Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Rihanna - Bitch Better Have My Money (NSFW)

Editor

Öne çıkan mesajlar

Marty said:

kendisi oyle demiyo ama, bi tek sana soylemis heralde esinlenmeyi falan.

How did you write that song?
We were just vibing with Deputy in one of the local studios I record out of. It was back when I was into writing to beats, which I don’t do anymore. He played me it, I went in and started saying something like “BITCH BETTER HAVE MY MONEY!”, because I was feeling ratchet that day. We got that shit done in three hours, then Dep went home and worked on it some more. It came out the way it did, and people seemed to like it.

kesin öyledir hıhı evet tabi...

Hadi onuda geçtim öylesine boş boş yazmış tabi diyelim :D hiç bişi anlamsız yazdı ... haha ok
Sonuçta rihannanın bunu niye kullandığı önemli...

Klibide bunu destekliyor zaten ;)
Bitch Please!
Sosyal ağlarda paylaş

Editor said:

Marty said:

We were just vibing with Deputy in one of the local studios I record out of. It was back when I was into writing to beats, which I don’t do anymore. He played me it, I went in and started saying something like “BITCH BETTER HAVE MY MONEY!”, because I was feeling ratchet that day. We got that shit done in three hours, then Dep went home and worked on it some more. It came out the way it did, and people seemed to like it.

Hadi onuda geçtim öylesine boş boş yazmış tabi diyelim :D hiç bişi anlamsız yazdı ... haha ok

Bitch Please!

:) haha
Sosyal ağlarda paylaş

Editor said:

Marty said:

Bitch Please!

K E S
E
S
Sosyal ağlarda paylaş

applev0dka said:

Başlık arkadaşım bir klip çekti olarak değişsin diyenler ?

kadının biri şarkı yazmıs öylesine.
bu da rihanna'nın hayat hikayesine cuk oturmus, sen bunu rihanna yazmıs dedin.
sonra o yazmadı ama ona uyuyor dedin ?

CSB

Tmm bibi nin yazdiginibilmiyordum ama ozellikle rihanna yazdida demedim hic bi zaman bu kelimeyi kullanmadim
Ayrica cogu line Rihanna tarafindan ekleme varmis orjinalinibikmiyorum ama albumdede sahibi rihanna gozukuyor

Ha bi sn dasboku uunutmusum...

Bsg
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...