Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

LPG ile Dizel arasında fark kapandı mı sizce ?


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
yıllarıdr motora yatırım yapmadıkları için böyle algı oluştu
yoksa honda bmw merso çizgisine kadar en üst sürüş hissi + konforu sunuyor c sınıfında civicle. Ama motor patates olunca fiyatta üzerine binince tercih edilmiyor özellikle tr de.

1.5t nin yorumlar çok iyi, ama işte japonların sorunu bu. Düşük hacimli motor üretmiyorlar, adam gidiyor o yüzden 1.0 1.2tsi vw grubu alıyor daha ucuza.

paramecium said:

Selam,

Yeni motor amma övüldü yahu! Alt tarafı Honda yani :P

Saygılar.
Mesaj tarihi:
Selam,

Japonlar yenilik konusunda oldukça yavaş ilerleme kaydediyorlar. Kardeşim de bundan oldukça şikayetçi. Rekabet için bunlar gerekli diyorsun ama Japonya'daki ufak gürültücü arkadaşlar ikna olma noktasında çok yavaşlar.

Daha 1.5t motor globalde piyasaya çıkmadı değil mi?

Saygılar.
Mesaj tarihi:
geçen sene amerikada çıktı ya
http://www.caranddriver.com/reviews/2016-honda-civic-sedan-15l-turbo-test-review

bu sene 1.0t haberleri çıkmış
http://www.autocar.co.uk/car-review/honda/civic/first-drives/2017-honda-civic-10-i-vtec-turbo-sr-review

türkiye pazarına gireceksen 1.0t 1.2t ile giriceksin abi.
Fiyat direk ucuzluyor çünkü
Mesaj tarihi:
aktiftablet said:

Dizelin bana göre dezavantajı düz vites araçlar kamyon kulalnıyomuş gibi oluyo, hele 6 ileri olanlar rezalet, dar vites aralıkları + motor gücünün dar devir aralığında gelmesi.
Dizel fiesta kullanıyorum, işkence gibi sürmesi. Benzinli/lpg li aracı daha geniş devir aralığında kullanıp, daha az vites değiştirmek mümkün. Bir de tabi dizelim inanılmaz keyifsizliği var. Arabasına göre değişmekle beraber, daha keyifli bir benzinli motora lpg taktırılabiliyor, ama dizel de keyif diye bişey namümkün.

Öte yandan lpg nin güvenliğine emin olamıyorum. Bagajda lpg deposu, kaza durumunda ne olur. Depo darbe alınca ne oluyor?


İşte bu yüzden dizel
Mesaj tarihi:
yeni nesil araçlar da dizel otomatik tüketimleri 4-5lt lere düştü o fark kapanmaz.LPG bir geçiş tetikçisi olarak kalacak. taaaki elektrikli sistem 3. dünya ülkerine yayılana dek.
Mesaj tarihi:
vergiden abi
şu anda 1.0 octavia 67ktl falan.
Gidip niye başka c sınıfı araba alasın ki?
aktiftablet said:

Motorda kullanılan teknoloji aynı olduktan sonra aradaki 300, 400cc lik farklar ciddi maliyet oluşturmuyor diye biliyorum.
  • 1 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
motor çok başarılı, baya övgü var
FAKAT

holy alınmasında, xxxx honda türkiyenin satış politikası harika.

1.5t motoru full paketle satıyorlar sadece.
Yani araba 110k ya satıyorlar.


tabi saolsunlar performans motoru yapmışlar ekonomi yerine, ama yinede 1.6 20 senelik motordan az yakacaktır.
Tabi 110k verip c sınıfı bi honda alacak kadar aptal biri varsa lol.

honda globale falan şikayet etmek lazım bunları, bilerek ve isteyerek pazar payını vw ye devrediyorlar, herhalde el altından para alıyorlar diye.

110k ya 1.4tsi DSG passat var yani.
Mesaj tarihi:
Selam,

Holy arkadaşa sormak isterim, Civic'in TPMS sistemi aktif mi pasif mi? Skoda'nın pasif mesela ve hoş değil :


Edit:
Pasif yani indirect'miş :(
Bir de RS'de standart olan şu kalem nedir ya: Sürücü koltuğu arkasında cep

Saygılar.
Mesaj tarihi:
Merak edip baktım
said:
Indirect Systems
use the vehicle's anti-lock braking system's wheel speed sensors to compare the rotational speed of one tire versus the others. If a tire is low on pressure, it will roll at a different number of revolutions per mile than the other three and alert the vehicle's on-board computer. Indirect systems (except for the TPMS on several 2009+ Audi models and 2010+ Volkswagen models) are unable to generate accurate readings in cases where all four tires are losing pressure at the same rate, such as the effects of time and temperature.


Ben de diyorum bu arabalardaki tpms niye tırt :D Her haltı gariban abs sensörüyle yapmaya çalışmaın be :)
Mesaj tarihi:
civic vs octavia durumunda sadece 1.5t octavia ile boy ölçüşebilir. Oda performans aracı biraz.
1.6 lar 10 senelik motor abi,şehir içi 9 10 yakıp arabada ağırlık olunca çok hantallaştıran torksuz bi motor o.

2006 da iyiydi, ama 11 sene oldu 2006 üzerine yani.

Ben totalde 150k km den fazla yapmışımdır civicle, kimseye önermem 2017 dünyasında.
(2. el almaya tabiki müsait ona lafım yok)

Ki bak şu anda 1.0t lar var, tr ye gelir mi? satmak istiyorlarsa gelir istemiyorlarsa gelmez.
http://www.autocar.co.uk/car-review/honda/civic/first-drives/2017-honda-civic-10-i-vtec-turbo-sr-review

1.0 ı getir, 1.6 ları artık çöpe at. 1.0 da 75k dan sat abi işte mis gibi. O zaman vw nin rakibi olabilirsin anca.
Mesaj tarihi:
Selam,

Eğer Civic ile bazı teknolojik zımbırtıları da sunarsa, VW'e daha iyi bir alternatif olur. Mesela hâlâ pasif güvenlik elektroniklerinde TR pazarında VW'nin ulaşılabilir modelleri boş. Honda Sensing falan güzel uygulamalar. Benim 2012 Scenic'de bile Lane Departure Warning, Automatic High Low Beam mevcut. Octavia bu konuda sağır resmen!

Saygılar.
Mesaj tarihi:
muhtemelen sürüş zevki konusundada daha iyidir, yeni nesli bilmiyorum ama eski golfler mesela oyuncak araba sürüyor hissi veriyorken civicler gayet araba hissi veriyordu.

Ama para abi işte. daha ucuz olabilecekken ne gerek var yani şuna
Mesaj tarihi:
1.5t nin tek opsiyonu var dimi? full o zaman o.

E boşunu niye getirmiyosun? çünkü 1.6 eskimiş peynir motoru satamaz onu getirirsen.
baya art niyetli honda türkiye. Ki yolda görüyorum yeni kasayı yeni araba diye itelemişler insanlara, yazık.
Mesaj tarihi:
sen bullshit dersin rakamlar yok yea der

VOLKSWAGEN : 134k
HYUNDAI : 51k
NISSAN : 32k
HONDA : 20k

LOL
nissandan az satmayı nasıl becerdik diye bi sormak lazım.

2017 dede aynısı olacak, çünkü baya baya istemiyor honda türkiye araba satmayı. işin kötüsü eski motoru yeni araba diye iteleyerek markaya zarar veriyor
Mesaj tarihi:
bizim kapının önünde var bi tane nitro versiyonu. spor gibi yapmaya calışmışlar ama o kadar şopar duruyo ki, benim araba utancından aynalarını büktü
×
×
  • Yeni Oluştur...