Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Tyranny


Norak

Öne çıkan mesajlar

arcane said:

orada ne anlatiyor bilmiyorum da ilk soylenilmesi gerekilen sey spectral blur ve mirror image adinda iki tane kirik illusion spell oldugu ve mirror image'in sadece oyun basinda disfavored camp onundeki tuccardan alinabilecegi.


Ben o tüccarın işini bozdum, dönsem de alamazdım zaten hiç interaction ekranı bile açılmıyor sdf
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

load time obsidian'in sabikali oldugu bir mevzu. SSD ile bile yavas olabilir. onun disinda herhangi bir oyun bilgisayari yeterli:

poe said:
CPU: Intel Core i5-2400 3.1 GHz or AMD Phenom II X6 1100T.
RAM: 8 GB.
GPU: Radeon HD 7700 or GeForce GTX 570.
OS: Windows Vista / 7 / 8 / 8.1 64-bit.
HDD: 20 GB.


tyranny said:
OS: Windows 7 64-bit or newer.
Processor: Intel Core 2 Quad Q9505 @ 2.80 GHz / AMD Athlon II X4 840 @ 3.10 GHz.
Memory: 6 GB RAM.
Graphics: ATI Radeon HD 5770 or NVIDIA GeForce GTS450 with 1GB VRAM.
Storage: 15 GB available space.
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card.


makul gereksinimler zira izometrik olmasi grafik olmadigi manasina gelmiyor. grafik olmayanini (underrail) patates PC'de bile calistirabiliyorsun.


ilk oyunumda ben de tuccari harcamistim. cok sonra spell listesine bakana kadar haberim yoktu. orasi textbook kotu tasarim. gerci en zorunda bile ne yaparsan yap bitirebiliyorsun. tek gereken hit chanceleri yuksek tutmak. gerisi opsiyonel. hatta yama notlarina, DLC'ye bakilirsa oyunun bir tik daha kolaylasmis olmasi lazim. skill lock, respec, throwing buff vesaire.

spire upgrade sirasi onemli bir de. ilkine upgrade yapamiyorduk galiba? sonra forge, bir sey, bir sey, hatirlamiyorum eski post veya google'dan bakarsiniz. guzel magical yapiyorsun oradan. item fakiri bir oyun oldugu icin onemli.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben act 2 sonunda park etmistim karakterleri, herkes artifact dolu falan, tum spirelari da acmistim, simdi dlc ile dolastim ettim encounterlar icin vs yeter tekrar park ettim, exp gelsin bitiricem.

birde bu adamlarin aciklamasida our 1st content pack ve expansion diyor demekki devami gelecek icerigin, poe'nin dortte birinden az satmis oldugu icin onu exp ve dlcden cikarmak istiyorlardir arayi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

harcanan emek de benzer orana sahiptir. karliligi devam getirecek kadar iyi mi sormak lazim. cevaplamazlar o ayri sdfg.

bu epey daha approachable bir oyun ve populerlesmesi daha kolay bir setting. o acidan beklenti olabilir.

poe 2'nin hikayesini bunun devami kadar merak etmiyorum. umarim gozden dusmez de devamini gorebiliriz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Pillars daha ucu açık bi setting, burda direk herkesi yenen ve tanrılığını ilan eden en güçlü overlordla daha ilk oyundan kapışmaya başlıyorsun. Premise belki tyrannyde daha iyi ama senaryo o kadar kıt bi şekilde yönlendirip kötü bi finale zorladı ki devam oyunlarında gidebilecekleri yer sınırlı kaldı baya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

E hani evil has won and you serve it teması o zaman? Tiers campaigninin sonunda bide ZORUNLU olarak kyrosa darbe vurunca oyunu bu kadar benzersiz yapan ana konuyu bi zedeliyorsun çünkü evil o kadar da net kazanamamış belli.

Geriye benim görebildiğim sadece kyrostan da büyük allah/elemental magic var edictlere güç veren, sen de şimdi onun dünyadaki yeni temsilcisi olup iyi misin kötü müsün kararını verecekesin ama bu arada eski temsilciler old wall builderlarıyla ilgili gizemleri de çöz eksenine indirgediler.

E hani tyrannyi bu kadar ilginç kılan moral dilemmalar, practicality of evil soruları, bürokrasi eleştirileri? Hoop high magic grand adventure a bağladın hepsi uçtu gitti. Ama tyrannyi tyranny yapan low-lvl meseleler, atıyorum bi throne of bhaal gibi sağlam FR arkaplanına sahip değil ki kyrosu ve gizemlerini avlamak aynı çekicilikte olsun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yeni oyunda tema değişebilir abi ne olacak? Yeni tyrant olabilirsin veya sistemi yıkabilirsin. Sorun olmaz. Veya overlord kasıtlı olarak sana böyle bir güç vermiştir falan (birkaç yerde buna dokunuluyor) bu şekilde başka bir yöne gidebilirler. Oyun adamın kalesine saldırıyla başlar sonra overlord ağzımıza sıçar falan. Bütün oyunu zaten yüzlerce sene kyros'un altında yaşayan topluluklar içinde oynarsın. İsterlerse yine toplum incelemesi yapabilirler. Yapılınca yapılır yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

spoiler territorye girdik mi girmedik mi anlamadim bak o kadar ucu acik :P

axedice said:

E hani evil has won and you serve it teması o zaman? Tiers campaigninin sonunda bide ZORUNLU olarak kyrosa darbe vurunca oyunu bu kadar benzersiz yapan ana konuyu bi zedeliyorsun çünkü evil o kadar da net kazanamamış belli.

mid game'de premise'den pazarlama sloganina terfi ediyor. tema her zaman guc cekismeleri oldu. satin alirken, oynarken bilmiyorduk ama geri donup bakilinca oyle. hikayeye bakinca o sonuc kacinilmaz gozukuyor. bir nevi kandirildik.

benim icin kyros tyranny oncesinden daha cekici. tam bir muamma ve yazildigi gibi limitlerini, originini bilmiyoruz. ayni sekilde oldwalls ve magic hakkinda absolute cikarim yapmak eldeki bilgilerle mumkun degil. eb'in tidecaster ustasi var epic seviye. sirin herkes icin buyuk tehdit. oyun dunyasinin yarisi bilinmiyor. akibeti belirsiz bes spire var. nereye baksan ucu acik. ote yanda pillars'da tanrilarin detaylarini oyun sonunda, limitlerini de white march'da ogreniyorsun. bir ucu acikligi kalmadi. o da kotu bir sey degil gerci.

moral dilemmalar, kendini sorgulatmalar her devam gidisatina uygulanabilir. her yigidin bir conquest yapisi var. ashe nasil recruit edilmis, chorus nasil isliyor vesaire...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

zarar haline geliyordu. mecburen geri vites. gordugum guzel tepkilerden biriydi. tesekkurler emegi gecen pro-consumer insanlar. tesekkurler elestiri ortami sunan gaben.

tabii ki bir zafer ciktigini dusunmuyorum. dlc politikasiyla geciren bir publisherdi. ilerki oyunlarda ilk gun fiyatiyla da gecirmesi muhtemel. obligatory: paradox shills btfo.

aslinda su asamada steam'den bir aciklama gelmesi lazim. sikistirilmadan gelmeyecek gibi. biri gaben'a mail atsin indirim vakti oyununu zamlayan onun bunun cocuklari hakkinda ne dusunuyorsunuz diye sdfg. malesef amerikalinin steam'i konu hakkinda konusturtmasi lazim ki tuketiciyi bu cakallara karsi koruyan bir policy zorlansin. onlar da tabii ki listede yok:

said:
Brazil, Canada, Chile, China, Colombia, Eu Countries, Hong Kong, Indıa, Indonesia, Japan, Malaysia, Mexico, New Zealand, Norway, Russia, Peru, Philippines, Saudi Arabia, Singapore, South Africa, South Korea, Taiwan, Thailand, Turkey, UAE, United Kingdom.


firsat bilen ubisoft da ayni boku yemis. onun liste daha kisa.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
DLCnin sitesi de gelmiş, umarım alternatif sonu patchle herkese eklerler.

https://www.paradoxplaza.com/tyranny---bastards-wound/TYTY01ESK0000002.html

said:
Loyalty and Service: Bastard’s Wound will arrive alongside a free update to Tyranny, including new voice-acting, expanded content in the game’s third act, and an all-new path to an unseen ending. What fate awaits those who remain truly loyal to Kyros?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
NG+'a bir bakayim dedim. import rahat olmus. ancak denge sorunlari nedeniyle oynanmayacak halde. XP devretmeme gibi basit bir ayarla guzel hale gelebilir.

tekrar puan dagitilmasi durumunda leveliniza gore bir median gostermemesi sorun. su levelda su kadar weapon/defense skill, su kadar lore/subterfuge ile baslamak lazim diye guide'dan bakmak gerekecek. athletics oyunun kanseri olmaya devam ediyor. potd'de atlethicsli yanci abilityleri 10% hit chance gosteriyor.

sigil devretmesi en iyi feature. emotion, stone, gravelight vesaire sonradan acilanlarla baslanilabiliyor. su bile tekrar oynatir. malumunuz oyunun en iyi yaptigi sey spell sistemi.

artifact getirmek guzel olmus. playthrough basina 2 slot kazanmak gereksiz grind. oyunda replay value var ama o kadar degil...

PC talent sayisi nedeniyle mega kuvvetli hale geliyor. cilki cikmamasi icin XP devretmeyen bir NG+ ayari lazim.

tales from the tiers featurelari gerekli mi tartisilir. uzerine para istemeleri inanilmaz. poe'ye yamayla daha fazla icerik gelmisti. en kotusu de itemlari yama yerine DLC'ye koymus olmalari.

birkac ornek item

https://tyranny.gamepedia.com/Feather-lined_Boots
https://tyranny.gamepedia.com/Exploit
https://tyranny.gamepedia.com/Nightfall_Casque
https://tyranny.gamepedia.com/Submission_Gloves
https://tyranny.gamepedia.com/Entropy%27s_Rend
https://tyranny.gamepedia.com/Silvercore



lvl 20-23 yani tek playthrough icin max levelda duelist build denedim. resmen akti. agility'de duelist, blade dancing, hundred fists. power'da blitz stance. defense'de one handed mastery. thrust ve sunder spamliyoruz. pasif/aktif multi-attack, riposte derken kendi hit almadan rakibi uzuyor.

bastard's wound geldiginde farkli NG+ ayari bulunursa iyi olur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
1 saat erken acildi, tr fiyati 24tl

https://www.youtube.com/watch?v=dboFrN4Jsb0

patch notlari

Base Game: Added Features and Content
---
The following things have been added to Tyranny in the 1.2.0 Patch. You do not need to purchase the ♥♥♥♥♥♥♥'s Wound DLC to gain these updates:

-Additional voiceover in conversations and combat reactions.

-Added Reactivity to player choices in the forms of addition missives and added dialog responses to several characters.

-New DLC banner on the Main Menu to indicate whether ♥♥♥♥♥♥♥ Wound content is enabled or not.

-Users who log in to their Paradox account can now sync their saves to the Paradox Cloud and track their Tyranny Achievements through their Paradox Account.
---
Spoilers:

-Expanded dialog options for players who wish to remain loyal to Kyros.

-New cinematics added to the end of the game, just before resolution slides.

-Expanded the End game slides to account for new player outcomes.

♥♥♥♥♥♥♥'s Wound DLC
---
♥♥♥♥♥♥♥'s Wound adds more depth to your journey through the war-torn world of Tyranny with the addition of a new region and several new quests. Explore a corner of the Tiers forgotten by the war, and enact your judgment on those who would hide from Kyros. This expansions includes new travel map events, encounters, wondrous items, and several quests featuring your companions. Various game improvements have also been implemented to increase the overall scope of the game. Whether you’re new to Tyranny or playing an existing savegame, ♥♥♥♥♥♥♥'s Wound bestows even more captivating gameplay into the saga of Tyranny.

Purchasing this DLC features:
---
Players may now access the ♥♥♥♥♥♥♥'s Wound, featuring:
-New maps, quests, and encounters.

-Companion Quests for Barik, Verse, and Lantry.

-New World Map Events Specific to the ♥♥♥♥♥♥♥'s Wound DLC (You do not need to own Tales from the Tiers to access these World Map Events).

-New Items, Artifacts, and Spell Mods.

-19 new Achievements

The Official Soundtrack Deluxe Edition
---
The Official Soundtrack Deluxe Edition for Tyranny includes over two hours of stirring, dramatic music from Obsidian Entertainment composer and audio director, Justin Bell. In addition to the entire original soundtrack, the Deluxe edition includes all-new music from the ♥♥♥♥♥♥♥'s Wound expansion, along with demo scores from the game's development and other never-before-released tracks.

-43 Tracks in total

-Over two hours of original music

-The complete musical journey from every moment of Tyranny

-All users who purchased the Overlord or Archon edition will receive a free copy of the Deluxe Edition.

-Purchasing the Deluxe Edition includes a free copy of the Original Soundtrack.

Bug Fixes

Gameplay Fixes
---
-Description for Duelist talent updated to say "One-Handed Weapons" rather than "All"

-Verse's Talent Sweeping Death's damage has been reduced from x2 Weapon Damage to x1.5

-Apprentice Garrick no longer gets set to hostile when turning in "Leave No One Behind" Side Quest to Lohara.

-The "Scouring" effect on Entropy's Rend now displays the correct armor debuff.

-"Invigorated" Boon has its correct tooltip in the character sheet menu.

-"Massive Blows II" Power Talent applies correct crit modifier of 30%.

-The Conquest decisions in Battle of Edgering Pass in Apex region is applying the correct game choices.

-Fixed a rare issue where players could become unable to leave certain World Map Event Scenes.

-Added missing lines from some dialogs in Act 3.

Spoilers:

-Switching from Rebel Path to Anarchist Path in Lethian's Crossing no longer applies a Bronze Brotherhood reputation change for killing Vendrien Guard.

-Sirin now awards the Sigil of Emotions to reflect the text in her dialog options where she previously did not.

-Allowing Kyros' Day of Swords to come to pass now correctly plays the end game credits:

-Lantry will now use the Dual Wield skill for his thrown weapon abilities, if he is wielding multiple weapons.

Programming Fixes
---
-Characters will no longer display "SKILL +0" when first gaining a new rank in a skill after loading a save.

-Outrunner Enemies no longer get stuck in an "immune to attacks" state after being interrupted during Cloak and Dagger ability.

-Leadership Talent "Killing Rush" is no longer lost on New Game +.

-Spells learned during a playthrough are now carried over correctly to NG+ in languages other than English.

-Journal now correctly updates to no longer show an 'unread' icon once all journal updates have been read.

-Scarlet Poison duration no longer stacks infinitely causing UI errors.

-Hover text for items in stores now correctly displays the Buy or Sell price of the item.

Text & Localization Fixes
---
-Many typos found by the community have been addressed throughout the game.

-Combat Log for Polish localization displays correct syntax for kills.

-Reputation changes with Tunon in the Reputation Menu is now translated to all other languages besides English.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...