Densiz Mesaj tarihi: Kasım 9, 2014 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2014 3d sitelerinde "eline sağluk çok süfer olmuş" dan başka muhabbet dönmediği için oralarda yazışması sıkıcı oluyor :P. Zaten ne eleştiri geliyor, ne de buradaki gibi dalga geçen oluyor :(. Haliyle o siteler genelde sergi amaçlı kullanılıyor (malesef). Eleştireni, birşey söyleyeni yerin dibine gömebiliyorlar bile. (baya dolmuş muyum ne?) Kısaca ben: Hobi olarak takılıyorum. Normal, mekanik modelleme ile 3d ye girip organikte buluverdim kendimi. İlk başlarda güzel bir giriş yapıp sonra sermiştim. Maya ile başlayıp max ile devam etmiştim. Fakat program ayrımım yoktur. Blender, silo, maya, max çok birşey farketmiyor. Zaten kullandığım araçlar hepsinde var... Ayrıca zbrush ile de samimi bir dostluğumuz var. Pek görüşemesekte birbirimizi unutmayız. Konseptmiş, kompozisyonmuş, sanatmış, kadrajmış... gibi sunum aşamaları ile pek uğraşmadım. O yüzden birşeyler öğretmek isteyen olursa hayır demem... Modelleme kısımları zevkli geldiğinden sunum aşamalarına vakit ayırmamıştım. Bunu biraz değiştirmeye çalışacağım :P NOT: 3d ile alakasız insanlar olabilir bu yüzden bu çalışmaları garip bulabilir. Buradaki çoğu çalışma sunum aşamasında veya render değil (çıktı alınmamış heykel hali diyebiliriz :P. İşte derinin ışık geçirgenliği yok, yansımalar yok, boya badana yok gibi). Ayrıca bazı çalışmalarda WIP ve adres gibi yazılar var onlar için kusura bakmayın. Burası için eklenmiş şeyler değiller. Önemli: Çalışmalar çıplaklık içerir. Herşeyini yapmadım elbetde. Bu uyarı yaşı tutmayan küçük seyircilerimiz için. Eğer forum kurallarını ihlal eden birşey varsa o resim kaldırıldığında bana da haber verilirse iyi olur. Yeniden birşeyler eklerken o kısımları düzelteyim. Geçmişten Günümüze : eskiler http://1.bp.blogspot.com/-ZgSHrR5IHTI/Uwia8OHZfzI/AAAAAAAAAYc/JdwlW5O-oqM/s1600/Ichigo.jpg http://2.bp.blogspot.com/-lKxO9orVoOs/UwibKuXsToI/AAAAAAAAAbo/FVFIso1Cwfs/s1600/sekreter.jpg http://4.bp.blogspot.com/-Daiv1VX407Q/UwibIullkLI/AAAAAAAAAbA/GUnuPKmEEIc/s1600/makawip3.jpg bu altdakindeki 2d resimler bana ait değil. Japonca yazılarda klavyeden asdf diye basılmış şeyler :P http://1.bp.blogspot.com/-YRju2kmLh9o/UwibCtj_OtI/AAAAAAAAAZw/uMEiq3tQgSU/s1600/bfc3c726-5565-43b3-87f9-31d995da67c3.jpg http://3.bp.blogspot.com/-j86OL6oSphw/Uwia6GJhe2I/AAAAAAAAAX4/Esz1uOzjRvo/s1600/3867b938-fa7d-4a42-a85a-c126c2337612.jpg Yakın Zamanda yapılmışlar http://2.bp.blogspot.com/-O5PttvhVgnY/UzDXUYt-NYI/AAAAAAAAAdI/KfnccNBCf3c/s1600/okcu+elf.jpg http://3.bp.blogspot.com/-vmzXgpK7Fqw/UzDXTbSJnuI/AAAAAAAAAdA/8yoAtxlIl58/s1600/okcu+elf+farkli+acilar.jpg El işi çalışmam? :D http://1.bp.blogspot.com/-FzAEtCzZzrI/UzVptNsqNhI/AAAAAAAAAdc/HRo_JeZ8MqM/s1600/piknik+sepeti.jpg Selfie? http://1.bp.blogspot.com/-gCKvO_h5F08/U2boCurUWZI/AAAAAAAAAeA/Tue3a_xDy3I/s1600/duzeltme.jpg şunu 2d bir resimde görmüştüm sanırım. Saçlar hoşuma gitmişti denemek istemiştim. Güya saç ile uğraşacaktım ama en kötü bölüm saçlar oldu. http://4.bp.blogspot.com/--VvuhY_Bhuk/UwioPDkDPaI/AAAAAAAAAcY/oBXi69Q-bxI/s1600/a1.jpg Günümüz :D zbrush içerisindeki saç araçlarını kurcalarkenki saç denemeleri. Model "Genç kleopatra" isimli bitmemiş bir çalışmama ait. Alta 2 kare daha görsel ekleyeyim. http://3.bp.blogspot.com/-uS_dICW5Mms/U_flaCEf3cI/AAAAAAAAAmI/0SkzmWIp0HM/s1600/sac%2B1.jpg http://4.bp.blogspot.com/-eNXXSHUpCn8/U_flaT4seYI/AAAAAAAAAmM/dgBVF8Im5rU/s1600/sac%2B2.jpg kleopatra https://lh5.googleusercontent.com/-OPeCZhQkQuI/U7tu73rHe8I/AAAAAAAAAlo/1LODZoQHQ2w/w0-h0-no/wip.+2-1.jpg şuda avatar yapmak için aldığım bir kare zbrush renderı. Boyutu 100x100 olacağından kaşlar gibi sorunlu yerleri umursamamıştım. https://lh4.googleusercontent.com/-I9PKrZQWiYc/U7tvrv0kKUI/AAAAAAAAAlo/vu_0dDS_gck/w614-h666-no/wip+2-3.jpg Asajj Ventress (clone wars gazıyla :P) Henüz yapım aşamasında. Bir çok yerinde hata var. Sırtından memelerine kadar... Aslında memeler, karın ve sırtda düzeltmeler yaptım ama resmi almayla uğraşamayacağım şimdi. Daha sonra uğraştığımda güncelleme eklerim. Bunu tamamen sunuma kadar götürmeyi düşünüyorum. http://www.tr3d.com/up/forum/galeri/62457.jpg Şuan uğraştığım Şu sn bununla uğraşıyorum. Kendileri x-23 olacak. Fakat model tamamen görünmeyecek. Arkadan görünecek. Elleri yumruk şeklinde kalçasının yanında ve pençeleri çıkmış. Ayrıca bedeninin neredeyse çoğu görünmüyor olacak. Pençelerden kan akıyor gibi.. http://s4.postimg.org/yzbabcn7h/x_23_wip.jpg birşey soracakların dikkatine. Bu konuda herhangi bir eğitimim yoktur. Bu yüzden bir şeye cevap veriyorsam ya totodan sallıyorumdur yada tahmin ediyorumdur :P Bu konu bu foruma ne kadar gitti emin değilim ama şansımızı deneyelim bakalım neler olacak :D
Densiz Mesaj tarihi: Kasım 9, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 9, 2014 Cnc den çıkarmı bilmiyorum (çıkmaz herhalde). 3d printerlar var. Onlarda girinti ve çıkıntılar sorunsuz bir şekilde çıkartılıyor. Tek atımlık tabanca bile yapıyorlardı sanırım :P
pulkas Mesaj tarihi: Kasım 9, 2014 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2014 Sondaki çalışma cetaur gibi.Hafif öne eğmişsin ya karakteri ayaklarda topuktan kesilince centaur gibi olmuş. Birde granny gibi olan var.Çoluğu çocuğu geçtim reşit adamın bile psikolojisini bozar bunlar. X( Eline sağlık.Emeğe saygı.Teraziye tık. O değilde karakalem çizer misin normalde yoksa direk bilgisayarda mı fark ettin yeteneğini?Eline fotoğraf makinesi alsan insan gözüne hitaben fotoğraf çıkarmış gibi senin kadrajdan.
Densiz Mesaj tarihi: Kasım 9, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 9, 2014 Sen centaur gibi olmuşsun! http://s2.postimg.org/e0yjpebsp/Sen_Benzemissin_Centaura.jpg Karakalem çizmezdim. Daha doğrusu çöpten adam çizemezdim. Yetenek hm.. nasıl desem. Pek inanmıyorum :P. Benim düşüncem şu: Bizden daha farkında bir şekilde gördüklerinden çizebiliyorlar. Benim düşüncem bu. Ha yetenek diye birşeyin olduğunu inkar etmiyorum tabiki. Ama milyorda bir sanırım. Diğerleri için. Gerçi bu "daha bi farkında olmaları" dediğim hede de bir yetenek sayılır dimi hm... Bu durumda bende bunun farkında olduğum için yetenekli olabilir miyim acep? :P Şimdi bunu sen de biliyorsun, sen de yeteneklisin. Yetenek kardeşliği :D Çizimden önce 3d ye başladım. Daha sonra organik işine girince "çizmeyide deneyeyim" demiştim. Bir iki resim ekleyeyim alta. Seçmece değiller. ilk orta ve son uğraşlarıma yakın şeylerden atıyorum. Daha güzel karaladıklarımda var elbet ama içlerinden en güzellerini seçip koymak biraz sahtekarlık olurdu. Çünkü onları nasıl çiziktirdim hiç bir fikrim yok. Sanki şansa oldular :D oylesine resimler http://s29.postimg.org/i7b1at4wn/zoroz.jpg http://s28.postimg.org/515wazfst/hohoho.jpg http://s27.postimg.org/3ypz1zglf/1500.jpg rep için teşekkürler. Bende seninkine tıkladım :F
Densiz Mesaj tarihi: Kasım 10, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 10, 2014 x-23 ü bitirdim. Aklımda böyle birşey vardı. Skeç bir çalışma olsun diyip fazladan vakit ayırdım. Bırakacağım bu huyumu :P. zbrush içerisinde aldığım görüntüyü ps de birleştirmeye çalıştım. x-23 sunum http://i.imgur.com/yNBOTQU.jpg?1
Densiz Mesaj tarihi: Aralık 1, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 1, 2014 Detayları kaybetmeden zıt renkleri ne kadar kullanabilirim denemesi için bir sahne hazırlıyorum. Storm wolverini şarj ediyor olacak. ONE SHOT! yüzün yakından görünüşü (kirpik ve kaş olmadan) http://i.imgur.com/QcvULAZ.jpg Storm modelinin genel görünüşü (Pozdan sonra saçları yapacağım. şşimdilik böyle uydurma) Elbisede düzenlemeler yapabilirim (o anki duruma göre.. Ne bileyim atıyorum 20 metre pelerin...) http://i.imgur.com/CBgSt5v.jpg Bu sahneyi düşündüğüm şekli. Fakat yukarıdan gelen yıldırımlar yüzünden storm pek belli olmayacak gibi durdu kamera açısını biraz daha sağa doğru götüreceğimki storm da görünsün. Gerçi wolverini tam arkadan göstermek istiyordum (çünkü wolvi modeli çok kalitesiz olacak) http://i.imgur.com/KYDUdW3.jpg
Densiz Mesaj tarihi: Aralık 1, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 1, 2014 ONE SHOT! (güncelleme) 3 aşağı 5 yukarı şöyle birşey olacak. Kadraj için henüz kararsızım. Dik ve yan olarak 2 deneme yapacağım. Ona göre pelerine eklemeler yapabilirim (sahnede ön plana çıkacak gibi olursa böyle de kalabilir) Storm un yanlış dudak kenarını gülümsetmişim :P. Sol taraf olarak değiştireceğim onu. Gözlere yıldırım eklemeyecek olsam orayada sinirli veya kakasını yaparken zorlanan bir bakış bırakmak isterdim. Aslında dişleri biraz gösterekte yapabilirim sanırım bunu ama bu seferde çok zorlanıyormuş gibi görünecek. edik: saçlar henüz yapılmadı tabiki. Son aşamada hallederim onlarrı. Stormun pozunu biraz daha estetik yapmayı düşünüyorumda. Saçda ona göre değişebilir. http://i.imgur.com/IA4gs7F.jpg
Densiz Mesaj tarihi: Aralık 3, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 3, 2014 Ufak bir güncelleme. Storm yeni poz Saclar değişecek ve el parmaklarındaki sorun düzeltilecek. Sündürmüşüm farkında olmadan. http://i.imgur.com/GTkZ3aE.jpg Şöyle X-23 ü noktalıyorum. Kanlı kansız olarak 2 alternatif hazırladım. Kanlı olan için fazladan duvar kağıdı var (10920-1080 olarak hazırladım sadece.) X-23 son (kanlı) http://i.imgur.com/Hkcufo5.jpg X-23 son (kansız) http://i.imgur.com/CHAZUC0.jpg X-23 son (duvar kağıdı 1920x1080) http://i.imgur.com/CYjTqNp.jpg
Densiz Mesaj tarihi: Ocak 14, 2015 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 14, 2015 Çizgi roman, anime vb. render denemeleri. şunlar ilk denemeler. Renkli olan pek iyi olmadı ama düzeltmeye çalışacağım onu. 2 deneme http://i.imgur.com/bmpxpcC.jpg tam dönüş animasyonları görmek için linklere tıklayın. deneme 1 deneme 2
Densiz Mesaj tarihi: Ocak 3, 2016 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 3, 2016 2016 ile yeniden 3d :P Bugünün denemesi: http://4.bp.blogspot.com/-jG-KQ8DWttY/VohtrAmj8UI/AAAAAAAAAqw/H5Uu329Zdb8/s1600/karakter%2Bkaralama.jpg çok fazla kadınla uğraşıyorum sanırım. https://www.youtube.com/watch?v=x_5WN0T2qRk
SenariouS Mesaj tarihi: Ocak 3, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 3, 2016 guzel olmus hepsi. sadece hatlar cok yuvarlak geldi biraz pixar havasi var daha realistik biseyler denesene misal square enix oyunlari gibi
scorch Mesaj tarihi: Ocak 3, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 3, 2016 ilk posttan gördüğüm götü büyük seviosun
Densiz Mesaj tarihi: Ocak 3, 2016 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 3, 2016 @SenariouS Teşekkürler. doğru tespit. Disney tarzı denemelere başlayacaktım. O modelde biraz ön hazırlığı oldu (Hatta bir süre çizgi karakterlerin bazılarını 3d ye çevirsem benim için daha faydalı olur sanırım). Gerçekçi vs. takılmak istiyordum, hatta daha böyle karanlık karakterleri, atmosferleri vb. şeyleri severim emme... Sürekli bir arkadaşım "piyasada yeri yok" diye vaz geçiririr (turbosquid işine girmeyi düşünüyorumda). Mesela "Asajj Ventress" diye bir karakteri yapıyordum. Bunu da bozmaya başladım. Daha bi normale yakın olacaktı ama vazgeçildi.... Normal/karikatür arası birşey olacak. ASAJJ VENTRESS - YAPIM AŞAMASINDA Bahane edip buraya koyayım. Belki bu sayede bitiririm http://i.imgur.com/vJ1F6Wk.jpg http://i.imgur.com/n1DdhoS.jpg http://i.imgur.com/2LM1grd.jpg http://i.imgur.com/W8Iu8ip.jpg @scorch X(
Densiz Mesaj tarihi: Ocak 4, 2016 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 4, 2016 yeni karakter eskizi http://1.bp.blogspot.com/-_xPhWLgsvsM/VoqeoUYyMkI/AAAAAAAAAro/-qjAoB4juZE/s1600/03_Eskiz_Bizim.jpg http://4.bp.blogspot.com/-TSIfBjevcLE/Voqeo3q2cuI/AAAAAAAAArs/M6mofArDw3Q/s1600/03_Eskiz_Bizim2.jpg
Cuce Mesaj tarihi: Ocak 4, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 4, 2016 vucuduyla kolları ve kafası arasında bir uyumsuzluk var. bi trafta dağlıklı kollar ve kafa varken eti butu yerinde ve sarkmamıs, diğerinde kütle sarkmıs daha zayıf bir durum var. bütünlük eksik kalmıs biraz.
Densiz Mesaj tarihi: Ocak 4, 2016 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 4, 2016 Vücut eh ama kollar fena bozmuş evet. Fazla silindirik olmasın derken içine etmişim :p. Bendeki halini biraz düzelteyim (yeniden yüklemeye gerek yok aynı şeyi). teşekkürler :)-D
KillJoy Mesaj tarihi: Ocak 13, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2016 genel olarak baya iyi. final render koysana bikaç
Gladmir Mesaj tarihi: Ocak 13, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2016 Soyle lighting/textured render lar dan da paylasirmisin
imamizer Mesaj tarihi: Ocak 13, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2016 güzel fena değil. para kazanmak istersen bana mesaj at. sdfg hatta direk benim uo projesine el at. uo zırh silah karakter modelle de bitsin.
Densiz Mesaj tarihi: Ocak 13, 2016 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 13, 2016 teşekkürler arkadaşlar. Bu modelleri daha sonra temize çekip satışa çıkartmayı düşünüyorum. O yüzden böyle eskiz olarak yapıyordum. Sonrakilerde en azından basitçe boyayıp koymaya çalışırım. Göze daha fazla hitap eder bu sayede. Açıkcası diğer programlara alıp, güzel bir sunum için renderla vs. uğraşmam (şimdilik.. Daha sonra temize çektiğimde bunları, bu işi zaten yapacağımdan, 2 kez uğraşmış gibi olurum. Daha doğrusu olmamda, büyük ihtimal fikirlerim değişeceğinden ekleme çıkartma yapıp şu hallerini biraz bozarım.) ama dediğim gibi sonrakilerde en azından boyamalarını yaparım. @imamizer ne kadar paradan bahsediyoruz burada :P
imamizer Mesaj tarihi: Ocak 14, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 14, 2016 model yapıp satışa koyarak çok birşey kazanmayı bekleme. ürün yelpazeni geliştirmeye bak, özellikle içinde seinn tasarımın olan şeyler olsun ve farklı tarzlarda modellerin olsun. asıl para exclusive işlerde. 3-5k tri karakter modellemesi + texture + rig 200-250 dolardan ucuza yapılmıyor.
Öne çıkan mesajlar