Suark Mesaj tarihi: Şubat 1, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 1, 2017 yıllarıdr motora yatırım yapmadıkları için böyle algı oluştu yoksa honda bmw merso çizgisine kadar en üst sürüş hissi + konforu sunuyor c sınıfında civicle. Ama motor patates olunca fiyatta üzerine binince tercih edilmiyor özellikle tr de. 1.5t nin yorumlar çok iyi, ama işte japonların sorunu bu. Düşük hacimli motor üretmiyorlar, adam gidiyor o yüzden 1.0 1.2tsi vw grubu alıyor daha ucuza. paramecium said: Selam, Yeni motor amma övüldü yahu! Alt tarafı Honda yani :P Saygılar.
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 1, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 1, 2017 Selam, Japonlar yenilik konusunda oldukça yavaş ilerleme kaydediyorlar. Kardeşim de bundan oldukça şikayetçi. Rekabet için bunlar gerekli diyorsun ama Japonya'daki ufak gürültücü arkadaşlar ikna olma noktasında çok yavaşlar. Daha 1.5t motor globalde piyasaya çıkmadı değil mi? Saygılar.
Suark Mesaj tarihi: Şubat 1, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 1, 2017 geçen sene amerikada çıktı ya http://www.caranddriver.com/reviews/2016-honda-civic-sedan-15l-turbo-test-review bu sene 1.0t haberleri çıkmış http://www.autocar.co.uk/car-review/honda/civic/first-drives/2017-honda-civic-10-i-vtec-turbo-sr-review türkiye pazarına gireceksen 1.0t 1.2t ile giriceksin abi. Fiyat direk ucuzluyor çünkü
aktiftablet Mesaj tarihi: Şubat 2, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 2, 2017 Motorda kullanılan teknoloji aynı olduktan sonra aradaki 300, 400cc lik farklar ciddi maliyet oluşturmuyor diye biliyorum.
Promenader Mesaj tarihi: Şubat 2, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 2, 2017 küçük sessiz motor arabaya binmek, binerken taştaşları aldırmak gibi.
fenn Mesaj tarihi: Şubat 2, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 2, 2017 aktiftablet said: Dizelin bana göre dezavantajı düz vites araçlar kamyon kulalnıyomuş gibi oluyo, hele 6 ileri olanlar rezalet, dar vites aralıkları + motor gücünün dar devir aralığında gelmesi. Dizel fiesta kullanıyorum, işkence gibi sürmesi. Benzinli/lpg li aracı daha geniş devir aralığında kullanıp, daha az vites değiştirmek mümkün. Bir de tabi dizelim inanılmaz keyifsizliği var. Arabasına göre değişmekle beraber, daha keyifli bir benzinli motora lpg taktırılabiliyor, ama dizel de keyif diye bişey namümkün. Öte yandan lpg nin güvenliğine emin olamıyorum. Bagajda lpg deposu, kaza durumunda ne olur. Depo darbe alınca ne oluyor? İşte bu yüzden dizel
fenn Mesaj tarihi: Şubat 2, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 2, 2017 Petrol bitmedikten sonra dizel araçları nasıl bitirebilirler ki !
smyrnas Mesaj tarihi: Şubat 5, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 5, 2017 yeni nesil araçlar da dizel otomatik tüketimleri 4-5lt lere düştü o fark kapanmaz.LPG bir geçiş tetikçisi olarak kalacak. taaaki elektrikli sistem 3. dünya ülkerine yayılana dek.
Suark Mesaj tarihi: Şubat 5, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 5, 2017 vergiden abi şu anda 1.0 octavia 67ktl falan. Gidip niye başka c sınıfı araba alasın ki? aktiftablet said: Motorda kullanılan teknoloji aynı olduktan sonra aradaki 300, 400cc lik farklar ciddi maliyet oluşturmuyor diye biliyorum.
paramecium Mesaj tarihi: Mart 9, 2017 Mesaj tarihi: Mart 9, 2017 Selam, Geldi değil mi Honda'nın 1.5 motoru? Değerlendirmeler ne yönde? Saygılar.
Holy Mesaj tarihi: Mart 9, 2017 Mesaj tarihi: Mart 9, 2017 Geldi geldi, en yakın bayiden ısrarla isteyiniz :P
Suark Mesaj tarihi: Mart 9, 2017 Mesaj tarihi: Mart 9, 2017 motor çok başarılı, baya övgü var FAKAT holy alınmasında, xxxx honda türkiyenin satış politikası harika. 1.5t motoru full paketle satıyorlar sadece. Yani araba 110k ya satıyorlar. tabi saolsunlar performans motoru yapmışlar ekonomi yerine, ama yinede 1.6 20 senelik motordan az yakacaktır. Tabi 110k verip c sınıfı bi honda alacak kadar aptal biri varsa lol. honda globale falan şikayet etmek lazım bunları, bilerek ve isteyerek pazar payını vw ye devrediyorlar, herhalde el altından para alıyorlar diye. 110k ya 1.4tsi DSG passat var yani.
paramecium Mesaj tarihi: Mart 9, 2017 Mesaj tarihi: Mart 9, 2017 Selam, Yani giriş paketlere gelmemesi saçmalık diyorsun mu? Ben Civic vs Octavia diye bakıyorum olaya. Saygılar.
paramecium Mesaj tarihi: Mart 9, 2017 Mesaj tarihi: Mart 9, 2017 Selam, Holy arkadaşa sormak isterim, Civic'in TPMS sistemi aktif mi pasif mi? Skoda'nın pasif mesela ve hoş değil : Edit: Pasif yani indirect'miş :( Bir de RS'de standart olan şu kalem nedir ya: Sürücü koltuğu arkasında cep Saygılar.
aktiftablet Mesaj tarihi: Mart 9, 2017 Mesaj tarihi: Mart 9, 2017 Merak edip baktım said: Indirect Systems use the vehicle's anti-lock braking system's wheel speed sensors to compare the rotational speed of one tire versus the others. If a tire is low on pressure, it will roll at a different number of revolutions per mile than the other three and alert the vehicle's on-board computer. Indirect systems (except for the TPMS on several 2009+ Audi models and 2010+ Volkswagen models) are unable to generate accurate readings in cases where all four tires are losing pressure at the same rate, such as the effects of time and temperature. Ben de diyorum bu arabalardaki tpms niye tırt :D Her haltı gariban abs sensörüyle yapmaya çalışmaın be :)
Suark Mesaj tarihi: Mart 9, 2017 Mesaj tarihi: Mart 9, 2017 civic vs octavia durumunda sadece 1.5t octavia ile boy ölçüşebilir. Oda performans aracı biraz. 1.6 lar 10 senelik motor abi,şehir içi 9 10 yakıp arabada ağırlık olunca çok hantallaştıran torksuz bi motor o. 2006 da iyiydi, ama 11 sene oldu 2006 üzerine yani. Ben totalde 150k km den fazla yapmışımdır civicle, kimseye önermem 2017 dünyasında. (2. el almaya tabiki müsait ona lafım yok) Ki bak şu anda 1.0t lar var, tr ye gelir mi? satmak istiyorlarsa gelir istemiyorlarsa gelmez. http://www.autocar.co.uk/car-review/honda/civic/first-drives/2017-honda-civic-10-i-vtec-turbo-sr-review 1.0 ı getir, 1.6 ları artık çöpe at. 1.0 da 75k dan sat abi işte mis gibi. O zaman vw nin rakibi olabilirsin anca.
paramecium Mesaj tarihi: Mart 9, 2017 Mesaj tarihi: Mart 9, 2017 Selam, Eğer Civic ile bazı teknolojik zımbırtıları da sunarsa, VW'e daha iyi bir alternatif olur. Mesela hâlâ pasif güvenlik elektroniklerinde TR pazarında VW'nin ulaşılabilir modelleri boş. Honda Sensing falan güzel uygulamalar. Benim 2012 Scenic'de bile Lane Departure Warning, Automatic High Low Beam mevcut. Octavia bu konuda sağır resmen! Saygılar.
Suark Mesaj tarihi: Mart 9, 2017 Mesaj tarihi: Mart 9, 2017 muhtemelen sürüş zevki konusundada daha iyidir, yeni nesli bilmiyorum ama eski golfler mesela oyuncak araba sürüyor hissi veriyorken civicler gayet araba hissi veriyordu. Ama para abi işte. daha ucuz olabilecekken ne gerek var yani şuna
Holy Mesaj tarihi: Mart 9, 2017 Mesaj tarihi: Mart 9, 2017 Nasıl yani? Daha ucuz olabilecekken derken nasıl bir varsayımda bulunduğunuzu anlamadım :)
Suark Mesaj tarihi: Mart 10, 2017 Mesaj tarihi: Mart 10, 2017 1.5t nin tek opsiyonu var dimi? full o zaman o. E boşunu niye getirmiyosun? çünkü 1.6 eskimiş peynir motoru satamaz onu getirirsen. baya art niyetli honda türkiye. Ki yolda görüyorum yeni kasayı yeni araba diye itelemişler insanlara, yazık.
Suark Mesaj tarihi: Mart 11, 2017 Mesaj tarihi: Mart 11, 2017 sen bullshit dersin rakamlar yok yea der VOLKSWAGEN : 134k HYUNDAI : 51k NISSAN : 32k HONDA : 20k LOL nissandan az satmayı nasıl becerdik diye bi sormak lazım. 2017 dede aynısı olacak, çünkü baya baya istemiyor honda türkiye araba satmayı. işin kötüsü eski motoru yeni araba diye iteleyerek markaya zarar veriyor
Esh Mesaj tarihi: Mart 11, 2017 Mesaj tarihi: Mart 11, 2017 nissan qashqai ve o salak küçük cipiyle fethetti bütün avrupayı ikisi de gerizekalı tipte aletler ama fiyat performansları yüksek
Esh Mesaj tarihi: Mart 11, 2017 Mesaj tarihi: Mart 11, 2017 bizim kapının önünde var bi tane nitro versiyonu. spor gibi yapmaya calışmışlar ama o kadar şopar duruyo ki, benim araba utancından aynalarını büktü
Öne çıkan mesajlar