Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Outer Worlds


Komutan

Öne çıkan mesajlar

ahah quest ismi “who goes there?” ve hedefimiz captain macredd. the thing filminin uyarlandığı hikayenin ismi quest ismi, bakalım ne çıkacak. ?

die, robot ve fistful of digits de rastladığım diğer gönderme quest isimleri şimdiye dek.

yalnız kleptomanyaklığın bu kadar dibine vurulabilen bir oyun görmedim. bütün vendorların arkasına geçip yürütüyorum rafları ve tezgahı, kimse ne oldu dükkan nereye gitti diye bakmıyor bile. önünden çaldığımı geri satıyorum rofl.

pickpocket da tarihin en kolayı filan, yapma esnasında kimse bakmıyorsa item ağırmış vs farketmiyor, donuna kadar soyuyorsun.

Sam tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet line of sight varsa uzakta da olsa uçarak geliyor ama los olmadığı sürece direkt burnunun dibinde kaybolanları görmüyor bile. gene vendorlar arkalarındaki kapıya bakmıyorlar. 1999'daki fallout'tan farksız o bakımdan ama farkı ceplerini de boşaltabiliyorsun pickpocket skill sadece süreyi etkilediği için. onun da tek esprisi npc yürüyorsa şayet o zaman uyanıyor, hareketsizse ki vendor vs önemli npclerin çoğu kiosk gibi sabit, takır takır herşeyi götürüyorum. 2019 için bayağı utanç verici durum. zor yapmamak istemişler belki ama npc'ler çok aptal durumuna düşmüş.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

renkler max'lanmis vitrin televizyonu gibi oldugundandir belki. guzel gozukuyor ama yoruyor da. sunlara bir bak istersen:

bu renkleri kisiyor
https://www.nexusmods.com/theouterworlds/mods/19

bu da chromatic aberrationi kapatiyor
https://www.nexusmods.com/theouterworlds/mods/5

chromatic aberration'i ini dosyasina tek satir ekleyerek de kapatabiliyorsun, google'larsin. depth of field, motion blur falan da rahatsiz ediyordur. onlari da ayni sekilde ayarlayabiliyorsun.

fov ayari 120'ye kadar oyun menusunde var.


@sam proximity'de item yuruttun mu ruhu duymamasi gerekmesine ragmen triggerlanan NPC'ler de oldugunca 1999 model. the outer worlds'un tasarimi kolay olmasiyla sonuclanmis olsa da yaklasimsimulasyondan yana. sneak farkindaligi pickpocketing'de de calisiyor ve pickpocketing zaman bazli oldugu icin manasi olmus. zaman NPC bazli. mesela sokaktaki vatandasda 4 saniye, askerde 5 saniye suruyor. dibindeki rafi bosaltabilmek buyuyu bozdugundan NPC suphelendirecek ekstralar lazim fakat yaklasimlari dogru yolda. 

"oyunu cikaralim, sonra bakariz" listesinde buna sira gelmez diye tahmin ediyorum. 

arcane tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet krom, blue vs hepsini devredışı bıraktım. fps de yükseldi, tavsiye ederim ben de.

yani yaptıkları sistem çalışıyor ama skyrim'de 8 yıl önce olan çözümleri buraya koymadıkları için zamanın bayağı gerisinde olmuş sonuç. hani ses duysun vs kompleksitesi peşinde değilim ama çok trajikomik vendorun satmadığı ve önünde duran silahı SIFIR skill ile alabilmek. npc arkasına geçip e tuşuna basmak kadar kolay değildi fo1'de bile. pickpocketi de demiyorum yani ortada duran item ve npc fov'unda.

yani ucuzlatıyor oyunun sistemlerini bayağı. sandıklardan, pickpocket'tan, satıştan bulunamayan silahı lakkadanak alıyorum. san fransisco beeline bile bu kadar hile gibi hissetirmemişti lol, sanki konsoldan ai'ı otistik moda çekip çalıyormuşum hissi veriyor.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

31 dakika önce, Black-ice dedi ki:

hard'da oynuyorum oyunu ama çok kolay geliyor ya. çok az zorlandığım yer oldu. compları bırakıp charı lonera mı döndürsem. bir de şu aid eşyalarının fln bi tanesinin bile özelliğine bakmadım. ne varsa basıp geçiyorum aksiyonda.

loner'da da %25 dmg bonus var lol o daha da kolaylaştırabilir. companionları en pasif ve en uzak durdukları modda bırakabilirsin. ben de sohbet etmeseler gemide bırakacaktım.

daha 2-3 gün önce speedrun yapıldı 37dk'de, oradan belli lol.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyunu zevkle oynarken bi anda bitiverdi. ben de sanıyorum 40 saati falan vardır. 21 saatte bitti level 29,5 oldum max 30'muş zaten. galaxy map'deki daha gitmediğim gezegenler vardı meğer onlara gidilmiyormuş. siz de şaşırmayın. çok daha detaylı güzel bi oyun olabilirmiş ama zayıf kaldı böyle bitiverince.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

çok da anormal bir şey gibi gelmedi bana.

insanın gözlerini çevirmeden görebileceği açı 120 derece gibi olsa da, yazı okumak için felan odaklanması gerektiğinde bu 5-10 dereceye düşüyor. oyun içinde bu kadar detaylı yapamayacakları ve bunun gameplay'i de yokuşa sürebileceğini bildiğimiz için, vücudunu görmeyen birisinin yanındaki eşyaları çalabilmeyi normal karşılamak gerekiyor.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...