargo ve internet süper fikirler mesela. ama çop çop kule dikip geçeceksek angarya. posta olayı kalmadı zaten de, kargo olayıyla iç tüketime olan talebi karşılıyorsak falan güzel olur. zira cenaze aracından çok kargo aracı görmemiz lazım günümüz şartlarında. üretip export edeceğimiz ürünler muhtemelen doğal kaynaklar + eğitim türleriyle yetiştirdiğimiz çalışanlar ile ilintili olacak heralde. bölge belirleme araçları güzel olmuş.
arcane Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2023 Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2023 ground water gelmis. enerji hatlari low/high voltage diye ayrilmis. enerji depolama/pil var. trafo var. elektrik ticareti var.
razzRaziel Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2023 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2023 (düzenlendi) pek gameplay yok gibi ya, her haritada dış elektrik bağlantısını ve 1-2 batarya binasını yapıp geçicez gibi ama bakalım. neyse güzel ama. su demişken baraj yapınca taşan, emdikçe kuruyan nehirleri falan naptılar acaba. güzeldi onlar da. Temmuz 24, 2023 razzRaziel tarafından düzenlendi
neutrino Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2023 Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2023 Gameplay elektrik demand kismindan gelecek sanirim, duzgun yapmazsan bottleneck patlayacak gibi duruyor
kizillelma Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2023 Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2023 Cities: Skylines 2 is 'roughly 5 times bigger' than the original https://www.pcgamer.com/cities-skylines-2-map-size/
arcane Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2023 Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2023 dogru degil yuzolcum yaklasik bes misli degil, yaklasik yarisi kadar. ikinci oyunun modsuz hali ilk oyunun modsuz halinden daha buyuk. ikinci oyunun modsuz hali ilk oyunun modsuz halinden daha kucuk. ikinci oyundaki maksimumdan mi bahsediyorlar onu bilmiyoruz ama muhtemelen oyle zira performansa direkt yansir. sunu not dusmek lazim ilk oyundaki modlu kapasiteye ulasamamak uzucu fakat cok az kisinin kullandigi bir boyut. ayrica reddit'de ikinci oyun assetlerinin daha ufak oldugunu yazmislar ama somut bir bilgi ve bunu hesaba katan bir karsilastirma gormedim. yine degisiklikler var. yukseklik iki misli. bu cok cok onemli. premade haritadan: unlocked tile'lar arasi baglanti olmasina gerek yok. outside connection sadece harita kenarlarindan oluyor ama resourcelar tile based oldugu icin istedigimiz yere direkt ulasabiliyoruz. onceden zone theme degisikligi (euro/us) istedigimiz zaman yapabilinecegi soylenmisti. fakat harita theme'ini haritaya baslarken seciyoruz ve degismiyor. ustunkoru tabirle sadece bina themelerini istedigimiz zaman degistirebiliyoruz, yoldu isikti kalanlar sabit. harita editorunu gostermediler. bari en azindan neyi import edebiliyoruz onu gosterselermis. blog post'a baktim orada da bilgi yok. onun yerine premade haritalari tanitmislar...
Xenocide Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2023 Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2023 arcane, 01.08.2023 14:43 tarihinde dedi ki: ikinci oyunun modsuz hali ilk oyunun modsuz halinden daha buyuk. ikinci oyunun modsuz hali ilk oyunun modsuz halinden daha kucuk. wut 1
arcane Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2023 Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2023 modlu yerine modsuz yazmisim. harita yuzolcumu olarak: modlu cs1 > modsuz cs2 > modsuz cs1 modlu cs2 arttirabiliyor mu bilmiyoruz. performans nedeniyle maksimumu gosterdiklerini dusunuyorum fakat haritada tile secerken kullanilmayan buyuk bir alan oldugu gozukuyor.
arcane Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2023 Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2023 buyuk bir yenilik yok gibi. vatandas simulasyonu daha detayli diye ozetleyebiliriz. ihtiyaclarina gore barinak seciyorlar. ambulans/tutuklu araci falan fiziksel olarak tasiyor diye anladim. issue tracking icin yine arayuz yerine chirper ittiriyorlar.
razzRaziel Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2023 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2023 ne boş yaptı ya 1.5dk boyunca. gerçi videonun gerisinde de bişi yok.
Öne çıkan mesajlar