goldbären Mesaj tarihi: Ekim 28, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 28, 2019 21 dakika önce, AmoRPHouS dedi ki: aquila bence sırf o espriyi yapabilmek için yazdın bunu buraya bana da öyle geldi, kıvırdığı zaman kırıtık gülücük de yazmış postun başına. yoksa duruşundan ödün vermez böyle busted bir terlemeli gülümsemeyle cevap vermiş hemen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cokomantis Mesaj tarihi: Ekim 28, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 28, 2019 benim de bildiğim aquila one-liner için yaşar, one-liner için öldürür. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 29, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2019 (düzenlendi) ahah quest ismi “who goes there?” ve hedefimiz captain macredd. the thing filminin uyarlandığı hikayenin ismi quest ismi, bakalım ne çıkacak. die, robot ve fistful of digits de rastladığım diğer gönderme quest isimleri şimdiye dek. yalnız kleptomanyaklığın bu kadar dibine vurulabilen bir oyun görmedim. bütün vendorların arkasına geçip yürütüyorum rafları ve tezgahı, kimse ne oldu dükkan nereye gitti diye bakmıyor bile. önünden çaldığımı geri satıyorum rofl. pickpocket da tarihin en kolayı filan, yapma esnasında kimse bakmıyorsa item ağırmış vs farketmiyor, donuna kadar soyuyorsun. Ekim 29, 2019 Sam tarafından düzenlendi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Ekim 31, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2019 onundekini calabiliyorsun da onunden calamiyorsun galiba. line of sight'dayken affetmiyor. en azindan bendeki stealth miktariyla. yerdeki sigara pakedi icin 10 metreden firlayip geldi npc. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 31, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2019 evet line of sight varsa uzakta da olsa uçarak geliyor ama los olmadığı sürece direkt burnunun dibinde kaybolanları görmüyor bile. gene vendorlar arkalarındaki kapıya bakmıyorlar. 1999'daki fallout'tan farksız o bakımdan ama farkı ceplerini de boşaltabiliyorsun pickpocket skill sadece süreyi etkilediği için. onun da tek esprisi npc yürüyorsa şayet o zaman uyanıyor, hareketsizse ki vendor vs önemli npclerin çoğu kiosk gibi sabit, takır takır herşeyi götürüyorum. 2019 için bayağı utanç verici durum. zor yapmamak istemişler belki ama npc'ler çok aptal durumuna düşmüş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arnis Mesaj tarihi: Ekim 31, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2019 Neden bilmiyorum ama oyun bende belirli bir süre sonra mide bulantisi yapti, Fov cok düsük geldi belki, belki de renk paleti ile alakalidir emin degilim ama devam edemedim sildim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Kasım 1, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2019 (düzenlendi) renkler max'lanmis vitrin televizyonu gibi oldugundandir belki. guzel gozukuyor ama yoruyor da. sunlara bir bak istersen: bu renkleri kisiyor https://www.nexusmods.com/theouterworlds/mods/19 bu da chromatic aberrationi kapatiyor https://www.nexusmods.com/theouterworlds/mods/5 chromatic aberration'i ini dosyasina tek satir ekleyerek de kapatabiliyorsun, google'larsin. depth of field, motion blur falan da rahatsiz ediyordur. onlari da ayni sekilde ayarlayabiliyorsun. fov ayari 120'ye kadar oyun menusunde var. @sam proximity'de item yuruttun mu ruhu duymamasi gerekmesine ragmen triggerlanan NPC'ler de oldugunca 1999 model. the outer worlds'un tasarimi kolay olmasiyla sonuclanmis olsa da yaklasimsimulasyondan yana. sneak farkindaligi pickpocketing'de de calisiyor ve pickpocketing zaman bazli oldugu icin manasi olmus. zaman NPC bazli. mesela sokaktaki vatandasda 4 saniye, askerde 5 saniye suruyor. dibindeki rafi bosaltabilmek buyuyu bozdugundan NPC suphelendirecek ekstralar lazim fakat yaklasimlari dogru yolda. "oyunu cikaralim, sonra bakariz" listesinde buna sira gelmez diye tahmin ediyorum. Kasım 1, 2019 arcane tarafından düzenlendi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 1, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2019 evet krom, blue vs hepsini devredışı bıraktım. fps de yükseldi, tavsiye ederim ben de. yani yaptıkları sistem çalışıyor ama skyrim'de 8 yıl önce olan çözümleri buraya koymadıkları için zamanın bayağı gerisinde olmuş sonuç. hani ses duysun vs kompleksitesi peşinde değilim ama çok trajikomik vendorun satmadığı ve önünde duran silahı SIFIR skill ile alabilmek. npc arkasına geçip e tuşuna basmak kadar kolay değildi fo1'de bile. pickpocketi de demiyorum yani ortada duran item ve npc fov'unda. yani ucuzlatıyor oyunun sistemlerini bayağı. sandıklardan, pickpocket'tan, satıştan bulunamayan silahı lakkadanak alıyorum. san fransisco beeline bile bu kadar hile gibi hissetirmemişti lol, sanki konsoldan ai'ı otistik moda çekip çalıyormuşum hissi veriyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arnis Mesaj tarihi: Kasım 1, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2019 Tesekkürler @arcane hafta sonu deneyeyim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Kasım 1, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2019 oyunda pickpocket oldugunu sam yazinca ogrendim asdf. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black-ice Mesaj tarihi: Kasım 1, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2019 pick pocket mi varmış? asdd Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black-ice Mesaj tarihi: Kasım 1, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2019 hard'da oynuyorum oyunu ama çok kolay geliyor ya. çok az zorlandığım yer oldu. compları bırakıp charı lonera mı döndürsem. bir de şu aid eşyalarının fln bi tanesinin bile özelliğine bakmadım. ne varsa basıp geçiyorum aksiyonda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Kasım 1, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2019 yarana ekmek basiyosundur combatta. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 1, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2019 31 dakika önce, Black-ice dedi ki: hard'da oynuyorum oyunu ama çok kolay geliyor ya. çok az zorlandığım yer oldu. compları bırakıp charı lonera mı döndürsem. bir de şu aid eşyalarının fln bi tanesinin bile özelliğine bakmadım. ne varsa basıp geçiyorum aksiyonda. loner'da da %25 dmg bonus var lol o daha da kolaylaştırabilir. companionları en pasif ve en uzak durdukları modda bırakabilirsin. ben de sohbet etmeseler gemide bırakacaktım. daha 2-3 gün önce speedrun yapıldı 37dk'de, oradan belli lol. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black-ice Mesaj tarihi: Kasım 3, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2019 oyunu zevkle oynarken bi anda bitiverdi. ben de sanıyorum 40 saati falan vardır. 21 saatte bitti level 29,5 oldum max 30'muş zaten. galaxy map'deki daha gitmediğim gezegenler vardı meğer onlara gidilmiyormuş. siz de şaşırmayın. çok daha detaylı güzel bi oyun olabilirmiş ama zayıf kaldı böyle bitiverince. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Kasım 3, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2019 o zaman expansionları bekleyip mi oynasak? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 3, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2019 o zamana da eskimiş olur oyun, zaten geçmişten gelen bir oyun sayılır. çok fazla bekletmemek lazım bence. gerçi ben de oynayamadım birkaç gündür şu oldu bu oldu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Kasım 3, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2019 (düzenlendi) ben de monarch ı bitirdim 26 oldum. yani klasik obsidian kalitesini koruyor herşey de uzayda geçen fallout new vegas bekliyordum. kotor haritasında fallout çıktı merak ediyordum speedrun ne kadar hızlı olur diye lol37 dakka iyiymiş Kasım 3, 2019 Sparkcaster tarafından düzenlendi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Kasım 4, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2019 sondaki buglar cıldırttı ama bitti. 8/10 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Kasım 6, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2019 bu rpg degil, hirsizlik simulasyonu olmus. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cokomantis Mesaj tarihi: Kasım 6, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2019 simulasyon olsa gerçekçi olurdu, adamın arkasından line of sight'ını yağmalıyom diyolar lelelel Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Kasım 9, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 9, 2019 adamın arkasından yağmalıyorsan line of sight'ının dışındasın demektir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cokomantis Mesaj tarihi: Kasım 9, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 9, 2019 çalınan malzemeler los'ta, hence line of sight'ını yağmalıyosun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 9, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 9, 2019 npc gövdemizi görüyor ama elimizi göremiyor, nesneleri de göremiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Kasım 9, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 9, 2019 çok da anormal bir şey gibi gelmedi bana. insanın gözlerini çevirmeden görebileceği açı 120 derece gibi olsa da, yazı okumak için felan odaklanması gerektiğinde bu 5-10 dereceye düşüyor. oyun içinde bu kadar detaylı yapamayacakları ve bunun gameplay'i de yokuşa sürebileceğini bildiğimiz için, vücudunu görmeyen birisinin yanındaki eşyaları çalabilmeyi normal karşılamak gerekiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar