Sam Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2018 lrm neden yiyeyim, benimki öldürüyor onu diyorum zaten. counter lrm battery. kaldı ki yersem bile dayanacak kadar adamım oluyor, tek adam yiyorsa herşeyi dayanamıyor olabilir focusa, benim durumumda en kötü ihtimal los dışına çekerim, biraz da öbürleri tanklar. kombine hpsi takımın düşmanın dayandığından uzun süre dayanabiliyor zaten. hayır zayıf olduğu şey evasion counterlanabiliyor çok kolay oyunda. düşmanda en bol olan şey sayı, her ateş pip düşürüyor, sensor lock gene düşürüyor, dfa/melee gene düşürüyor, unsteady gene düşürüyor, gunnery skill gene düşürüyor. lrm kovalayan tek bir lightıma abanılmıyor diyorsan eyvallah, ben öyle bir oyun görmedim şahsen şu ana dek. okçuları gene okçuyla temizliyorum, total warda hep heavy/shield archer ile archer yokettim, cavalry gönderdiğim her zaman spearmen büyük sorun çıkardı, işler iyi gitmeyince normalde vermeyeceğim kayıpları verdirdi çünkü. ya araya girdi ya geri kaçarken okçular vurdu. burda da öyle. taş/kağıt/makas değil burda durum çok şükür, herkes taş, daha ağır taş dövüyor. sevdiğini oyna ama, oyunda yapabiliyorsan her zaman sevdiğin tarzda oynamak en doğrusu keyif için. ben sadece oyunda gördüğüm sisteme yönelik yorumda bulunuyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2018 gunun sonunda light sunu yapiyor diyebildigimiz sadece movement speed var herhalde? baska bir sey ekleyebilen var mi? ki onu bile ekstra evasion yapmamislar. light'in oburlerinden dandik olmasi dogal seleksiyon da bu kadar ezilmesi ancak franchise oyununda olacak is. stabilitylerin de ayni olmasi sacma mesela. pilot'un o konuda da daha buyuk faktor olmasi... oyunu yapanlar da farkindadir muhtemelen. ama iste franchise. grafiklere gore dusuk performans yok yalniz. patato tier ekran kartiyla high'da sabit 30 fps oynuyorum. muzikleri ben de pek begenmedim. trackler hit or miss. birkac tane cok basarili olan var mesela "the vast expanse". adamin shadowrun muzikleri daha hostu. https://joneverist.bandcamp.com/album/battletech-original-soundtrack Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2018 nişan alırken light'ların bir size penalty avantajı var ilave zorluk olarak ama +1 filan sanırım sadece. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2018 Oyunu bir yana bırakıp Battletech evrenine bakarsak, lightların kullanılma nedenleri şunlar: 1- Daha ucuz olmaları ve parçalarının kolay bulunur olması. 2- Önden keşif için yollanmaları. 3- Bir bölgeye hızlı müdahale edebilmeleri. Bunların üçü de bu oyuna yapısı nedeniyle eklenemez. Hem haritanın hem de yönetilen gücün daha büyük olması gerekir. Mesela bir grand strategy oyununda bunlar olabilir. Bu oyun için yapabilecekleri en makul şey lance için ağırlık limiti koymaları olurdu. Bu arada, oyunda en çok eksikliğini hissettiğim şey piyade olmaması. MGlerin temel faydası piyadeye karşı iyi iş yapmaları. Oyunda piyade olmayınca içeriye extra hasar vermesi faktörünü eklemişler(yanlış hatırlamıyorsam MW Online'da da böyle bir şey vardı), ama yine de kullanmam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2018 harbiden agirlik limiti olabilirmis. zaten drop tonnage diye gosteriyor. drop masrafi iyi gidermis. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_Rave Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2018 Komutan said: ... Bu arada, oyunda en çok eksikliğini hissettiğim şey piyade olmaması. MGlerin temel faydası piyadeye karşı iyi iş yapmaları. Oyunda piyade olmayınca içeriye extra hasar vermesi faktörünü eklemişler(yanlış hatırlamıyorsam MW Online'da da böyle bir şey vardı), ama yine de kullanmam. melee buildlerde belki işe yarayabilir. flamer,small laser ve mg melee saldırıdan sonra ateşleniyor ve melee de bir parça exposed olursa critleme şansı olabilir teknik olarak ama ben de tercih etmiyorum pek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2018 Campaign'de hikaye görevleri haricinde double heat sink bulan oldu mu? Highlander çok iyi ama heat sinklerini bile kaybetmekten korkuyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2018 arcane said: harbiden agirlik limiti olabilirmis. zaten drop tonnage diye gosteriyor. drop masrafi iyi gidermis. abi oyun tonajınızı arttırın diye tooltip veriyor, niyet o değil çok net. mp değil sonuçta, ai karşıdaki. daha kuvvetli mech kullanılmaısn diye yapay kısıtlamanın alemi yok hani. yavaş bulan kullanmadın zaten progrss hafiften ağıra. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2018 Roadmap Here's a look at the next few months of that roadmap. BATTLETECH Post-Launch Roadmap 1. Compatibility / Performance Investigations Our launch last week wasn't perfect. A subset of players are experiencing hardware/system compatibility and performance issues that our team is working hard to investigate. Solutions for critical issues are always our top priority, and will be released as soon as they're available and tested. Typically, we will release patches to our public_beta branch on Steam for a few days for testing before we push them to the default branch. On that note - last Friday we released our first patch to the public_beta branch for testing. Today, that 1.0.1 Patch went live - you can read the full changelog here. We expect to release more patches to public_beta in the coming days and weeks. 2. General BugFix (Late May) We expect to release at least one general bugfix/improvements patch later in May. 3. Localization (French, German, Russian) and Linux Support These are both Kickstarter commitments and high priorities for our post-launch roadmap. (Along with a couple other Kickstarter commitments that didn't make it in for launch.) We don't have a more precise ETA yet for these items but will update you as soon as we do. 4. Update #1: Customization & Player Options (June/July) We're already beginning work on our first larger free Update to BATTLETECH. This Update is all about customization and reacting to common pieces of feedback that we've received from you on the game. Here's a list of items we're currently looking at for Update 1 this summer --Accelerated Combat Options - We're working on options for players who would like to accelerate the pace of combat missions. --MechWarrior Customization - We know that many players would like to change the appearance, callsign, name, and voice of all their MechWarriors, not just their Commander. This didn't make it in for launch but we'll be adding it in Update 1 --Granular difficulty settings - A set of discrete options for players to customize the challenge level of the game in different areas. --MechLab / Store / Salvage Quality-of-Life Improvements - Interface additions to reduce friction when buying and salvaging new items. --Tutorial-skip Option - Allowing players who have already played the prologue missions to skip those missions when starting a new campaign, and get right to the Leopard. --Addressing Difficulty Spikes - We'll be working on smoothing out some issues with unexpectedly hard (or easy) content. Not to remove all difficulty variance, but to address clear outliers. --Live-streaming Quality-of-Life Improvements - Audio persisting when alt-tabbed, for example. It's important to note that the exact contents of Update 1 may shift during development. Please consider these general directions and priorities. We'll post a more detailed and updated list of what's in the Update closer to its release. 5. More BATTLETECH!! The above is just the beginning! We'll be continuing with more free Updates after Update 1, and we'd also love to release a larger paid content Expansion or two - but right now we're staying focused on bugfixes and immediate reactions to launch feedback. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2018 yama iyiymiş, gecikmez umarım. yalnız mwo oynarken birşey dikkatimi çekti, onda silahları rate of fire farklı birbirinden. öyle olunca ac2, ac5 gibi gudik silahlar bile iş yapar hale geliyor hızlı ateş ettikleri için. o oyun için mi öyle acaba sadece, tabletopta böyle birşey var mı? burada dmg lazımsa çünkü uzun menzilli ac'ler bayağı anlamsız kalıyor maalesef. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2018 mwo direk mwler nasilsa ole oynaniyo. custumizationdan daha fazla detay ve cesitlilik var. table toptansa mechwarrior oyunlarini devami Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2018 streamlerden birinde mech highlight gormustum, sensor range'deki gibi fakat vision varken ekstra visibility icin. onu nasil yapiyoruz? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kizillelma Mesaj tarihi: Haziran 6, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2018 Paradox buying BattleTech studio Harebrained Schemes https://www.rockpapershotgun.com/2018/06/05/paradox-buying-harebrained-schemes-studio/ .. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Apis Mesaj tarihi: Haziran 6, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2018 Oyunda herşey harika da, arkadaş bu kadar alengirli, entrikalı bir evrene bu kadar basit ve düz, bir tane bile plot twist olmayan bir senaryo olmamış. Puanım 9/10. Biri de senaryodan kırdım. Bu arada Assualt Mec'den korkmam yok 3 PPC, yok 2 AC20, yok sittin tane LRM/SRM taşıyan tanktan korktuğum kadar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Haziran 6, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2018 biz esek kadar mech'in armorundan kismak zorunda kalirken x tane SRM tasiyan araclar nereye nasil fitlemis onlari... sorgulamadan kabullenmek gerekiyor galiba. gorev basinda cilizlardan birini vehicle duty'e seciyorum. yolo giriyor ufakliklarin arasina. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 7, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2018 araların ates gucu komik derecede abartı assault mechten cok ates gucu olan aletler ganı ganı. battlemech konseptının ne kadar aptalca olduğunu kendılerı gostermısler oyunda. atlas koyucağına 10 tane lrm carrier koyarsın savasa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Haziran 7, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2018 kamyon büyüklüğünde bir tank 60 tonken, bina büyüklüğünde bir mech 40 ton, ben ona takıldım. :P ama evet missileboatlar çok abartı hale geliyor oyun ilerledikçe. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Haziran 7, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2018 Carrier tipi araçlar tam glass cannon; ateş güçleri korkutucu ama kolay indiriliyorlar. Şu oyunda piyade ve hava araçları da olmalıydı. Hava araçlarıni eklemek zor olabilir de piyadeyi eklemek çok zor değildir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2018 https://www.youtube.com/watch?v=ELKyrmDlTd4 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Ekim 19, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 19, 2018 https://steamcdn-a.akamaihd.net/steam/apps/799750/ss_8320f870f551f5a16c0a10828b529ad940ebcffb.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Nisan 24, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2019 - Urban Warfare Street brawls introduce new tactical gameplay challenges as ‘Mech combat moves from wide-open natural landscapes to vast urban sprawls. Every building in the new urban biome is fully destructible, so you’re never more than a few salvos away from a new line of sight, or the defensive cover of high-rise rubble. Abandoned explosive fuel trucks, destroyed coolant exchanger buildings, and broken electrical transformers that disrupt targeting will drastically change the battle as you go. Electronic Warfare The return of these lost technologies will forever change the 31st century battlefield. ‘Mechs equipped with Electronic Countermeasures (ECM) and nearby friendly units are obscured from enemy targeting systems and immune to indirect fire. Meanwhile, ‘Mechs equipped with Active Probe can reveal, locate, and target enemy units that would otherwise be hidden. Two New BattleMechs The experimental Raven 1X sports an advanced electronic warfare package that combines ECM and Active Probe systems into a lightweight component. The Javelin is a compromise between speed and firepower, with close-range knockout power. New Flashpoints A wide variety of new branching short stories that link together mercenary missions, crew conversations, special events, critical choices, and rare bonus rewards. Three New Enemy Vehicles The Gallant Urban Assault Tank sports a variety of weapons to fight at all ranges with speed and agility, the Packrat is a battlefield support vehicle equipped with a prototype version of ECM, and the Rotunda is a reconnaissance vehicle equipped with a prototype version of Active Probe. New Encounter Attack and Defend is a challenging new mission type where your mercenaries must destroy an enemy’s base to stop a steady stream of attackers before they can overcome your forces and knock out your employer’s base. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Ekim 19, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 19, 2019 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Kasım 21, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 21, 2019 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar