Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Outer Worlds


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
arcane said:

insanlar bethesda'ya olan sinirini obsidian'a sevgi olarak kanalize ediyor. o yuzden temelsiz ve gereksiz bir sisirmece var.

fallout spiritual successormis falan neler sacmaliyor millet ahahaha

oyun dunyasinin acikligi, olcegi falan belirsiz. devasa degil demisler. oyun basinda epey bir yere gidebiliyorsun, bir sure sonra no return point var demisler. bu oyun ozelinde herhangi bir secimde, olcekte sorun yok. onu nasil uyguladigin daha onemli. misal vampire 4 oda 1 salon oyundu ama en iyi oyundu.

karakter sistemine dair cok az bilgi var. 6 tane stat var. 0-100. 20 puanda bir perk aliyorsun. bir de flaw sistemi var negatif perk olarak.


flawlar umarım darkest dungeon gibi random gelip kanser etmez
Mesaj tarihi:
axedice said:

arcane said:

fallout spiritual successormis falan neler sacmaliyor millet ahahaha


Oyun fallout spiritual successor gerçekten de, Tim Cain in orijinal Fallout3 fikirlerinden biri buydu zaten. Great war sonrası uzaya giden bi koloninin başından geçenler falan şeklinde bi taslağı var paylaşmıştı bikaç yıl önce. Ama asıl olay kendi ifadeleriyle "tight-packed world , interactivity, feel". Bunu (ve C&Cyi tabi) başarabildikleri sürece arcanumun da falloutun da spiritual successorı olabilirler.


hayir tamamen goygoy daha karakter sistemini bile gormeden spiritual successor gibi yakistirmalar.

uzay kolonisi falan brainstorming asamasindan ne beyan etmis bilemem fo3 production esnasinda patlamis bir oyun. tech demosu bile olan bir oyun. ne olup ne olmayacagi net bir sekilde belliydi:

http://fallout.wikia.com/wiki/Van_Buren

uzayda gecen kismi sadece su:

http://fallout.wikia.com/wiki/Ballistic_Orbital_Missile_Base_001
Mesaj tarihi:
Sparkcaster said:

arcane said:

...


flawlar umarım darkest dungeon gibi random gelip kanser etmez


yazilanlardan anladigim sen seciyorsun perk secer gibi. karsiliginda +1 perk aliyorsun.

yani bu sistemi kullanan her oyundaki gibi. zomboid, paradox oyunlari vesaire.
Mesaj tarihi:
yazılana bakmaya gerek yok gameplay videosunda gösteriyor.
player x tane bokböcek kesiyor "bokböceklere karşı fobi" var ister misin diye soruyor.
aha böle:
https://youtu.be/J3cRpYGVPsU?t=484
Mesaj tarihi:
Namessar said:

Obsidian i severim de cok kan kaybettiler. Bir de obsidian oyunlari bu kadar hype yapilacak firma degildir, geri tepebilir.

Izleyelim gorelim.


Hype yapcak oyun kalmadi benim icin, bari bunu yapip kendi kendime egleniyorum. Cyberpunk bekleye bekleye curudum.
  • 1 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
Röportajdan gelecek bilgiler aşağı yukarı şu, bi kısmını biliyorduk zaten


said:
Story

- Government abandoned second colonization effort and left a bunch of people frozen in cryo ships around the universe

- The scientist dude wants to liberate the cryo people

- You are one of the cryo people the scientist dude saves

- You can help scientist dude spy on the government or betray him to the government

Gameplay

- You choose a job at character creation which gives you several perks and flaws

- The player character has the ability to freeze time

- The story allows for a pacifist and genocide playthrough

- Dialogue skills are persuasion, intimidation, and lying

- You can increase your attributes or skills each level. Every two levels you get a perk.

- World exploration is similar to Fallout 1 + 2

- It's not as long as similar games. Plays like an FPS version of the first two Fallout games
Mesaj tarihi:
Bullet timedan bahsediyorlar artık adı ne olacaksa, hikaye olarak da mantığı şu çılgın profesörün cryodan uyandırmak için uyguladığı tedavinin yan etkisi falan gibi bişey.
Mesaj tarihi:
said:

They consider the game as a "next generation of throwback RPG"
The game is "bigger than small".
There are two planets, but there are also moons, dwarf planets, gas giants, asteroids, and space stations.
No space suits, all places you can go to have breathable air.
The player character will always be human.
The character creator will have presets, adjustable via sliders.
You can name your character. Your companions call you "captain" or "boss".
You're "effectively" putting points into skills at the start of the game with someone commenting on those choices.
There are about 24 flaws in the game, but you can only have 3 in a normal playthrough (4 on Hard, 5 on Supernova).
No morality system, but a reputation system.
There are factions players can join.
They "hope" you can beat the game without killing anybody. You can certainly beat it by killing everybody.
The game is set in our galaxy, but in a different timeline.
FTL travel works with "discontinous velocity": You accellerate close to light speed, then skip past it to go faster.
No intelligent alien races.
No kids.
There is a day/night cycle.
No 3rd person.
No classic, high spectacle boss fights, but certainly more challenging encounters.
You can shoot people in specific body locations and have them react to it.
You can put your gun away.
No radio or something.
You can wear hats and helmets.
There's a cool looking heavy armor, but it's not completely sealed like Power Armor.
Ther are laser weapons.
There's hacking but without a mini game.
You can get robots to turn on each other.
No taming/controlling of alien animals.
You don't need to have companions.
No answer on whether all companions are human.
Companions each have side quests which, upon completion, improve their combat ability.
Companions fall unconcious in combat normally, but on Supernova - the hardest difficulty - they die.
You can not upgrade your space ship.
There'll be lots of endings. And ending slides.
They'd like for people to be able to mod, will look into support for that after shipping.
They'd love if there were DLC worlds.
No microtransactions.
They're talking about New Game Plus.
Guaranteed release in 2019.
They have "one solid write-up" and some ideas for a sequel.
No co-op in this one or the next.
Release on Steam, X-Box, PS4. "No idea" on Switch version.
"Let's hope" for 60 FPS on console. "Pretty sure" on 4K support on console.
The Microsoft purchase has not affected the game.
About 20% of the current team worked on New Vegas, about 3% on Fallout 1&2.



https://www.gameinformer.com/exclusive-video/2019/02/06/131-rapid-fire-questions-about-the-outer-worlds
Mesaj tarihi:
progamer said:

said:

No intelligent alien races.
No taming/controlling of alien animals.
No answer on whether all companions are human.


https://www.gameinformer.com/exclusive-video/2019/02/06/131-rapid-fire-questions-about-the-outer-worlds


doggo companion confirmed 🐶
Mesaj tarihi:
Norak said:

dunya oyle cok buyuk 200h gameplay tarzi bisi olacak gibi durmuyor simdilik

olmasın abi her oyun 100+.

40 saatte de mis gibi deneyim yaşatabilmeli oyunlar. vakitsiz insanlar için 100+ saat oyunlar çile. 2'sine takılsan zaten başka birşeye bakamıyorsun falan.
  • 1 ay sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...