neutrino Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2017 Soylenmis onceden de, para lazim butceye. Ulkede hukuk, adalet falan olmadigi icin ve vatandaslar devletin kopegi oldugu icin boyle uygulamalar normal. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2017 bi yerde patlarız inş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorieno Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2017 Suark'ın metod üzerinden yaptığı cehalet ürünü argümanları bir yana, son söylediği önemli. Efektif olarak 100 km'lik bir yolu 70 dakikada yapmak zorundasın. Bunun adı saçmalık trafik kuralı hız limiti falan değil. Meselenin özü burada yani, o limit neden belirlendi değil. Öte yandan, araştırdım ama bulamadım, Türkiye'de yaşanan kazaların kaçı zaten hali hazırda otobanda yaşanıyor bakmak lazım. Bana kalırsa çok ama çok azdır. Otobanda kaza yapmak için aptal olunması lazım, bunun çözümü de hız limiti dedektifliği yapmak değil. Ha çok basit bir sistem, uygulanabilirliği çok yüksek, hazinede açık var, buradan kitleyelim diye yapılmış bir şey olduğundan teknik tartışmaya kapı açması yine otobanda kaza yapmakla aynı zeka seviyesinin ürünü. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2017 Selam, Abi her şeyi geçtim, Alman otobanı ile bizim otobanlar kıyaslanmamalı. Adamlarda rampa eğimleri bile belirli limitleri geçmiyor; tepeleri sağlam traşlıyorlar. Bizde ise az hafriyat ve masraf için uyumlu yollar var. Yollardaki abuk virajlar da ortada. Size o hızı yapabilmeniz için altyapıyı sağlam yapıyor adamlar; su tutmasından tutun da anlık uyarı sistemine kadar her haltları var. Al işte bir kış sezonu geçirdik ve asfalt nanay! Yama yapıyorlar, yama daha beter ediyor. Orada makas atarak ilerleyen yok. Şeritlerde öndekininin ensesine binip sıkıştıran yok, kural dışı kullanım sergileyen oranı çok düşük. O sebeple oradaki hızlı kullanımda diğer sürücüleri davranışları daha tahmin edilebilir oluyor bizdekine nazaran. Bizde her şey random resmen. Bırak sinyalsiz ve yolu kontrol etmeden şerit değiştirenleri, emniyet şeridi ek şerit gibi kullanılıyor. Bu kadar kaotik ortamda en mantıklı uygulama düşük hız limit koymaktır. Eğer limitlerin arttırılması isteniyorsa da sürücü ıslahı şart; eğitim(bu pek işe yaramıyor) veya trafikten men! Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenn Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2017 Fistan said: gerçekçi çözüm hız sınırını geçmemek işte öyle benim arabam rahat gidiyor diye hız limitini 150 olsa iyi olur yapamıyosun işte bu tam ortadogu kafası baskasının şahini de gidiyor 150 yani seninle aynı yolda almanya hariç bütün avrupa ülkelerinde 110-130 civarı hız limit bi siz akıllısınız zaten yola göre hız limiti koyduracak Ben 150 ile gidilsin mi dedim ! Arabam basıyor şöyle kuvvetli böyle kuvvetli mi dedim. Üst mesajlardaki hesaplamaya göre otobanda ortalama hız 90 civarı deniliyor. 90 la o yollar biter mi? Hız taraftarı değilim fakat buradaki hız politikasının kazaları ne kadar azaltabilir ki. Otobanda belki olmaz ama hız sınırını düşük tuttuğumuzda şehir içindeki trafiği görüyoruz , hız kamerası altındaki oluşan trafiği ve kamera geçince oluşan rahatlamaya illa ki şahit olunmuştur. Gerçekçi bir hız sınırıyla hareket edilmeli ve bu rakamlarla istedikleri kadar kamera sistemi , istedikleri ortalama hız hesabı yapsınlar sorun yok. Hız sınırını tüm yollarda 50-70 arası yapalım kazalara son verelim en mantıklısı ! Sigara paketlerinin fiyatını 2 katına çıkaralım ki sigara içenler iyice azalsın mantığıyla kardeş neredeyse. Bu yapılanların gelir kapısı olmadığını düşünmek ise aşırı iyimserlik olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenn Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2017 hanzomain said: Avrupa ulkelerini genellemeyin derken su genellemeyi yapmak da guzelmis :) Arabayla uzun yola cikacagim diyen uyenin konusuna bir goz at istersen, 110km'yi gecince arabam bi garip oldu yazdigi yeri bul, sonra gel bu mesajini duzelt. Eski yeni bir suru araba var, bir suru yol var. Haliyle olmasi gereken genel bir hiz degisikligi degil, araca ve yola gore hiz limiti ama gunumuz icin cok utopik cunku kontrol edilebilmesi, uygulanabilmesi mumkun degil. edit : diger mesajlarini okudum konuda ve bunu yazdigima pisman oldum. bana bulasma, fistan'la devam et plz (:D Şu 110 km de titreme olayını galiba bana dedin üşenmedim aradım buldum 3 sene önce sattığım clio arabamda vardı böyle sorun ve lastikleri ve jantları değiştirince olay çözülmüştü. Arabayı alırken ne olduğu belirsiz jantların itelenmesi sonucu böyle olayları yaşamışım. Şu an öyle bir dert yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jeeztro Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2017 yok abi sen değilsin o. yeni konusu açıldı onun. 3 yıla gidene kadar düne baksaydın yeterdi aslında Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mani Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 BonePART said: 132 nin mantığı polisin radarı arıza yaparsa senin hız ekranın arıza yaparsa diye bırakılan pay o nedenle 132de gidiyim 135 olsa ceza yemem dememek lazım o aradaki 12 km özel durumlar için 132 nin mantığı sollama durumu. radar değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hanzomain Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 fenn said: hanzomain said: Avrupa ulkelerini genellemeyin derken su genellemeyi yapmak da guzelmis :) Arabayla uzun yola cikacagim diyen uyenin konusuna bir goz at istersen, 110km'yi gecince arabam bi garip oldu yazdigi yeri bul, sonra gel bu mesajini duzelt. Eski yeni bir suru araba var, bir suru yol var. Haliyle olmasi gereken genel bir hiz degisikligi degil, araca ve yola gore hiz limiti ama gunumuz icin cok utopik cunku kontrol edilebilmesi, uygulanabilmesi mumkun degil. edit : diger mesajlarini okudum konuda ve bunu yazdigima pisman oldum. bana bulasma, fistan'la devam et plz (:D Şu 110 km de titreme olayını galiba bana dedin üşenmedim aradım buldum 3 sene önce sattığım clio arabamda vardı böyle sorun ve lastikleri ve jantları değiştirince olay çözülmüştü. Arabayı alırken ne olduğu belirsiz jantların itelenmesi sonucu böyle olayları yaşamışım. Şu an öyle bir dert yok. Yok sana demedim ama hemen herkesin yasagidi dertler bunlar. Sen sansliymissin, jantlarda cikmis dert, ben cok sonradan o donemler bindigim arabanin aksinin kaza sonucu hasarli oldugunu, aracin yola cikmamasi gerektigini falan ogrenmistim. Iyi geberip gitmemisiz icinde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 benim motorsikletim 110 da baya titriyordu mesela, o yuzden hiz limiti 90 olmali. Bisikletimlede 30 falan yapiyorum ama virajlarda savruluyor o yuzden hiz limiti 20 olmali cok tehlikeli. Devletimizde saolsun sizin gibilerin aklina uymus 90 a cekmis otobanda hiz limitini. sehir ici arabasiyla uzun yola cikarsan olacagi bu zaten, hani uzun yol yapmiyorsan sorun yok ama a segment arabayla uzun yola cikmayin abi plz. Ucak diye bisi var. He kisa yol yapiosan zaten 110 la gidiver ne olacak. ne bu garez niye basiyosun arabanin limitlerini zorluyosun BOLDLU KISIM ALMANYADA VAR VAR ADAMLAR YAPMIS VAR. otomatik radari koyuyosun yola, bak bakayim uyuyorlarmi uymuyorlarmi.utopik falan degil, hatta koyler kendileri kiraliyorlar radari, ceza gelirlerini kiraya verip kar ettikleri yerleride cebe atiyorlar. Mis. Ya radari gec, baz istasyonlarindan bile hiz takibi yaparsin cooook rahat bi sekilde. Radara bile gerek yok. hanzomain said: Suark said: ölmüşün abi ne sigortası sdafad. otobanda optimum hız 150 dir abi. 150 den sonrası rüzgara ve arabana göre değişir ve biraz fantaziye giriyo bence. Ama 120 nedir ya, duble yol zaten 110. tam cruise controle al uyu şeysi Avrupa ulkelerini genellemeyin derken su genellemeyi yapmak da guzelmis :) Arabayla uzun yola cikacagim diyen uyenin konusuna bir goz at istersen, 110km'yi gecince arabam bi garip oldu yazdigi yeri bul, sonra gel bu mesajini duzelt. Eski yeni bir suru araba var, bir suru yol var. Haliyle olmasi gereken genel bir hiz degisikligi degil, araca ve yola gore hiz limiti ama gunumuz icin cok utopik cunku kontrol edilebilmesi, uygulanabilmesi mumkun degil. edit : diger mesajlarini okudum konuda ve bunu yazdigima pisman oldum. bana bulasma, fistan'la devam et plz (:D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 mani said: BonePART said: 132 nin mantığı polisin radarı arıza yaparsa senin hız ekranın arıza yaparsa diye bırakılan pay o nedenle 132de gidiyim 135 olsa ceza yemem dememek lazım o aradaki 12 km özel durumlar için 132 nin mantığı sollama durumu. radar değil. hayır %10 hata payı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 mokoko said: itiraz edilmesinin en büyük nedeni ekşiden said: devletimizin 1 temmuz 2017'den itibaren uygulayacağı şahane program. buna göre 112 km'lik aydın - izmir otobanını 1 saat 11 dk.dan daha kısa sürede tamamlarsan ceza gelecekmiş. yani hız sınırının 120 km/s olarak belirlendiği bir yolda ortalama hızın en fazla 94,7 km/s olmalı. uygulama aynı zamanda izmir-aydın, ankara-istanbul, istanbul-edirne, adana-mersin, adana-şanlıurfa ve niğde-şanlıurfa otoyollarında eş zamanlı olarak başlayacakmış. ee... zenginler daha zengin nasıl olacak? tabii ki bu yöntemle... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 hanzomain said: Ya kiraladigim bir iki aracta vardi bu yalniz nasil calisiyor anlamadim. Atiyorum 100km/saat'e sabitlicem, 100km ile giderken basiyorum dugmeye, isigi yaniyo cruise mode'un ya da gostergede cikiyo iste ama sonrasinda gayet gecebiliyorum 100km'yi ya da altina dusebiliorum ayagimi gazdan cektigim gibi. Cok cahilim bu konuda bi aydinlatin plz :( 100 km'e geliyorsun, cruise control'a getiriyorsun. o hızını 100'e sabitliyor. ayağını gazdan çekersen 100'de gitmeye devam ediyor. otoban yollarda inanılmaz rahatlatıyor. ama gaza basarsan 100'ün üstüne çıkabiliyorsun. gazdan ayağını çekince yavaşlamaya başlıyorsan o cruise control bozuktur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
calimero Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 O öndeki arabayı takip ya saçma sapan bişey. Biz de kiralık arabada aynı deneyimi yaşadık çünkü sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 senko said: italyanın çoğu otobanında gittim hız limiti 130. diğer avrupa ülkeleri de benzerdir. millette paşa paşa 130 ile gidiyor. şehir içine girdi mi de paşa paşa düşürüyor hızını. yaa arabam çoghızlı 100den aşşa gitmio olayı türklere has. bir de diğer ortadoğu ülkelerine muhtemelen. arabanın çok hızlı olmasıyla alakası yok bu dediğinin. modern arabalar, otoban yollarda kaymak gibi kayıp gidiyor. 100'ün altına düşersen çok yavaş gidiyorsun gibi hissettiriyor ve 60-90 arası kullanmaya kalkarsan baya zorluyor. bunu çok fazla araba kullanmayan birisi olarak bile hissettim. sık sık otoban kullananlar için daha da problemli oluyordur haliyle. "200 üstüyle bassınlar" demiyorum elbette. ama otobanlarda 100-140 arası kullanılması gerekiyor. 130 hız sınırı gayet makul yani, orada da %10 sollama payı varsa hele (143 ediyor) otobandan kastettiğim, özal döneminde yapılan şu paralı gişeli dümdüz yollar bu arada. "duble yol" denilenlerde 90-120 yetiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Fistan said: gerçekçi çözüm hız sınırını geçmemek işte öyle benim arabam rahat gidiyor diye hız limitini 150 olsa iyi olur yapamıyosun işte bu tam ortadogu kafası baskasının şahini de gidiyor 150 yani seninle aynı yolda almanya hariç bütün avrupa ülkelerinde 110-130 civarı hız limit bi siz akıllısınız zaten yola göre hız limiti koyduracak Suark said: biz değil almanlar da akıllı, avrupanın tamamından akıllı abi herifler. Avrupayı genellemekten vazgeçin artık, überler olmasa eu tamamen patates birliği lol. Şahine göre yapacaksak iki yöntem var, 1- trafikteki X tarihinden önce tüm araçları kaldırmak - ki bunu yapamayız muhtemelen - 2- hız sınırını en dandik arabaya göre yapmak, bu mantıkla devrim arabası 10 yapıyor max, hız limitini 10 yapalım. top kek. Hayır yani 120 ninde bi mantığı yokki, niye 110 değil? niye 80 değil? ncapteki bütün kazalar 65 le yapılıyor, o zaman hız limiti niye 65 değil? niye insanlar "bir siz akıllısınız tabeeee" şeklinde yorumlamaya çalışıyor olayı, onu çözemedim. otobandan kastettiğimiz, 4 şeritli bomboş yol. hiç durmadan 500 km yol yapıyorsun. çift şeritli yol gibi 90-100 arası gidilmesini beklemiyorsunuz herhalde? bu yollarda hız limitinin yüksek olmasının en önemli nedeni, sürekli yavaş gidince sürücülerin uykusunun gelmesinin önüne geçmek. bunu da gözardı etmeyin. "ama şahin de mi 150 bassın :( " diye trajedi yaratmaya gerek yok. maximum hızı 90 olan araba zaten çift şeritli yoldan gitsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Fistan said: bilmiyorsan araştıracaksın neden 110 değil 120 salak salak sallamayla olmuyo öyle x tarihinden önceki arabaları kaldır, proton tata falan da var 2017 model 10km/h hız fazla olunca reaksiyon süresinden fren mesafesine artış hızın artış oranıyla dogru orantılı değil, logaritmik artış var almanya olmasaymış avrupa birliği hede hödö danimarka ? hollanda? ingiltere ? ne kadar boş konuştugunun ne zaman farkına varacaksın şu forumda acaba merak ediyorum Suark'a saydırıyorsun da, boş yoldan bahsediyoruz yav. her 20 km'de bir yerleşim birimine girip çıktığın yollardan bahsedilmiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 senko said: almanya'daki 2015 olumlu kaza sayisi 3339 italya'nin 3385 turkiye de bu 7530 durum buyken hala hiz siniri olmasin diyorsun. bu kazaların kaçı şehir içi, kaçı şehir dışı, kaçı şehirler arası, kaçı da otoban yol. onu bilsek otobanlarda hız sınırını daha rahat konuşurduk. türkiye'de kazaların fazla olmasının birçok sebebi var. yolların kötü olması, insanların umursamaz olması, kötü kalite araba kullanılması, sürüş eğitimlerinin savruk olması, ehliyet denetimlerinin yapılmaması vs... gibi argüman sunabilirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Suark said: izmir aydın otobanı 1 saat 11 dakika (facepalm) eh iyi bari arada gözleme yemek için bahane olur buda. uzunluğu 103 km miş. selatin tünelinde yamulmuyorsam hız limiti 80 oda 3 km. 2.25 edio 1 saat 9 dakika kaldı oda 100km için oda ortalam 86-87km/h yapması gerekiyor yamulmuyorsam. Hadi hızlanmalar tünele girerken yavaşlama gişelerde durma falan derken 90km/h olsun. Tebrikler, otobandaki yeni hız limitimiz 90. Ee heryerde 120 tabelasi var? Davalik olur o is. Ayrica ictihatlarla belirlenmia otobandaki hiz siniri. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 senko said: suark yanlis yontem nedir abi italyanin 1/3 kadar toplam otobanimiz var, buna ragmen italyaya gore 2 kat fazla insan oluyor trafikte. daha az otoban olması ve insanların daha riskli yollarda şehirlerarası gidip gelmesi ihtimalini de düşündün mü bunu söylerken? çocukluğumdan hatırlıyorum. Türkiye'de çok fazla tek şeritli yol vardı. insanlar sıra sıra konvoy oluşturuyordu. birisini sollamak istediğin an karşı şeritten araba geliyor ve kafa kafaya çarpışabiliyordun. hele bir de yolların çok kavisli olduğunu düşününce, sollama yapmak daha da riskli hale geliyordu. günümüzde bu yolların çoğu çift şeritli hale getirilmiş, daha rahat gidip geliyorsun. ancak sık sık köylere girip çıkıyorsun. asfaltın kalitesi ve yolların tamiri de tartışılır. böyle yolları otobanlarla kıyaslayıp sonra kazaların nedenini hız sınırına bağlamak cidden tuhaf. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 basan bassın gitsin banane ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Ateizm ve hiz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
miyaw33 Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Bundan sonra hizli gitmek icin otoban yerine duble yollari kullanmak gerekecek.Kaza riskide artacaktir dolayisiyla. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 iste yemege kahvaltiyi ona gore ayarlicaksin misal diyelim ki antepe gidiceksin izmirden, erken cikman lazim zaten, otobanda yapican kahvaltini ki o sureyi efektif kullanasin iptal olur bu duzenleme ya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hanzomain Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 2, 2017 Suark said: benim motorsikletim 110 da baya titriyordu mesela, o yuzden hiz limiti 90 olmali. Bisikletimlede 30 falan yapiyorum ama virajlarda savruluyor o yuzden hiz limiti 20 olmali cok tehlikeli. Senin icin 90 olmali evet. Bisikletle otobana cikamiyorsun zaten. Yasak. Yerlesim yeri icinde de bisikletle hiz sinirin 30km/saat. Sorun yok yani, yapabiliyosan 30km/saat ile gidersin. Bu arada bisikletle giderken bir sonraki mahalledeki viraji donuceksin diye, orada yavaslayacaksin diye bir onceki mahalleden yavaslamana gerek yok Suark. Bu kadar yazip cizene kadar sunu anlasan yeterdi hani cunku "bunu viraji var" ortalama hiz ile orneklendirme yapilan yol ve surenin tutmamasina cevap olarak, "belki bu yuzdendir" diye yazmistim. Suark said: Devletimizde saolsun sizin gibilerin aklina uymus 90 a cekmis otobanda hiz limitini. Sunu yazmadan tartisamiyorsan, arguman sunmak yerine bununla geliyorsan hic gelme plz. Suark said: sehir ici arabasiyla uzun yola cikarsan olacagi bu zaten, hani uzun yol yapmiyorsan sorun yok ama a segment arabayla uzun yola cikmayin abi plz. Ucak diye bisi var. He kisa yol yapiosan zaten 110 la gidiver ne olacak. ne bu garez niye basiyosun arabanin limitlerini zorluyosun Bunu kime diyorsun bilmiyorum, en guzeli herseyi ayni mesaja sikistirma sen. Suark said: BOLDLU KISIM ALMANYADA VAR VAR ADAMLAR YAPMIS VAR. otomatik radari koyuyosun yola, bak bakayim uyuyorlarmi uymuyorlarmi.utopik falan degil, hatta koyler kendileri kiraliyorlar radari, ceza gelirlerini kiraya verip kar ettikleri yerleride cebe atiyorlar. Mis. Ya radari gec, baz istasyonlarindan bile hiz takibi yaparsin cooook rahat bi sekilde. Radara bile gerek yok. Kiyasladigin ulkeler Turkiye vs Almanya. Papaz eriginin zemzem suyuyla imam erigine donusturuldugu projenin Tubitak'ta kabul gordugu, Aselsan muhendislerinin leblebi gibi eridigi, hemen hic bir teknolojik gelismenin adam akilli uygulanmadigi, uygulanmak istenene de izin verilmedigi. Hemen her seyi torpille ya da rusvetle atlayabildigin ulke. Utopik olmasi bu yuzden. Bunun projesini yapip gotursen, termal kameralar yerlestirsen, arac tiplerini otomatik belirlesen, her arac icin unique signature cikarip her N kilometrede bir konumunu alsan bile olmayacak. ps : Atarli ergen temali cevap gelecekse, kendini tutamayip sizin gibiler falan diyeceksen bana cevap verme Suark nolur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar