Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pizza Hut sipariş gelmiyor


sabonis

Öne çıkan mesajlar

haaaaa bu arada şeyi söylemeyi unuttum. 2 pizzadan bir tanesi hellim yerine ne olduğunu bilmediğim abuk subuk bir sürü malzeme olan bişi geldi.
2 saatte gelen siparişin üstüne bir de yanlış geldi.

madcow said:

yemek sepetinde pizzacıların hepsine kılım. Okula soyluyorum arada canım cekince falan. ta kampus dısına cagırıyolar pizzayı almak icin. e ulan gidip yerdim ozaman niye soyluyorum ki?


muhtemelen okul almıyordur bunları ya. öbür türlü baya saçmaymış :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sabonis said:

bingildak said:

opsiyonel değil abi para verip vermemek.

adam para vereceksin derse para verirsin veya adam sana ürünü vermez.

para versem mi ne demek asdasd


öyle bir opsiyonel ki. içinden sinek çıkan yemeğe para verir misin sen? aynı mantık. tam 1 saat 55 dakka sonra gelen yemeğin hiçbir anlamı yok. Hele yemek sepeti'nde 'ortalama 30 dakika' diyorsa...
o ürünü adam geri götürürse çöp olacak, kendi işinin iyiliği için yapacağı en mantıklı şey müşteri memnuniyeti açısından beleşe vermek.

sen koyun gibi her türlü kötü hizmete ve muameleye eyvallah deyip para veriyorsan, o senin bileceğin iş.
bok gibi bir hizmet verdiklerinin farkına varsınlar birazcık.



para vermek zorundasın demedim ben sana

adamlar bedavaya vermek isterse verir, vermek istemezse vermez.

ben bunun örneklerini yaşadım. adamlar 2 saat sonra getirdi kapıya, ben ödemiyorum kardeşim dedi, o zaman bende paketi veremem abi dedi aldı götürdü çocuk. ne yapacaksın gasp edip elinden mi alacaksın.

yazdığım şeyi anlamamışsın.

o durumda iki opsiyonun var:

1) parayı verir paşa paşa malı alırsın
2) iptal edip, şikayetci olursun adam sana malı ya bedavaya verir ya da vermez

opsiyonel olmama noktası, sen kafana göre para vermiyorum diyemezsin. eğer şikayetin yerinde bulursa ve yemeksepeti baskı yaparsa veya pizza hut seni haklı bulursa bedavaya vermeyi seçebilir. yoksa sen bir şikayette bulunmadan "2 saat oldu kardeş, pizzayı ver, bende para vermiyorum" dersen kapıya getiren "eleman" insiyatif kullanıp paketi sana vermez. en fazla yapacağı telefonla arar üstüne sorar, o da ver ya da verme der.

izah etme gereği üzdü.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ayrıca bu olaylar yemeksepeti kullananlar için gündelik şeyler asdasd

benim yeni adresime hiç kimse 1 saatten önce getirmiyor. o kadar garip ki 10 dk yürüme mesafesinden bile bir saatte geliyor. son 1 ayda verdiğim HER SİPARİŞİ şikayet ettim, geç getirdiklerine dair.

yemeksepeti tam bir bullshit train haline geldi. aynı replikler, aynı özürler, aynı jestler. restaurantların üzerinde de pek güçleri kalmamış.

2008'de belini büküyordu, köpek ediyordu.

artık yemeksepeti restaurantı suçluyor, restaurant yemeksepetini suçluyor.

yararı bana oldu, dışardan yemek söylemiyorum artık asdasd
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

ayrıca bu olaylar yemeksepeti kullananlar için gündelik şeyler asdasd

benim yeni adresime hiç kimse 1 saatten önce getirmiyor. o kadar garip ki 10 dk yürüme mesafesinden bile bir saatte geliyor. son 1 ayda verdiğim HER SİPARİŞİ şikayet ettim, geç getirdiklerine dair.

yemeksepeti tam bir bullshit train haline geldi. aynı replikler, aynı özürler, aynı jestler. restaurantların üzerinde de pek güçleri kalmamış.

2008'de belini büküyordu, köpek ediyordu.

artık yemeksepeti restaurantı suçluyor, restaurant yemeksepetini suçluyor.

yararı bana oldu, dışardan yemek söylemiyorum artık asdasd

restaurant yazarken bi kıl oldun mu kelimeye? ben hep olurum
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

sabonis said:

bingildak said:

opsiyonel değil abi para verip vermemek.

adam para vereceksin derse para verirsin veya adam sana ürünü vermez.

para versem mi ne demek asdasd


öyle bir opsiyonel ki. içinden sinek çıkan yemeğe para verir misin sen? aynı mantık. tam 1 saat 55 dakka sonra gelen yemeğin hiçbir anlamı yok. Hele yemek sepeti'nde 'ortalama 30 dakika' diyorsa...
o ürünü adam geri götürürse çöp olacak, kendi işinin iyiliği için yapacağı en mantıklı şey müşteri memnuniyeti açısından beleşe vermek.

sen koyun gibi her türlü kötü hizmete ve muameleye eyvallah deyip para veriyorsan, o senin bileceğin iş.
bok gibi bir hizmet verdiklerinin farkına varsınlar birazcık.



para vermek zorundasın demedim ben sana

adamlar bedavaya vermek isterse verir, vermek istemezse vermez.

ben bunun örneklerini yaşadım. adamlar 2 saat sonra getirdi kapıya, ben ödemiyorum kardeşim dedi, o zaman bende paketi veremem abi dedi aldı götürdü çocuk. ne yapacaksın gasp edip elinden mi alacaksın.

yazdığım şeyi anlamamışsın.

o durumda iki opsiyonun var:

1) parayı verir paşa paşa malı alırsın
2) iptal edip, şikayetci olursun adam sana malı ya bedavaya verir ya da vermez

opsiyonel olmama noktası, sen kafana göre para vermiyorum diyemezsin. eğer şikayetin yerinde bulursa ve yemeksepeti baskı yaparsa veya pizza hut seni haklı bulursa bedavaya vermeyi seçebilir. yoksa sen bir şikayette bulunmadan "2 saat oldu kardeş, pizzayı ver, bende para vermiyorum" dersen kapıya getiren "eleman" insiyatif kullanıp paketi sana vermez. en fazla yapacağı telefonla arar üstüne sorar, o da ver ya da verme der.

izah etme gereği üzdü.


canım üzülmüş :D

bütün bu dediklerin opsiyonel olmasına çıkıyor. çünkü pizzayı geri alıp para almadan dönmesinin adama hiçbir yararı yok. baya baya ciddi anlamda sıfır yani. ben "ödemiyorum" dediğim an, o pizzayı verip "parası kalsın" demek zorunda. başka türlü hem müşteriyi kızdırmış oluyor hem parasını alamamış oluyor.

kısacası dediğime çıkıyor. öptüms.

zaten sinirlendirdiler bugün yeterince. çırparım valla :D

prensiplerine bağlı biri olarak böle yamuk yaparlarsa burunlarından getiririm. "ah istemiyorum pizza, gelmesin" diye nonoşluk yapınca hem aç kalıyorum hem adamlara ders vermemiş oluyorum. halbuki azar yiyip, pizzayı da beleşe verince anlıyorlar birazcık bile olsa. "ulan bi halt ettik para da alamadık, yapmamaya çalışalım bir daha bari" diyorlar. ayrıca müşteriyi memnun etmenin önemini falan da kavrıyorlar, tr'de çok az bilinen bir kavram...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ramazanda bu olay başıma geldi bayrama 2 3 gün kala dedim eve pizza söyleyim oturur yeriz. saat 20:30 da ezan okunuyordu. 18:50 de aradım dominosu dedim iftar 20:30 siz siparişi saat 20:15 de elime ulaşıcak şekilde hazırlayın. tabi beyefendi bik bik bişeyler (müşteri memnuniyeti ile alakalıydı sanırım ama oruç kafa ne dedi tam anlamadım) dedi başka bi isteğiniz var mi? dedi telefondaki hatun kişi . yok sadece istediğim saatte pizza eve gelsin yeter dedim. neyse çorba salata vs yaptik. dedim ezan okunur eleman 5-10 dakka geç gelir o arada çorba salata dayanırız pizzayı arkasından yeriz. çorba bitti salata gitti hurma falan filan ne var ne yok sofrayı süpürdüm. ama ne gelen var ne giden. saat 21:10 da bi motor sesi geldi. baktım eleman pizzayı getirmiş. hiç agresiflik göstermeden hoş geldin beş gittin evi bulmakta sorun yaşadın mı diye sorular sordum. eleman cevap verdi bik bik. sonra dedim bu pizzalar kaç para tutuyor. eleman şu kadar dedi. heh dedim şimdi pizzaların parasını telefonda konuşan bayandan iste dedim. eleman bi afalladı . dedi nasıl yani? kısaca olayı anlattım. eleman direk şube yetkilisini aradı. şube yetkilisi ücret almıyoruz ikramımız olsun dedi. eleman tutuşturdu pizzayı elime daha 3 tane daha siparişim var dedi atladı motora gitti. bu da benim böyle bi anımdır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sabonis said:

bingildak said:

sabonis said:

bingildak said:

opsiyonel değil abi para verip vermemek.

adam para vereceksin derse para verirsin veya adam sana ürünü vermez.

para versem mi ne demek asdasd


öyle bir opsiyonel ki. içinden sinek çıkan yemeğe para verir misin sen? aynı mantık. tam 1 saat 55 dakka sonra gelen yemeğin hiçbir anlamı yok. Hele yemek sepeti'nde 'ortalama 30 dakika' diyorsa...
o ürünü adam geri götürürse çöp olacak, kendi işinin iyiliği için yapacağı en mantıklı şey müşteri memnuniyeti açısından beleşe vermek.

sen koyun gibi her türlü kötü hizmete ve muameleye eyvallah deyip para veriyorsan, o senin bileceğin iş.
bok gibi bir hizmet verdiklerinin farkına varsınlar birazcık.



para vermek zorundasın demedim ben sana

adamlar bedavaya vermek isterse verir, vermek istemezse vermez.

ben bunun örneklerini yaşadım. adamlar 2 saat sonra getirdi kapıya, ben ödemiyorum kardeşim dedi, o zaman bende paketi veremem abi dedi aldı götürdü çocuk. ne yapacaksın gasp edip elinden mi alacaksın.

yazdığım şeyi anlamamışsın.

o durumda iki opsiyonun var:

1) parayı verir paşa paşa malı alırsın
2) iptal edip, şikayetci olursun adam sana malı ya bedavaya verir ya da vermez

opsiyonel olmama noktası, sen kafana göre para vermiyorum diyemezsin. eğer şikayetin yerinde bulursa ve yemeksepeti baskı yaparsa veya pizza hut seni haklı bulursa bedavaya vermeyi seçebilir. yoksa sen bir şikayette bulunmadan "2 saat oldu kardeş, pizzayı ver, bende para vermiyorum" dersen kapıya getiren "eleman" insiyatif kullanıp paketi sana vermez. en fazla yapacağı telefonla arar üstüne sorar, o da ver ya da verme der.

izah etme gereği üzdü.


canım üzülmüş :D

bütün bu dediklerin opsiyonel olmasına çıkıyor. çünkü pizzayı geri alıp para almadan dönmesinin adama hiçbir yararı yok. baya baya ciddi anlamda sıfır yani. ben "ödemiyorum" dediğim an, o pizzayı verip "parası kalsın" demek zorunda. başka türlü hem müşteriyi kızdırmış oluyor hem parasını alamamış oluyor.

kısacası dediğime çıkıyor. öptüms.

zaten sinirlendirdiler bugün yeterince. çırparım valla :D

prensiplerine bağlı biri olarak böle yamuk yaparlarsa burunlarından getiririm. "ah istemiyorum pizza, gelmesin" diye nonoşluk yapınca hem aç kalıyorum hem adamlara ders vermemiş oluyorum. halbuki azar yiyip, pizzayı da beleşe verince anlıyorlar birazcık bile olsa. "ulan bi halt ettik para da alamadık, yapmamaya çalışalım bir daha bari" diyorlar. ayrıca müşteriyi memnun etmenin önemini falan da kavrıyorlar, tr'de çok az bilinen bir kavram...


hiçbir noktada opsiyonel olmuyor, telefondaki adam "tamam o zaman iptal edelim" siparişi diyebilirdi, dedikleri oluyorda.

sanki herşey olması gerektiği gibi oluyormuşta müşteriye iyi hizmet verilmediğinde çok şaşırıyorsunuz. benim 3-4 kere mail göndermişliğim var yemeksepetine bu konuda. adam "nasıl kabul etmez ya" diye tribe girip vermiyor sana ücretsiz olarak. yemeksepetinin de vermeye zorlamak gibi bir olayı yok. olay "ziyan oldu ya" olayı değil. adam ister verir ister vermez. olması gereken vermesidir, ama vermediği durumlar oluyor, ben şahsen şahit oldum. kısaca senin dediğin gibi "zorunda" değil. olması gereken vermesi fakat olması gerekenlerin diyarında yaşamıyoruz.

bir gün denk gelirsin birinci elden şahitlik edersin. kuryeyi tartaklarsın artık prensiplerin yüzünden "2 saat bekledim, sen bana vermesen ziyan olacak, BANA VERMELİİSİİNNN" diye.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Theridone said:

MrLevie said:

Theridone said:

Zincir pizza sektoru bende gecen hafta jubilesini yapti. Dükkanin karsisinda eatalian diye bi yer acmislar 10/10 pizzayi 10-15 liraya veriyolar. Orijinal limonata da 4 lira. Daha ne olsun ak


İzmirde di mi bu ya?


evet abi, gel bigün yiyek vall çok beğendim. dükkanı biliyosun


ilk fırsatta dostum ya, öyle bi mesaj attın ki, arkadaşla instagramda gördüğümüz pizza resminin üzerine geldi, çıktık italyan pizzası arıyoruz asdfsd
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi yemegin gec gelme konusu yok, hic gelmeme konusu var.

Sen yeniden siparis veriyosun, telefonda "bundan para almayacaksiniz" cumlesine onay verirlerse, para vermezsin.

Ote yandan sicip sivama hakkin var ilksiparis gelmeyince, istedigin yorumu da yazabilirsin. Eger yazdiriyolarsa.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Redeagle said:

Yarım saat sonra istediğin yemek beş saat sonra gelirse parası verilmez tabi ki. İstiyorsa yemeği geri götürsünler.

"Türkiye'de zaten her şey kötü gidiyor buna mı kaldı" diyerek her yanlışı savunabilirsiniz. Bu olayı doğru yapmaz.


aynen olay bu işte. ben mesela restorandaki müdür falan mı artık nedir bilmiyorum, o adamın düzgün bir şekilde algısını açtım.

ben buna para vermiyorum dedim. öyle bir uygulamamız yok dedi. tamam o zaman ben yine para vermiyorum, bu pizzayı da geri veriyorum getiren arkadaşa, artık çöpe atarsınız dedim.
o noktada "anaaa doğru lan, bari bedavaya verelim de eleman bir daha bizden sipariş versin ileride" dedi içinden ve verdi pizzayı.

gidip kro ötesi maldonado 3-5 yerden sipariş verip sorun yaşayıp sonra onlar doğru şekilde hareket etmeyince, normali oymuş gibi bık bık etmeyin. böyle bir şey yaşadığınızda, restoranın doğru olan yolu öğrenmesini sağlayın, birazcık uğraşmanız gerekecek ama yapacak bişe yok. öbür türlü bok yoluna devam... ha çok seviyorsanız bok yolunu onu bilemicem
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...