Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hearthstone: Heroes of Warcraft #8


Sam

Öne çıkan mesajlar

Bu nerf-denge fln degil beyler. Tam bir avanaklık. Ayni şeyi arena içinde yaptılar. Dün biri ardarda olmak üzere 3 toplamda 4 tane Firelands portal attı bana. İçinden earth elemental cıkıyor, saraad cıkıyor fln. asdf

Şimdi Shaman azalırsa zoo cogalır vs ... azalmazsa ne ala zaten ki öyle olucak gibi duruyor.

Baydım artık oyundan ama başka board-kart oyunu yok. Scrolls vardı ne güzel,içine ettiler onun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Spyro said:

ilk defa bir nerf dalgasinda aciklanan tum nerfleri begendim.. hepsi gayet yerinde (en basta tuskar olmak uzere).. oyunu pic eden yogg saron'a da gayet iyi bir cozum bulmuslar bence..

niye begenmediniz anlamadim :)


Begenmemek degil bastan sona yetersiz ondan öte her yeni exp,adv vites arttiriyorlar, rng tam gaz ileri...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

shaman tuskarr totemic kullanmasa bile unbound elemental kullanıp aynı deckle oynamaya devam edebilir. rbw nerfi midrange shamanin işine gelecek muhtemelen. earlyde removal için kullanmayacağını varsayarsak rakip için daha stresli bir late game demek oluyor bu. oyunların büyük çoğunluğunda board clear arkasından gelen 0 mana 5/5 taunta çözüm üretemedigin zaman lethal beklemeye basliyorsun. execute nerfi de baya yaradı bu arada.

cotw nerfi iyi tabii ki ama asıl sorun deathrattle beast minionlarin attacklarinin yüksek olmasında. orada bi değişiklik olmadığı için hunter decki de oldu gibi devam eder.

rng kartlarının olmadığı bir mod gelene kadar da oyun aynı igrenclikte devam edecek. kafayı kullanma ihtiyacı duymadan amazing spamlayan mal miknatisi oyunu oldu gül gibi hs.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

BonePART said:

execute bence inanılmaz bir nerf değil ya
sonucta ha 1 mana ha 2 mana


hacı o iş öle olmuyo kart oyunlarında ya
araya 1 mana sıkıştırmak ile 2 mana sıkıştırmak arasında kallavi fark olabiliyor. özellikle dragon warrior veya eski tempo warrior gibi tempo odaklı decklerde maçın ilk 6-7 turunda 4-5-6 manalık bi yaratık inip kalan 1 mana ile execute atmak direk maçı kazanmanı sağlıyor. şimdi 2 mana ayırmak gerekecek o iş için.

mesela control warriorlar için daha hafif bir nerf zira sıklıkla execute atıp kalan manayı harcamadan geçtikleri turlar oluyor. ama yine onları da etkiler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...