Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Motor sevdalıları için v3.1


inyormaynd

Öne çıkan mesajlar

Baggio said:

Abi ben bu sele yüksekliği işini anlamadım ya. CBR'da 77-78cm idi gayet rahat yere falan basıyordum iki taraftan, geçen gittim Tiger 800 denedim 81-83 cm diyor ayarına göre, çocuk gibi kaldım üstünde. Orta sehpada da değildi yan ayaktaydı yani motor. Versys incelemelerine bakıyorum, 84 cm selesi var aletin ama kısa biniciler için bile iyi bir motor diyor, e ben de 1.77'yim yani kısa sınıfına da girmiyorum ortalamayım aslında.

Neden böyle oluyor? Götüm büyük diye aşağı zor mu yetişiyorum nedir? Yoksa CBR alçaktı diye her iki ayakla tam basmaya alıştım da şimdi parmak ucuyla dokunmak garip mi geliyor acaba, nedir bunun standardı?


Motorun bindiğin noktadaki kalınlığı farkettiriyor. Sele yüksek diyorsun ama adam o noktayı incecik yapıyor ayakların çok rahat yere deyiyor. Kawa bu işi iyi yapanlardan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

boydan hesaplama, inseam(iç bacak uzuluğu) ölç, en az bir 80cm varsa motorun boyunu da 4cm'e kadar alçaltabiliyorsun, yani biraz uğraşırsan ayakların yere basabilir. Benim versys'te topuklarım yere basmıyor ama motor baya dengeli olduğu için sıkıntı yaratmıyor.


edit: hayırlı olsun aktif (tu), inceleme yazarsın artık.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dediğim gibi, tiger'a doğru dürüst aksesuar vs doldurunca 45e patlayacaktı. 2 sene kendimi sıkacaktım bayağı, o yüzden şüphedeydim.

Bunu ise kendimi şimdi sıktım ve kredisiz aldım. Fiyatı nispeten uygun, ve en beğendiğim ama fazla bulunmayan siyah renk, denk gelince aldım.
Alet 20binde, zincir dişli setine baktım durumu canavar gibi.
Lastik istiyo, bir de topcase takıcam (ay başında tabi, para bitti şu an), temmuzun son haftasi alplerdeyim inşallah :))
Tiger da hala çok beğendiğim (ve bence middleweight endurolar arasında en iyisi) bir motor ama başka bahara kaldı.

Bu arada tecrübeniz varsa topcase tavsiyesi alırım bi dal :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dynun said:

selam beyler ben de yeni aldım ehliyeti.
ucuz yollu şehir içinde rahat edeceğim (eskişehir) bişeyler istiyorum.
chopper istiyorum, ya da klasik tarz.
öneriler / tavsiyeler alayım

tşk tşk


Benim ilk motorum choppetdı, tavsşye etmem. Sürmesi zordur, döndürmek zordur özellikle, öğrenme süreni uzatır.

Bütçe söylersen herkes tavsiyede bulunur
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hayırlı olsun aktiftablet

çok memnun kalacaksın cbf 1000 den. özellikle uzun yolda gerek gücü gerekse yakıt tüketimi yüz güldürüyor.

topcase olarak ben honda nın orjinalini kullanıyorum. gayet memnunum. bütçe ayırabilirsen üçlü çanta seti daha çok daha güzel oluyor.

lastik konusunda da metzeller kullanıyorum ben arkaya 190 takmıştı önceki sahibi. çok memnundum ama bitti sayılır. yine aynı lastiği alıcam muhtemelen. para lazım (:
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dün şileye gidip geldim, lastikler inanılmaz kabak oldugun pek zorlamadım. Sonrada ümraniye trafigine gitdim biraz. Debriyaja alışınca trafikte agırlıgına ragmen rahat ettirdi beni.
Çok düşük devirde hatta rölanti devrinden itibaren gazı açınca uzuyor motor, alt devir performansı müthiş, fakat üst devirlerde heyecansız bi makine. Hoş ikisi birden olamaz zaten.
Yakıt tüketimi çok rahat 5litreye iner gibi duruyor, şaşırtıcı derecede memnun etti beni.

Son bir nokta, kawasakinin selesi 10 kat daha rahattı. Bu ne be kardeşim? Uzun yol motoru üretmişsin, selesi mermer gibi. Kıçımın kemiklerini agrıtıyo. Şu bir iki ayda alışamazsam airhawk falan almak durumunda kalıcam.

moriQ said:

hayırlı olsun aktiftablet

çok memnun kalacaksın cbf 1000 den. özellikle uzun yolda gerek gücü gerekse yakıt tüketimi yüz güldürüyor.

topcase olarak ben honda nın orjinalini kullanıyorum. gayet memnunum. bütçe ayırabilirsen üçlü çanta seti daha çok daha güzel oluyor.

lastik konusunda da metzeller kullanıyorum ben arkaya 190 takmıştı önceki sahibi. çok memnundum ama bitti sayılır. yine aynı lastiği alıcam muhtemelen. para lazım (:


Orjinal topcase pahalı geldi. Bu motoru uzun süre kullanmayı düşünmüyorum o yüzden daha uygun bir çanta alıp geçicem.
Fuardan önce bu motoru satıp fuar zamanı tiger800 almak seneye plan.

Pilot road 4 gt 'de karar kıldım ben. Arka 170 olacak çünkü 160 yok bu lastikte, ama mototal serviste tanıdık var, 170 tak bişey olmaz dedi. 190 biraz kalın kaçmaz mı bilmiyorum ama, pr4 gt'ye bir bak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aktiftablet said:

Bu arada benden de haber var. Kredi çekme fikrinden tırstım biraz ve tiger800den vazgeçtim. Belki seneye bıraktım diyebilirim.

Bu sene için cbf1000 aldım. :)

http://i.imgur.com/Fc7xsbF.jpg


Kazasiz belasiz kullan :)

2 hafta oldu benim de, cbr 650f aldim.



Edit: Gecen gunler de pantalon sormustum, uzaga gidemedim vakit darligindan, Maslak Bmw borusan a ugradim. Bir mevsimlik kot ve sonbahar ve uzun yol icin de daha kalin pantalon aldim, fiyatlar kevlar li olanlara gore daha uygun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sagolun.

Dün iznik-uludag-domanic-aband-(kalcak yer olmadıgından)düzce yaptık.
Bugün orta karadenize devam edecektik ama bi vefat haberi alıp dölndük apar topar.

Gidiş rotası 650km, %95i falan 2. viteste gittim. Tam benim için yapmışlar o 2. vitesi, gaz kolu tepkisi, motor kompresyonu hepsi istedigim gibi. Rölanti devrinde bile gidebiliyor motor. 20-30km hızla firkete dönüp, 130a kdar gaz açıp uzamasına bayıldım. Daha 1 gun önce taktırdıgım pilot road 4 gt'lerin rodajını falan yapmadan, uludagda alabildigine yatırdım motoru. Bütün bunları yaparken yakıt tüketmi 4.9lt idi.
Tek şikayetim oturuş pozisyonu çok yatık, belim biraz agrıyor. Gidon yükseltici falan tkatırarak bir miktar çözebilirm belki.

Isınmaya başladım cbf1000e. 1 sezon düşünüyordum ama yolculu da bu kadar memnun ederse daha uzun düşünebilirim.


Bu arada karanlıkta göynük bolu arası dar karanlık bi yolda önüme atlayan köpege çarptım. Hızım da 90 falandı. Önce "hala hayatta mıyım lan?" diye düşündüm ama tren çarpmış gibi oldu köpek, motor çizgisinden 1mm bile sapmadı :D Agır motorun da böyle bi avantajı varmış :D

foto :)

http://i.imgur.com/b4CDdX1.jpg
http://i.imgur.com/v2ZAET8.jpg

Garibanları temsilen bmw'yi de ducati'yi de tokatladım, merak etmeyin :D

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Köpek bana saldırmak için atlamadı, karşıdan karşıya geçmeye çalıştı salak. Kalçasından falan çarptım sanırım, ciyaak diye bagırdı o an ama karanlık oldugundan nereye nasıl savruldu hiç göremedim.
Zaten "nasıl düşmedim" şokunu yaşarken onu bakmak da aklıma gelmedi. Yavaşça durdum motora baktım. Bi sıkıntı yok çok şükür. Sorunsuz hallettik. Şans .
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...