Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity II: Deadfire


HellHound

Öne çıkan mesajlar

oyunun basinda bir olay oluyor (spoiler vermeyeyim. anladiniz siz), sonra acele et o kaybettigini geri almalisin gorevi pompalaniyor, o aciliyet hissi zerkediliyor, ama sonra tipik bir rpg gibi saatlerce  oradan oraya giderek oynamam, yan questlerde oyalanmam ve contenti yavas yavas  tuketmem bekleniyor. 

ana konu ile oyunun kendi yapisinin bu uyumsuzlugu yuzunden ilkini bitirmeme ragmen bir turlu sunun basina oturamiyorum. kendimi bir speed run yapmak zorundaymis gibi hissedip kapatiyorum.

Namessar tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Gerçekçi olmayan aciliyet hissi rpgler başta çoğu yakın dönem oyununun sıkıntısı ya. Kingdom Come ya da Kingmakerdaki gibi zamana bağlı fail stateler gelmediği sürece de çözülebilen bi olay değil.  Cyberpunkta da var bu durum, biraz yazarların tembelliğine bağlıyorum ben oyuncuyu hızlıca hikayeye bağlamak için kullanılan bi araç var kabul ama onu hikaye içinde tutarlı hale de getirmek lazım.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

10 saat önce, Laraken dedi ki:

aslında "işin bitince bi alo de" gibi ucu açık diyaloglarla çözülür ama yanaşmıyorlar pek. sonra 2 hafta restoranda bekliyor japon dayı işte. cyberpunkta daha barizdi tabi bu main quest yüzünden. 

Sonra da "tam zamaninda geldin" diyo utanmadan ahdhsja

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...