Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hearts of Iron 4


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Tarihe bağlılık ayarının açık olduğunu görünce hiç sevmedim ya. Sam haklı. Fransa hele neler yaptı belli değil. Avrupa'dan kovuldu, Afrika'da takıldı biraz, Anadoluya uğradı. Sonra geri döndü filan. Ama sorsan tarihe bağlı :S
Mesaj tarihi:
Historical focusun zaten savaşta izlenen stratejilerle bir alakası yok. Sadece national focusların gerçek tarihe uygun olmasını sağlıyor. Mesela ABD hep İngiltere ile müttefik oluyor.
Mesaj tarihi:
Roqq said:

Tarihe bağlılık ayarının açık olduğunu görünce hiç sevmedim ya. Sam haklı. Fransa hele neler yaptı belli değil. Avrupa'dan kovuldu, Afrika'da takıldı biraz, Anadoluya uğradı. Sonra geri döndü filan. Ama sorsan tarihe bağlı :S


teslim olup vichy'i kurmadı oyunda çünkü fransa.italya ile almanya bölüştüler anakarasını,sürgünde devam etti yinede fransa.hep savaşta kaldı yani.muhtemelen italya vichy eventini tetikleyen provincelerden birini aldığı için tetiklememiştir event.

bence timelapse gayet düzgün.boşa yaygara koparmışsınız.sovyetler almanyayı tokat manyağı yapsa veya ne biliyim,amerika hiç çıkarma yapmasa vs.anlıcam dediğinizide şunda bi iki minor ülke dışında gayet düzgün ilerlemiş.
Mesaj tarihi:
Valla ben timelapse e bayıldım. Historical Accuracy ne ya saçma sapan bişey. Hoi2 ve Hoi3 te o problem vardı. İngilterenin ABD'nin nereye çıkartma yapacağı 3aşağı 5 yukarı belliydi. AI bizi şaşırtamıyordu. Benim hoşuma gitti valla ABD'nin Balkanlara çıkması vs. sadece şöyle bi sıkıntı var. Kırımı aldıktan sonra yarım daire şeklinde yayılması biraz saçma geldi. AI 'nin o kısmını düzeltmeleri lazım. Nazi rusya'sı ile uğraşıcağına direk fatherland'e girişmesi lazımdı.
Mesaj tarihi:
Abi combatta dag tas tepe falan sikinti yaratmiyo mu ya?

Dagda defans yapan ulkeye baya bonus veriyo olmasi lazim, adam turkiyeyle irana giriyo hasirt diye
Mesaj tarihi:
ww2 de churchill balkan cephesi acılmasını istiyor zaten usa yok diyo ben normandiyadan girerim, ordan cıkarma olması gayet alternative history.
italya idealarında kendi ittifak grubunu kurabiliyorsun. belki usa'da balkan-normandiya cıkarması diye tech ayrımı vardır
Mesaj tarihi:
çünkü akıl var mantık var, japonya gidip finlandiya'ya çıkarma yapamıyor normalde çünkü bunun askeri, malzemesi nereden taşınacak. yolcu vapuru gidip adamı indirince bitmiyor olay. amerika romanya'ya ikmali nasıl sağlayacak. normandiya bile sırf calais savunması ağır diye yol uzatılarak seçiliyor, gidip de yolu binlerce km daha uzatmak imkansız pratikte.

ai beni şaşırtacak diye saçmalamasın, stellaris değil bu. ordular havayla beslenmiyor.
Mesaj tarihi:
yiyicek simule edilmemesi can sıkıcı. onun dısında bazı bolgelerde guney amerikada mesela proviencelar baya buyuk. bu ikisi dısında acil bir sıkıntı goremedim ben
Mesaj tarihi:
ikmal muhabbeti çok müthiş tırt. hadi supply'ı kapattın artık birlikler equipment yakıyor diye ama fuel nasıl kalkar akıl alır gibi değil. kolu bacağı olmayanlarda oynayabilsin diye oyun yapıyorlar işte. hoi3ün ayrıntılarına ağlayanlar wargamelere de ağlıyor mu 52342432 sayfa manual okumak zorundayız, iki tıkta oynayamıyoruz diye.
Mesaj tarihi:
benim de okuduğum bütün devdiary'ler arasında bir tek supply & fuel ile ilgili olanı beğenmedim. bir tek o alanda geriye gittiler görünen o ki. hatta en çok eleştiri alan da oydu. bunun sonucu japonya'nın finlandiya'ya çıkarma yapmasıysa canına okumuşlar, yamayla düzeltmeleri lazım gene.
Mesaj tarihi:
https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/hearts-of-iron-iv-33rd-development-diary-supply.891122/
said:
So this means that the abstract "supply" of HOI3 is now instead requests for specific equipment instead which fits a lot better in with HOI4's equipment and production focus. This also means that there is no separate fuel need as such in the game, this instead is included in production of replacement equipment which need Oil (all tanks, trucks etc). Before everyone chokes on their friday beer give this some thought. Being able to stockpile fuel generally leads to the same problems as all other kinds of stockpiling when it comes to hindsight, so by wrapping it into the actual production of equipment requests to units (also nobody would request a tank without diesel to run it, and if they did it wouldn't really be usable as a tank) everything clicks into place and player doesn't have to micro manage all movement, airplane rebasing etc to try to avoid fuel waste and focus on making sure they have access to a strategic Oil resource and replacement equipment and a clear path for units to be supplied.
×
×
  • Yeni Oluştur...