Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Kingdom Come: Deliverance - Realistic Medieval Open World Rpg


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:

Birazcık başları ağrısın haklı veya haksız bu tepkiler yılların birikimi ve zorlama DEI/Woke zırvasından tüm alanlarda kurtulabilme açısından güzel gelişmeler. Şişirdiler artık insanları. Dizilerde, filmlerde, oyunlarda her yerde. 

Belki de bu olaylar çok işimize yarar ve bundan sonra orjinal eserleri falan değiştirmeye cesaret edemezler. Lord of the Ringse siyahi elf/dwarf koymazlar falan. Belki de Japonya ile ilgili oyun yaparlarken oranın tarihi ile bir konu bulmaya çalışırken çabalarını/enerjilerini "hmm acaba Japonyada bir siyahi insan varmıydı" değil de hikayeyi, mekanikleri nasıl daha güzel yaparıma harcarlar. 

Mesaj tarihi:

40 küsür saat oynadım ilk oyunu. Gördüğüm en kötü combat sistemlerinden birine sahip sanırım oyun. Bi taraf random masterstrike atana kadar karşılıklı parryleşme üzerine kurulu. Zorla lock on koymasıda arı saçma. Cyberpunk tan sonra hikaye, dünya filanda sarmadı. Böyle oyunlarda sidequestlerdi, dolanmaydı her şeyi yapa yapa ilerlerim de bunda baydım, direk main story bitirip bırakırım. Combat deli etti ama, ikinci oyun için hiç hevesim kalmadı sdf

  • Like 1
  • Tesekkurler 1
Mesaj tarihi:
progamer, 25.01.2025 19:31 tarihinde dedi ki:

40 küsür saat oynadım ilk oyunu. Gördüğüm en kötü combat sistemlerinden birine sahip sanırım oyun. Bi taraf random masterstrike atana kadar karşılıklı parryleşme üzerine kurulu. Zorla lock on koymasıda arı saçma. Cyberpunk tan sonra hikaye, dünya filanda sarmadı. Böyle oyunlarda sidequestlerdi, dolanmaydı her şeyi yapa yapa ilerlerim de bunda baydım, direk main story bitirip bırakırım. Combat deli etti ama, ikinci oyun için hiç hevesim kalmadı sdf

story iyi mi bari? "not woke" diye mid oyunu oynamayalım

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

ilk oyunun combatın zor veya bayık olmasının nedeni karakterin ezik olmasından. Blacksmith apprentice'den başlıyorsun önüne gelen dövüyor. Oyunun ortasından sonra bir boka benziyor karakter. Sonlara doğru bayağı bayağı eziyorsun.

Hani 'sense of accomplishment' derler ya, o bende iyi bir yere gelmişti. Önüne geleni kesebildiğin her haltı hemen kullanabildiğin bir yapısı yok. Tek uyuz olduğum yanı dinlenme sırasında random encounterların hayvani oluşuydu. Bir anda kaç kişi birden salıyor üzerinize, lan dinleniyorsam zaten hp mp iyi durumda değil o kadar adamı üzerime niye salıyorsun.

Darksun tarafından düzenlendi
  • Like 1
Mesaj tarihi:
AmoRPHouS, 26.01.2025 02:17 tarihinde dedi ki:

Yalnız tili, bu "not woke" olayı 2. oyun ile tarihe karışıyor. Sırf o yüzden oynıyacaksan bilmelisin.

işte not woke olması benim için bir artı değil onu diyorum. sırf o yüzden oynamayalım. woke olması negatif olabilir ama not woke pozitif değil

bu arada 2. oyun ile ilgili muhtemelen bir takım gamer echo chamberlar o konuyu abartıyor. ikna edici bir şey görmedim

Mesaj tarihi:

İkinci oyuna woke denmesinin iki sebebi var:

1- Oyunda homoseksüel ilişkiye girebiliyormuşuz.

2- Mali'den gelen bir tane siyah karakter varmış.

Bunlar haliyle hassas faşistlerin narin duygularını incitmiş.

  • Haha 2
Mesaj tarihi:
Darksun, 26.01.2025 06:37 tarihinde dedi ki:

ilk oyunun combatın zor veya bayık olmasının nedeni karakterin ezik olmasından. Blacksmith apprentice'den başlıyorsun önüne gelen dövüyor. Oyunun ortasından sonra bir boka benziyor karakter. Sonlara doğru bayağı bayağı eziyorsun.

Hani 'sense of accomplishment' derler ya, o bende iyi bir yere gelmişti. Önüne geleni kesebildiğin her haltı hemen kullanabildiğin bir yapısı yok. Tek uyuz olduğum yanı dinlenme sırasında random encounterların hayvani oluşuydu. Bir anda kaç kişi birden salıyor üzerinize, lan dinleniyorsam zaten hp mp iyi durumda değil o kadar adamı üzerime niye salıyorsun.

ya başta güçsüz olayım 5 kişinin arasına dalınca öleyim, ona karşı değilim. Sıkıntı sistemin kötülüğü. Karşıdaki adamla değilde sistemle savaşıyorum gibi. Ha 5 kişinin arasından çıkartmamasının sebebi de boktan lock on sistemi. Devamlı birine kitlenmeye zorlamasa, zaten eski Assassins Creed sisteminden farksız, birinin saldırmasını bekle parryle random masterstrike vurursa iyi, yoksa tenis maçı gibi sırayla biri masterstrike atana kadar parryliyorsun karşılıklı adamla sdf. Saldırı yönü filan koymuşlarda bir işe yaramıyorki. Düzgün mount and blade stili combat koysalar, saldırı yönü bloklama yönüyle eşlesse filan daha iyi olurmuş.

@tiLi Hikaye olarak da işte Lordlar seni oraya git şu adamı bul. Buraya git araştırma yap olayı çöz diye ordan oraya gönderiyorlar. Çok iyi bir hikayesi yok yani. İntikam alacam diye dolanıyorsun işte.

Woke diye saldırılması da komik, çünkü oyunun yazarı, producerı Trumpcı, gamergatecci, tam kendilerinin adamı. Artık her şeye woke dedikleri için kendilerinin adamlarına da saldırıyorlar sdf

Mesaj tarihi:
Komutan, 26.01.2025 05:18 tarihinde dedi ki:

İkinci oyuna woke denmesinin iki sebebi var:

1- Oyunda homoseksüel ilişkiye girebiliyormuşuz.

2- Mali'den gelen bir tane siyah karakter varmış.

Bunlar haliyle hassas faşistlerin narin duygularını incitmiş.

Hassas faşistlikten değil de insanlar:

1- ilk oyunda karakterde hicbir escinsellik egilimi yoktu, 2. oyunda embracer/blackrock etkisi mi diye soruyorlar

2- zenci adamin da tiradinda gelip “benim ulkem daha iyi, kadina saygi duyuyoruz” falan diye gerceklige uzak immersion bozan bi zorla ekleme olmasina ses ediyorlar. 

×
×
  • Yeni Oluştur...