Suark Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 o zaten farz, arabada master yapmadan motora başlamak sakıncalı. min 50k km İstanbul sehir ici lazım. Adamın aynadan gözlerine bakıp ne mal olduğunu anlayabilecek seviyeye gelicen. hız sınırının 50 olduğu yerde, 50 le giderken ben öküz dobloyla virajda sıkıştırıyor beni. sonra emniyet şeridi rörörörö Ha bide söyleyemeyi unutmuşum, ışıkta önde durup gazlamamızın bir sebebide, katil arabalardan uzak durmak, malum hızlı hızlanıp sapıkların hışmından kurtulabiliyoruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 aktiftablet said: Xenus said: http://i.imgur.com/hCPrjcA.jpg İsanbulda birgün şunu bütün bisiklet motosiklet kullananlar yapsın. Şöför milleti e kendilerine ne bühyük iyilik yaptığımızı anlarlar belki kusura bakmayın ama o düzeneğe bir araba 2 dokunsa tek tek monte olur o çubuklar benim bisiklet yolunda gitmeye bile yemiyor 1 gün kiralamıştım, aklım çıkacaktı bisiklet yolunda parketmiş arabayı solladım diye yakın geçmeler önüme kırıp yola parkedenler otobüsler zaten sığmıyor sağ şeride, solunda araba varsa gg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 motosikletle ilgili tek eleştirim işine geldi mi 2 şeridin arasından gitmesi işine gelmedi mi de bütün şerit benim demesi emniyet şeridi acil durumlar hariç motorluların olsun diycem yollar ona göre planlanmamış ki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 http://i.imgur.com/ye2iZSd.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rewendor Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Suark said: o zaten farz, arabada master yapmadan motora başlamak sakıncalı. min 50k km İstanbul sehir ici lazım. Adamın aynadan gözlerine bakıp ne mal olduğunu anlayabilecek seviyeye gelicen. hız sınırının 50 olduğu yerde, 50 le giderken ben öküz dobloyla virajda sıkıştırıyor beni. sonra emniyet şeridi rörörörö Ha bide söyleyemeyi unutmuşum, ışıkta önde durup gazlamamızın bir sebebide, katil arabalardan uzak durmak, malum hızlı hızlanıp sapıkların hışmından kurtulabiliyoruz. E araba kullananlar arasında da öküz çok zaten. Ama tersi örnek verirsek ben araba kullanırken motorsikletiyle beni sıkıştırmaya çalışan adam gördüm İstanbul'da, adam bildiğin üstüme çıkacak.Hafif kornayla uyardım farketmedi mi acaba arabayı diye, sallamadı bile bildiğin bilinçli sıkıştırıyor. Ha, "sen kaçmayıp kaza yapsanız araban göçer, araba motoru sıkıştırınca adam sakat kalır" dersen haklısın. Ama sonuçta sırf trafik sıkışık diye emniyet şeridinden yardıran motor sayısı da az buz değil. Öte yandan trafik ışığında en önde yardırmak ya da dur kalk giden trafikte emniyet şeridine kaçmak güvenlikle alakalı değil. Dur-kalk yapan araba çarpsa ne olacak? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 http://i.imgur.com/csYpxzU.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tori Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Sakallar yakıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Rewendor said: Suark said: o zaten farz, arabada master yapmadan motora başlamak sakıncalı. min 50k km İstanbul sehir ici lazım. Adamın aynadan gözlerine bakıp ne mal olduğunu anlayabilecek seviyeye gelicen. hız sınırının 50 olduğu yerde, 50 le giderken ben öküz dobloyla virajda sıkıştırıyor beni. sonra emniyet şeridi rörörörö Ha bide söyleyemeyi unutmuşum, ışıkta önde durup gazlamamızın bir sebebide, katil arabalardan uzak durmak, malum hızlı hızlanıp sapıkların hışmından kurtulabiliyoruz. E araba kullananlar arasında da öküz çok zaten. Ama tersi örnek verirsek ben araba kullanırken motorsikletiyle beni sıkıştırmaya çalışan adam gördüm İstanbul'da, adam bildiğin üstüme çıkacak.Hafif kornayla uyardım farketmedi mi acaba arabayı diye, sallamadı bile bildiğin bilinçli sıkıştırıyor. Ha, "sen kaçmayıp kaza yapsanız araban göçer, araba motoru sıkıştırınca adam sakat kalır" dersen haklısın. Ama sonuçta sırf trafik sıkışık diye emniyet şeridinden yardıran motor sayısı da az buz değil. Öte yandan trafik ışığında en önde yardırmak ya da dur kalk giden trafikte emniyet şeridine kaçmak güvenlikle alakalı değil. Dur-kalk yapan araba çarpsa ne olacak? Dur kalk yapan araba vursa, en basidinden yere düşüceksin, jantın falan egrılcek belkı şasin zarar görücek. Tamamen güvenlikle alakalı yani.Ki bu sayede arabalara da ekstra yer açılıyor. Burdaki sorun, bilgin olmadan fikir yürütmen. Bu arada emniyet şeridinde polisin bize herhangi bir yaptırımıda yok çünkü onlarda biliyorlar durumu. Ben oraya güvenlik için giriyorum, ambulans vs geldiğinde de kenara çekiliveriyorum çünkü hacmen küçüğüm. Hoş zaten trafik zamanı emniyet şeridide dolu oluyor istanbulda heh. Biraz bilgin olsa konuyla ilgili, hak verirsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 http://i.imgur.com/sS0IvlK.jpg?1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 http://www.forumlordum.org/attachments/7122d1412003287/bismillahirrahmanirrahim-resimleri9.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Rewendor said: Suark said: o zaten farz, arabada master yapmadan motora başlamak sakıncalı. min 50k km İstanbul sehir ici lazım. Adamın aynadan gözlerine bakıp ne mal olduğunu anlayabilecek seviyeye gelicen. hız sınırının 50 olduğu yerde, 50 le giderken ben öküz dobloyla virajda sıkıştırıyor beni. sonra emniyet şeridi rörörörö Ha bide söyleyemeyi unutmuşum, ışıkta önde durup gazlamamızın bir sebebide, katil arabalardan uzak durmak, malum hızlı hızlanıp sapıkların hışmından kurtulabiliyoruz. Ama tersi örnek verirsek ben araba kullanırken motorsikletiyle beni sıkıştırmaya çalışan adam gördüm İstanbul'da, adam bildiğin üstüme çıkacak.Hafif kornayla uyardım farketmedi mi acaba arabayı diye, sallamadı bile bildiğin bilinçli sıkıştırıyor. Ha, "sen kaçmayıp kaza yapsanız araban göçer, araba motoru sıkıştırınca adam sakat kalır" dersen haklısın. Ama sonuçta sırf trafik sıkışık diye emniyet şeridinden yardıran motor sayısı da az buz değil. Öte yandan trafik ışığında en önde yardırmak ya da dur kalk giden trafikte emniyet şeridine kaçmak güvenlikle alakalı değil. Dur-kalk yapan araba çarpsa ne olacak? motosiklet sana yakın sürüyorsa direksiyonu biraz kır geçiyorum demektir, istese sıkıştıramaz zaten. denerse en iyi bir kaç kırık kemikle atlatır. tekme bile işe yaramıyor, durum o kadar kötü. http://www.youtube.com/watch?v=UpjZNUWNaww Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rewendor Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Suark said: Dur kalk yapan araba vursa, en basidinden yere düşüceksin, jantın falan egrılcek belkı şasin zarar görücek. Tamamen güvenlikle alakalı yani.Ki bu sayede arabalara da ekstra yer açılıyor. Burdaki sorun, bilgin olmadan fikir yürütmen. Bu arada emniyet şeridinde polisin bize herhangi bir yaptırımıda yok çünkü onlarda biliyorlar durumu. Ben oraya güvenlik için giriyorum, ambulans vs geldiğinde de kenara çekiliveriyorum çünkü hacmen küçüğüm. Hoş zaten trafik zamanı emniyet şeridide dolu oluyor istanbulda heh. Biraz bilgin olsa konuyla ilgili, hak verirsin. E o kadarı eğilme hasar arabalı olsan arkadan çarpsalar da olacak zaten. Şasi dur-kalkta eğiliyorsa alüminyumdan yapmışlar zaten :) Polisin göz yumduğunun farkındayım, ama dur-kalk trafikte emniyet şeridinden akmak ya da kırmızı ışıkta en öne geçmek için güvenlik sebebini kabul etmiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Promenader Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Pic olmus topak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 ya kabul etmeyebilirsin, belki seni geçiyorlar diye sorun yapıyorsundur kendine. Ama güvenlik için bu gerekli ve kullanmadan bilemezsin bunu. 2 tonluk araç benim 150 kiloluk araca 10 la çarpsa yamultur, istersen matematiğini yapalım hep beraber =). Ama söyliyeyim, güvenlik amaçlı bu durum. Ek olarak faydası, trafikten bizi ve sizi kurtarması. Hata affetmeyen bir şey çünkü "ay daldırdım kusura bakmayın tampon cızıldı zaten" gibi bi olayı kaldırmaz mesela. neyse, haters gonna hate, biz yine sizden daha iyi kullanacağız ve sizden daha dikkatli olacağız, çünkü biz risk altındayız. En azından bunu aklınıza kazıyın yeter. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
WaNTeD Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 lan iyki bi motor kullanıyosun sdjfg f16 pilotu olsan nası olacaktı acaba Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rewendor Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Motoruma çarpacaklar yamulacak diye korkan trafiğe çıkmasın, her araçta var o risk :P Söz konusu hayat veya sakatlık derdiyse dur kalk trafikte sakatlık çıkmaz zaten, emniyet şeridine kaçmak gereksiz o trafikte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 kurallara uymadıktan sonra istedigin kadar güvenlik için böyle kullanıyoruz de kimsenin umrunda değil Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DA2019 Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Rewendor said: Suark said: Dur kalk yapan araba vursa, en basidinden yere düşüceksin, jantın falan egrılcek belkı şasin zarar görücek. Tamamen güvenlikle alakalı yani.Ki bu sayede arabalara da ekstra yer açılıyor. Burdaki sorun, bilgin olmadan fikir yürütmen. Bu arada emniyet şeridinde polisin bize herhangi bir yaptırımıda yok çünkü onlarda biliyorlar durumu. Ben oraya güvenlik için giriyorum, ambulans vs geldiğinde de kenara çekiliveriyorum çünkü hacmen küçüğüm. Hoş zaten trafik zamanı emniyet şeridide dolu oluyor istanbulda heh. Biraz bilgin olsa konuyla ilgili, hak verirsin. E o kadarı eğilme hasar arabalı olsan arkadan çarpsalar da olacak zaten. Şasi dur-kalkta eğiliyorsa alüminyumdan yapmışlar zaten :) Polisin göz yumduğunun farkındayım, ama dur-kalk trafikte emniyet şeridinden akmak ya da kırmızı ışıkta en öne geçmek için güvenlik sebebini kabul etmiyorum. Motosiklet şasesi dökme alüminyum zaten. Hafif olması için. Ducati Panigale gibi motorlar artık şaşesiz üretiliyor. 20 senelik B, 10 senelik A2 ehliyetim var ve artık istanbul'da araba kullanmak bir işkence haline geldi. İşim evime yakın, genelde trafik olmayan bir güzergah kullanıyorum o yüzden soyunup giyinmeye üşendiğim için çok motorumu tercih etmiyorum. Ancak motor kullandığımda da, diğer motor sürücülerinin de yaptığı gibi, kırmızı ışıkta aralardan ya da yandan en öne geçiyor ve ışık yandığında da uzaklaşıyorum, aynen Suarkin dediği gibi. Çünkü trafikte bir çok bilinçsiz sürücü var. Emniyet şeridinden giderken duran polislerle selamlaşıyorum çünkü onlar da biliyor bunu, dur kalk trafiğin içinde gidecek olsam niye motora bineyim, yazın sıcağında. Klimalı araba varken. Bu trafik çözülmedikçe kimse, başta Hıncal Uluç olmak üzere, aralardan giden ve emniyet şeridine giren motorculara laf söyleyemez. Bana göre çözüm çok basit. Yapacaksın motosikletteki vergiyi sıfır, bak bakalım o zaman kaç kişi biniyor arabaya. Motosiklet için bir çok eğitim aldım. BMW, Honda Academy, GIS Academy, OMM ve daha niceleri. Ne yazık ki benzeri eğitimler araba için çok az sayıda. Bir bildiğim autodromda verilen eğitim vardı, GIS Academy de vermeye başladı. Araba için bir eğitim almadım buradaki kimse de almamıştır. Ben de eğitimsiz bir araba sürücüsüyüm hepiniz gibi ama trafikte araba ile giderken bir motorcu görürsem hemen yol veriyorum, çünkü biliyorum ki ben motoruma bindiğim zaman bana da yol veren "bilinçli" bir kaç araba sürücüsü var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Sen ne eğitim alırsan al, dananın biri gelip çarptımı hiçbirinin önemi kalmıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rewendor Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 "Dur kalk trafikte bekleyeceksem niye motora bineyim, klimalı arabama binerim" işin özet cümlesi işte. E çünkü öbür türlüsü emniyet şeridi ihlali. Polisin gözardı etmesinden bağımsız olarak kural ihlali. Ama böyle gelmiş, böyle gider. Autodrom'dan ileri sürüş teknikleri eğitimi alan kafadan ben varım bu arada :) Ama Absolut'un dediği gibi o eğitimler İstanbul'da çok fazla şey katmıyor insana. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DA2019 Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Orası öyle tabi. Ben eğitimi zaten bir şey olduğunda nasıl hareket ederim diye alıyorum. Misal virajda önüne su birikintisi çıktı ne yaparsın şeklinde. Yoksa iki arkadaşımızı trafikte başka araçların çarpması sebebiyle kaybettik. Biri motorla yarışmak için sıkıştıran serseriydi, diğeri de kırmızı ışıkta geçen "doktor". Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DA2019 Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Rewendor said: "Dur kalk trafikte bekleyeceksem niye motora bineyim, klimalı arabama binerim" işin özet cümlesi işte. E çünkü öbür türlüsü emniyet şeridi ihlali. Polisin gözardı etmesinden bağımsız olarak kural ihlali. Ama böyle gelmiş, böyle gider. Autodrom'dan ileri sürüş teknikleri eğitimi alan kafadan ben varım bu arada :) Ama Absolut'un dediği gibi o eğitimler İstanbul'da çok fazla şey katmıyor insana. Senden başka da yoktur işte, belki Paramecium. :) Alman plakalı iki 1200GS motorcu görmüştüm geçen sene. Dur kalk trafikte araba gibi ilerliyordu adamlar. Zaten o yan çantalarla aralardan gitmeleri pek mümkün değil de. Almanya'da hiçbir şehirde İstanbul'daki gibi trafik yok zaten. Olamaz da. O yüzden adamlar, emniyet şeridinden, araba aralarından gitmeyi düşünmüyorlar. Onlara göre doğrusu, trafikteki diğer araçlar gibi şeridinde ilerlemek. Ama Türkiye'de ne düzgün ki trafik düzgün olsun. "Düzensizlik" asıl düzen olmuş bu memlekette. Biz de buna ayak uyduruyoruz. Geçen hafta perşembe günü idi sanırım. Ataşehirdeki trafik kazası sebebiyle, 2. köprü trafiği Avrupa - Anadolu yönünde Hadımköy'den başlıyordu. Motoru ile yola çıkan adam, ikitelliden Bostancıya 3 saatte gitmiş. Biz kime ne anlatıyoruz arkadaşlar. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenn Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rewendor Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 O günkü durum bir de bayram tatili başlangıcıydı ama (Arife diye cumayı da izin alanlar için) ekstrem durum. Gerçi ben de bayram seyran olmayan cuma günü İkitelli'den Dudullu'ya 3.5 saatte gittiğimi bilirim, kaza maza da yoktu yolda, sırf trafikten dolayı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DA2019 Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Yani durum çok net ortada. :) Komikli resim koyalım da başlık daha fazla pic olmasın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar