inyormaynd Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Habertürk said: Taksim Meydanı'nda alt geçitlerin tamamlanmasıyla birlikte trafik yer altına indi. Sabah saatlerinde ilk araçlar Taksim'i yer altından geçti. http://video.haberturk.com/haber/video/taksimde-tarihi-anlar/98337 Ahahaha şu gazetecilerin abartmalarına bayılıyorum :D. Eğlence kısmına mı açsaydım...
Absolut Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Gayette önemli bişi bence trafiğin Taksimde yeraltına alınması.
Llama Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 var ya o kolonlarda ilk hani devlet adamı öldürülcek acaba diyana geldi aklıma şimdi
Fistan Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 sene olmus 2013 2 tunel yaptilar diye şakşakcilar kudurmus yine
Laorx Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 alt geçit çok yüksek teknoloji, çok büyük mühendislik. helal olsun.
Pingu Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 cehapenin 50 yılda yapamadığını 10 yılda yaptık hamdolsun
inyormaynd Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Yeraltına alınması önemliydi ve gerekliydi zaten de habercilerin bu abartısı "Neler hissediyorsunuz ilk siz geçeceksiniz?" gibi sorular yöneltmeleri über saçma geliyor bana. Gerçi adam çok güzel cevap vermiş.
imamizer Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 bugün nasa açıklama yapmış. 36 sene önce fırlatılan voyager 1 güneş sistemini terk eden ilk uzay aracı diye. düşün bak adam 36 sene önce fırlatmış bu naneyi. biz de ise 2013 yılında yapılan 2 tünel için koparılan yaygaraya bak.
coco Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 yer altına alınması önemli mi? taksim yayalaştırma projesi'nin mimari şifrelerinden bir kesit verelim o zaman, bakalım nasıl bir katlediş sözkonusu aslında... "7- On beş gündür İstanbul'un en önemli meydanı ve trafik kavşağı kapalı. Farkındaysanız İstanbul'da ciddi bir trafik krizi oluşmadı. Araç sahipleri bu duruma göre davranmayı kısa sürede kabullendiler. Yayalar koşullara göre hareket ediyorlar. Gündelik hayat ilk günler aksadı sonra yolunu buldu. Peki neden "yayalaştırma projesi" diye bu kadar zahmetli ve pahalı bir proje, yapılan tüm itirazlara rağmen inşa edilmeye çalışılıyor? Çünkü belediyenin, AKP'nin mimarlık ve şehircilik danışmanları bu konuda cahil ve köhnemiş fikirlere sahip, klişelerle hareket eden kişiler. 1960'larda terk edilmeye başlanan trafiği yer altına alarak yayalara alan açma fikrini hala inatla İstanbul'un meydanlarına uygulamaya çalışıyorlar. Bu konuda da yıllarca yazıldı, itirazlar edildi: "Taksim Yayalaştırma Projesi Taksim'in katledilmesidir" diye. Araçların giremediği bir meydana yayalar da gelmez. Bu kadar geniş ve amaçsızca düzeltilmiş bir meydanda yayalar güneş altındaki düz tepside gezen karıncalar misali ne yapacaklar? Meydana çıkan yolların tünellere dönüştürülmesi ile kenardaki kaldırım alanları iyice daralacak, yayalaştırmanın ruhuna taban tabana zıt bir sonuç çıkacak. Bu konuda o kadar itiraz edildi ama ısrarlı tutumundan belediye geri adım atmadı. Bugün direnişin 20.günü. Taksim'i kullanan 70'e yakın otobüs hattı 20 gündür Taksim'i kullanmıyor. Ama toplu taşıma işliyor. Taksim'e erişimde ciddi bir sıkıntı yok. O kadar yazıldı, anlatıldı. Yayalaştırma trafiği yer altına saklamakla değil, yer üstündeki trafiği kısıtlamak ve düzenlemekle mümkün diye. Gezi Parkı'nın önünü tıkayan otobüslerin tarifelerini ve hatlarını düzenlemek, meydana yayaların konforu için oturma elemanları ve gölgelikler yapmakla Taksim zaten istendiği gibi yayalaşacaktı. Taksi ve toplu taşıma araçları hariç Taksim'i trafiğe kapatmak bile mümkün olabilirdi. Hala bu hatadan geri dönülebilir ve tüneller kapatılarak trafik eskisi gibi yer üstünden düzenlenebilir. Çok ihtiyaç duyulan(!) "şehir müzesi" de istenirse bu tünellerde çok da güzel bir şekilde açılır çünkü müzeler zaten doğal ışığın olmadığı mekanlardır. Ama gelin görün ki Belediye Başkanı Topbaş'ın ve AKP hükümetinin niyeti gerçekten yayalar için bir şeyler yapmak değil; niyet her koşulda inşaat yapmak. En büyük inşaatlar en iyi projelerdir mantığının bizi getirdiği noktadayız. Türkiye uydurulmuş bir kavram olarak "faiz lobisi" ile değil bildiğiniz, çok daha tehlikeli "gayrimenkul ve rant lobisi" ile bir inşaat cumhuriyetine dönüşerek mahvolmakta." http://www.arkitera.com/gorus/index/detay/bir-devrimin-mimari-sifreleri/387
Dartanian Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Heyecanlı mısınız ne abi aahusahgahgjagk
kavurma Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 tünelimiz var tünelimiz var hüloooğğğğğğğğ
bingildak Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 AMAN TANRIM ALT GEÇİT Mİ O! işte budur ya!
chrome Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 imamizer said: bugün nasa açıklama yapmış. 36 sene önce fırlatılan voyager 1 güneş sistemini terk eden ilk uzay aracı diye. düşün bak adam 36 sene önce fırlatmış bu naneyi. biz de ise 2013 yılında yapılan 2 tünel için koparılan yaygaraya bak. Oh charlie, that really hurt.!
Curunir Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Bu gazeteciler tam troll. Heyecanlımısın diyor sdfsd
Xenocide Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 ahahah sanki ülkenin ilk altgeçidi tam bir semih cumhuriyetiyiz ya
Warhero Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Pingu said: cehapenin 50 yılda yapamadığını 10 yılda yaptık hamdolsun AK Parti'nin mühendislere ne kadar önem verdiğinin ispatıdır bu. Tarihi bir an yaşıyoruz, çok sevinçliyiz. Cehape zihniyeti yüzünden çektiğimiz çilenin sonuna geldik.
Fin Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 cehape olsaydı o altgeçitlerden hep karneyle geçecektik
Loex Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 13, 2013 mimarların hepsi karşı diyolar yalan bende mimaım karşı değilim cillop gibi oldu meydan oldu sonunda. Karşıdan karşıya gçme oyunlarnı benziyodu talimhaneden cadde tarafına geçmek
Öne çıkan mesajlar