Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

booking.com gg


Stringray

Öne çıkan mesajlar

Esh said:

yok oyle bi rekabet şansı abi.

teknik olarak yok yani.


niye olmasın abi, bu yerel acentalar aglayacaklarına, bir araya gelip bir havuz kursunlar, booking alternatifi yerel bir havuzla hepsi pazarlamasını bir arada yapsın. bir araya gelince ıster ıstemez pazarlık payları da artacagı icin, fiyat konusunda avatanjlı olamasalar bile esit seviyelere gelebilecektir.

tursab denen okuzler, bookingle ugrasacagına bu kurulacak havuza nasıl devletten tesvik alırızı, vergi indirimi alırızı calıssalar zaten sıkıntı olmazdı. zaten mevcut hukumetın elı ıyıce sıkısmıs durumda bacasız sanayi konusunda, tesvik etmeyecek de napacak. illa ki ekonomik sıkıntıları rahatlatabilmek adına vergiden feda etmek durumundalar, elleri mahkum.

ha bu bookingi bitirir anlamında demiyorum ama en azından rekabet edebilme, hayatta kalabilme sansını sunabilir. en azından boyle salak salak bukingi kapattıralım dıye ugrasmamıs olurlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kullanmıyorum, nedenleri;

1) genius
2) booking.com'u gorunce rezervasyonda, cakal esnaf hazır ola geciyor. kazık atamıyor. en azından sitede gordugum odayla gercekte kaldıgım odanın aynı olacagını bılıyorum rezervasyonu yaparken. (ki bu asagıda stringray'in dedigi gibi review sistemi + musterinin arkasında duran hizmet anlayısıyla oluyor)

bunun alternatif toplu bir havuzla kullanıcıya bu iki saydıgım maddeye ek olarak asagı yukarı aynı sevıyelerde fiyat sunulursa, bende oturur tercihlerimi gozden gecırırım hangısı ısıme geliyorsa onu secerım tabiki.

ha tabı su var, memleketin esnaf ve tuccarların, butun ticari kapasitelerinin cakallık ve dolandırılıcık uzerine kurulu oldugu gercegınden yola cıkınca, buna kafalarının basmayacagı, oturup tabiki bukingi kapattıraladım da milleti rahat rahat kazıklayalıma calısacagı ortada o ayrı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

fiyat değil de tüm olayı değerlendirme değil mi booking'in? değerlendirileceğini bilen çomar patronu da hizaya getiriyor bu özellik.

müşteriyle uğraşmak istemeyen sığırlar yüzünden gitti booking yani. gelsinler hiç bir şeyden şikayet etmeyip defolup gitsinler kafası.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bookingin müşteri hizmetleri falan çok güzel abi
tatilsepetine hiç girmedim, çünkü adı bu sepetciler gibi.
bi keresinde indirimli otel odası alıp baya hüsrana uğramıştık.

yapsınlar booking kadar iyi ara yüzlü,müşteri hizmeti iyi rezervasyondan para almayan site, onu kullanırız ne olacak.

ya bu şeye benziyor,
biz araba üretemiyoruz, bütün yabancı arabaları banlayalım, gidip öküzlere binelim.

Eski teknolojiyle ayakta kalmaya çalışmak ney ya?
adapt or gg, bu bütün sektörler için geçerli
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi bak şimdi o cakal otelciler dediğin tayfa booking in götünü yalıyo müşteri getiriyo diye. booking olmasa ellerini sıvazlamak yerine başlarını sıvazlayacaklar. zira %80 bookingden türk alan otelleri biliyorum ki ne kadar sikko oldukları gerçeği hiçbir şey ifade etmiyo. her göte göre yarak var afedersin.

yaz dedin mi eli skinde denize koşan bi türk insanı var. ne bi kültür turizmi ne bir doğa ne başka bişey. sadece denize girmek ve şezlongda uzanmak isteyen bi kültür bu. dolayısıyla da otelcilik de bu kulture gore şekilleniyor. yabancı geldiği zaman da ona göre şekilleniyor bir nevi. almancı otelinde rus rahat edemez mesela, tam tersi de geçerli.

neyse konudan konuya atladım.

bombilo said:

kullanmıyorum, nedenleri;

1) genius
2) booking.com'u gorunce rezervasyonda, cakal esnaf hazır ola geciyor. kazık atamıyor. en azından sitede gordugum odayla gercekte kaldıgım odanın aynı olacagını bılıyorum rezervasyonu yaparken. (ki bu asagıda stringray'in dedigi gibi review sistemi + musterinin arkasında duran hizmet anlayısıyla oluyor)

bunun alternatif toplu bir havuzla kullanıcıya bu iki saydıgım maddeye ek olarak asagı yukarı aynı sevıyelerde fiyat sunulursa, bende oturur tercihlerimi gozden gecırırım hangısı ısıme geliyorsa onu secerım tabiki.

ha tabı su var, memleketin esnaf ve tuccarların, butun ticari kapasitelerinin cakallık ve dolandırılıcık uzerine kurulu oldugu gercegınden yola cıkınca, buna kafalarının basmayacagı, oturup tabiki bukingi kapattıraladım da milleti rahat rahat kazıklayalıma calısacagı ortada o ayrı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bi de siz zannediyosunuz bookingde çakallık olmuyo.

1 sene sabancadaki eşşek kadar spa otelini banladılar bokingden fake rez yapıp endine yorum yazdığı için.

ama yakalanmayan binlercesi var, literally.

müşteri puanlama sistemi oteller için gayet kötü bişi, bunu sana karşı kullanabiliyo konaklayan adam ve senin elinde çok az fors var bunu engelleyecek. sırf piçliğine kotu yorum yazan mı ararsın başka otelden sana tek gece gonderilip 1 yıldız cakan mı ararsın.

bu sistemin değişmesi gerekiyo acil.

öte yandan sadece puana bakıp okumadan gelen bir sürü kazma da var. gelince bi de "aa biz sizi deniz kıyısında sanıyoduk" tribi... of ki ne of ya. ben nasıl katil olmadım hayret ediyorum bazen kendime.

(not bizim otel 9.4 tü en son)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Esh said:


müşteri puanlama sistemi oteller için gayet kötü bişi, bunu sana karşı kullanabiliyo konaklayan adam ve senin elinde çok az fors var bunu engelleyecek. sırf piçliğine kotu yorum yazan mı ararsın başka otelden sana tek gece gonderilip 1 yıldız cakan mı ararsın.


şunun aynısı yemeksepetinde yaşanıyor,kötü niyetli puanlama

mücadele edemiyorsun,uzun vade'de bu denyoluklar kendine dengeler diye bakıyorsun sadece
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

esh, review'lar konusunda haklısın abi, oda musterinin cakallıgı dsdsf. ben zaten bookingden rezervasyon yaparken direk olarak Turk review'ları ignore ediyordum aptal saptal reviewları yuzunden. gelinen durumda zaten denge kim kimi dürtütebilirseye oturmuş durumda (işletme - müşteri dengesi anlamında)

%90'sının yorumu da zaten bu paraya taze sıkılmıs portakal suyu olmalı, kahvaltıda niye sucuk yok, ordek gotune portakal isteriz. buda review'lara maruz kalan her iş kolunun kan ağladığı bir durum.

internet, son kullanıcıya hizmet veren sektörlere kolay pazarlama imkanı tanıdığı kadar bir yandan da işte bu middleman review'ları ortaya çıkardı. işletmelerde buna göre pozisyon almak durumunda her ne kadar zor da olsa.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben bile, son kullanıcıya temas etmeyen bir iş kolunda iken bu salak sacma tiplerle ugrasmak durumunda kalıyorum.

allahın dangozu gelip facebook sayfama burada burokrasi var diye yorum yazıyor 1 puan veriyor. istiyor ki depoya kafadan dalıp, bakkaldan peynir alır gıbı 3 şundan 5 bundan alabilsin. sırf oraya geldi diye siparişini önceden vermiş adamın önüne gecsin, işim hızlı bitsin istiyor. bi sn kardesim bi sıraya gore takip etmem gerek dediginde, burokrasi diye yapıstırıyor reviewı dsdsf.

onun için biraz da olsa hayal edebiliyorum bu dangozların size çıkarttıkları sıkıntıları.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bizim otele 10 kişiden 9+ puan alsak bir tane dingilin ipneliğine 2.5 vermesi yüzünden otelin puanını yükseltebilmek için 1 ay daha uğraşmamız gerekiyor resmen.

harbi cinayet sebebi. adamı arıyorsun niye böyle bişey yaptın diye göt herif bedava oda isterim o zaman düzeltirim diyor filan. ulan resmen o.ç dolu memleket.

biz de artık çok memnun kaldığını düşündüklerimize bize 10 puan verin size bir sonraki gelişinizde yüzde 15-20 indirim yapalım diyerek dengelemeye çalışıyoruz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oha baya oç lik miş anlattıklarınız
yani puana değilde genelde yorumlara bakıyoruz biz özellikle yurt dışında.
bende yorum yazıyorum hep.


yalnız bu it kopukluk sadece yorumda değil ya, samsunda bizim eski bi patron otel açmıştı.
otel müdürü "ya yeni otel ya, diğer oteller hayat kadını yolluyorlar sırf itibar kaybettirmek için. Biz yemiyoruz tabi" falan demişti.

hale bak
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...