Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Rimworld (kickstarter)


Dragonutopia

Öne çıkan mesajlar

Valla tavsiye ufacık mood yükseltecek diye bira mira yapmayın, içmesini bilmiyor salaklar ya. Siz en fazla günde 1 tane diye sınır koyuyorsunuz mesela, herif durup dururken alkol krizine giriyor hem çalışmıyor hem bütün gün içiyor :P sonra bağımlı oluyor içmezse çalışamıyor -35 mood alıyor, en dandiğide karaciğeri iflas etmeye başlıyor, daha ondanda ileri gidemedim herhalde direk geberir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kolonistlerin uyuşturucu/alkol kullanımını ayarlayabiliyorsunuz günlük. Uyuşturucuların çok yüksek bağımlılık oranı olduğundan, lak diye bağımlı olabiliyorlar ilk kullanımla beraber, o saatten sonra geçmiş olsun. Alkolde daha düşük ihtimal ama olabiliyor yine de.

Chemical Interest / Chemical Fascination varsa herhangi bir kolonistte, hiçbir şekilde uyuşturucu veya bira vs. bulundurmayın haritada. Bağımlılar ve bu iki trait sahipleri, sizin verdiğiniz emirden bağımsız olarak tüketmeye devam ediyorlar erişimleri olduğu müddetçe.

En güzeli Yeşilaycılık oyunda, üretmeyin/bulundurmayın. Withdrawal çekilecek dert değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ama diyorum adam sosyal içici modunda bir anda uyarı geliyor bu adam alkol tüketim manyaklığına girdi diye (herifde ne withdrawl ne alkol kullanımı ile alakalı hiç bir şeyde yok), üstelik en fazla sınır günde 1 tane dememe rağmen farklı bir moda giriyor zaten adama komut veremiyorsunuz. Direk herif alkol dayanıklılık durumuna göre içiyor, herifin direnci varsa sarhoş olana kadar hayvan gibi içiyor mesela, direnci azsa 1-2 tek den sonra löp diye bayılabiliyor. Ama kontrollü değil yani, azıcık mood alacaklar diye bira mira işine hiç girmeyin en iyisi :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Social olanları bira ve ot ticaret konusunda baya artı sağlıyor. En kötü ihtimal alkol bağımlısı kolonist 10yılda falan karaciğeri minor olarak hasar almıştı. Yeni karaciğer nakli yaptıktan sonra cayır cayır içmeye devam etmişti. Kıymayın kolonistlerinize zaten zor hayatları var azıcık yüzleri gülsün.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Adamın wake-up syndrome u var utanmadan üzerine alkolik oluyor 2 sinin withdrawalları -70 yapıyor zaten ne yapsan boş, herif yatalak oldu en sonunda, yok uyumuyorda yani anca yatıyor :D

Kabile senaryosu katliamdan kaçan 5 adamın yeni bir başlangıç yapması üzerine kurulu, ne zor hayatı ya mis gibi herşeyleri hazır! Odun istemesinler.

Yanlız kabile başlayınca research katsayıları deli gibi artıyor en temel çağdan kalmasın diye. 2 tane researcher kullanıyorum ama en basit şeyler bile 300% zorluk vs alıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bende de vardı bir kurt, ayı saldırdı kurtarana kadar paramparça oldu, bug herhalde her tarafı parçalanmış , görmüyor, ayaklar vs gitmiş ama hala yürüyordu :p

Ne hikmetse bu sefer başka bir ayı saldırdı onda artık kurtaramadım, sonra haritadaki tüm ayıları temizledim haha.

Haritada başı boş geçen salak patlayan sıçanlarada uyuz oluyorum, başka bir havyan saldırıyor direk havaya uçup yangın çıkarıyor, bir kere çok uzakta başladığı için haritanın 20% si yandı resmen. Yağmur gördümmü direk hepsini kesip kurtuluyorum. Ayılarda 2. hedef.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

3 kişi mis gibi geçiniyoruz. Herkes işinde gücünde. Doktor, aşçı, avcı, inşaatcı vs. Sonra bir gün bir adam koşa koşa geldi. "İmdat, arkamdan korsanlar geliyorlar. Yardım et" diye. Dedim kurtarim. 4 kişi oluruz. Yavaş yavaş büyürüz. Adamı kurtardım, eline bi silah verdim, yatağını gösterdim. Herkes mutlu, herkes işinde. Dedim;
-yeni adam inşaat yap
-yapmam
-Boşları topla
-toplamam
-Ağaç - kaya bişi topla gel
-toplamam
-Araştırma yap
-ay hiç yapamam
-Lan ne yaparsın?!
-İstersen bişiler avlaya bilirim
Hah dedim tamam bu olur. Hemen av sezonunu açtım. Dedim git şunu avla. Yemin ediyorum hayvana acıdım. Adam sabah sıkmaya başlıyor, akşam oluyor gidiyor yatağına. Hayvan acılar içinde yatıyor. Sabah oluyor. Hayvan uyanıyor, adam uyanıyor. Tekrar başlıyorlar aynı eğlenceye. Hayvan kaçıyor, adam sıkıyor. 2 -3 günde sincap zor avlıyor. Deli oldum. Dağıttım koloniyi. Baştan başlıyorum...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

İşte mesela bunu tecrübe ettiniz ya, mod var böyle random instance'la gelen ve koloniye dahil olmak isteyenlerin stat'larını gösteriyor. İşinize yarayanı seçip kurtarıyorsunuz, işinize gelmeyeni korsanlara yem ediyorsunuz.

Yeni oyuna başladığınızda koloniye hemen kolonist katmak için;


Son sürümde değişmiş midir bilmiyorum ama, oyuna başladığınız her haritada gizli bir odacık bulunuyor, yanlış hatırlamıyorsam granit duvarlı. Onun içinde pod'lar ve survivor'lar ve tehlike bulabiliyorsunuz.

Survivor çıkarsa kurtarıp, ikna edip koloniye katabiliyorsunuz.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Asteroth said:

Yeni oyuna başladığınızda koloniye hemen kolonist katmak için;


Son sürümde değişmiş midir bilmiyorum ama, oyuna başladığınız her haritada gizli bir odacık bulunuyor, yanlış hatırlamıyorsam granit duvarlı. Onun içinde pod'lar ve survivor'lar ve tehlike bulabiliyorsunuz.

Survivor çıkarsa kurtarıp, ikna edip koloniye katabiliyorsunuz.



Aman diyim yapmayın perişan olursunuz.

Genelde odanın içerisi mechanoidlerle dolu oluyor yada cryptosleep casket içerisinde agresif kolonistler oluyor doomsday rocketi yapıştırıverir ağzını ortasına. Uslu uslu takılın kaçın o odadan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Namessar said:

akirafes said:

İlk defa duydum bunu. +colonist her zaman işe yarar. Ben kimi bulsam alıyorum zaten.


pyromaniac ise hayatta almam. ozellikle baslarda agirlikli wood giderken.


Moby diye bir abi vardı. Hiç dikkat etmedim, pyromaniac mış. Mis gibi geliştik büyüdük adamla. Harika işler yapıyoruz. Koloninin lideri gibi. Dedim ki, bütün yerler parkeden granite değişsin. Moby hemen koştu, sökmeye başladı parkeleri. Çalışkan adam. Sonra uykusu geldi yattı. Etraf odun kaynıyor ama kızamıyorum Moby'e. Çok çalışıyor. Sabah oldu kalktı. Gitti odunların arasına, tek tek yakmaya başladı hepsini. "esc - quit"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

NolaxThensbane said:

Asteroth said:

Yeni oyuna başladığınızda koloniye hemen kolonist katmak için;


Son sürümde değişmiş midir bilmiyorum ama, oyuna başladığınız her haritada gizli bir odacık bulunuyor, yanlış hatırlamıyorsam granit duvarlı. Onun içinde pod'lar ve survivor'lar ve tehlike bulabiliyorsunuz.

Survivor çıkarsa kurtarıp, ikna edip koloniye katabiliyorsunuz.



Aman diyim yapmayın perişan olursunuz.

Genelde odanın içerisi mechanoidlerle dolu oluyor yada cryptosleep casket içerisinde agresif kolonistler oluyor doomsday rocketi yapıştırıverir ağzını ortasına. Uslu uslu takılın kaçın o odadan.


şunu save edip denemezsem çatlarım ya :p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

pirinc ek. ideal sartlarda daha hizli buyur. simdi bakiyorum misir da cok iyiymis ama yetisme zamani uzun oldugu icin o ilk acliga yetismeyebilir.

http://rimworldwiki.com/wiki/Plants#Domesticated_Plants

nutrition per day'e bakican. fertility de bir faktor:

said:
Sand: 6%
Gravel and Marshy soil: 70%
Soil and Lichen-covered dirt: 100%
Fertile soil: 140%
Hydroponics: 230%


mesela arazi uygun degilse patates daha efektif oluyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...