Jump to content

Merhaba patiler. Yeni sisteme hosgeldiniz. Hemen BURAYI okuyun.

 

incdarkness

bataryası uzun dayanan laptop

Öne çıkan mesajlar

kız arkadaşım yeni laptop almak istiyor bataryası uzun, macbook aldırmamaya zor ikna ettim o paranın yarısına çok daha iyisini windows işletim sistemli bir bilgisayarda bulabilirsin diyerek

2-5k(tl) arası mümkünse minimum 128 ssdli şarjı uzun dayanıcak (6 saat üst üste açık kalması gerekebiliyor mesela 2 ders üst üste gelince) hatta 10 saati görsün(parlaklık minimum yada +1) hafif 11-13 inch arası bir laptop arıyoruz kendisine,

önerebiliceğiniz ya da şu siteye bak yardımcı olur gibi bir fikri olan varsa çok sevinirim

tişikürler paticik ailesi,

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
sardalya said:

6 saat acik kalan laptop bulursaniz bana da soyleyin 15k tl'ye kadar



benim laptop
https://urun.n11.com/dizustu-bilgisayar/asus-rog-gl553ve-dm107-i7-7700hq-8gb-1tb128gb-ssd-gtx1050ti-156-P285871101?gclid=Cj0KCQiAgMPgBRDDARIsAOh3uyITTV-Pw2UJrKDjAvi-kBUts9BJ0iTpWpK0hRSRKROX2-bO8LDx7QIaApjXEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

3500 e almıştım i5 256 gb ssd olanını 7-8 ay önce (500gb harici ekledim filmler ve oynamayı bıraktığım oyunlar için)
pil en düşükte (ekran parlaklığı +2 ve internete bağlı vesaire tabi sadece donanımsal olarak pil ayarı düşükte çalıştırdan bahsediyorum) 7 saat gidiyor dizi izleyerek ise 5 saat ve 1 kere ısınma olmadı tek eksisi hoparlörü iyi değil ki zaten jbl herkeste var artık, onun dışında hiçbir eksisini bilmiyorum


fakat kendileri hafif arıyor bu laptop 3 kg birde 11-13 inch arası çok rahat taşınabilen arıyor, sevmiyor böyle büyük pc



hatta direk söyliyim akşam 6 dan beri bilgisayar açık şarja takılı değil ders video karışık, şarjı %28 2 saat daha götürür diyor ancak 1,5 saat daha götürür tahminimce

sen düşün yani sdfgh

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
paradoksalkedi said:

Acer aspire 1, swift 1 swift 3. İlk iksii Türkiye'de yok galiba ama Amazondan getirilebilir. Hafifler ve baya uzun gidiyor şarjları.


hocam yarın bakıcam, teşekkürler

Bathory said:

macbook air baya gidiyo bende is icin. oyle asiri pahali da degil 5.5k mi ne.


abi donanımsal direk sıçış macbooklar yani 5,5k ya çok daha kullanışlısını usb-c olmayan sadece daha iyi bilgisayarlar oluyor o yüzden gerek yok yani
(şimdi render iyi falan demeyelim 3 dosya açık kalsın film izle kasıyor sdfg)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Ya sadece donanıma para vermiyorsun macbook aldığında. O yüzden pahalılar.

Şimdi baştan saymaya gerek yok meritlerini de, o parayı verebiliyorsa alsın bence. Kadın kullanımı açısından da bayağı avantajı var, onu bunu kurcalamadan işlerini görür problemsizce. Makineye 3 günde milyon tane malware falan da dolduramaz sdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
deadwoll said:

Ya sadece donanıma para vermiyorsun macbook aldığında. O yüzden pahalılar.

Şimdi baştan saymaya gerek yok meritlerini de, o parayı verebiliyorsa alsın bence. Kadın kullanımı açısından da bayağı avantajı var, onu bunu kurcalamadan işlerini görür problemsizce. Makineye 3 günde milyon tane malware falan da dolduramaz sdf


yok genel kadın anlamaz yargısından uzak biri, fakat estetiğe önem veriyor, donanım anlamasada adam akıllı en basitinden basic sql öğrettim 15 dakikada benden iyi hale geldi kodlarda. donanımı yok ki macbookun sadece görüntü yani benim gözümde, ekran çözünürlüğü birde belki o da yarışıyor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
sardalya said:

6 saat acik kalan laptop bulursaniz bana da soyleyin 15k tl'ye kadar


i7 thinkpad x230~ agir bir sey yapmiyorsan 8 saat gider temiz

erkek laptopu bu tabii ki.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
dell xps15 aldim
icinde 2 ekran karti var, ilkini calistirinca 9-11 saat arasi gidiyor agir multimedia/oyun isi olmadikca

bi de ekrani 4k kullanmiyorum, hos bunun etkisi var mi bilmiyoru gerci

sirf web cart curt 12+ 13+ gider muhtelen

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Yalnız şimdi macbook pro fiyatlarına baktım da, siktir et abi apple'ı. XPS 15 al direk lskdfj. Muadiline 21500 lira fiyat yazmışlar.

Ben bedavaya almışım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
senko said:

dell xps15 aldim
icinde 2 ekran karti var, ilkini calistirinca 9-11 saat arasi gidiyor agir multimedia/oyun isi olmadikca

bi de ekrani 4k kullanmiyorum, hos bunun etkisi var mi bilmiyoru gerci

sirf web cart curt 12+ 13+ gider muhtelen


Çift ekran kartının en güzel yanı bir tanesini yaktığında diğeriyle devam edebiliyorsun. Bugüne kadar aldığım tüm laptopların ekran kartlarını bozmayı başardım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
MSI Prestige PS42 kullanıyorum, sadece Word, Outlook ve Chrome çalıştığımda 9-10 saat gidiyor, idle durduğunda 14-15 saat, tam dolması 2 saat kadar. Witcher 3 orta-üstü ayarlarda 30fps veriyor stable, i7 8550 ve MX150 var ama MX150'nin olayı diğer dizüstleri aksine 10W değil, 25W ile çalışması. Performans epey epey iyi yani.

Kesinlikle tavsiye ederim. SSD'si epey iyi, ekran güzel, sessiz, ofis bilgisayarı olmasına rağmen oyun bilgisayarlarındaki fan sistemine benzer bir sistem koymuşlar oyun oynadığında devreye giren. Klavye de performanslı.

1,2kg kendisi. 14" ama bezel yok gibi olduğundan 13" boyunda gibi. 6-7k arası ama.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
senko said:

kullaniliyor da yuksek amperli olmasi lazim



Mesela şu şarj eder değilmi
https://www.epey.com/powerbank/anker-powercore-speed-20000.html

Benim alcağım bilgisayar şarj girişi için biyerde 12V 2A (24W) denmiş. Bu uyar heralde.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
usb üzerinden şarj edemez laptopu hiçbir powerbank. laptop charging olarak geçen powerbankler var onlara bak ihtiyacın varsa.

https://www.techradar.com/news/top-8-best-portable-laptop-battery-chargers-and-power-banks-in-2017

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Ben verdiğim powerbankın da senin linktekilerle aynı klasmanda olduğunu düşünüyorum. Çünkü normal powerbanklarda verdiğim linkteki gibi 12v 9v 5v gibi çıkış gücü özelliklerinden bahsedilmiyor. Verdiğin linktekileri de laptop şarj edebilir yapan bu sanırım.

Sonra lazım olursa diye araştırdım bu çıktı. 12v 2a powerbank keyword. Elektrik myo mezunu biri aydınlatabilir doğrumu değilmi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
aynı sebepten asus zenbook flip ux360 aldım. ama 2 sene oldu daha güzel seçenekler vardır. 2in1 laptop'lar hem hafif hem de ince.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum eklemek için lütfen giriş yapın

Giriş yaptıktan sonra yorum ekleyebilirsiniz



Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...