Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Superonline Fiber kullanan var mı?


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Bana da teknik destek lazim. Zira superonline ilgilenmiyor benimle.

Modeme wan baglantisi alamiyorum. Superonline'i aradim adamlar sizin apartmandaki switchte gorunuyor ariza, sizin sorumlulugunuzda, biz bir sey yapamayiz dediler (!)
Simdi bunlarin malligi bir yana, benim dusunce sorunun sadece bende oldugu yonunde. Cunku bir cok ev ve dukkanlarda da fiber var ama onlarda sorun yok. En azindan kendi basima bir deneme yapmak istiyorum: apartmanin switchinde kendi kablomu baska bir slota takacam. Ama inip baktim, hangi kablo bana ait anlayamadim. Bunu nasil anlayabilirim?
Mesaj tarihi:
superonline teknik tarafı sıkıntılı ya, bana kaç kere yanlış işlem yaptılar, yanlış bilgilendirdiler..

şimdi hız arttırcam ama aramaya, adamlarla uğraşmaya üşeniyorum.
Mesaj tarihi:
ginaly said:

apartmanin switchinde kendi kablomu baska bir slota takacam. Ama inip baktim, hangi kablo bana ait anlayamadim. Bunu nasil anlayabilirim?


Görmemişim bu mesajı ya, daha önce yaşadım bunu babamların evinde, yardımcı olayım.

Kabloların üzerinde daire yazıyor bizim apartmanın kablolarının çoğunda ama gelen teknik ekibin düzenliliğine ve o anki ruh haline bağlı her şey tabii. Yazmadan gitmiş olabilirler.

Kabloyu takip edemiyorsan, rengi sönük (o an merkez - modem bağlantısı olmayan) kabloları tek tek söküp başka yere takmayı deneyeceksin, bu esnada kendi modemin açık olacak, senin portunda sorun var da sorunsuz bir yere geçirirsen hemen yanar ışık.

Fakat Internet değil de direk WAN ışığın bile yanmıyor ve aynı kutudan internet alan diğer hiçbir kullanıcıda sorun yoksa kablon bir şekilde yaralanmış ve çalışmıyor olabilir. Modemi al eline git, sağlam olduğunu bildiğin kısa bir kabloyla bağla boş bir porta, bak bakalım o şekilde yanacak mı.
Mesaj tarihi:
Çağrı merkezindeki önündeki word dökümanından senaryo işletmek dışında hiçbir şey bilmeyen elemana teknik servisin gerçekten gerekli olduğunu anlatmaktansa elimden geldiğinde kendim halletmeyi tercih ederim valla, ginaly de aynı durumda muhtemelen.

Bunda tekstil tezgahtarını teknoloji şirketine asgari ücretle çağrı merkezi elemanı yapan anlayışın da payı var, yaşadığı en ufak sorunda neredeyse genel merkeze bizzat gitmeye kalkan cahil ve cazgır müşterinin de.
Mesaj tarihi:
danke baggio,
ama ben bir hata yapmışım;

şöyle ki, iki tane blok var bizde, A ve B blok. Ben A bloktayım, haliyle gidip A blok'taki kutuya bakmıştım. La dedim gidip şu diğer bloğa bir bakayım. Otoparkın içinden dolanıp B blok switch'ini buldum, voila, benim dairenin kablosu orada çıktı, üzerine yazmışlar kablonun.
Ama burada da switch ölmüş. Hiç elektrik almıyor. şalteri aç kapa yaptım yok, hub'ın altında prizleri denedim yok. komple yattara galiba switch.
Mesaj tarihi:
yeni hız paketimiz gelecek diye bilgi verdiler bana da dün. Ama bize gelen teknşk ekipler çözüm ortağı sanırım çünkü hem çok mallar hemde anlayışsızlar. TTnet mi diye sordular.
Şöyle bir hata olmuş bizde, sokak kapsında ve sözleşmelerde kapı no 16 gözükürken belediye el attığında yeni taşındığım bina 18 olmuş. Adamlar geldi buna bakamayız tekrar kağıdı gelmesi gerekiyor diyip basıp gittiler. Evde cumartesiden beri internetsizim. Dün bağlanır diye umut ediyordum yalan olduk.
Mesaj tarihi:
sharky said:

Ekip yönlendiler zaten :)

AKK 'ya canı sıkılan arkadaşlar için yeni paket çıkıyoruz. Az sonra :P


Abi demin genel merkezden aradılar, adam gününde çözdü valla. Kalpkalp (tu)(tu)
×
×
  • Yeni Oluştur...