BabacumMostors Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Seru said: BabacumMostors said: e bunu ne başından beri söğütlü çeşmede yapıyorlardı? beylikdüzüne yapılınca mı itiraz ediliyor anlamadım? orada ne yapıyorlar ki indirdiği yerden karşıya geçiyon hop diğer metrobüse bin. yok öyle bir şey, belki gecenin köründe yapabilirsin de gündüz hop mop deyip dışarı çıkarıyorlar bizzat başıma gelen o zaman "aaa öyle olmuyor muymuş?" deyip normal çıkıştan çıktım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 phileas'lar icin yazdik iste amk, bimodal tram diye. manyetik bir iz ustunde gidiyor ray yerine. istanbul icin yapilabilecek en berbat cozum monorail olabilir bu arada Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 oncelikle sakinleyelim belediye o kadar da kotu degil 1-)Metro projeleri bitince, metrobus bayag rahatlayacak, ozellikle mecidiye koy temelli metrolarin devreye girmesiyle rahatlayacagiz. 2-)3. Kopru ve avrasya tunelide bayag rahatlama saglayacak gorursunuz. 3-)Su sirket servisi sacmaligi bir tek biz de var, metrolarin bitmesiyle onlarda kalkacak . 4-)Kadikoyde kentsel donusume laf atmis arkadasin biri, kadikoy bagdat bolgesinin sikintisi yillardir kapali kalan banliyo treni o bitince o bolgede ve e5 te trafik azalmasina sasacak insanlar. 5-)En buyuk sikintilardan biride, soforler kimse kurallara uymuyor, aksam saati herhangi bir kopru cikisina gidin 2 seritlik cikista bekleyecegine herkes 3-4-5 inci serit yapip cakallik yapmaya calisiyor, hem seridinde duzgun bekleye engel oluyor, hemde kavsaga girmeyecek adamin yolunuda tikiyor. 6-)Birde arkadas demis ya gunde 68km yapiyorum, arkadasim 34km uzakta is - ev mi olur diye soran yok? is le evin birbirine yakin olmasi lazim baska turlu devlet ne yapsin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 devlet o konuda cok sey yapabilir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 matama hangi belediyedesin reis, bilelim de işimiz düşerse seni ararız :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 aynen, bu kdr pozitif biri de ilk defa gördüm. tahminen yoğun saatlerde kullanmıyorsun toplu taşıma. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cacodemon Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 Halihazırda var olan projeler tamamlanıp açıldığında beklendiği gibi yoğunluk azalması olacağını düşünmüyorum. İstanbul'a aklı başında insanların rant çıkarı gözetmeden yapısal reformları yüklenmesi gerekiyor. Sen Ümraniye'ye Finans Merkezi yerleştiriyorsun, binlerce çalışanı aynı bölgeye aktarıyorsun ama sadece bir tane metro hattı koyuyorsun. Daha ne olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seele Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 abi sorun göt kadar kara parcasinda 20m insan yasiyor olmasi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 mevcut projeleri bugunun sartlarina gore duzenliyorlar. kentsel donusum ile sehrin ulasacagi devasa populasyona gore degil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 matama said: 4-)Kadikoyde kentsel donusume laf atmis arkadasin biri, kadikoy bagdat bolgesinin sikintisi yillardir kapali kalan banliyo treni o bitince o bolgede ve e5 te trafik azalmasina sasacak insanlar. ya hiç kadıköye gelmemişin ya hiç dayak yememişin o çok net anlaşılıyo matama kadıköy halkı (ki istastistiki olarak İstanbulun en zengin ilçesi oluyor) genel olarak günlük hayatında banliyö kullanmıyordu banliyö daha çok pendik kartaldan kadıköye gelmek için tercih ediliyordu kadıköylüler genelde minübüs caddesi üzerinden minübüsle yolculuk yapıyor toplu taşıma kullanacaksa. ama asıl yoğunluk şahsi araçlar. ki 3+1 ev 850.000 tl olan bi yerde böyle olması normal. şimdi rant uğruna 4 katlı bina olan yere 14 kat dikiyorlar. 120 metre kare ev olan yere 2 tane 60 metre kare ev yapıyorlar. kadıköyün nufüsü inanılmaz değişecek ve en az 2 katına çıkacak. ama yollarda genişleme var mı ? yok. otoban bağlantıları değişecek mi? hayır. inatla hala sahil yolu ve bostancıda deniz taşımacılığına yönelik bir çalışma var mı ? yok. insanlar araç alıp alıp garajlarına yığacak ve çıkamayacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RamsesII Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 matama said: oncelikle sakinleyelim belediye o kadar da kotu degil 1-)Metro projeleri bitince, metrobus bayag rahatlayacak, ozellikle mecidiye koy temelli metrolarin devreye girmesiyle rahatlayacagiz. 2-)3. Kopru ve avrasya tunelide bayag rahatlama saglayacak gorursunuz. 3-)Su sirket servisi sacmaligi bir tek biz de var, metrolarin bitmesiyle onlarda kalkacak . 4-)Kadikoyde kentsel donusume laf atmis arkadasin biri, kadikoy bagdat bolgesinin sikintisi yillardir kapali kalan banliyo treni o bitince o bolgede ve e5 te trafik azalmasina sasacak insanlar. 5-)En buyuk sikintilardan biride, soforler kimse kurallara uymuyor, aksam saati herhangi bir kopru cikisina gidin 2 seritlik cikista bekleyecegine herkes 3-4-5 inci serit yapip cakallik yapmaya calisiyor, hem seridinde duzgun bekleye engel oluyor, hemde kavsaga girmeyecek adamin yolunuda tikiyor. 6-)Birde arkadas demis ya gunde 68km yapiyorum, arkadasim 34km uzakta is - ev mi olur diye soran yok? is le evin birbirine yakin olmasi lazim baska turlu devlet ne yapsin ahahaha birader sen mikro açıdan baktın olaya bayağı. Ev ile iş 34 km uzakta niye diye sordun mu acaba?Yüksek ihtimalle adamın daha yakına taşınabileceği yer çok az.parası yetmiyor yakına gelmeye. Önce devlet kira olayına ve ev rantına fiyatlara el atsın da millet yakın otursun işine. Senin o dediğin altyapı projeleri ulaştırma fikirleri 2023 e doğru ancak tamamlanıyor. 6-7 sene minimum süresi var ki o zamanki projeksiyonlara göre yapılmıyor onlar.Şu anki sorunlar baz alınarak tasarlanıyor... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
neutrino Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 Metrobüs falan yalan aslında. En güzeli asimov'un çelik mağaralar'ında olduğu gibi döşeyeceksin yürüyen bantı baştan sona, oturma derdi de yok mis gibi sdf Beter olsun istanbul. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cacodemon Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 Dünyanın en kalabalık şehirleri ve nüfus yoğunlukları. http://www.demographia.com/db-worldua.pdf İstanbul 23. sırada, sayfa 20. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kyloren Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 istanbulun bu kadar acı halde olmasının sorumlusu belediye falan değildir. insanların cahilliğidir, birbirine yitirdiği saygıdır. kimse belediyeyi falan suçlamasın yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BabacumMostors Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 belediyeden önce devleti suçlamak lazım sen bütün sanayiyi tek bir bölgeye toplarsan ve insanlara iş bulabilecekleri başka bölge bırakmazsan böyle olur insanlar istanbula keyiflerinden göç etmiyor iş bulamadıkları için geliyor, istanbul dışıdna iş bulabilenler de kaçıyor sonrasında kültür çatışması, doğma büyüme orta anadolulu olan biri istanbula gelince uyum sağlayamazsa napacak? kendisi gibi olanalrla bir araya gelip çevresini orta anadoluya çevirmeye çalışacak devlet yatırımcıyı marmara bölgesinin dışına çıkaracak destekler engeller sağlayamıyorsa bunun sebebini tamamen gelen kişilere veya yerel yönetime bağlamamk lazım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oce4n Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 çok alanda sıkıntı var istanbulda ya. mesela bir yazılımcı insanın şirkete gelmesi kadar gereksiz birşey yok. uzaktan çalışmaya müsait yegane mesleklerden birisi. hem adam yola çıkmamış olacak hem de şirket yol parası vermek zorunda değil vs.vs. türkiyede hiç yok böyle evden çalış sen diyen yazılım firması :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zikko Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 evden çalışmaya yatkın değiliz de ondan, il önce etik bilinç oluşması lazım ondan sonra istersen evden döner sat. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 scorch said: zamanında cumhuriyet ilk kurulurken işte başkent ankara bilmemne diye hem stratejik olarak daha önemli hale getirmeye anadoluya abanmışlar, sonra yine gerizekalıların lafları ile istanbul'a abanmaya devam. istanbul 1930-1940 döneminden sonra göç almayı durdurması gerekiyordu diğer şehirleri geliştirerek. aksine OO İSTANBuL HAZIR NÜFUS VAR ESKİ BAŞKENT ABANALIM BURAYA HACI mantığı ile yokedildi şehir. uzun yıllar boyunca ankara ve istanbul nüfusu başbaşa gitmiş. ama gördüğüm kadarıyla "osmanlıcı" zihniyeti "taşı toprağı altın istanbul" diye herkesi istanbula çağırmış. ankara, konya, antalya, izmir... istanbula kıyasla hepsi önemsizleştirilmiş. istanbul'un 5 yıllığına tümüyle kapatılması gerekiliyor. her şeyi yıkıp baştan düzenli bir şekilde hazırlayıp, sonra da maximum nüfusu 5 milyon olarak belirlemek lazım. onun dışında istanbulun trafik ve nüfus problemlerinin başının altından kalkılmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Şubat 19, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 19, 2016 https://media.giphy.com/media/3o85xpjFucQO8dWQQo/giphy.gif Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Şubat 20, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2016 konu hakkinda hic bir fikri olmadan konusma bu senin olayin herhalde 1-)Kadikoyde kimse 4 katli bina alip senin fantezindeki gibi 14 katli bina falan dikmiyor kimse, kadikoyde bir emsal var, buda 2.07, binalarin katlari pesinde degil daire sayisi pesinde kosarken, semsettin gunaltay caddesinin ustunde(minubus caddesi degil oranin adi) ev sayisi en fazla %30, altinda ise %25 ler seviyesinde artiyor. binalar tekrar sekle giriyor insanlarin yasam kalitesi artiyor. Herkese yapilan kapali acik otoparklari saymiyorum bile. 2-)Sen sallamasanda, o evlerin hepsi ilk depremde yikilacak, muhendis raporlarini buraya koyardim ama anlayacagindan emin degilim. 3-)Minubus gibi igrenc trafigin icine eden, bireysel arabadan bile kotu bir sistemi toplu tasima olarak savunabilen birine neyi savundugumu bilmiyorum aslinda hatali benim. 4-)Banliyo treni IBB nin kadikoye en buyuk kazigidir, banliyo treni bir sekilde bitirilip acilsa, minubuslerin kaldirilmasiyla, ustune izmir gebze bolgesinden gelen otobus trafiginin kaldirilmasiyla o bolgede trafigin ne kadar rahatliyacagini gorursun. 5-)Bu insaat furyasi evlerin yenilenmesinin tamamlanmasiyla 6-7 sene sonra bitecek kadikoyde. 6-)Bu arada kadikoy istanbulun en zengin yeri falan degil, en egitimli yeri . Yoksa ev hane halkinin evleri para ediyor ama ceplerinde para yok. Tamamen memur ogretmen emeklisi vs tipi hesapli insanlar. Oraya tasinan parali yeni kesimde bu insanlarin egitim ve yasam stiline geliyor. 7-)Egitimli ve parali kitle istiyorsa seni bati atasehire alalim, bunun nedenini uzun uzun anlatirdim da salla. Soruyorsan kadikoyde nufusu artacak ve hirsizlikla gaspla para kazanilan yer diye soruyorsan onun adi fikirtepe, FIKIRTEPE denen hirsizlik les ve gasp ta tamamen sana katiliyorum. BonePART said: matama said: 4-)Kadikoyde kentsel donusume laf atmis arkadasin biri, kadikoy bagdat bolgesinin sikintisi yillardir kapali kalan banliyo treni o bitince o bolgede ve e5 te trafik azalmasina sasacak insanlar. ya hiç kadıköye gelmemişin ya hiç dayak yememişin o çok net anlaşılıyo matama kadıköy halkı (ki istastistiki olarak İstanbulun en zengin ilçesi oluyor) genel olarak günlük hayatında banliyö kullanmıyordu banliyö daha çok pendik kartaldan kadıköye gelmek için tercih ediliyordu kadıköylüler genelde minübüs caddesi üzerinden minübüsle yolculuk yapıyor toplu taşıma kullanacaksa. ama asıl yoğunluk şahsi araçlar. ki 3+1 ev 850.000 tl olan bi yerde böyle olması normal. şimdi rant uğruna 4 katlı bina olan yere 14 kat dikiyorlar. 120 metre kare ev olan yere 2 tane 60 metre kare ev yapıyorlar. kadıköyün nufüsü inanılmaz değişecek ve en az 2 katına çıkacak. ama yollarda genişleme var mı ? yok. otoban bağlantıları değişecek mi? hayır. inatla hala sahil yolu ve bostancıda deniz taşımacılığına yönelik bir çalışma var mı ? yok. insanlar araç alıp alıp garajlarına yığacak ve çıkamayacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Valvyn Mesaj tarihi: Şubat 20, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2016 Belli bi gelir grubunun aşşası İstanbul da yaşamasın abi anadoluya yollasınlar.çünkü zaten geçinemiyolar burda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
barnacle Mesaj tarihi: Şubat 20, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2016 arkadaşlar trafik rahatladıkça daha çok insan üreyecek göç edecek İstanbula. o trafik yine sıkışacak. boşuna kasmayın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
riglous Mesaj tarihi: Şubat 20, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2016 @matama, hayatinda kac defa bindin banliyo trenine? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Şubat 20, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2016 bugun metroyla geldim bayrampasadan yeni sahraya yeni banliyo treni yenilenmis haliyle bayag iyi olacak riglous said: @matama, hayatinda kac defa bindin banliyo trenine? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar