Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Legion Ana Konu


yekeyeke

Öne çıkan mesajlar

axedice said:

Ya illidan da diğer herolarla birlikte ölürse kendini kurban ederse falan ondan alınabilir bi ihtimal, ya da ölmese bile guldan bunu kaçırdıysa glaivelerini bulursun diğer questlerdeki gibi vs

Broken shoredaki ilk savaşta kimler ölecek bu önemli. Varian gidici olabilir anduinin falovor textine göre, thrall gidici olabilir doomhammer hem de üstünde frostwolf insignia var başka yerden gelmez, Trion gidici olabilir zaten adamın konseptine uygun self sacrifice, bi defa da ucundan döndü frozen throneda. Asıl bunlar önemli. Yoksa prot warriorların vyrkul silahını kalkanını kim ne yapsın.

Bence trion ölecek, thrall da yaşadığı travmayla green jesusluktan istifasını pekiştirecek artık olayım bitti dünyanın yükünü omzumda taşıyamam ama silahımı ve görevimi sana teslim ediyorum kahraman! kafalarında. Shaman bu kadar dandik olmasa bi enhancement shaman oynanır şimdi doomhammer için


tyrion arthasla kapisirken donup encoutner sonunda BY THE LIGHT! modunda cikip frostmourne patlatmak yerine az daha ayratici olucakti B takimi, cok epic bir encounter yapabilirlerde ve sonunda HEPINIZI KESTIM modunda res mes yerine tyrion kendini feda edebilirdi arthasi temizlemek icin, iyi bir hikaye yazimi power leveli spikeliyan ve gorevini tamamliyan karakterleri bu sekilde kibarca kenara cekmeyi gerektirir. bolvar sacmaligi ayri derece salaklik.

thrall gene cata boyunca maelstorm ile ugrasti filan, green jesus oldu okay vs ama thrallin karakter gelisimi o noktada biticekti insanlari tiksindirmeden, ya kalici olarak guclerini kaybedicekti yada olucekti, aspectler kaybetti orda misal ama metzen self insert karakterine kiyamaz tabi.

gecmiste becerebildikleri ve bildikleri birsey su olay hani bu akdar basit birseyi bilmiyor degiller, umurlarinda degil artik.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Darksun said:

Evet benide o düşündürüyor, önüne gelende aynı silah. Tüm expansion boyunca pvp de bile aynı silah. Customization için birşeyleri unlock etmen lazım bence onda bile millet sırayla gider sürekli benzer renk/şekilde silahlar görürüz :p


artifact weapon muhabbeti harbi ciddi derecede kötü ve saçma bi karar, ama pvp gear ve silah için bu muhabbet expansion boyu olarak değil ama seasonal olarak zaten vardı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

toggie said:

Oyun mekaniginden kasıt ne, ne bekliyodunuz ki anlamadım ben?


siege mekanikleri olabilirdi. custom guild vs guild kale inşa edip, instance içinde fix sayılarla saldırmak savunmak. pillage, loot eklenebilirdi.

mortisin yazdığı gibi gw2'deki silah/ability tarzı bir şey gelebilirdi.

gerçek anlamda housing gelebilirdi, wildstar'daki gibi.

non-instanced social hublar kurulacak ve rp promote edecek şehirler kurulabilirdi. plotları kiralama ve customize etmek gelebilirdi. shop açma, guild showoff, tavern kurma sky is the limit. oyuncunun eline tool verebilirlerdi.

level yapısına revamp gelebilirdi. 100'u 110 yapmak yerine.

her class için hero class seçimi gelebilirdi. warrior sadece warrior olmaktan çıkıp arcane veya rogue tarzı bir kırılıma gidebilirdi örnek olarak. blademaster veya spellbreaker gibi.

blok, parry sistemi daha interaktif hale getirilebilirdi. threat sistemi düzeltilebilirdi. tanklık no brainerlıktan çıkıp daha responsive bir hale gelebilirdi.

casterların tıklayıp büyü atmalarına extra layer eklenebilirdi. cast timelar statik olmaktan çıkartılıp, büyülerin customize edilmesi gelebilirdi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yazdığım her şey theme park a uygun abi.

blizzard kaynak ayırsa yapamayacağı hiçbir şey yok o yazdıklarımın arasında.

garrison'u guild bazlı hale getirip, raidlerde resource toplatıp, predetermined bina diktirip burada pvp yaptırmanın neresi imkansız mesela. destructive yapı zaten var. siege mekaniği zaten var.

yap 20v20 custom pvp guildvsguild.

al sana yeni mekanik, al sana pvp layerı, al sana her tip oyuncu için incentive.

bunu bir de ladder sistemine koyarsın. herkes dengiyle kapışır. oldu bitti.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

wow artık pvp'e girdiğinde orc'tan human'a dönüştüğün ve alliance için savaştığın bir oyun abi asdasdasd.

ötesi yok.

pandalar uçurtma ile uçuyor.

garrision adı altında bütün social temalar silindi ve virtual slavery getirildi. fb farmvilleden hallice durumu.

trion varken PALADIN CLASS LEADER oluyoruz.

welcome to new wow.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi nesi yeni, siege zaten vardı wintergrasp. threat, parry, block vardı. hem yenisini yapmaya usenmisler diyip, hem de eskiyi istemek oxymoron.

guild icin private area yapmanın garrison'dan ne farkı var. mmo kulturune ters. ha guild'ler faction secsin, factionlar arası savas donsun, world pvp olur dersen gideri var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aynen bingildakin yazdığı gibi örnekler bi de blizzard bu abi otursun düşünsün bizi şaşırtsin yoksa yavaş yavaş ölmeye mahkum oyun. Mekanik derken direkt gameplay deneyimini değiştiren insanlara yenilik hissi verecek olaylar. Yani aynı bokun laciverti modunda arkadaşlar oyuna gireceksiniz yine hep aynı şeyleri aynı şekilde yapacaksınız ama bu sefer honorla item yerine talent alacaksınız veya raidden token toplayıp set alacağınıza artifact upgrade edeceksiniz dersen bu direkt oyuna hiç bi yenilik kalmamak demek. Bildiğin fix bu, wod da bu hatayı yaptık o yüzden artık garrison yerine class order var honor sistemi de v3 die anlatıo adam bi de. Ulan fix patch yapmışsın işte expansion yerine. Tek Expand eden şey işte level ve yeni harita o da ztn bi zahmet
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

toggie said:

abi nesi yeni, siege zaten vardı wintergrasp. threat, parry, block vardı. hem yenisini yapmaya usenmisler diyip, hem de eskiyi istemek oxymoron.

guild icin private area yapmanın garrison'dan ne farkı var. mmo kulturune ters. ha guild'ler faction secsin, factionlar arası savas donsun, world pvp olur dersen gideri var.


wintergrasp'daki context ile benim yazdığım tamamen alakasız ya. tek ortak nokta siege engine ile duvar kırmak. hiçbir incentive, kişiselleşen tarafı yoktu. cd bekleyip, loot almaya gidiyordun. gameplayde son derece leşti.

threat, parry, block vardı derken ne zaman interaktif olarak vardı? character sheette olan % üzerinden pasif çalışıyor. bir zamanlar warrior için kısa cdli bir şeyler vardı ama onları da tıraşladılar. onun dışında şu an tankın geldiği gameplay noktası acınası durumda. boss mekaniklerini ona göre ayarlayıp, tank konseptini tamamen değiştirip skillz destekleyen ve oynaması eğlenceli bir hale getirebilirlerdi.

guild için ortak alanın garrisondan farkı sosyal olması. guild ile birlikte bir şeyler inşa etmek, savunmak, değer kazandırmak veya kaybetmek. mmo bu değil mi abi zaten? kendi dahil olduğun küçük community içinde büyük community ile interaktif bir şeyler deneyim etmek değil mi?

world pvp wow'da çalışmıyor. alt yapıları da kaldırmıyor zaten. eskiden oynayanlar hatırlar göçen zoneları. 2015'de hala aynı durum mevcut. motordan kaynaklanıyor büyük ihtimal.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

geçen konuştuk hayli detaylı burada, en azından vanilla ve bc'de gayet çalışan threat sistemi vardı, tamamen değiştirip içine ettiler, bozdukları şeyi tekrar eski haline getirmeyeceklerine göre.

burning legion'da oynarken baya world pvp yapardım, şu aralarda işte defias'ta zaman buldukca yapıyorum. göcen zone görmedim.

ha sen 100 tane adamın kıç kadar yere sıkıştırıldığı ashran, wintergrasp tarzı yerlerden bahsediyorsan o ayrı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

toggie said:

Oyun mekaniginden kasıt ne, ne bekliyodunuz ki anlamadım ben?


siege mekanikleri olabilirdi. custom guild vs guild kale inşa edip, instance içinde fix sayılarla saldırmak savunmak. pillage, loot eklenebilirdi.

mortisin yazdığı gibi gw2'deki silah/ability tarzı bir şey gelebilirdi.

gerçek anlamda housing gelebilirdi, wildstar'daki gibi.

non-instanced social hublar kurulacak ve rp promote edecek şehirler kurulabilirdi. plotları kiralama ve customize etmek gelebilirdi. shop açma, guild showoff, tavern kurma sky is the limit. oyuncunun eline tool verebilirlerdi.

level yapısına revamp gelebilirdi. 100'u 110 yapmak yerine.

her class için hero class seçimi gelebilirdi. warrior sadece warrior olmaktan çıkıp arcane veya rogue tarzı bir kırılıma gidebilirdi örnek olarak. blademaster veya spellbreaker gibi.

blok, parry sistemi daha interaktif hale getirilebilirdi. threat sistemi düzeltilebilirdi. tanklık no brainerlıktan çıkıp daha responsive bir hale gelebilirdi.

casterların tıklayıp büyü atmalarına extra layer eklenebilirdi. cast timelar statik olmaktan çıkartılıp, büyülerin customize edilmesi gelebilirdi.


ya su konularda blizzarda kizamiyorum cunki wow modifiye wc3 engine kullaniyor HALA, 16-17 senelik motor, wow zaten 11 sene biticek ve hani bu akdar expansion ile gelsitirip hala stabil tutabilmek bile cok buyuk is, o kod yiginini ve calisanlari hayal bile edemiyorum.

iyi yaslandi oyun, bu kadar uzun sure dayanan ve bu kadar cok oyuncu tutabilen 3d mmo yok hani tarihte.

motoru sifirdan yapamazlar, facelift in bedelini gorduk cata da hani 2 kita duzeltmek icin kastilar sirf, outlande filanda dokunucaz diyorlardi hemen vazgectiler filan.

wow2 filanda cikaramazlar bu saatten sonra, yavas yavas sonucek iste wow ve kuculerek devam edicek. setting bitti zaten 5 expansion ile, o vanillada bir his vardi hani bu dunayda tehlikeli cok sey var, legion bekliyor, world tree gg, derpwing cikabilir oglu ve kizi herseyi bok ediyor, elemental saldirilari, dwarf ic savasi ve en onemlisi tabi frozen throne da oturan lich kingin eninde sonunda saldiricak olmasi.

1.9 AQ war effort ile korkunc iyi bir is yaptilar, old godlar cikti birde hani lore seven arkadaslarla bu dunyanin neresi kurtulucak, her yer bela diye tartisiyorduk, daha bi grimdark feeli vardi oyunun. ben strata ilk gittimde baron keserken heyecan yapmistim oo DK kesioz, yerdeki hedeyi arthas gelip cizmis filan diye, naxx filanda ole cok iyi geldi.

expansionlarda irklarin butun sorunlari cozuldu, NE lerde tyrande ile fandral arasinda cekisme vardi buyuk ve malfurion kayipti, world tree gg oldugundan ve teldrassil lanetli oldugundan iyi durumda degillerdi, iste humanlari resmen onyxia manipule ediyordu defias plot filan, IF de gene o muzeye girdiginde bir esprisi vardi, orc catapultu okudugunda "tehlikenin bir zaman kapimiza dayandigini unutmayalim" vs vs

her dusman loot pinata olunca ve her content iyi sonla sifir kayip ile bitince hikayede insanlari ceken birsey kalmadi artik, sc2 yide oyle yalap salap bitiricekler gibi gorunuyor ki butun SC hikayesi sonlanicak, diablo evreni zaten gg hani.

blizz artik bu kolay para isine girer elindekileri somurur heh
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi işte oyle degil, şu an ki sistem komple bok.

vanilla / tbc'de gerçekten TPS denen bir mevzu vardı, dps yaparken TPS'ine de dikkat etmen gerekiyordu, aynı şekilde tank kendini TPS'e göre optimize ediyordu, mevcutta olduğu gibi sadece mitigation'a göre değil.

yani pullaması yetmiyor, sürekli threat yaratması gerekiyordu tankın. aynı şekilde tps'de tanka 90%'a gelen damage dealer, damage meter'da birinci olacam diye elinde ki herşeye yüklenmek yerine, tps'i aşağı çekmekle uğraşıyordu. oyun da hala bu threat fader ability'ler duruyor ama bi boka yaramıyorlar. şaka gibi.

eskiden threat managment, tank'ın threat pool'lamasıyla, damage dealer'ların da sürekli threat fade eden ability'leri kullanmasıyla, elinde ki herşeye abanmamasıyla yapılırdı.

yani o aralar raiderların temel derdi, sadece boss'u enrage timer içerisinde elinde ki herşeye abanarak kesebilmek değildi, threat'tır, tank'tır dikkat etmen gerekiyordu.

wod'da mythic olmasa da custom group'la filan 3 farklı tank karakterimle oynuyorum (dk, warrior, monk), şu anda tank'ların tek yaptığı şey pull yapmak ve mt & ot arası switchler. tank'dan mevcut mekaniklerle aggro çalabilmek mümkün değil.

bu sistemden bende memnun değilim ama eski güzelim sistemin içine edip bunu getirdiler, kolay kolay eskiye döndürmezler diyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tank sorunu diye birsey olustu cunki oyunun yapisindan dolayi, oyunda en gerekli olan ancak 2 den fazla gerekmiyen rol tank ve hani cok niche bir oyuncu kitlesine hitap ediyordu skillcap ve sorumluluk yuksek diye. iyi oyuncular biraktikca veya burnout yasayip dps kaydikca tank sorunu cikti, lich kingde saatlerce sira bekliyordun tank gelsinde heroic yapiyim diye.

wotlk de tanklarin durumu iyiydi gayet, cata da tank normalizasyonu diye pushladilar, pandada katlettiler rolu birde ustune raid finderda tank olarak sira beklemek en acinasi is olunca iyice yuzlerine gozlerine bulasti. eskiden tank olmak spreadsheet de kafa patlatip EH hesabi yapmak, hangi stattan ne kadar kotarirsam avoidance/EH yi efektif sekilde dengelerim ve overgear varsa nasil az daha dps eklerim hesabi idi, tankligin cogu instance in disinda yapiliyordu resmen, oyun motorunu ve hariekt mekaniklerini cok iyi bilmen gerekiyordu. mimiron p4 de yasadigim stresi hicbir oyunda yasamadim ben o lazer boku ve surekli donen govde ile aoe atan base yuzunden. oyun disinda ICC deki giantlarda large hitboxu nasil daha nazik sapittirmadan yuruturum pratigi yapiyordum. tbc de guildumun main tanki ile abidik elite moblara giderdik pratik yapsin diye, ben hunterle kitelar veya traplerdim o rahat calissin diye, healerimizda katilirdi boyle deneyler yapardik filan.

meh ozledim o gunleri :(
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ABi zaten şu an tank oynamamın tek olayı zamandan kazanmak. Vanilla ve TBC de tank oynamak sorumluluktu. hatta buna Wotlk ta dahil edilir ama şimdi tankın en agır sorumlugu fight ı bilmek ve 3 stack olunca taunt kaçırmamak oldu :) Bunun dışında gene çogu insan sorumluluk fazla sandıgı için tank oynamak istemiyor! halbuki inanılmaz zaman kazancın var. çat diye pug buluyorsun. zaten LFR yada HC falan yapıyorsan instant giriyorsun. Tank oynamak casual takılanların ilacı bence :) LFR tank gear yap + Kazzak tan 3-5 birşey al git Hellfire Normal tankla. sonra HC gelir zaten.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...