Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Heroes of the Storm [/join paticik]


ahmedinejad

Öne çıkan mesajlar

Şu oyunun mekaniklerini açıklayan bir site var mı?

oyunda XP kazanmanın mantığı nedir? playera bölünüyor mu? player kill'de alınan XP var mı? varsa miktarı/oranı neye bağlı? kill farkı 50 olan 2 takımdaki level farkı neden 2-3ü geçmiyor mesela? respawn süresi oyun süresine mi bağlı yoksa death sayısı da birşeyler ekliyor mu?

tek başına lane, camp ve mission kasarak kazanmak mümkün mü?

aklımda deli sorular.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

cacodemon said:

Şu oyunun mekaniklerini açıklayan bir site var mı?

oyunda XP kazanmanın mantığı nedir? playera bölünüyor mu? player kill'de alınan XP var mı? varsa miktarı/oranı neye bağlı? kill farkı 50 olan 2 takımdaki level farkı neden 2-3ü geçmiyor mesela? respawn süresi oyun süresine mi bağlı yoksa death sayısı da birşeyler ekliyor mu?

tek başına lane, camp ve mission kasarak kazanmak mümkün mü?

aklımda deli sorular.


http://www.heroesfire.com/
http://www.heroesnexus.com/

Buralarda basic guide'lar var, bakmak istersen, diğer sorularının cevapları aşağıda:
• Öldürdüğün ve ölürken yanında durduğun herşeyden XP kazanıyorsun, Last Kill ve Denial mekaniği yok.
• Player'a bölünmüyor, ortak takım XP havuzu var, takımdaki herkesin XP'si her saniye eşit.
• Dolayısıyla miktar/oran yok.
• Level farkı az çünkü player kill LoL ve DOTA'ya göre çok az XP veriyor. Yani sürekli olarak karşı tarafı avlaman eğer lane'i boş bırakıp ölen minionların yakınında durarak alacağın XP'nin kaybına sebep oluyorsa (Örneğin 5 kişinin 1 kişiyi avlaması gibi) o zaman level olarak zararlı çıkıyorsun. Odak objective'lerde.
• Respawn süresi bildiğim kadarıyla sadece ve sadece takım level'ına bağlı.
• Tek başına derken eğer bir kişinin tüm takımı carry'lemesi mümkün mi diye soruyorsan, hayır, çünkü ortak level olduğu için ve level farkını açmak çok zor olduğu için pek mümkün değil. 3-4 level fark açmış bir takımdaki tek hero eğer karşı takımın 3 herosuna solo girerse karşı taraf çok beceriksiz değilse, büyük bir ihtimal ya ölür, ya da geri çekilmek zorunda kalır.
• Tek başına derken eğer objective'leri sallayıp lane push, minion alıp yenebilir miyiz diye soruyorsan, teknik olarak mümkün ama teoride pek çalışmıyor. Çünkü objective'lerin çoğu game changer oluyor. Şöyle bir örnek vereyim, tek bir sky temple saldırısı takım nexus'unu tek başına yıkacak kadar dmg veriyor. Ortalama bir oyunda toplamda 8 civarı temple açılıyor. Başka bir örnek 100'lük bir golem kafasında full takım bile olsa 2 tower 1 fort rahatlıkla alabiliyor. Bir mine haritasında en az 3-4 golem açılıyor.

Toparlamak gerekirse HotS biraz objective odaklı, bireysel başarıdan çok takımın koordine hareketine dayalı bir oyun. Tek bir pro oyuncunun kötü bir takımı carry'lemesi epey zor. O yüzden de ona göre oynamak gerektiriyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Skillden ziyade azicik akil ve objective kovalama oyun çok zor skillshoot lu pek skill yok ama bence genede zevkli ve sacma angaryaları barındırmayan bir oyun. Yakın zaman da lol ve dotaya devam ediyorsan başta biraz yadırgarsın belki ama alışınca oldukça zevkli geliyor sistemi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Katılıyorum kesinlikle. Eğer her boş zamanınızda LoL DOTA atıyorsanız, kafadan 100 karakteri/item'ı sayıyorsanız HotS biraz hafif kaçar.

Eğer benim gibi 3 tane item'ı ezberlemekte zorlanıyorsanız, Last Kill yapacam diye 3 kişinin ortasına dalıyorsanız, günde ortalama bir kaç saatten fazla ayıracak zamanınız yoksa güzel bir oyun.

Heartstone - Magic the Gathering farkı gibi işte.

Ha şöyle bir durum var, Blizzard epey pushluyor oyunu, reklam turnuva ödül olsun. O yüzden bence her şekilde pro gaming ortamında oynanan bir oyun haline gelir, Blizzard'ın marketing'i sayesinde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

diğer supportlarla kıyaslayınca tyrande hiç bana o kadar faydalı bi hero gibi gelmedi. damaj meh, mobility yok, survivability yok. bi stun var o da delayed ve kaçmak çok kolay.

bi de o kuş fırlatma skilli ne abi allah aşkına. resmen skill ziyanı. oyunda zaten map kıç kadar explore için skill ayırmak büyük ziyan. skillin damajı desen lolololo zaten. canı götünde kaçmış düşmana atsan ve vursan bile %90 öldürmüyor. onun yerine bi trap mrap koysalarmış keşke.

yani ona gelene kadar takıma çok daha faydalı supportlar var bana göre.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sprint alınca kaçabiliosun, zaten gerek kalmıo arkada savasatıgın ıcın.

Kendi dps i yok ama tyrande den daha ıı takım dps ını boostlayan karakter var mı bılmıorm. Trushot direk %15 veriyor, bide mark atıyosun zaten.

Kuş skili görünmeyenleri görmeni sağlıyor. bide adamlar bosstaysa falan hemen gorebılıosun zort dıe.

healı cok guzel bide ya. healladıgın adam hızlanıyor falan. süper yani.

support olarak bi liliyle oynamadım sanırım.
2. ultisinin pek bi faydasını goremedım ben.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

DeviantSun said:

Odak objective'lerde.


Objective'ler xp veriyor mu? Coin toplamak, garden seed için mob öldürmek vs?

DeviantSun said:

• Tek başına derken eğer objective'leri sallayıp lane push, minion alıp yenebilir miyiz diye soruyorsan, teknik olarak mümkün ama teoride pek çalışmıyor..


Dün Gazlowe ile korsan haritasında oyunu tek başıma aldım diyebilirim. 200k siege dmg ve habire coin toplayarak sağlam lane iteledim. Mesela bunu Abathur ile yapamıyorum, çok yetersiz kalıyor.

Cevaplar için teşekkürler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Gaining experience
•Killing minions. If a player is inside a "reasonable range" [about 1/2 of the screen] when a minion dies the team will be awarded the XP.
•Killing enemy players. The amount you get is determined by the difference in levels between the two teams.
•Killing neutral camps (not effective)
•Destroying buildings:
___Forts give 800 XP each.
___Towers give 400 XP each.
___It's worth mentioning that fountains, gates and walls don't reward any XP.

Kaynak: http://heroesofthestorm.wikia.com/wiki/Experience_In-game

Oradaki bold olan kısma dikkat :D
"...Tek başına derken eğer objective'leri sallayıp lane push, minion alıp..."

Sen yazdığın gibi objectiveleri almışsın, dolayısıyla oyunu almışsınız. Objective'leri alan oyunu kazanır zaten, beklenen bu. Karşı takımın hatası Gazlowe gibi ambush yemesi çok kolay olan bir heroyu başıboş bırakıp senin bütün gold'ları toplamana izin vermeleri olmuş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

imamizer said:

diğer supportlarla kıyaslayınca tyrande hiç bana o kadar faydalı bi hero gibi gelmedi. damaj meh, mobility yok, survivability yok. bi stun var o da delayed ve kaçmak çok kolay.

bi de o kuş fırlatma skilli ne abi allah aşkına. resmen skill ziyanı. oyunda zaten map kıç kadar explore için skill ayırmak büyük ziyan. skillin damajı desen lolololo zaten. canı götünde kaçmış düşmana atsan ve vursan bile %90 öldürmüyor. onun yerine bi trap mrap koysalarmış keşke.

yani ona gelene kadar takıma çok daha faydalı supportlar var bana göre.

baya haksızsın
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

open betada o kadar beyinsiz insanlar doldu ki oyuna. şu seed toplayıp terror çıkardığımız haritada afk gittim sonunda, 25 dakkalık maçta ilk gecedeki boss hiçbir zaman kesilmedi. millet sadece lane itip tf yapmaya çalıştı. moba tek başına oynanacak oyun türü değil ya, kimse online değilse girmeyeceğim bir daha. releasede de böyle olacak bu oyun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...