Jump to content
Cokomantis

Samsung 8-9-10 Serisi Ultra Niche Soru

Öne çıkan mesajlar

§ 21 Nis 2019, 20:42

ya hacılar, samsung'un bu 8-9-10 serilerinde (note8, galaxy s9 falan filan) tema var ya, bildiğimiz samsung theme.

minu diye bi elemanın düz siyah temalarından birini kullanıyordum, 2-3 ay önce gelen son update'e kadar samsung'un düz email uygulaması da siyahtı, o update gelince BEYAAAAZ diye kör oluyorum her açtığımda. bi de günde 50 defa açıyorum sanırım. o badge'de 1 yazdı mı trigger'lanıyorum notification falan bişey kalmasın diye açıyorum hemen.

icon'ların, klavyeyin, arkaplanların yanısıra şu lanet uygulamanın da arkaplanını siyah gri yapan bi tema var mı allah odin ra namına bi yardım edin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2019, 21:49

niche mi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2019, 21:58

senin gibi, değişik, cins demek fisdancım

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2019, 21:59

wow

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2019, 22:07

niş

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...