Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Heroes of the Storm [/join paticik]


ahmedinejad

Öne çıkan mesajlar

zevkin tanımı herkese göre farklı.
kimi sevmediği heroya kötü, kimi beceremediğine kötü diyor. kimi sırf takımı ayakta tutmaktan zevk alıyor, kimi supportta olsa arada tokat atıcak şeyler arıyor.
ben şöyle basit bir liste yapayım istersen.
rehgar healing %40 damaj %40 mobility %20
malf healing %70 damaj %30 mobility meh
lili healing %60 damaj %35 mobility %5
uther healing %60 damaj 30 mobility(stun olduğundan) %10
brigtwing healing %55 damaj %35 mobility %10(hani belki birinin üstüne zıplar)
tyrande çok ortaya karışık bu yüzde yazasım gelmedi. ama ben support olarak üste koymam.

tabi yine herkesin fikri değişecektir bu konuda. oynadığım oyunlarda gördüklerime göre yazıyorum. talent varyantları da yüzdeleri etkiliyor elbette. ama support mantıgıyla oynadığınızda aşağı yukarı böyle şeyler çıkıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

brightwing kotu baya su anda, silindi direk ki blink heal disinda direk heali yok, butun oyun burst uzerinden donunce cok yetersiz kaliyor.

mobilty yerine utilty olmasi lazim, uther misal 8 tus ile oyniyor, ogrenmesi asiri kolay ama shieldlari filan zamanlamak icin wow oynar gibi ciddi takilmak lazim filan. korkunc utilitysi var.

malf cok iyi, oynamasi ve uzmanlasmasi uthere kiyasla 10 kat kolay, burst yedimi geri cekilmeyi bilicek takim lazim mal icin ama yoksa sustain heal tarzi gitmiyor simdiki oyunlara. innervate cok iyi

rehgar iste melee agirlikli takimlarda cok iyi is yapiyor, hem dagilmiyor gurup hemde LS ve totemden maksimum fayda aliyorlar, rehgarinda damage iyi baya ve ultisi absurt guclu.

lili target heali olsa yetisir bunlarada hani dragon olmasa tuslara basili tut oyna karakteri :P cok iyi oyuncu ile kotu oyuncu arasinda fark olmiyor lilide, herhangi bir karar alma yok ulti ne zaman acicam disinda, risksiz hani yeni basliyanlar icin en iyi support olabilir, ucuzda baya

geri kalan karakterler healer degil ne yazikki, blizzardin ayrim yapmasi gerek artik support-heal, support-utility diye. overflowing light ile hele rewind geldikten sonra tyrande ile duzgun bir healerin %60-%70 i kadar heal edebilmek mumkun ama overflowing light olmadan korkunc yetersiz tek heali. butun olayi roamliycak ve kill setupa yardim edicek, vision vericek. overextend eden rakibi cezalandirmanin en kolay yolu, bide abathur varsa rakip takimda shadowstalk alinip baya icine edilebilir oyununun. hos abathurlarin cogu cok bariz, locust un ustunde kalan sureden nerede oldugunu asagi yukari tespit edip snipeliyabiliyorum misal hani ulti harcamaya degmez, 1-2 kere yapinca bole zaten core a kaciyor, soak yapamiyor duzgun ama tartisilir hani

tassadarda tyrande gibi cok yonlu bir karakter, harita ve rakip takima gore cok guzel ayari yapilabiliyor millet metada begenmesede. hautned minesda mule veya novatul varken oracle filan cok iyi, hautned mines geliyorsa iyi oynayan bir sylvanas varsa takimda direk en iyi combo misal. ikisininde absurd waveclear ve mobiltysi var mine icin, tass basede fortu shieldlayip tamir edebilirken sylv de cok rahat rakip binalari kitleyip golemi koruyabiliyor. baya yuksekti ikisinin beraber win rate i o haritada.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu ara hizli ai ile daily haric oynamiyorum fazla ya, girdigim saatlerde kimse olmiyor, soloda girip gunumu bok etmeye niyetim yok hl filan hele. Hastayken bide iyi oluyor yataktan mac izlemek, bu ara iyi turnuva yapti sansima. Yaz ortasi nerden becerdiysem grip olmayi artik -_- klima filanda anca oglen 2-3 saat aciyorum hani meh
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

BW'i tam nerflendikten sonra aldım sanırım. şu an ondaki sıkıntı traite abanan build yapmayınca healingin yetersiz kalması. ya keyfi azaltıyorsun ya da healingi. artık ne yaparlar bilmiyorum, traitin abilityde proclamasını built-in mi yaparlar. bir müdahale lazım. revamp güzel oldu yoksa. sıkıntı performansta.

şu an match-makingin support ile healer ayrımı yapmaması QM'de büyük sıkıntı oluşturuyor. tek supportken heal totem almayan oyuncuları sibirya net kafelerine sürmek lazım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Nova oynamak çok eğlenceli geliyor bana ya. Özellikle de 3 tap ulti + reset açınca.. ama lane'de sıfır olması çok kötü

Malfurion oynamak çok sıkıcı geldi. Şimdi Zeratul aldım melee assassin bulunsun cebimde diye o da fena değil bir de Tychus alıcam bu 3 heroyu oynamayı bayağı sevdim.

Moba'da genelde sup oynarım ama burada denediğim sup herolarını hiç beğenmedim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben de başta burst healın önemini savunuyordum support ağırlıklı oynarken ama zamanla bunun sadece ufak bir artı olup büyük olay olmadığını gördüm.

Heal önemli gerçekten ama burst heal çok extreem durumlarda iş yapıyor.

Early game de misal çok agresif oynarken kuleyi agrolayıp adam kesicekken işe yarıyor ya da tam tersi 1v2 base e kaçan adamı kurtarırken işe yarıyor.

Mid game ve sonrasında tf ler de bikere burst heal falan hak getire kurtaramazsın yani utherle bile ben offensive rehgar oynarken lvl 15 te falan tankımız olmadığından tf leri başlatma namına önden girdiğim gibi kendime ulti healini atıyordum genede 3snye de stuna denk gelirsem öldüğüm olduydu.

Heal şundan önemli base e dönmen gerekicek durumları azalttığından objective peşinde koşturan takımına zaman kaybettirmemeye yarıyor ki bunu heal over time skillerde oldukça yeterli yapıyor.

Combat içinde ki tyrande nin 1.5 snyelik 3 kişiye vurduğu tek stunı utherin Q + W ile atacağı healdan daha efektif burst mantığında.

Bu nedenlerle supportların class role u healer değil, bu yüzden utility önemli. my 2cent

Edit: he supportların tf lerdeki en büyük olayları ultileri tabi o ayrı, Bu yüzden önceki sayfalarda denildiği gibi lili patates yerine geçiyor önemli maçlarda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...