Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Motor sevdalıları için v3.1


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
ulan dun taksı bulamadım
mınıbus trafık leşti dedim sahile kadar motorla gıdıvereyım, yagmurda yagıyo
gıydım takımları
havada sıcak
ABV 3 kılo ter attım gıedene kadar. Sonra bıde cantaya attım pantuluda kaskla ceketı elde tası.

Su kıyafet hammallıgını hala cozemedıler ya motorda.
Mesaj tarihi:
10 gün önce eski motorumu satmıştım. Dün nc750x'ime kavuştum. 2 senedir maxi scooter kullandığım için değişik geldi. Özellikle akşam eve götürürken sağanak yağışa yakalanmam güzel oldu.

İlk izlenimlerim; gitmiyor, uçmuyor, kaçmıyor denildiğini çok okudum, benim için gayet yeterli. zaten uçan kaçan motor istesem bu tarz bir motor almazdım. Ki gayette gidiyor lan :)

Dunlop ilk gelen lastikler var üstünde, ikinci el aldığım için biraz incelmiş. İlk işim haftasonu lastikleri değiştirmek olacak. pilot road 4 alıcam gibi gözüküyor.

Bir tek durduğum zaman boş vitese rahat geçmeme gibi bir olay oldu. Servise bi baktırıcam.
Mesaj tarihi:
hayırlı uğurlu olsun çok denemek istediğim bir motor kıskandım inceden =)

birşey soracam yamaha bayilerinde test sürüşü yapabiliyor muyuz?

Tenerelere iyice taktım insan haliyle test sürüsü yapmadığı motora 30k bayılmak istemiyor
Mesaj tarihi:
@cute: yağ değişiminde düzelir muhtemelen vites sorunu.

Bu arada ben 4tekere geçiyorum sanırım. cbf1000i satmıyorum şimdilik (an azından bu temmuzda alpler seyahati planladık, onu iptal etmiyorum) ama daha iyi motora geçme düşüncelerini bıraktım. 50bin 60bin gibi rakamlar çok saçma gelmeye başladı motor için.
Bi de gerçekten hamallık ya.

Ben mi yaşlanıyorum yoksa?
Mesaj tarihi:
normal normal, son ilişkimden sonra aynı düşüncelere kapılmıştım, ama istanbul da araba sürmek istemediğim için vazgeçtim. kim ne derse desin commuting için 2 tekerden iyisi yok, belki kış ayları için araba mantıklı olabilir, çünkü hammallık 2 katına çıkıyor.
Mesaj tarihi:
bence yazın daha zor ya motor kullanmak.

ya herseyı unutturması guzel bıde az yakıo falan. onun dısında kıyafet boku pusuru bela yanı.
4 tekerınde bın turlu masrafı vs var
Mesaj tarihi:
Aynı cümleleri arkadaştan duydum geçen :D. Motor hamallık da arabaya geçeceğim vs diyordu.

7 gün yunanistan gezisi yaptık, 3200 km'ye yakın sürerek. Daha çok dağ, deniz güzel virajlı yollarında, 1 gün de pistte. Hatta bayram tatilinde 2 gün pist, 1 gün de chalkidiki olacak şekilde tekrar gitmeyi düşünüyorum, vize varken hazır :D.

Bir de pistte sürmek ayrı bir dünya, burada yollarda lastiği yok 1 cm'e kadar kullandım, yok yarım cm diyenler var mesela, o kadar boş muhabbetlermiş ki. Pistte girip ilk 5 turda zaten lastik sonuna kadar kullanılmış, diz aça aça gittik. Çok zevkli oluyormuş, burada 295 euro yerine Serres'e gider 40 euro veririm, fahiş fiyat olmasa keşke.

Kondisyon önemli gerçekten, 636 o kadar yormadı bu gezide. İlk gün 750 km kadar sürdük hatta. Artık çok alıştım, trafikte de aralara giriyor çeviklik bakımında SS'in o kadar dezavantajı yok bence, bir tek dar alanda manevra kabiliyeti haliyle zayıf.

Arkadaş 600fa sürüyordu, hergün hergün yorulunca en son isyan etti o şekilde :D.
Mesaj tarihi:
aktiftablet said:

@cute: yağ değişiminde düzelir muhtemelen vites sorunu.


motor 1.000km önce bakımdan çıkmış. 12.000 bakımı yağını vs değiştirmişlerdir diye düşünüyorum. bir dahaki bakıma 5.000 km var.
Bakalım haftasonu serviste göstericem ne diyecekler.

Yani "kar kış haricinde binerim problem olmaz" diyen adam haricinde 50.000-60.000 tl motor için gerçekten iyi paralar. Kaskosuz gezilmez o motorlarla.

Aksesuarlara bakıyorumda alınacak o kadar çok şey varki. Lastik sonrasında ufak ufak her ay birkaç parça ekleyecez artık.

Bayram tatilinde belki bizde yunanistana gitmeyi düşünüyoruz. Pistlik olayımız yokta gezi eğlence tarzında. rotalar hakkında bilgi alırım sizden.
Mesaj tarihi:
seigen said:

Kondisyon önemli gerçekten, 636 o kadar yormadı bu gezide. İlk gün 750 km kadar sürdük hatta. .


SS ile 750 km bir günde artık iron değil steel butt olmuş senin ki :).
Mesaj tarihi:
O 750km otobandan gazlamadır, 160-200 arası falan kitleyince gidiliyor, öğlen 1-4 arası dinlenip, kalan 10 saat falan gittiğimiz oluyor hatta.

Hala motor sürmeyi çok seviyorum da, ulaşım aracı olarak kullandın mı motor bitiyor artık gözümde. Yoksa az kaldı 1 ay sonra alplerin anasını ağlatıyo olucaz 5, 6 kişi.

Ulaşımdan kastım commuting değil tabi, 300km ötedeki tatil kasabasına gidip bi denize gireyim falan gibi ulaşım. Amaç motora binmekten başka bişey oldu mu olmuyor .

Bu arada 4tekere kesin geçiyorum, 3 hafta sonra falan seat leonum geliyo. Ama 2 tekeri bırakmıyorum. Motora daha az binicem, bindiğimde daha çok keyif alıcam. Motosiklet yatırımlarımı arttırmama kararı aldım sadece.
Güvenlik için gerekli ekipmanlarım hep olacak tabi ama onun dışında ekipman almıycam ve daha pahalı bi motora geçiş yapmıycam.
Navigasyonsu dolaşıcam hatta alpleri, ikinci bir kışlık eldiven de almıyorum, tek su geçirmez eldiven yetmezse ıslak ellerle devam.
Mesaj tarihi:
Çoğunlukla otoyol ama sonda olimpos dağına yakın bir otelde kaldık. Orasının yolu da son 500 metre çok bozukmuş, arkadaş tam otel girişinde sola yatırdı motoru :P.

Otelin yeri: https://goo.gl/maps/XlbgZ

Bir de tam yunanistan sınırında sola devirmişti. Bende düşme olmadı neyse ki, supersport'a uygun olmayan yollara girmemize rağmen.
Mesaj tarihi:
cbr250r kıraladık bugun abımle, donusumlu surduk.

Pulsarla kıyaslanmaz ama kıyasladım ben yınede.

Pulsar 0-60 da daha seri. 60 tan sonra cbr kursun gıbı gıdıo. Hiç nefesi tıkanmıyor 130 a kadar. (r25 daha fenaymıs bu konuda tabı )
Pulsarın vitesleri cok rahat degıl, 2-3 arası bı takılma olur cbr250r de hiç olmadı

Pulsarın manevra kabılıyetı cok daha ıyı, hatta oylekı cbr250r tam cevırdıgınde ellerın gıdonla depo arasında kalıyor. Trafik için pulsar daha ıı.

Pulsar daha hafif, oyuncak gibi geliyor ona nazaran. Oturuş pozisyonu daha rahat, cbr250r nin bu kadar yatırdıgını bılmıodum. r25 kımbılrı kambur cıkarıodur.

Pusarlın suspansıyon daha yumusak ama sele AĞAÇ. cbr250r de totom bayram ettı resmen.

Rüzgardan hiiiiiiiiç etkilenmiyor cbr250r, grenajdan mı ağırlıktanmı bılemedım. Ama çok stabil gidiyor meret. Benim pulsar 100'e çıkınca çat çut yiyor rüzgarı, cbr de farketmıomussun bıle.
Pulsar zangır zangır titrerken 100 de falan, cbr banamısın demıo.

cbr250 daha bi motor adama guven verıo, bas bas dıo. Pulsar daha bı sehır ıcı.

Kıssadan hisse,
cbr ile dunya turu yapabilirim sanırım, bıraz daha dık olsa tabı. Onun ıcın inazuma yetıcek herhalde bana.
Şehir içi gene pulsar döver ama, aradaki fiyat farkını hakedıomus resmen.
Mesaj tarihi:

birkaç aksesuar siparişi vermiştim, geldiler.



stop lambası ve sinyal camlarında sıkıntı olmadı lakin, çok severek aldığım depo kapağı için depo içindeki ufak çubuğu 1 cm kadar kesmek gerekecek.



stop hem çok hoş durdu hem de güvenliği arttırdı Kargo ve gümrük sıkıntısı yaşamadan getirince tek stop lambası fiyatına dünya kadar şey alma şansım oldu.

Mesaj tarihi:
Suark said:

Kıssadan hisse,
cbr ile dunya turu yapabilirim sanırım, bıraz daha dık olsa tabı. Onun ıcın inazuma yetıcek herhalde bana.
Şehir içi gene pulsar döver ama, aradaki fiyat farkını hakedıomus resmen.


Pulsar i degistireceksen, 250R i o kadar da begenmediysen inazuma cok iyi bir secim olur. Suzuki ye bindim Honda dan once, kesinlikle dengesi daha yuksek motor uretiyor Suzuki, sabah trafiginde cok rahat edersin. Ama hafta sonu gezileri yaparim diyorsan 250R derim, her zaman yatik pozisyonda surmek zorunda degilsin eger boyun 1.65 den daha kisa degil ise.
Mesaj tarihi:
Suark said:

cbr250 daha bi motor adama guven verıo, bas bas dıo. Pulsar daha bı sehır ıcı.

Kıssadan hisse,
cbr ile dunya turu yapabilirim sanırım, bıraz daha dık olsa tabı. Onun ıcın inazuma yetıcek herhalde bana.
Şehir içi gene pulsar döver ama, aradaki fiyat farkını hakedıomus resmen.


CRF 250l e bak. Lastikleri değiştirerek şehir içinde rahat kullanırsın. Yüksek bir motor trafiğe hakim olursun. Tekerleri büyük çukur mukur dinlemez. Gidon dönüş kabiliyeti çok geniş. Ayrıca satma değiştirme ihtiyacı hissetmezsin 1000 lik 1200 lük motorun bile olsa 250l i tutmak istersin. Güzel bir yatırım. Fiyatı da cbrdan ucuz.
Mesaj tarihi:
ya dırseklerı yere paralel yapmayınca, camdan seken ruzgar dırek boyuna gelıyor, sanırım tam oturus pozısyonuna gore ayarlamıslar.

pulsar yetmıyor artık bana. 100-110 cıvarı tıtrıyor haliyle.
cbr de bu durum yok. ınazumada da yoktur herhalde ama ınazuma daha heybetlı bı alet.

valla bılmeıorm tadı damagımda kaldı hocam cbr nın, bıde kafası donmuo falan bı degısık, gıdon mesafesı uzun mesela çok garip gelmıstı basta ama sonra benım pulsara donunce kamyonete bınmıs gıbı oldum :D

bıde sele pulsardan alcakta, cok rahat falan. param olsun versys alırım dıodum da cbr veya ınazuma yeterlı olacak gıbı. Tıkanmadan 120-130 a cıkabilio sanırım ıkısıde bide stabiller(miş)

bide ne pis bişeyse motor gıttıkce ınsanın basası gelıyormuy yahu.
×
×
  • Yeni Oluştur...