cicibeybe Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 Murica pazarinda expedia tokatlamis ama sanirim bookingi. Onden yerlesmekle ve yaptigin yatirimla alakali iste. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 Esh said: yok oyle bi rekabet şansı abi. teknik olarak yok yani. niye olmasın abi, bu yerel acentalar aglayacaklarına, bir araya gelip bir havuz kursunlar, booking alternatifi yerel bir havuzla hepsi pazarlamasını bir arada yapsın. bir araya gelince ıster ıstemez pazarlık payları da artacagı icin, fiyat konusunda avatanjlı olamasalar bile esit seviyelere gelebilecektir. tursab denen okuzler, bookingle ugrasacagına bu kurulacak havuza nasıl devletten tesvik alırızı, vergi indirimi alırızı calıssalar zaten sıkıntı olmazdı. zaten mevcut hukumetın elı ıyıce sıkısmıs durumda bacasız sanayi konusunda, tesvik etmeyecek de napacak. illa ki ekonomik sıkıntıları rahatlatabilmek adına vergiden feda etmek durumundalar, elleri mahkum. ha bu bookingi bitirir anlamında demiyorum ama en azından rekabet edebilme, hayatta kalabilme sansını sunabilir. en azından boyle salak salak bukingi kapattıralım dıye ugrasmamıs olurlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 abi fiyat değil olay ya? booking com a daha ucuz fiyat verme gibi bi olayı yok genelde otellerin. ama en gidip tatilsepeti kullanıyo musun booking yerine? aynı fiyat? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 kullanmıyorum, nedenleri; 1) genius 2) booking.com'u gorunce rezervasyonda, cakal esnaf hazır ola geciyor. kazık atamıyor. en azından sitede gordugum odayla gercekte kaldıgım odanın aynı olacagını bılıyorum rezervasyonu yaparken. (ki bu asagıda stringray'in dedigi gibi review sistemi + musterinin arkasında duran hizmet anlayısıyla oluyor) bunun alternatif toplu bir havuzla kullanıcıya bu iki saydıgım maddeye ek olarak asagı yukarı aynı sevıyelerde fiyat sunulursa, bende oturur tercihlerimi gozden gecırırım hangısı ısıme geliyorsa onu secerım tabiki. ha tabı su var, memleketin esnaf ve tuccarların, butun ticari kapasitelerinin cakallık ve dolandırılıcık uzerine kurulu oldugu gercegınden yola cıkınca, buna kafalarının basmayacagı, oturup tabiki bukingi kapattıraladım da milleti rahat rahat kazıklayalıma calısacagı ortada o ayrı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Stringray Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 fiyat değil de tüm olayı değerlendirme değil mi booking'in? değerlendirileceğini bilen çomar patronu da hizaya getiriyor bu özellik. müşteriyle uğraşmak istemeyen sığırlar yüzünden gitti booking yani. gelsinler hiç bir şeyden şikayet etmeyip defolup gitsinler kafası. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 bookingin müşteri hizmetleri falan çok güzel abi tatilsepetine hiç girmedim, çünkü adı bu sepetciler gibi. bi keresinde indirimli otel odası alıp baya hüsrana uğramıştık. yapsınlar booking kadar iyi ara yüzlü,müşteri hizmeti iyi rezervasyondan para almayan site, onu kullanırız ne olacak. ya bu şeye benziyor, biz araba üretemiyoruz, bütün yabancı arabaları banlayalım, gidip öküzlere binelim. Eski teknolojiyle ayakta kalmaya çalışmak ney ya? adapt or gg, bu bütün sektörler için geçerli Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 o iş tam olarak öyle olmuyo da neyse. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 abi bak şimdi o cakal otelciler dediğin tayfa booking in götünü yalıyo müşteri getiriyo diye. booking olmasa ellerini sıvazlamak yerine başlarını sıvazlayacaklar. zira %80 bookingden türk alan otelleri biliyorum ki ne kadar sikko oldukları gerçeği hiçbir şey ifade etmiyo. her göte göre yarak var afedersin. yaz dedin mi eli skinde denize koşan bi türk insanı var. ne bi kültür turizmi ne bir doğa ne başka bişey. sadece denize girmek ve şezlongda uzanmak isteyen bi kültür bu. dolayısıyla da otelcilik de bu kulture gore şekilleniyor. yabancı geldiği zaman da ona göre şekilleniyor bir nevi. almancı otelinde rus rahat edemez mesela, tam tersi de geçerli. neyse konudan konuya atladım. bombilo said: kullanmıyorum, nedenleri; 1) genius 2) booking.com'u gorunce rezervasyonda, cakal esnaf hazır ola geciyor. kazık atamıyor. en azından sitede gordugum odayla gercekte kaldıgım odanın aynı olacagını bılıyorum rezervasyonu yaparken. (ki bu asagıda stringray'in dedigi gibi review sistemi + musterinin arkasında duran hizmet anlayısıyla oluyor) bunun alternatif toplu bir havuzla kullanıcıya bu iki saydıgım maddeye ek olarak asagı yukarı aynı sevıyelerde fiyat sunulursa, bende oturur tercihlerimi gozden gecırırım hangısı ısıme geliyorsa onu secerım tabiki. ha tabı su var, memleketin esnaf ve tuccarların, butun ticari kapasitelerinin cakallık ve dolandırılıcık uzerine kurulu oldugu gercegınden yola cıkınca, buna kafalarının basmayacagı, oturup tabiki bukingi kapattıraladım da milleti rahat rahat kazıklayalıma calısacagı ortada o ayrı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 bi de siz zannediyosunuz bookingde çakallık olmuyo. 1 sene sabancadaki eşşek kadar spa otelini banladılar bokingden fake rez yapıp endine yorum yazdığı için. ama yakalanmayan binlercesi var, literally. müşteri puanlama sistemi oteller için gayet kötü bişi, bunu sana karşı kullanabiliyo konaklayan adam ve senin elinde çok az fors var bunu engelleyecek. sırf piçliğine kotu yorum yazan mı ararsın başka otelden sana tek gece gonderilip 1 yıldız cakan mı ararsın. bu sistemin değişmesi gerekiyo acil. öte yandan sadece puana bakıp okumadan gelen bir sürü kazma da var. gelince bi de "aa biz sizi deniz kıyısında sanıyoduk" tribi... of ki ne of ya. ben nasıl katil olmadım hayret ediyorum bazen kendime. (not bizim otel 9.4 tü en son) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoGMeaT Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 Esh said: müşteri puanlama sistemi oteller için gayet kötü bişi, bunu sana karşı kullanabiliyo konaklayan adam ve senin elinde çok az fors var bunu engelleyecek. sırf piçliğine kotu yorum yazan mı ararsın başka otelden sana tek gece gonderilip 1 yıldız cakan mı ararsın. şunun aynısı yemeksepetinde yaşanıyor,kötü niyetli puanlama mücadele edemiyorsun,uzun vade'de bu denyoluklar kendine dengeler diye bakıyorsun sadece Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 5 yıldızlı 1500 yataklı otelde dengeliyor. butikte dengelemiyor ama. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 her sektörü etkileyen bir durum o, insanların leşliğinden kaynaklanıyor. olay kullanıcının bilinçli olmasıyla çözülüyor ama bilinçli olmayan kullanıcıyı da yadırgayamıyorsun sonuç olarak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 esh, review'lar konusunda haklısın abi, oda musterinin cakallıgı dsdsf. ben zaten bookingden rezervasyon yaparken direk olarak Turk review'ları ignore ediyordum aptal saptal reviewları yuzunden. gelinen durumda zaten denge kim kimi dürtütebilirseye oturmuş durumda (işletme - müşteri dengesi anlamında) %90'sının yorumu da zaten bu paraya taze sıkılmıs portakal suyu olmalı, kahvaltıda niye sucuk yok, ordek gotune portakal isteriz. buda review'lara maruz kalan her iş kolunun kan ağladığı bir durum. internet, son kullanıcıya hizmet veren sektörlere kolay pazarlama imkanı tanıdığı kadar bir yandan da işte bu middleman review'ları ortaya çıkardı. işletmelerde buna göre pozisyon almak durumunda her ne kadar zor da olsa. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 ben bile, son kullanıcıya temas etmeyen bir iş kolunda iken bu salak sacma tiplerle ugrasmak durumunda kalıyorum. allahın dangozu gelip facebook sayfama burada burokrasi var diye yorum yazıyor 1 puan veriyor. istiyor ki depoya kafadan dalıp, bakkaldan peynir alır gıbı 3 şundan 5 bundan alabilsin. sırf oraya geldi diye siparişini önceden vermiş adamın önüne gecsin, işim hızlı bitsin istiyor. bi sn kardesim bi sıraya gore takip etmem gerek dediginde, burokrasi diye yapıstırıyor reviewı dsdsf. onun için biraz da olsa hayal edebiliyorum bu dangozların size çıkarttıkları sıkıntıları. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sanssizsansli Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 bizim otele 10 kişiden 9+ puan alsak bir tane dingilin ipneliğine 2.5 vermesi yüzünden otelin puanını yükseltebilmek için 1 ay daha uğraşmamız gerekiyor resmen. harbi cinayet sebebi. adamı arıyorsun niye böyle bişey yaptın diye göt herif bedava oda isterim o zaman düzeltirim diyor filan. ulan resmen o.ç dolu memleket. biz de artık çok memnun kaldığını düşündüklerimize bize 10 puan verin size bir sonraki gelişinizde yüzde 15-20 indirim yapalım diyerek dengelemeye çalışıyoruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 oha baya oç lik miş anlattıklarınız yani puana değilde genelde yorumlara bakıyoruz biz özellikle yurt dışında. bende yorum yazıyorum hep. yalnız bu it kopukluk sadece yorumda değil ya, samsunda bizim eski bi patron otel açmıştı. otel müdürü "ya yeni otel ya, diğer oteller hayat kadını yolluyorlar sırf itibar kaybettirmek için. Biz yemiyoruz tabi" falan demişti. hale bak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
calimero Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 31, 2017 http://www.wyndhamrewardsturkey2.com/index_en.html# ahasfhah facebook'ta sponsorlu reklam bu çıktı. engellemişler sonu 2 şeklinde biteni almışlar sanırım sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
toggie Mesaj tarihi: Nisan 3, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2017 otelciler isyan http://www.ntv.com.tr/ekonomi/otelciler-federasyonundan-booking-com-aciklamasi,7dLYTDVqvUupld99iHGhPg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moonfall Mesaj tarihi: Nisan 3, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2017 arkadaşlar belki yazılmıştır ama booking.com gibi güvenilir alternatif var mı? expedia dışında aklıma seçenek gelmedi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xaty Mesaj tarihi: Nisan 3, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2017 agoda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
benjani Mesaj tarihi: Nisan 3, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2017 vpn ile rezervasyonu kabul ediyor mu booking? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
benjani Mesaj tarihi: Nisan 5, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2017 şuna cevap verebilecek yok mu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Nisan 5, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2017 yurtdışından ettiğine göre vpn le de eder abi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aceace Mesaj tarihi: Nisan 6, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2017 Anı Tur'un patronu Veli Çilsal, "3-5 evi olanlar dahi booking.com üzerinden pazarlama yapıyor. Denetim yok. Terörün arkasında Booking.com rezervasyonları var" dedi. Aha şimdi gg işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Stringray Mesaj tarihi: Nisan 6, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 6, 2017 aptal çomar craigslist ile karıştırmış sdfsd Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar