Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Heroes of the Storm [/join paticik]


ahmedinejad

Öne çıkan mesajlar

Cuce said:

arcane said:

movement spamlerken herhangi bir şekilde attack ground veya atak çekilmemişken geri dönüp atak verme, uzakta bir yeri hesaplarken pathingin sağa mı sola mı gideceğine karar veremeyip yön değiştirmesi gibi salaklıkları bir an önce fixlemeleri lazım. üçüncü sınıf oyun hissiyatı veriyor oynarken.


sunlar neden benım basıma gelmiyo hiç? pathinge alsık olmadığın ıcın olabilirmi? direk sc2 pathingi ve baya sorunsuz calısıyo bence


ben götümden sallıyorumdur. attığım 500 maçta birlikte oynadığım insanlar da götünden sallıyordur. copy paste aynı kodun her oyunda düzgün çalışacağını garanti edebilir misin?

şunu not düşeyim o dönüp atak verme olayı ilk kez başıma geldi. oyuna ilk başladığım zaman insanlar şikayet ediyordu, benim başıma hiç gelmemişti.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

haydaa...
agresifliğe ne luzum vardı anlamadım.

merak ettim sordum.
Su oyun motorunu sayısız saat boyunca kullandım asla bole sorunlarla karşılaşmadım, devlerin direk sölediğide zaten aynı algoritmaları kullandıkları. hotsdada böle bişile karsılasmadım, merak ettim sebebi ne olabilir diye sordum o kadar. sormasaymısım daha iyimiş.

movemnt spam ve en kısa yolu bulmak için belli sınırlar icinde dinamik cözümlemleri var motorun. alışık değilsen durmadan spamla uniteleri kitleye biliyosun. her clicklediğinde yeniden pathing cözdüğü için kalabalığın icinden gecmesi gereken bir ünite her seferinde farklı path secebiliyo.

Benim, icinde ne olduğunu görmdne daldığım calıalr falan dısında bi sorunum olmadı (cünkü pathing fog of war icini senin görmediğin yeride hesaplıyo haliyle beklenmedir yollar secebiliyo) pathingle senin olmus neden merak ettim tamam yetti bana.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"sc2 motoru", "ben yaşamıyorsam sorun yoktur" gibi basmakalıp argümanla, pathingi beceremiyorsundur diye yaftalayarak gelirsen öyle. ben de sc2 oynadım. orada sorun yaşamadım ki orada varsa o da yanlıştır. herom duvar içinden geçsin demiyorum. A noktasından B noktasına giderken şapşala döndüğü instance varsa fixlenmelidir. WASD movement değil ki bu topu oyuncuya atasın.

uzman, kodçu falan değilim. sebebini bilsem yollarım blizzard'a. ama sc2'den c/p'lenince kusursuz çalışmasını beklemiyorum. öyle bir imkan olsa şöyle satırlar var olmazdı:

said:
Battleground environments have received several improvements.
Battleground pathing has been cleaned up to reduce instances of clipping.


attack verme sorunu bambaşka. herhangi bir şekilde attack vermemişken movement emrini göz ardı edip attacklıyor. threadi de olması lazım resmi forumda. arkadaşlar derken nasıl olur diye hayret ediyordum onu itiraf edeyim. anlatılmaz, yaşanırmış. o kadar absürd buglanıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Pathingle ilgili bazen benimde canımı sıkan olaylar arada bir olabiliyor.

Beni en çok deli eden, haritada sağa giderken mousela önümü göreyim diye sağ kısma ilerlettiğimde bazen mini mape tıklamışım gibi karakter saçmalayıp dönüyor geri, naneyi yiyorum o anda. Sırf bu saçmalığı engellemek için space'e basılı karakteri ilerletiyorum. Mini map üzerinden atraksiyonu engellemek için bir seçenek falan olsa iyi olur.
Birde bu son patchden sonra bir saçmalama daha gördüm, atıyorum moonwell'e tıklayıp shift ile gideceğim pathi seçiyorum vakit kaybını minimalize etmek için, arada haritadan bakıyorum millet ne yapıyor diye, bir bakmışım karakter heallenmemiş. Daha sonradan dikkat ettim ki, bazen tam moonwell'e geldiğinde karakter healli almadan diğer pathe doğru ilerliyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hasbinalla

abi niye neden yeriyim seni laf atıyım anlamadımki, böle bir tutumummu var? hani deki var, sana karşı böle bi tutumummu var?

her motorun fakrlı pathingi var farklı yöntemleri var vs vs, alışkanlıkla ilgili bişi işte. bununla ilgili olabilir dedim, sen nedense costun.

Al işte wc3 oynuyom tekrar bi haftadır, ilk gün ulan ne boktanmıs pathfinding derken, şimdi vızır vızır kosturuyorum archmage'imi sorrundların arasından. normal şeyler bunlar. özellikle pathfinding böel bir konu cünkü.

iki click arasındaki sürenin ve cliklenen yerin iki yerin mesafesine göre tekrar path secicekmi secmiycekmi sorusu sc2 için cok net elbetteki sececek iken (cünkü birden fazl auniteyi birden fazla üniteye karşı pozisyonlandırmaya calısıyosun, bunu yapmazsan adam gibi surrondda edemezsin.) demekki hots için hayır zırp pırt sağ sol yapmıycak bir ayar cekilmeli motora ise sorun burdadır

"işin a noktasına b noktasına" kolay olmadığını sende biliyosun bende biliyorum. algoritma bu işte, neye öncelik verdiğiyle ilgili durum bi tek. Moba icin intuitive gelmiyosa fedbacklere göre deiştirirler olur biter.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

E.T.C ve Rehgar bariz top tier hero. meh falan denemeyecek kadar iyi ikiside. Keza competitive de de durum aynı. nazeebo counterlamayacaksa takım diablo alınıyor. onun dışında iki takımdan biri kesin E.T.C alıyor. Healer olayında ise, double sustain tüm setuplar Rehgar lı. Tek healerlı setuplarda ise ya Malf ya Reh.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...