Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
arkadaş aras kargo resmen kafayı yedirtti. tam bataklık. yalan mı ararsın, arayan numaraya göre telefon açmama mı ararsın, müşterinin suratına telefonu kapatmak mı ararsın, aklınıza ne geliyorsa. herifler resmen sorun yaşanan işlemle ilgili olarak "sikimde olur mu abi yağğğhh" şeklinde takılıyorlar.

hangi merciye şikayet etmeli bu onun bunun çocuklarını?
Mesaj tarihi:
ben 2 sene önce eksenbilgisayarı yazmıştım şikayetvara küçük firma olduğundan heralde ciddiye almışlardı. kadıköy şubesine gittiğimde çalışan eleman keşke şikayetvara yazmasaydınız kendi aramızda hallederdik tarzında bişi demişti. aras kargo siklermi tabi o kadar şikayetin hangisiyle ilgilensin bilemem
Mesaj tarihi:
merkezdekiler ayrı onun bunun çocuğu. ses kaydı var herif suratıma alenen yalan söylüyor. 9:20'de aradım, paketi dağıtıma çıkartmayın emri verdirdim, kadın "zaten paket daha merkeze ulaşmamış, ben işleme aldım" dedi, "yine de dağıtıma çıkartmazlar değil mi, geç işleme alınma falan gibi bir şey olamaz" diye sordum. YOK İŞLEME ŞU AN GİRDİ, PROBLEM YOK diye onay verdi, 2 saat sonra paketi almaya gittim, dağıtıma çıkmış, "bize mail falan gelmedi merkezden" diyor tipini sevdiğimin, merkezi arıyorum "aaa çıkmış yaaa, siz akşam gidin iyisi mi" falan diyorlar.

ondan sonra olay 8:30'da dağıtıma çıkmış, siz 9:20'de aramışsınıza döndü.

tamamen çirkeflik.

şubedeki oç numaramı gördüğü zaman telefonu açmıyor falan.

şirket içi şikayetin yararı yok kısaca. her tarafı bozuk.

şikayetvar dışında resmi bir merci yok mu müşterinin şikayette bulunabildiği? tüketici hakları fln hizmetle ilgilenmiyor mu?
Mesaj tarihi:
reampage said:

var bende geçen ilk kez kullamak zorunda kaldım samsungu şikayet için işe yardı
adamlar 2 defa aradılar filan. Gelmeyen servis hemen geldi


ok o zaman oraya yazayım
Mesaj tarihi:
hayatımda uğraşmam harcadığım zamana yazık, sırf şu onun bunun çocukları sürünsün diye uğraşıcam. müşteriye bu kadar saygısızlıkta artık fazla. kimse sesini çıkartmıyor diye silktikçe silkiyor, rahatladıkca rahatlıyor şerefsizler.
Mesaj tarihi:
abi işimin gücümün ortasında oturdum aras kargo ile uğraşıyorum. gidip depodan ben alsam daha az uğraşmıştım. nasıl rezil bir kuruluştur, ne kadar çöp insanlar çalışıyor anlamadım ki. hiç kimseye ne kötü konuşurum, ne ters bir şekilde çıkarım. gayet medeni bir şekilde konuşuyorum, izah ediyorum, herifler uğraşmamak için beni yalancı çıkarıyor. telefonu suratına kapatma, telefonu açmama olayına girmiyorum bile.

bu nasıl iş abi. o zaman herkes böyle davransın müşterilerine. ben bir müşteri problemi oldu mu kendi işimden çok ilgileniyorum özen gösteriyorum aman mağdur olmasın, etkilenmesin diye. niye bu rezaleti razı olayım yani. ne kadar kanal varsa kullanıcam gerçekten.
Mesaj tarihi:
Şirketten ziyade şubeye göre değişiyor hizmet kalitesi. Aras şöyle aras böyle dememek lazım. Benim burda en iyi hizmet aldığım kargo ara ve sürat.


En kötü hizmet aldığım kargo da yurtiçi mesela. Şubelerinde esmer bi hırto var, işine gelince prosedürleri uyguluyo, işine gelmeyince kafasına göre kargo veriyo. Zaten bütün gün bi bok yapıyolarmış gibi 18:00'den sonra kargo almıyo beyefendiler. Görevli kızlardan 1 tanesi gayet ilgili, diğer 2 tanesi aptal aptal hareketler tripler içinde vs.

Cumartesi günü dağıtım yapmıyolarmış bulunduğum yere ama haber bile vermiyolar şubeden alın acilse fln diye. Sonradan öğreniyosun böyle bişey olduğunu.
Mesaj tarihi:
BabacumMostors said:

şikayet varı nereye şikayet edeceğiz peki?

lan burger king iki sene önce 80 tl paramın üstüne oturdu şikayet varda sorun çözüldü görünüyor sdf

kayıp mal sıkıntılı durum varsa tüketici heyetine başvur




Bi dakka bu daha ilginç bir hikaye dağıtıma çıkmış kargodan, çekil bingildak.

Anlat İldo.
Mesaj tarihi:
Xaenin said:

BabacumMostors said:

şikayet varı nereye şikayet edeceğiz peki?

lan burger king iki sene önce 80 tl paramın üstüne oturdu şikayet varda sorun çözüldü görünüyor sdf

kayıp mal sıkıntılı durum varsa tüketici heyetine başvur




Bi dakka bu daha ilginç bir hikaye dağıtıma çıkmış kargodan, çekil bingildak.

Anlat İldo.
Mesaj tarihi:
merkezi arıyorum, şube ile görüşün diyor.

şubeyi arıyorum, ben aradığımda açmıyor.

merkezi geri arıyorum, numaramla arandığında açılmıyor telefon diye.

biz bu durumda bir şey yapamıyoruz diyor.

hahahah. kervana gel ya.
Mesaj tarihi:
bingildak said:

hayatımda uğraşmam harcadığım zamana yazık, sırf şu onun bunun çocukları sürünsün diye uğraşıcamr.


MEANWHILE AT ARAS KARGO HQ, Istanbul, Turkey

-abi bi şikayet mi ne gelmiş paket mi ne dağıtıma çıkmış
+ya oluyor kanki, günde 2500 paket gönderiyoruz bir tanesi de sorunlu olsun, olur öyle şeyler. six sigma olacak halimiz yok kargocuyuz hemmineeağ. gören de mission critical sanacak
-tağam ben bi şey yapıyorum özür falan halledeyim yine ararsa sen açma başkası açsın. bi gazını alalım
+alamazsanız da uğraşmayın günde 2500 değil 2499 kargo yollasak sıkıntı olmaz. hem böyle massive lojistik operasyonlarında hata oranını sıfırlamak imkansız. varsa sıfır hatalı kargocu kapatalım dükkanı. gelirken bi de çay getirsene
-tamam çayı da söylüyorum da bu yeni stajyeri özel mi seçtiniz ya. arkadaş bi tane güzel stajyer alınmayacak mı bu şirkete anasını satayım
×
×
  • Yeni Oluştur...