radyatör kötü olmus
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.
Motor sevdalıları için v3.1
ehliyet için de buraya mı yazıyoruz? :)
GİS ile görüştüm
950 fcking papel istiyorlar. İngiliz eğitimi veriyorlarmış şekiller şüküller.
1 tam gün eğitim + 2 saat ehliyet öncesi eğitim.
diğerlerine baktım 300-400 arası ama bu güvenlik eğitimi yok.
Hemencik karar vermem lazım 28 ekim'e kadar başvurular
Kasım'da sınav.
GİS e gitmiş olan var mı?
GİS ile görüştüm
950 fcking papel istiyorlar. İngiliz eğitimi veriyorlarmış şekiller şüküller.
1 tam gün eğitim + 2 saat ehliyet öncesi eğitim.
diğerlerine baktım 300-400 arası ama bu güvenlik eğitimi yok.
Hemencik karar vermem lazım 28 ekim'e kadar başvurular
Kasım'da sınav.
GİS e gitmiş olan var mı?
Motocrosa ekipmanlarini da motorla birlikte kiraliyorlar mi? Kaca patladi bu deneyim toplamda ?
evt boyun koruma hariç her şeyi veriyorlar, jersey bile var asdf.
şöyle
http://i59.tinypic.com/2ro2j60.jpg
geçilen yollar ve rampalar kötü olduğu için vermek zorunda zaten, oralara korumasız girmek baya göt ister. kesinlikle düşüyorsun, kaçısı yok.
biz 250tl ödedik, toplamda 5 saat gezmişizdir.
Sym joymax 250 aldım. Rahat erdim resmen. Büyük motor büyük amelelikmiş. Fıtı fıtı 5dk gidiyorum her yere.
Motora gelirsek,
80e kadar hızlanması gayet iyi,
130 - 140 gibi bi son hızı var,
Düşük hızda dengesi gayet iyi,
Dar alanda manevra yeteneği çok iyi ama ben kötüyüm bu konuda, biraz çalışmam lazım,
Selesi kocaman, 2 kişi bile çok konforlu,
Led gündüz farları arabalarınki kadar kuvvetli bi görünürlük sağlamıyor ama şık duruyor,
Kısalar da uzunlar da çift yanıyor, standard sis farlarıyla beraber aydınlatması çok kuvvetli,
Torpidoda ufak bir göz var, içinde 12v çakmak çıkışı var, farlar kapalıyken çalışıyormuş, denemedim ama işe yarar heralde.
Aynaları çok ama çok kötü, bu kadar şık ve fonksiyonel tasarımı olan motorun aynaları nasıl o kadar kötü olur anlamak zor, sinyaller aynalarda olduğundan modifiye edilmesi de pek kolay değil.
Jantlar küçük olduğundan bazı çıkurlar çok hissedilir oluyor, ama amortisör komforu iyi.
Gidon çok hafif, kontra vermek çok kolay, slalomlar daracık, motorun cevabı hiç beklemeden.
Arka fren çok kuvvetli. Hem ağırlık arkada olduğundan, hem de kombine olduğundan sadece arka freni sıkarak çok güvenli durmak mümkün.
Aklımca yaptığım fren testlerinde sadece arka fren, sadece ön frene oranla neredeyse yarı mesafede durduruyor motoru.
Ön fren ise dikkatsiz sert sıkılırsa kitliyor tekeri, mutlaka progresif kullanmak şart. ABS yok.
Motora gelirsek,
80e kadar hızlanması gayet iyi,
130 - 140 gibi bi son hızı var,
Düşük hızda dengesi gayet iyi,
Dar alanda manevra yeteneği çok iyi ama ben kötüyüm bu konuda, biraz çalışmam lazım,
Selesi kocaman, 2 kişi bile çok konforlu,
Led gündüz farları arabalarınki kadar kuvvetli bi görünürlük sağlamıyor ama şık duruyor,
Kısalar da uzunlar da çift yanıyor, standard sis farlarıyla beraber aydınlatması çok kuvvetli,
Torpidoda ufak bir göz var, içinde 12v çakmak çıkışı var, farlar kapalıyken çalışıyormuş, denemedim ama işe yarar heralde.
Aynaları çok ama çok kötü, bu kadar şık ve fonksiyonel tasarımı olan motorun aynaları nasıl o kadar kötü olur anlamak zor, sinyaller aynalarda olduğundan modifiye edilmesi de pek kolay değil.
Jantlar küçük olduğundan bazı çıkurlar çok hissedilir oluyor, ama amortisör komforu iyi.
Gidon çok hafif, kontra vermek çok kolay, slalomlar daracık, motorun cevabı hiç beklemeden.
Arka fren çok kuvvetli. Hem ağırlık arkada olduğundan, hem de kombine olduğundan sadece arka freni sıkarak çok güvenli durmak mümkün.
Aklımca yaptığım fren testlerinde sadece arka fren, sadece ön frene oranla neredeyse yarı mesafede durduruyor motoru.
Ön fren ise dikkatsiz sert sıkılırsa kitliyor tekeri, mutlaka progresif kullanmak şart. ABS yok.
http://i.imgur.com/2uaAK1b.jpg
http://i.imgur.com/a5Y8HGO.jpg
Kac model bu sym? Kaca aldin birde? Bende sehir ici ofise git gel icin dusunebilirim acikcasi. Bir arkadasim kullaniyordu oda cok memnundu. Kazasiz belasiz kullan.
Kac model bu sym? Kaca aldin birde? Bende sehir ici ofise git gel icin dusunebilirim acikcasi. Bir arkadasim kullaniyordu oda cok memnundu. Kazasiz belasiz kullan.
2014 ama 2015 martında çıkmış trafiğe, bir yaz kullanılmış yani. 10.5k verdim.
Sıfırı 2015 model şu an indirimde 12.5k. İndirimsiz normal fiyatı 14. 2016lar yine o civarda olur, belki bi tık daha pahalı olabilir kurlardan dolayı.
Herkes lastiklerine çok dandik diyor, maxis mi ne markası, henüz bi falsosunu görmedim ama yine de değiştiricem sanırım, just in case.
aktif, hayırlı olsun. böyle büyük motorlardan sonra scooter a geçenlere hayranım. hiç aklım almıyor nasıl böyle dramatik bir değişiklik yapabildiğinize. abi kesecek mi seni bu motor, hani hızdan dolayı değil de tork falan, altında 1000cc oluşu eminim çok daha farklıdır :)
kazasız belasız kullan pls. cbf i naptın sattın mı, sattıysan kaça sattın. çok istediğim bir motor, tabi ki hayal şu an ama merak ettim.
kazasız belasız kullan pls. cbf i naptın sattın mı, sattıysan kaça sattın. çok istediğim bir motor, tabi ki hayal şu an ama merak ettim.
Hayırlı olsun. Yağışlı hava performansını filan da test edip paylaşırsan şahane olur.
aktif, hayırlı olsun. böyle büyük motorlardan sonra scooter a geçenlere hayranım. hiç aklım almıyor nasıl böyle dramatik bir değişiklik yapabildiğinize. abi kesecek mi seni bu motor, hani hızdan dolayı değil de tork falan, altında 1000cc oluşu eminim çok daha farklıdır :)
kazasız belasız kullan pls. cbf i naptın sattın mı, sattıysan kaça sattın. çok istediğim bir motor, tabi ki hayal şu an ama merak ettim.
Zaten trafikteki kolaylığı için scootera geçtim. Cbf1000 ile aralarda takılıyodum, trafikte, ağırlığı, motor sıcaklığı vs yorucu oluyordu.
Scooter o kadar rahat ki sürmek lazım anlamak için.
250 cc kullanmadım hiç scooter, pansiyon zamanı honda beat vardı, inanılmaz rahatlık canım lafım yok ona. gerçi o zamanlar hız manyaklığı vardı, gerçi belki scooter diye vardı nasılsa çıkacağı son hız belli falan diye. beat kesmiyordu tabi, motor eski ve bakımsız olduğu için son hız 80 falandı sanırım haha.
Sym joymax 250 aldım. Rahat erdim resmen. Büyük motor büyük amelelikmiş. Fıtı fıtı 5dk gidiyorum her yere.
Hayırlı uğurlu olsun ya, kazasız belasız :) Benim de çok hevesim var da Tiger'ı satasım yok valla, yanına ek scooter almak için de param yok şu ara. Babamın gemi gibi Vespa'sı bile büyük rahatlık, oradan biliyorum. Yağmur çamurda da bana mısın demiyor, en fazla bi kurye örtüsü takmana bakar.
Ya adamlar örtü takma durumunu düşünüp kalorifer koymuşlar motorun ayaklara denk gelen kısmına sıcak hava üflüyo ordan.
Sevdim by sym'yi.
Sevdim by sym'yi.
yeni africa twin güzel olmuş, orman ninjası resmen. honda şu malzeme kalitesini düzeltse yürünür.
https://www.youtube.com/watch?v=9JbpQTtTSNQ
https://www.youtube.com/watch?v=9JbpQTtTSNQ
Dün ktm 1190 adventure sürdüm. Müthiş bi motormuş hakikaten.
- Admin
ben de gecen haftasonu 2016 model iron 883 ve 48 surdum.
yakinda iron 883 siparisi vericem gibi. :)
yakinda iron 883 siparisi vericem gibi. :)
abi sürmicen öle işte
kendi motoruna binesin gelmiyor sonra yaw
kendi motoruna binesin gelmiyor sonra yaw
abi sürmicen öle işte
kendi motoruna binesin gelmiyor sonra yaw
kendi motorum fıtıfıtı scooter olunca o hissi yaşamadım, scooterın rahatlığı pratikliği apayrı.
Ama ktm 1190 gerçek bi canavar. Multistrada'dan daha çok güven veriyor virajda (gerçi benim kullandığım multi S versiyonu değildi)
Trafikte hem daha yüksekte hem daha güçlü. Hem çok yumuşak ve komforulu amortisörleri var, hem de inanılmaz stabil dönüyor her türlü virajı. Denklemleri alt üst ediyor makine.
Niyet bozuk benim :(
Çok pahalı yahu
Bugün kadıköy imam hatipin bahçesinde sınava girdik... Pazartesi sonucu vereceklermiş:(
Öne çıkan mesajlar