Jump to content
AthleT

vücut geliştirme #5

Öne çıkan mesajlar

§ 26 Haz 2014, 20:13
4 burada kaldı.

yeni başlık budur, buradan devam.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Haz 2014, 20:17
Mecidiyekoy civari tavsiye edeceginiz salon var mi ? Kahithane de olur

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Haz 2014, 20:35
fazla kas yapmaya gerek yok ebnce

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Haz 2014, 22:08
öbür başlıktan kalan hydroxycut muhabbetine devam

@sodom abi doğru yolu bulmuşsun sonunda, çok da oyalanmamışsın bulurken gibi. o yüzden tebrik. hydroxycut'ın şu halinin doz aşımı haricinde herhangi bir soruna yol açacağını düşünmüyorum. kafeine ekstra duyarlılığı olup bunun farkında olmayan yoktur heralde.
zararı olmadığı gibi yararı da yok kahve içmenin üstüne. tekrar yazayım da ürünü savunduğum sanılmasın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Haz 2014, 08:32
abi bana kalırsa tehlikesi sınırda. evet bunu kullanan binlerce insan var ve bir zarar görmemiş olabilirler ama bu zarar görme durumu bünyeden bünyeye değişebilir. kafeinle ilgili bir sıkıntım yok hatta iyi bir kahve içicisiyim günde 4 kupanın altına düşmem. hydroxycut'ı kullandığım dönemde korkup koşu bandından indiğim çok oldu. kullandın mı bilmiyorum ama insanın göğsüne yumruk gibi bir sıcaklık oturur ve efor sarf ettikçe bu yoğunluk artar. gerçi sigara kullanmamdan sebeple de beni fazla zorlamış olabilir. neticede bilimsel bir veri elimde yok tehlikeli olduğuna dair kesin konuşmayayım ama kişisel deneyimim gereksizliğinin yanında tehlike sınırında bir supplement olduğu yönünde. neyse ki efedrin kullanılan dönemine denk gelmemişim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Haz 2014, 15:06
Geniş leğen kemikli insanlar, ne yapıyorsunuz belinizi ince göstermek için? Zayıflayınca yine dert oldu içime.

Oturup sabah akşam kanat çalışsam işe yarar mı? Olmadı estetik cerraha gidip uçlarından traşlatıcam mk.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Haz 2014, 15:26
abi ben belimi nasi kalinlastirdigimi anlatayim once.
paused squat, tek elle farmers walk, ayakta overhead press, agirlikla 6-10 tekrar oblik hareketleri
bunlardan kacinabilirsin :)

soyliceklerim guclenmek o kadar umrunda olmayip ucgen olmaya asiri onem verenler icin gecerli. yoksa pek sevmedigim bi calisma stili yani.
bol bol kanat caliscan. hareketleri oturarak yapcan. oturarak agir omuz press dambilla. yan omuzla kanati buyutcen

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Haz 2014, 16:03
Belim dediğimde verdikleri hareketler hep onlardı lan :(

Nefret ediyorum belimden.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Haz 2014, 20:11
çok büyük sıçtım bu gün spor salonunda.

kafam o kadar dolu ve midem bir o kadar boş ki bu aralar, bildigin aynı anda farklı en az 3 yerdeyim.

spora gittigimde çantamı bir dolaba koyup, bana verilen anahtarın dolabını boş olarak kitlemişim.

çalışma bittikten sonra (salonu ben kapatırken her zamanki gibi) dolabımı açıp dolabı boş görünce yusuflar sardı beni.

aksine diğer dolabı da biri kitlemiş ve anahtarı ortada yok, en son bu kız kalmış benim zıtlaştıgım geçenlerde (bahsetmiştim bir mesajımda).

dedim '' kameralara baksak, almış biri herhalde... '' falan.

nasıl yusufum ama, kimlikler, kartlar, yeni aldıgım spor ekipmanları (knee sleves, wrist wraps, belt) bir tarafa, TELEFON!

abi telefonda bildigin erotik seyler var gırla, bana ve mesajlastıgım baska hatunlara ait.

3.5 atıyorum....


neyse özete gelelim.

benim telefonu kız çaldırıyor, (titreşimde her zamanki gibi) zar zor duyuyorum kilitli dolabın içinden.

yüklenip menteşeyi yerinden çıkarıyorum ve tadaaaa! çanta orda...


şimdi kız bana bakıyor tip tip...

ben özür diliyorum vs, kız ''aaa ben periyodumdayım'' da bilmemne, ''bunu telafi etmelisin'' yok ''çikolata şeker isterim''bilmemne. Çıkarken tekrar '' telafi etmelisin ''


böyle yani;


şu an hala 3.5 atıyorum ve kendime ait nudeleri hemen siliyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Haz 2014, 20:16


ilk sayfa post

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Haz 2014, 20:25
Black_Hand said:

çok büyük sıçtım bu gün spor salonunda.

kafam o kadar dolu ve midem bir o kadar boş ki bu aralar, bildigin aynı anda farklı en az 3 yerdeyim.

spora gittigimde çantamı bir dolaba koyup, bana verilen anahtarın dolabını boş olarak kitlemişim.

çalışma bittikten sonra (salonu ben kapatırken her zamanki gibi) dolabımı açıp dolabı boş görünce yusuflar sardı beni.

aksine diğer dolabı da biri kitlemiş ve anahtarı ortada yok, en son bu kız kalmış benim zıtlaştıgım geçenlerde (bahsetmiştim bir mesajımda).

dedim '' kameralara baksak, almış biri herhalde... '' falan.

nasıl yusufum ama, kimlikler, kartlar, yeni aldıgım spor ekipmanları (knee sleves, wrist wraps, belt) bir tarafa, TELEFON!

abi telefonda bildigin erotik seyler var gırla, bana ve mesajlastıgım baska hatunlara ait.

3.5 atıyorum....


neyse özete gelelim.

benim telefonu kız çaldırıyor, (titreşimde her zamanki gibi) zar zor duyuyorum kilitli dolabın içinden.

yüklenip menteşeyi yerinden çıkarıyorum ve tadaaaa! çanta orda...


şimdi kız bana bakıyor tip tip...

ben özür diliyorum vs, kız ''aaa ben periyodumdayım'' da bilmemne, ''bunu telafi etmelisin'' yok ''çikolata şeker isterim''bilmemne. Çıkarken tekrar '' telafi etmelisin ''


böyle yani;


şu an hala 3.5 atıyorum ve kendime ait nudeleri hemen siliyorum.

sex döncek diye bekliyodum pff

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Haz 2014, 20:26
spora başlamak istiyorum tekrar
evde wing tsun la başlasam

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Haz 2014, 02:42
Black_Hand said:

çok büyük sıçtım bu gün spor salonunda.

kafam o kadar dolu ve midem bir o kadar boş ki bu aralar, bildigin aynı anda farklı en az 3 yerdeyim.

spora gittigimde çantamı bir dolaba koyup, bana verilen anahtarın dolabını boş olarak kitlemişim.

çalışma bittikten sonra (salonu ben kapatırken her zamanki gibi) dolabımı açıp dolabı boş görünce yusuflar sardı beni.

aksine diğer dolabı da biri kitlemiş ve anahtarı ortada yok, en son bu kız kalmış benim zıtlaştıgım geçenlerde (bahsetmiştim bir mesajımda).

dedim '' kameralara baksak, almış biri herhalde... '' falan.

nasıl yusufum ama, kimlikler, kartlar, yeni aldıgım spor ekipmanları (knee sleves, wrist wraps, belt) bir tarafa, TELEFON!

abi telefonda bildigin erotik seyler var gırla, bana ve mesajlastıgım baska hatunlara ait.

3.5 atıyorum....


neyse özete gelelim.

benim telefonu kız çaldırıyor, (titreşimde her zamanki gibi) zar zor duyuyorum kilitli dolabın içinden.

yüklenip menteşeyi yerinden çıkarıyorum ve tadaaaa! çanta orda...


şimdi kız bana bakıyor tip tip...

ben özür diliyorum vs, kız ''aaa ben periyodumdayım'' da bilmemne, ''bunu telafi etmelisin'' yok ''çikolata şeker isterim''bilmemne. Çıkarken tekrar '' telafi etmelisin ''


böyle yani;


şu an hala 3.5 atıyorum ve kendime ait nudeleri hemen siliyorum.

zıt mıt sevişcek misin artık kızla

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Haz 2014, 02:43
pontipati said:

spora başlamak istiyorum tekrar
evde wing tsun la başlasam

hangi spora? martial artsa ise evet evde wing tsunla başlasan iyi olur heralde

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Haz 2014, 08:50
herhangi bi spora sdf çok güçsüz hissediyorum kendimi, bazal metabolizmayla yaşıyorum resmen.
wallbag im vardı onu da bulursam tamam bu iş

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2014, 12:12
Programimi degistirmeyi dusunuyorum. Bugun su sayfayi buldum. Hosuma gitti. Hafta da 3 gun upperbody workout.
http://www.weighttraining.com/workout-plans/upper-body-workout-plan
Nasil? Abs ve kardio icin ayri programlarim var buna eklenecek.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2014, 12:34
Programda Deadlift yok. Tamda yeni baslamistim yapmaya. Hangi gune koyayim?
Bir deadlift videosu daha:
http://www.youtube.com/watch?v=PtrAiulTGWs#t=232
Su salonun guzelligine bakin. Benim gittigim avrupai spor salonunda bile su egimli barlardan bir tane var. Sira bekliyoruz. Videoda ki adamin arkasinda kac tane bar asili?
Gecen kaldigim otelin spor saolunda hissettim aletlerin eksikligini. Spor saolunun malzeme, alet cesitliigi ve kalitesi cok onemli.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2014, 18:32
z bar 1 tane yeterli de bizim salonda 2 tane olimpik bar var o nolcak?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2014, 18:34
o adamınkilerin devri geçti
şimdi öküz gibi hangarda inşaat ortamı gibi salonlar moda

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2014, 18:40
bu sefer güzel video bulmuşsun. dean somerset zaten biraz dyel de olsa da bu işlerin nerdü. %100 vertical shinden emin değilim başlangıç pozisyonunda. onun dışında dediği her şeye dikkat etmek lazım. bazı noktaları çok vurgulamadan söylüyo, atlamamak lazım.

bi de deadlift tutorial videosunda deadlifti 60 kiloyla göstermeleri saçma biraz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2014, 18:55
hunty said:

Programimi degistirmeyi dusunuyorum. Bugun su sayfayi buldum. Hosuma gitti. Hafta da 3 gun upperbody workout.
http://www.weighttraining.com/workout-plans/upper-body-workout-plan
Nasil? Abs ve kardio icin ayri programlarim var buna eklenecek.

bacak yok farketmişsindir. onu geçiyorum
horizontal pull yok hiç programda. scapular retraction yaptığın tek hareket face pull ve face pull hafif bi hareket. ya bi row ekle bi yere ya da face pullu daha öne alıp set sayısını arttır.

yani onun dışında bi eksik görmedim. progress etmesi sana kalmış. edersen yardırırsın

deadlifti normalde sırt gününe koyarlar; ama göğüs-kol günü omuz-sırt gününden her türlü daha hafif olacağı için göğüs-kol gününe koy derim. haftada 1

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2014, 20:45
scapular retraction dedigin omuz isitma hareketleri oluyor sanirim. Onu her calismaya eklemem lazim cunku sol omuzum tramvali (sol omuz ustune dusmustum eskiden.) Ozellikle dambil ile incle benchpress yaptigimda agriyor ki bir daha dambil ile yapmayacagim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2014, 20:50
bençte ağrıyan omuzla scapula dengesi bu kadar kötü bi program yaparken başarılar
scapular retraction ve depression hacı yaz google a çıkması lazım. ısınma hareketi değil kürek kemiklerinin hareketleri. scapular protraction, depression, retraction, elevation
bol bol protraction ve elevation yapıyo programın. depression ve retraction hiç yok. uzun süre bu programı yaparsan ve omzun sakatlanırsa benden değil. sakatlanmazsa da ben yanılırım iyi olur. omzu naparsa yapsın sakatlanmayan adam var, 2 benç yaptı diye giden var. anatomini bilemeyiz burdan

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2014, 20:56
Her calsimaya sunu eklesem mesela:
http://www.youtube.com/watch?v=RCOV9mm4ebQ#t=162
1:15 de ki hareket ve sonrasindaki hareket. Calismayi en fazla 5 dakika uzatir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2014, 22:42
abi yok bunları falan ekleme, rehab ya da activation drill tarzı hareketler bu gösterdiklerin. yalnızca şu cümleyi yazsam yeterliydi, uzattım: row ve pull-upı çok iyi formla yapman yeterli.

said:
In reality, a well performed chin-up or pull-up, where you actively depress the scapulae at the top, may be one of the best shoulder stability exercises you can perform.


düzgün pull up anlatan video yokmuş lan piyasada. yarım saatte şunu buldum
http://www.youtube.com/watch?v=Qq9e2CG9HlI

row:
http://www.youtube.com/watch?v=Iigix2yTxxY
http://www.youtube.com/watch?v=F4ooY1N05Ig

row ve pull-up yaparak çalışmış olcan yani zaten retraction ve depressionu. kimse ekstra garip garip hareketler eklemiyo bunlar için, gerek yok

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...