Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Overwatch


Cuce

Öne çıkan mesajlar

Bunda lvl atladikca aimim kaydi resmen, ya gelen rakipler iyilesti ya da benim el sacmaladi sdfg

Dun bi 4.2k mmr li tracer geldi karsima. Adami uc kere gordum oyunda. Ucunde de oldum zaten sdfg 55 kille bitirdi ayi.

zaten kaser olan bi heroyu daha da kanser hale getirdi mouse u firlatiyodum sinirden adfgs. Pustlar genji tracer falan icin mouse a 180 turn makroluyolar heralde
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bastion'ın sentry mode'una nerf, gezme moduna buff gelmiş. koşarken repair yapabiliyor (ama bekleyince şarj olan resource'u var) her iki modunda da ammo'su artmış (200->300 ve 20->25)

Bastion

Configuration: Sentry
Deploy time decreased from 1.5 seconds to 1.0 second
Bullet spread increased by 50 percent
Bullet spread is always at maximum (it no longer increases as the weapon is fired)
Magazine size increased from 200 to 300
Headshot damage multiplier has been removed
No longer deals critical damage
Configuration: Recon
Bullet spread decreased by 25 percent
Magazine size increased from 20 to 25
Self-Repair
Can now be used while moving
Now bound to secondary fire (formerly Ability 2)
No longer interrupted by taking damage
A new resource meter has been added that deplete while Self-Repair is active and recharges when not in use
Configuration: Tank
No longer grants bonus armor
Bastion has a new passive: Ironclad
Bastion takes 35% less damage while in Sentry or Tank configuration
Developer Comments: The goal of these changes is to move some of Bastion's power from Configuration: Sentry to Recon, while keeping its sentry mode a strong option, especially versus tanks and barriers. Overall, Bastion should feel stronger and more flexible with these changes.


https://playoverwatch.com/en-us/game/patch-notes/pc/#patch-34874

şu ormanlı kuşlu vidyosundan beri bi yanaklarını sıkasım gelmişti, iyi olmuş (tu)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

onlar bi önceki patch'te geldiydi ya.

shotgun'ımsı silahının bi kerede attığı pellet sayısı artmıştı ama her birinin dmg'i düştüğü için hesaplayınca nerf'e denk geliyordu. bi de 200 hp, 400 armor'u swap'lemişlerdi. hissiyat olarak daha "consistent" oldu demişlerdi.

bu patch'te def. matrix için minimum distance sınırı varmış, onu kaldırmışlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...