Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

wtf İdefix?


khazadum

Öne çıkan mesajlar

Merhabalar,

Konuyu nereye açacağımı tam bilemedim o yüzden kişisele açıyorum.

25.09.2013 tarihinde idefixten 6 tane kitap satın aldım. (5 tanesi set, 1 tanesi farklı) 30 Eylül eşimin doğum günü olduğundan ona güzel bir ekstra hediye olacağını düşündüm. Yetişir diye umut ediyordum. Yetişmesi için hem aradım, hemde eposta attım adamlara. Neyse fazla uzatmayacağım.

Bugün 04 Ekim ve kitaplar hala elime ulaşmadı. Bunu geçtim web sitelerinde siparişin takibi için gerekli bir bilgi (kargoya verildi, temin aşamasında, vs vs vs.) yok. Verilen tek bilgi;

"Sipariş Durumu: Tahsilatınız yapılmış, Siparişiniz işleme alınmıştır."

Az önce tekrar arayayım dedim. Sırada 34 kişi varmış ve 34 dakika beklemem gerekiyormuş. Üşenmeden bekledim ve siparişin durumunu (bu kadar bekledikten sonra gayet sakin bir şekilde) sordum. Pazartesi günü kargoya verileceğini söylediler. Bende siparişimi iptal ettim.

Şimdi bu adamlara elimden geldiğince zarar vermek istiyorum. Şikayetvar'a konu açtım onay aşamasında bir iki saate onaylanır şu link burada dursun;

http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2047567/siparis-ve-musteri-hizmetleri/qqlh3

eksisozluk vs. vs. yazıcam.

Sizlerden ricam, bu adamlardan alışveriş yapmayın, arkadaşlarınızı da uyarın ve desteklerinizi esirgemeyin. :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dün bir kitap aldım ben de, onun sipariş takip hedesinde bastığımda "İşlemde hata oluştu, istediğiniz sayfa görüntülenemiyor. Geldiğiniz linki kontrol ediniz." diyor. iki kez mail attım, pazartesi dersim var okuma yapmam gerek. resmen göt gibi bırakıyorlar adamı ortada.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

khazadum said:

Bugün 04 Ekim ve kitaplar hala elime ulaşmadı. Bunu geçtim web sitelerinde siparişin takibi için gerekli bir bilgi (kargoya verildi, temin aşamasında, vs vs vs.) yok. Verilen tek bilgi
Az önce tekrar arayayım dedim. Sırada 34 kişi varmış ve 34 dakika beklemem gerekiyormuş. Üşenmeden bekledim ve siparişin durumunu (bu kadar bekledikten sonra gayet sakin bir şekilde) sordum. Pazartesi günü kargoya verileceğini söylediler. Bende siparişimi iptal ettim.
Şimdi bu adamlara elimden geldiğince zarar vermek istiyorum. Şikayetvar'a konu açtım onay aşamasında bir iki saate onaylanır şu link burada dursun;
Sizlerden ricam, bu adamlardan alışveriş yapmayın, arkadaşlarınızı da uyarın ve desteklerinizi esirgemeyin. :)

Ayın 23ünde verdim bende sipariş, neredeyse 10 günde geldi ama hala bir adet kitap ortada yok. Santralde 27. Sıradasınız deyince email attım ve sistemiz bakımda ondan sorunlarımız var dediler cevaben, yeni sisteme geçeceklermiş vsvs
Kötü firma değiller ondan çok yüklenmek istemiyorum adamlara şikayetvar falanla
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sorun o değil, kitap bulunamayabilir, tedarik aşamasında olabilir ama bilgi ver. Sipariş takibinde yaz. Hadi bunları geçtim müşterini 30 dakika telefonda bekletmek nedir abi. Tüm müşteri temsilcileri diğer müşterilerle ilgileniyormuş ulan bir online kitap satan yerde nasıl bir yoğunluk olur? Zaten telefonu açan arkadaşa ilk cümlem, "Sizi içten tebrik ediyorum koskoca firmada tek başına çalışmak zor olsa gerek." oldu. Adam bile dalga geçti dedi ki diğer çalışan arkadaşlarımız tatilde vs vs vs.

D&R'den razer ürünlerini alıyorum hakketten ucuza geliyor. Razer Taipan aldım geçen normalde 250-260 TL ürünü 212 TL'ye aldım. Ürün 3 sonra elime geldi. Bundan bir hafta sonra da Lycosa aldım o da yine 3 gün sonra elime geldi. Eğer idefix D&R'nin ise çok ayıp ediyolar valla. Telefonda küfür etmemek için kendimi zor tuttum. Aramayı aşağıya alıp Punch Quest oynadım yarım saat.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...