Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

mil, puan biriktirten, kendini sevdiren kredi kartı


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
olay farketmek değil, yaptığın rezillik. rezilliğinin üstünden bana laf sokmaya çalışman daha büyük rezillik. bu daha büyük rezilliğin üstüne hala konuşman ise ne bilmiyorum.
  • 2 hafta sonra ...
  • 5 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
garanti bankasından maaş hesabı açtırdım. otomatik kredi kartı başvurusu yapmışlar adıma. önce iptal ediyim dedim. sonra düşündüm ilerde ekmek alacak para bulamayacağım durumlarda iyi olur, bimden ekmek alırım. bari arıyım yıllık aidatı varsa iptal ediyim başka biyerdrn aidatsız açtırırım. bu arada zaten kabul edilmiş otomatik yapmadığım başvuru.

garanti müşteri hizmetlerini aradım. müşteri temsilcisine bağlanamıyosun hiçbir şekilde. tel bankacılığı şifresi lazım onu belirlemen içinde kart olması lazım. kart yok şifrede alamıyosun.

tek çare kayıp çalıntı bildirimi ve uygunsuz kart kullanımından direk müşteri temsilcisine bağlanmak. dedim sonuçta uygunsuz kart kullanımı garantinin yaptığı. başvurmadan kart veriyor.

telefonu açınca müşteri temsilcisi unuttum o ifadey uygunsuz kart kullanımı demeyi. anlattım böyle böyle oldu. ya ayarlayın aidatsız olsun yada iptal edin.

bu hat kayıp çalıntı hattı başka işlem yapamıyoruz diyor. elinizde kart olmadanda garantiye telefonla bağlanma imkanınız yok şubeye gidin. mesai saatleri içinde şubeye gitme imkanım yok diyorum. yapabileceğim bişey yok diyor. bi yere bağla diyorum bu hattan olmaz diyor. şikayet kaydı oluştur diyorum bu kayıp çalıntı hattı yapamam diyor. e benim sorunum var çözün diyorum. çözemiyorum diyor ve en sonunda ekliyor başka bir arzunuz varmıydı.

şimdi ben böyle bi bug olduğunu biliyorum. başka bir arzunuz varmıydı dediğinde yok sağol demeden telefonu kapatamıyor yasak. 10 -15 dakika boyunca her başka bir arzunuz varmıydı dediğinde sorunumun çözülmesini istiyorum dedim. loopa aldık kızla baştan aynı şeyleri konuluyoruz en son başka arzunuz varmı diyince sorunumun çözülmesini istiyorum diyorum hop başa dönüyoruz. imkanı yok kapatamaz istesem sabaha kadar aynı şeyi loopa alırdık kızla. 10-15 dakka sonra dedim kıza yazık hadi iyi akşamlar dedim kapadım.

ha niye anlattım bunu. bazı insanlar vardır kapitalizm büyük şirketler devlet felan diyince karşılarında mücadele etmeleri gereken çok zorlu bişey var sanır. halbuki böyle aptal, beyni iradesi olmayan bişey işte. daha öncede denetimli serbestliği oyaladım böyle. müsait olduğumda normalden 2 sene sonra gittim kendim başlattım işlemleri. bu telefon görüşmesinde de iyice idrak ettim 15 dakika boyunca.
Mesaj tarihi:
yok sordum. genel merkez yada şube numarasını bulsam halledemezmiyim diyorum. genel merkez numaramız yok şubelerinde bu işi halledebilecek telefon birimi yok diyor.
  • Genel Yönetici
Mesaj tarihi:
Garanti gayette maaş hesabı olup Bonus gönderdiği müşterisinden senelik kart aidatı alıyor en azından benden almışlardı. Garanti'deki maaş hesabı değişince toptan kurtuldum Garanti'den :)
Mesaj tarihi:
hesap işletim ücreti değil onu sordum zaten. ben kredi kartı başvurusu yapmadığım halde kredi kartı başvurunuz onaylanmıştır dedi direk. o başvurmadan aldığım kredi kartının yıllık aidatı varmı onu öğrencem. şubeyi arıyım dedim kendin gitmen lazım diyor.
Mesaj tarihi:
ki yüzde yüz var yıllık kullanım aidatı ve iptal edemiyorum hiç bi şekilde. bddk ya mı başvursam ben kredi kartına başvurmadım desem. normalde öttürmeleri lazım.
Mesaj tarihi:
maaş hesabın varsa aidat almazlar, benim 3 senedir garantide 1 tl vermiyorum havale eft de ücretsiz, alınıyor diyorsa maaş diyip aldırtmayacaksın, kullanmam diyorsan da iptal ettir şubeye gidip veya kart gelince telefonla veya kartı teslim alma
×
×
  • Yeni Oluştur...