Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Stronghold Crusader II


Öne çıkan mesajlar

  • 1 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
ilk cıkan stronghold'u birkac ay once tekrar yukleyip bitirdim. sadece müziklerini yeniden dinlesem yetiyo zaten.
http://www.youtube.com/watch?v=UR-wBngW4tQ&index=1&list=PL463C49B1ED5B844F
  • 2 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
Komutan said:

Yıl 2014, hala birimlerde collision yok, hala kılıçla duvar yıkılıyor.


duvarın kılıçla yıkılmasıyla teknolojinin ne alakası var, adamların tercihi bu. Yoksa sırf kuşatma araçları yıksın da yapabilirlerdi


şu oyunu 50 dolara satmak iyi cesaret 20 dolara bile düşünürdüm almayı. Çok iyi reviewlar gelirse ilk indirimde alırım. Yani orjinal crusader'ı bir kez daha oynamaktan farklı ne sunuyor bu oyun emin değilim.
Mesaj tarihi:
Sadece teknolojik değil zihinsel ilerlemeden de bahsediyorum.

Mesela, özel efektler hariç, dizi çekim teknolojisinde son 20-30 senede çok büyük bir gelişme olmadı. Ama şu son on senede yapılan dizilerle seksenlerde yapılanlar arasında dağlar kadar fark var.

İşte aynı mantıkla kılıçla duvar yıkmayı da aşmak lazım.
Mesaj tarihi:
kime göre? harbiden saçma geldi dediğin. Her oyun, film gerçekçi olmak zorunda mı? Bu bir tercihtir; bence şöyle olsun desen anlarım.
Ama 2014 geldi artık oyunlarda kılıçla bina yıkılmasın, neden çünkü artık 2014 oldu binalar kılıçla yıkılmıyor. Nedenle sonuç aynı.

sadece teknolojik değil demişsin de teknolojiyle en ufak ne alakası var bunun? adamlar kılıçla yıkılmasın diye kod mu yazamıyor.

Kusura bakma da dizi örneğin iyice saçma geldi, burada konu daha da dağılmasın diye susuyorum.

Kılıçla bina yıkılması bir oyunu iyi ya da kötü yapmaz.
Mesaj tarihi:
Sadece teknoloji ile ilgili değilin açılımı; dediklerimden biri olan collision teknoloji ile alakalı, diğeri ise değil anlamına geliyor.

Dizi örneğini, bir sektördeki değişimi sadece teknolojiye bağlayamayacağını anlatmak için verdim.

Ve evet, odak noktası kuşatma savaşları olan bir oyunda duvarların kılıçla yıkılması kadar fizik kurallarına aykırı bir mekanik büyük eksiklik. Bu benim görüşüm falan değil, İslam bunu emrediyor.
Mesaj tarihi:
tabi ki her yazdığımız kişisel görüşümüz. Ancak şöyle olması lazımla benim hoşuma şöyle gidiyor arasında da bir fark var.

Sen gerçekçi yaklaşımlar beklediğin için oyunlardan böyle bir beklentin olabilir, haklısın. Ancak çoğu rts'de birimler melee ile bina yok eder. Bunu kaldırırsan oyunun daha zevkli hale geleceğinden şüpheliyim.
Sırf kuşatma araçlarıyla bina yıkılan bir oyun yapılabilir, hardcore strateji gibisinden, güzel de olabilir. Ancak yeni standart bu olmalı çünkü yıl 2014 bana abartı bir motto gibi geldi.

Zaten kuşatma dediğin gerçekte büyük oranda kuşatıp beklemekten ibaret.
Mesaj tarihi:
yalnız vardı strongholdlarda collision ama kapalıydı hep. console'dan acabiliyosun istersen ama duman oluyo oyun.

ai ve pathfinding sacmalıyo falan, hani adam gibi ai yapsınlar deriz tabide mesela sc2nın pathfindingi cillop ama işte herkez yapamıyo bide aynı oyun deil.

sağa sola instant bina attığın ve olayı zaten kale kurmak olan bi oyunda feci abbuselanıyo pathfiding, ne kadar ekarte edersen o kadar iyidir gameplay için
  • 2 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
steam'de daha çıkmadan %60 indirime girmiş. bug gibi bişey olabilir.

gerçi 60$'dan 24'e gelmiş gene almam herhalde dsdfg

http://store.steampowered.com/app/232890
×
×
  • Yeni Oluştur...